Diskuze a otázky - Vliv homo na dite 2

úvodní strana | aktualizovat | dolů

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 6. 05. 2007, 12:50:39 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Zabyval se někdo vlivem homosexuality pestounu na dite?Muze narusit homosexualita pestounu adoptovane (ci jinak si porizene) dite?
Ja rikam,ze ano,a ze kvuli tohoto by se tedy mela opet homosexualita přeznačit,jako nemoc. (ostatne u pedofilie se také muze (ale nemusi) primo ublizovat detem a je oznacena,jako nemoc)
Proc?
Tomu decku MUZE uskodit prezentace homo chovani a nazoru pred nim,jelikoz chovani i nazory techto lidi jsou zkreslene,mylne,nevedouci k stastnemu zivotnimu cili (partnersky život s vlastnimi detmi,…),prirozene reprodukci.A drtiva většina lidi casem zatouzi po dítěti,at uz je homo,bi,ci hetero!!!
Jak?
Proste dite by toto chovani nemuselo dobre pochopit,(obvzlast v nekrtictejsim veku-puberta a ranne dětství) a nemuselo by spravne si uvedomit sve "ja",sve geneticke vlohy dane pohlavim,role muzu a zen ve spol.,dulezitost rodiny,přirozený vyvoj člověka,sve moznosti,nemuselo by najit ideálního partnera...K nepochopeni chovani těchto pestounu by mohl prispet i ten fakt,ze male deti se v rannem dětství uci především jen z toho,co citi a vidi kolem sebe-neumi ještě pouzivat hlavicku!!A když by videlo jen dve mamci,z nichž 1 si hraje na tatku,jak by to asi vzalo? Navíc,kdyby se ještě jednalo třeba o chlapecka!Casto slýchám,ze role muze by v tomto pripade zastoupili prarodice,ci okoli (coz potvrzuje,ze sami homo si mnohdy uvedomuji důležitost těchto roli,ikdyz ji mnohdy nechteji,neumi akceptovat),ale na koho je dite nejvice vazane v dětství?No preci na “rodice“!!
A jsme sice ve 21. stoleti,kdy je IN sukat každý s kazdym,ale podivejte se kolem sebe,jak to vypada,kdyz se zapomina na rodinu,když chybi role matky a otce v rodine,laska vuci dítěti,...Podivej se kolem sebe a zamyslete se nad tim,kam nas asi dovede ten rozrustajici se komzum,ktery je stale vice IN a moderni,jak se rozšiřuje nasili,pribyvaji fetaci,…!!
Dále rikam,ze NORMALNI JE,KDYZ SE O SVE DITE STARAJI JEHO VLASTNI RODICE (TEDY MUZ A ZENA) A S LASKOU!!!!A ze kdyby lidstvo slo cestou smerem ke stastnym rodinam (bylo by nutne zmenit soc. systém,aby se neplodili deti jen za ucelem soc. davek.Dale aby byla vetsi moznost se venovat rodine v obdobi,kdy to dite to nejvice potrebuje,kdyby se treba zavedli tresty pro nezodpovedne “rodice“-obvlast matky,co se nechaji zbouchnout nekym a sami ani nevi,kym,…), nebylo by tolik deti v dětským domovech a mozna by i tem nejtupejsim zastancum doslo,ze na homo není nic přirozeného,normálního,když by nebylo co adoptovat!! Bohužel tato ma vize je asi Sci-fi,ale snad jasne poukazuje na to,kam by mělo lidstvo smerovat,aby na svete bylo vice lasky,tolerance, méně nasili a jinych sracek.
Co se ještě tyka osamělých rodicu-napr. Hetero matka vdova neprezentuje pred deckem homo chovani (tedy nezkresluje tomu decku obzor) a dite ma moznost vycitit chybejici clanek rodiny,role chybejiciho clanku,...A je nadeje,ze pozustaly rodic si najde opet heterosexualniho partnera a muze s nim vest opet stastnou rodinu.
A srovnávat homo s alkoholiky?I homo mohou byt alkoholici,pedofilove,….!!!

A pro zarputile zastance homo tu mam par otazek:
Kde berete jistotu,ze tedy homo nemuze byt škodlivá,ze nemuze narusit dite??
Provedly se odborne studie,kde by se PRIMO zkoumal vliv homo na dite?
Jestli ne,tak nemely by se nejdříve tyto studie provest a pak teprve tedy zvazovat,zda homo povolit adopci,ci jinou formu vychovu ditete?

reagovat

Jste pro to,aby homo vychovavali deti?

V anketě hlasovalo celkem 66 uživatelů

V diskuzi je 222 příspěvků a shlédlo ji 1936 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:43:52

xxxpajaxxx -- proč by mi to MUSELO být jasné?! je na to snad nějaký zákon nebo nařízení? anebo jen proto že si to myslíš ty?

a takys mi nevysvětlil proč zakládáš další zbytečnou diskusi - kdyby tě doopravdy zajímalo, jak to je, dávno sis to našel na netu nebo v knihovně, ale asi zase máš neodolatelné nutkání někomu vnucovat svou jedinou pravdu

Honzin77

Honzin77 | 7. 09. 2007, 12:43:51 | více příspěvků | napsat uživateli

garfield: Pajova nevzvratitelna logika taky říká : "Heterosexuální pár může vychovat "zdravé" dítě. Ale taky nemusí. Homosexuální pár může vychovat "zdravé" dítě. Ale taky nemusí. Proto by homosexuální páry neměly raději vychovávat děti" !906! To přece dáva smysl, ne? !2!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 09. 2007, 12:43:34 | více příspěvků | napsat uživateli

garfield1...tak pokud si dobre pamatuji,tak jsem psal,ze jsem presvedcen o tom,ze se myli,az me presvedci nekdo na zaklade nevyvratitelneho fakt ci logickemu usudku nekdo o opaku,pak teprve budu soudit,kdo ma pravdu!!Ja nikde netvrdim,ze se nemohu mylit!!!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 09. 2007, 12:40:29 | více příspěvků | napsat uživateli

garfield1....narozdil proto,ze i tobe musi by jasne,ze je velky rozdil mezi tim,kdyz otcovskou roli prezentuje pred deckem otec,a kdyz tuto roli prezentuje matka a navic dite si v prubehu sveho vyvoje samo spojuje dane role k danym pohlavim,tim podvedome vnima,kam by se melo v budoucnu zaradit,aby vse fungovalo,jak ma.Ted nemyslim jen to,ze by z nej vznikl dalsi homo,muze vzniknout i jine negativni odchylky.

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:39:06

xxxpajaxxx -- obdivuju zvou nevyvratitelnou logiku - ti co mluví příznivě o homosexuálech se mýlí, protože si myslí něco jiného než ty

někdejší prezident Novotný se proslavil svou úvahou:

Jak se v tom dneska vyznat, jeden mluví tak a druhý zas tak... já to kritizuju, oni to chválí, tak sakra kdo má pravdu?!
Znova se na to podívám... a vidím! vždyť přece já mám pravdu!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 09. 2007, 12:35:09 | více příspěvků | napsat uživateli

PS:Ja nikde nepsal,ze nemuzou homo vychovat zdrave dite!!!Ja jen upozornuji,ze tomu muze byt i naopak!!!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 09. 2007, 12:34:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Lyrical...tak momentalne nemam co delat,tak proc bych si nezastoural do 50 cechu?A navic,kdyz vim,ze se myli....

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:32:39

Lyrical: Souhlasim, přesně tak!764!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 09. 2007, 12:32:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Luccy1...zkus poznat moji milou,zkus zjistit,jestli je to nejaka blba slipka,co se mnou je buh vi k vuli cemu pres 2,5 roku,ikdyz bych mel byt materialista. Ja myslim,ze moje mila je se mnou jen proto,ze jsem jen jeden z mala v dnesni dobe,co neni materialista.Muzu te ujistit,ze tve domenky jsou mylne a ze by bylo mnohem lepsi,kdybys svou obhajobu sveho nazoru stavela spise na konkretnich vecech k danemu problemu,nez na snaze "diskreditovat" mou osobu,aniz bys vubec me znala,ale to nejspis neumis,tak radeji uz bez si lehnou a premyslet o tom,zda si mas vzit ruzovou kabelku,nebo bilou,to ti mozna pujde lepe,jelikoz tento problem neni az tak narocny,aby sahal az nad tve chapani...

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:32:30

no comment...

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:31:55

xxxpajaxxx -- proč "na rozdíl" ??????? je snad axiom, že jedině heterosexuální rodiče mají monopol na správnou výchovu? z tvých "definic" zcela jednoznačně vyplývá, že dítě může být dobře vychované v harmonickém láskyplném vztahu nezávisle na sexuální orientaci rodičů, přečti si to po sobě a dáš mi za pravdu

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:31:46

xxx....ale prosim ta .......preco by homo nemohol vychovat zdrAVE dieta........boze kde zijes na marse???ano heteraci su tiez hodny .......ale ty to neovplivnis......stejne si kazdy robi co chce .....dnesna populacia je velmi vyspela a mna uz nic neprekvapi......o dalsich 10rokov .......bude normalka......ked kazdy druhy par na ulici budu homosexuali drziaci sa za ruky......takto to vidim .......a stym nic nespravim......je pravda ze to malo byt inak....lebo homosexualita je u mnohych heterakov pohorsujuca .ale co uz.....su to normalny ludia.......ako my a basta

Honzin77

Honzin77 | 7. 09. 2007, 12:29:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Lyrical: Paja je profláknutý grafoman, jde mu o množství vyprodukovaného textu, téma je vedlejší !906!

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:29:10

homo sexo buzo prco blééééé :D

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:27:32

naprosto souhlasim !1!

Honzin77

Honzin77 | 7. 09. 2007, 12:26:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Pro koho to bude tragedie, když z dítěte se sklonem k homosexualitě vyroste homosexuál? Pro toho homosexuála, nebo pro strážce těch "pravých hodnot"? !906! Tipuji, že ten homosexual to nebude !906!

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:26:12

navíc, homosexualita neni nemoc!!!! to jestli dítě bude homosexuální se rozhoduje už v prenatalním životě

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 09. 2007, 12:25:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Lyrical....I hetero rodici dokazi byt velmi tolerantni,citlivi vuci diteti a narozdil od homo pestounu mu i navic dokazi dat zdravy vzor do zivota!!
A jeste me tak napadlo,i premira tolerance je skodliva!!!Je zde riziko,ze z toho decka vznikne rozmazleny fracek a to je podle tebe dobre?

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:23:55

xxx...preco musis provokovat to ti nestacilo 50cechu???uz to nema konca ......ale tebe s oho uz hrabe....mas vlastny bazor....tak si ho nech ziadneho homosexuala to neovplivni...a tebe to moze byt na haku ........

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 09. 2007, 12:22:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Luccy1...ja neziju tim,ze musim vyzkouset vse!!A navic umim i pouzivat rozum,takze nemusim vyzkouset vse a treba vim i mnoho veci,aniz bych je vyzkousel...Ale snad az si poridim dite,tak snad potom pro tebe uz konecne budu "dostatecnou autoritou" (dostatecne uznavany) pro zamysleni na mnou danou otazku...

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:19:18

Prosim tě spíš ty neměj děti protože nejspíš by to byli stejný idioti jako ty!

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:19:01

stenly!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:17:49

Prosim tě spíš ty neměj děti protože nejspíš by to byli stejný idioti jako ty!

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:17:46

myslim, že lepší, aby žilo u homosexuálních, ale milujích rodičů, než aby mělo heteráky, který by ho třeba týrali, jo je to extrém, ale i to se může stát a děti nejsou v děcáku jen tak pro nic za nic, bud je ty rodice nechtej nebo je tyraj

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 09. 2007, 12:16:42 | více příspěvků | napsat uživateli

garfield1...idealni partner- nejuzsi definice-ten,co me umi udelat stastnym ve "vsech" smerem- i dat mi dite,ktere chci.
zdrave zazemi-opet nejjednodussi definice-zazemi (snad rozumis alespon tomuto slovicku...),ktere minimalizuje vznik naruseneho jedince z ditete.

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:16:25

xxxpajaxxx tobe asi nikdo nerekl, ze se vztah nemeri podle delky, ale podle lasky!1357! si jenom materialistickej blbec, co tu dela chytraka!1081!

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:14:59

boze ja bych prvne takovy hovado jako jsi ty pajo nechala otestovet jestli mas mozek, protoze to, ze v tobe neni ani kousek citu jsme zjistili davno!1081!

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:14:17

Prosim tě spíš ty neměj děti protože nejspíš by to byli stejný idioti jako ty!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 09. 2007, 12:13:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Luccy1...tak ja mam 2,5 roku stastny vztah s mou pritelkyni,takze po vecerech si nemusim mastit kladu,ale deti fakt nemam,uvedomuji si svo odpovednost vuci nim a nechci je mit v dobe,kdy nejsem dostatecne financne a jinak zajisteny,abych jim mohl poskytnout i tento kousek z toho zdraveho zazemi.

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 12:13:17

xxxpajaxxx: z tebe je koukam netovy prebornik na dany problem !1333!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ditěmužhomosexualitapěstounnemocnázorhomovlivpedofilieprezentacecílpořízenádítědečkaprimočlověk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑