Diskuze a otázky - Z Á V O D Y

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Dr.TDi

Dr.TDi | 3. 01. 2008, 11:51:39 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

kdo by mel zajem ucastnit se nocnich automobilovych zavodu?? jedna se prozatim o Karlovarsky kraj popr zapadni cechy...

POZN. NEJEDNA SE O VTIP...!!!

reagovat

V diskuzi je 171 příspěvků a shlédlo ji 1020 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:20:37

rychlej: aha..to sem vubec netusil ze vw daval menitelnou geometrii do tdicek..Vetsinou to bejva u vetsich turb a ty tdicka co znam maj jen takovy maly snecky :)

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:19:23 | více příspěvků | napsat uživateli

smazat.kdybych se do toho auta vlezl tka bych pro nej zajel

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:19:13

fidzio: civiky až do eg6 masakry,další se mi nelíběj a maj vzadu tuhou nápravu..a už sou to těžký stroje..pak cokoliv ve verzi typeR..Pociťovat zátah vtecu je paráda..A nebo potom NSX,fakt levný auto který rozseká nejeden supersport..Jo a ještě bych opoměl s2000 naprosto perfektně vyvážený auto s fantastickym motorem..Aneb kdo někdy řadil v 9ti ví o čem mluvim..

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:18:42

vochy. : Tak ty novější turba co se dávali např do Octávek TDi myslím od roku 2001, ale nejsem si jistej.... Maj geometrii lopak.... jako že se ti ty lopatky naklápěj podle otáček v turbu..... Já jsem se s tím setkal..... Jel jsi dám příklad na 3 do kopce, dával jsi jí knedlík a v 3 tis. otáčkách ti vypadlo torbo a jel jsi bez něj dokuď jsi nevypnul a nezapnul motor..... Když se to pak píchlo na supervag, tak to spalo přetlak v turbu... myslím, že to mohlo být tím, že minulej majitel to hodně šetřil a jezdil dá se říct v rozmezí 1,2 tis otáček - 2.2... Ale nevim... Jem ožný, že to bylo způsobený i klasickým opotřebením.... fakt nevim ale viděl jsem to poprví.. Pak jsem na to koukal i na různých diskuzích a je těch lidí víc co má tehle problém......

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:18:22 | více příspěvků | napsat uživateli

vochy.:to me rikal m,echanik z porschne brno,kde jezdim s firemnim autem na servisi.
k tem napravam se nema smysl vyjadrovat,automobilky zkousi porad jak udelat auto bezpecnejsi,lepe ovladatelne,a pokud mono trsoku pohodlne,vem si starou škodu 100 a porovnej ji s fabii

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:17:36

vcera jsem v lublansky u ipaku videl krasnyho cervenyho civica vti, parkuje tam porad, kdybyste mel nekdo zajem a odtahovku

Fidzio

Fidzio | 3. 01. 2008, 13:16:59 | více příspěvků | napsat uživateli

smazat:jak trestaj?!900!

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:16:47

zbyna:vysvetli mi prosimtě co to znamená aby si tubo natáhlo potřebné tlaky?
Jestli tě zajíma opravdu proč se nechává motor odstát tak je to proto aby se ti ochladil vejfukovej housing turba asvody,protoze sou vetsinou u seriovek litinovy a litina drzi dlouho teplo..a kdyz bys pak hned vypnul motor,tak by se ti pripekl olej na loziskach..To je opravdovej duvod proč..
Ale fakt mě zajímá co to znamená aby si turbo natáhlo správný tlaky..a nebo něco s geometrií turba co tu psal rychlej a zbesilej..

Dr.TDi

Dr.TDi | 3. 01. 2008, 13:16:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Zbyna: to je to co tu nekdo rikal kazdy auto ma svoje mouchy...zadny neni dokonaly...

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:16:11

Fidzio hondy trestaj !2!

Dr.TDi

Dr.TDi | 3. 01. 2008, 13:15:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Zbyna: to je to co tu nekdo rikal kazdy auto ma svoje mouchy...zadny neni dokonaly...

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:14:39

tady padaj dobry vyrazy, co se techniky tyce !24!

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:14:32

zbyna:a tobe tohle zase rikal kdo? myslis ze treba zadni zkrutna naprava u fabii,oktavek,asi i novejch fabii(tu sem nastesti jeste nevidel ani z dalky) a superbu treba neni trosku problem?Ano ma dva silentbloky a to je jediny co se na ni resi..Ale to ze je to fakt mrdka,která jízdnímu komfortu nepřidá a pak náš chudinka paj prezident nemůže jezdit superbem,ptz mu to v zádu drncá :)
Proč maj starý civiky,swifty atd vzádu nezávislý zavěšení?Protože je to kurva lepší,má to sice třeba o 18 siláčů navíc,ale funguje to..
Druhej extrém na český silnice je víceprvek zu pasátu,to je vražda pokud člověk neni fakt bohatej a nevadí mu dát jednou za rok(pokud prasí a závodí jak Vy po českejch silnicích) 20 litrů za polonápravu.

Fidzio

Fidzio | 3. 01. 2008, 13:14:24 | více příspěvků | napsat uživateli

a co rikate na hondy?!638!

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:14:20 | více příspěvků | napsat uživateli

vochy:kdyz dojedes tak by si mel motor jeste nechat chvilku klapat na volnobech aby si turbo natahlo potrebne tlaky

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:14:00

muze bty dobry vw, ale tak jednickovej nebo dvojkovej golf !2!

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:13:39 | více příspěvků | napsat uživateli

dr.TDi:doma mam toho peugota a v praci passata 1,9tdi a nemam snim zadne problemy,jenom stou skurvenou predni napravou

Dr.TDi

Dr.TDi | 3. 01. 2008, 13:12:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Zbyna: to je dobry to je typicky ceskej narod..kazdej prosazuje svuuj nazor...proc si kazdej nemuze ten svuj jen rict a je to...do prdele...taky..:) proste jeden bere vw druhej japonce...a je to..vzdyt by to bylo priserny kdyby nakonec vsichni jezdili bud jen ve vw anebo jen v honde!!!!

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:10:17

rychlej a zbesilej: tuhle větu nechápu "atd Často se taky zanáší a pak špatně funguje geometrie v turbu"

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:09:34 | více příspěvků | napsat uživateli

rychlej a zbesilej:to ti rikal kdo?jedine mouchy na koncernu VW je predni naprava z rybych kosti,jinak kdyz se staras o motor tak ti vydrzi 100000 jenom se zakladni udrzbou

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:08:14 | více příspěvků | napsat uživateli

pokud čtu dobre nadpis diskuze,tak je tam psane neco o zavodech a ne o hadani ohledne motoru

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:07:52

vochy. : To je pořát jen tvůj názor a já s ním plně nesouhlasím. Je fakt, že VW má svoje mouchy... např. váhy vzduchu jsou jak spotřební zboží, turba taky chodej dost často srát, ale podle mě to je většinou tím, že si někdo koupí motor s turbem a neumí se k tomu turbu chovat..... Bud mu nedá skoro nikdy šanci se pořádně provětrat, nebo mu zase tu příležitost dává až moc a pak ho nenechá schladit a hned vypne motor.......atd Často se taky zanáší a pak špatně funguje geometrie v turbu...... Ale prostě u mě jsou VW dobrý a klidně do něj pujdu znova....

Fidzio

Fidzio | 3. 01. 2008, 13:06:58 | více příspěvků | napsat uživateli

HOOONDAAA!11!

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:06:46

smazat: pomůžou kastli proti kroucení,ale jak řikám při bouračce šrouby střihneš a už se lámeš.

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:06:00

smazat: no jasný..Za sedačku spolujezdce..vpředu to bylo pod ní vyrezlý jak tam vytejkal elektrolit,tak sem rámeček vyndal a vyvařil to zdravim plechem..navíc tim místem povedu ještě trubku z ic ,takže beterka vzádu je jasná věc..

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:05:00

šroubovany ramy jsou pro paradu

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:04:15

vochy. baterku dozadu !2!

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:03:34

Dr.Tdi:Duralovej? Takže šroubovanej k podlaze..a Máš ho až dopředu na domky tlumičů?Tam je taky šroubovanej?Viděl sem pár duralovejch rámů a do auta bych si to teda nedal.Když už riskuješ problém a orgánem tim že vozíš rám,vyplatí se vozit pořádnej ocelovej a vařenej rám,ne žádný náhražky,který možná trošku pomůžou kroucení kastle,ale při crashi tě moc nepodržej..

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:01:37

smazat:přesně tak..ale ono stačí i ten prázdnej oleják,pak máš turbo třeba 5 vteřin bez oleje,sice na volnoběh ale i tak..Já teď muj motor stavim a udělám si adaptér a oleják hodim na původní místo baterky tak aby byl závitem nahoru,tzn abych ho mohl pokaždý před tim než dám novej naplnit olejem.Jinak u tdiček sou i turba dost namáhaný absencí blow off ventilu.Sice sem ho na nějakejch tdičkách slyšel,ale nevim jak je ovládanej.I když vlastně asi stejně jako u benzína,akorát klapku prostě nahrazujou ventily.

Dr.TDi

Dr.TDi | 3. 01. 2008, 13:00:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Vochi:ram je duralovej delal mi ho znamej....

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

krajzájemzávodkarlovarskypoprvtipcechpozn

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑