Diskuze a otázky - Z Á V O D Y

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Dr.TDi

Dr.TDi | 3. 01. 2008, 11:51:39 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

kdo by mel zajem ucastnit se nocnich automobilovych zavodu?? jedna se prozatim o Karlovarsky kraj popr zapadni cechy...

POZN. NEJEDNA SE O VTIP...!!!

reagovat

V diskuzi je 171 příspěvků a shlédlo ji 1023 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:47:26 | více příspěvků | napsat uživateli

dr.tDi:tak ted jenom jdestli bude souhlasit slecna,sice nevim jak bys ju do toho golfa nacpal,ale vsechno je mozne

Dr.TDi

Dr.TDi | 3. 01. 2008, 13:46:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Zbyna_ a kdo rika ze ja ne!2!

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:44:56 | více příspěvků | napsat uživateli

dr.TDi:kdyby nesehnala auta tak bych ji jako spolujezdkyni vzal aj pod volant!2!

Dr.TDi

Dr.TDi | 3. 01. 2008, 13:43:52 | více příspěvků | napsat uživateli

vochy: nech ji bejt..proc se musis do kazdyho srat...chce jet tak at jede...jestli chce jet bez papiru je to jeji vec:)

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:42:38

misulka: A kdo bude řídit?Taťka?

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:41:29

rychlej:tak tohle sem neslyšel,ale když třeba děláš go motoru a máš nový lágry na klice,tak se nenechává motor při prvnim startu na volnoběh ale jemně se přidáváa nechává klesat,třeba do 3 tisíc..právě kvůli tlaku oleje..ale na volnoběh se turbo moc netočí,takže si myslim že tlak oleje co je na volnobehu by mel stacit..Jinak lepsi turba treba garrett GT2860RS tak to má keramický lopatky a kuličkový ložiska..Je přibližně stejně drahý jako T25,který je na kluznejch,ale je to proto že kuličkový nejsou repasovatelný a kluzný jo..

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:39:02 | více příspěvků | napsat uživateli

rychlej a zbesilej:to uz by byl zas moc veliky

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:37:01

smazat:viděj sporťáka a nuděj se,tak ho prostě ukradnou..vw se kradou na díly..ale moje auto je ve verzi co mám já jediný v čr a jinak evropský verze od tohodle modelu jsou taky pomálu,bude jich tu tak 50 pojízdnejch,víc ne řekl bych..Možná ani těch 50.Tak tam mám jistotu že na díly to nikdo moc neukradne..

misulka_n

misulka_n | 3. 01. 2008, 13:36:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Karlovarskej kraj mám trošku z ručky ale nevadi...jdu do toho

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:35:37

vochy. . Tak v tomhle se přít nebudu, protože si tím nejsem úplně jistej.. ted mě napadá.. někde jsem slyšel, že taky není dobrý nechávat motor běžet dlouho na volnoběh.... není dostatečný tlak ojele a jsou špatně mazaný kluzný ložiska v turbu a vznikají vůle... Slyšel jsi o tom? Zní to logicky, ale taky jsem se s tím nesetkal....

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:34:56

smazat: vono bohužel tyhle auta kradou i cikáni a mzrdi..mě třeba muj stroj ukradli (a naštěstí se našel nenbaouranej akorát se teda moc nechovali k motoru což sem zjistil až když sem ho rozebral) cikáni nebo nějaký smažky..z rušný ulice v praze..Přišel zloděj s vohlym svářecim drátem,votevřel si a odjel..V tý době sem v autě neměl nic proti zlodějům.SPínačku vytrhnul takovym tim vercajkem(tyčka se závažim posuvnym) a pak si nastartoval vpohode sroubovakem..Je hrozne snadny auto ukrast,a obzvlast stary japonce..

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:33:16

SRAZ PUBERTALNU TUZERU VE FABIICH ???

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:31:54

tata mel pred 14 lety eg6, to auto bych chtel, krasa

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:31:40

Zbyna. : A co demontovat přední sedačky !1424!

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:31:24

když to bude offroad tak klidně vid.. !1233!

Fidzio

Fidzio | 3. 01. 2008, 13:30:21 | více příspěvků | napsat uživateli

rychlej_a_zbesilej:jo ja mel 1,3..bylo to krasa jak to vzdycky zasicelo a to zrychleni ale jinak nic moc!900!

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:30:08

Fidzio ono je lepsi to ukrast cely a pak si to rozebrat nez utikat se svetlem v podpazi !2!

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:29:48

rychlej a zbesilej: no lopatky se ti gravitací moc nezdeforumjou,u standartnich turb jsou hlinikovy kvuli co nejmensim rotacnim hmotam,u lepsich turb jsou treba keramický..Jde tam prave spis o ty loziska,hlavní problémy který stim jsou jsou vnitknutí cizího předmětu,vrlká radiální vůle na ložiskách(což je spojený s prochcávánim oleje) a prasklej vejfukovej housing,popr netesnici WG.

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:29:31

Zbyna. to je skoda

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:29:18 | více příspěvků | napsat uživateli

smazat:nevesel,do golfa jsem se nevlezl

Fidzio

Fidzio | 3. 01. 2008, 13:28:35 | více příspěvků | napsat uživateli

smazat:bohuzel Hondy se kradou hodne aji cele a nejen po kusech!900!zabit!884!

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:27:57

Zbyna tam byses vesel :)

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:27:51

Fidzio. jj... !486! Ještě k tomu u Fiata.... Ikdyž teda nevím, kdo jim dodával turba, ale muselo to vypadat zajímavě...... Kámoš teda měl uno v turbu, ale 1.4.... No abych řek pravdu, tak jezdilo parádně, ale na kopcích mu zdechlo a taky turbo....

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:26:34

Fidzio hlavne je u nas spousta zmrdu, ktery to kradou na dily, to chce garaz furt, kdyz je to nejaky lepsi kousek :)

Zbyna.

Zbyna. | 3. 01. 2008, 13:25:27 | více příspěvků | napsat uživateli

vochy.:kdyz em si tam toho passata bral tak mi rekl jak snim zachazet,mam na nem najezdeno neco kolem 120tisic,jedine co se menilo bylo toto:provozni kapaliny,po 60tis predni ryby kosti,u 100tis rozvody+kontrola celeho auta,a ted je zase v servisu zase stou predni napravou

Fidzio

Fidzio | 3. 01. 2008, 13:24:24 | více příspěvků | napsat uživateli

hmm taky sem mel turbo v unu!900!nedaval jsem si moc bacha a po 3dnech se me stoho zacalo hulit s s turbem konec!900!

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:24:15

vochy. Bylo to dokonce už i v TDi 66 KW.....

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:23:23

vochy. : Jak jsi tu psal s tím olejem a ložiskama..... No nevím, možná na tom něco taky bude, ale řekl bych spíš, že by se to mělo dělat kvůli tomu, že pokud dáváš turbu kouř a hned ho vypneš, jsou tam obrovský teploty. A to hlavně na lopatkách, na který se po vypnutí zastaví a začne na ně působit gravitace. Tí padem se deformujou....

Fidzio

Fidzio | 3. 01. 2008, 13:22:03 | více příspěvků | napsat uživateli

vochy.:jo honda je honda!638!ja ma ted civica 4g..ma to motor z CRX a je to zavodnicka..ted to mam v garazi a lechce opravuju drobnosti..Tady tydle stary hondy je lepsi garazovat pres zimu..uz se tesim za zas v lete vyrazim..co ze mas ty za auto?

uživatel eliminován | 3. 01. 2008, 13:21:44

zbyna:tak nevěř každýmu automechanikovi..Nechal bych si to od něj moc rád vysvětlit,jaký tlaky si tam má jako nechat nasát..jestli tlak oleje a vody tak ten stoupá s otáčkama,takže nevim co ti teda pán vod porše radil :)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

krajzájemzávodkarlovarskypoprvtipcechpozn

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑