Diskuze a otázky - Vliv homo na dite 2

úvodní strana | aktualizovat | dolů

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 6. 05. 2007, 12:50:39 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Zabyval se někdo vlivem homosexuality pestounu na dite?Muze narusit homosexualita pestounu adoptovane (ci jinak si porizene) dite?
Ja rikam,ze ano,a ze kvuli tohoto by se tedy mela opet homosexualita přeznačit,jako nemoc. (ostatne u pedofilie se také muze (ale nemusi) primo ublizovat detem a je oznacena,jako nemoc)
Proc?
Tomu decku MUZE uskodit prezentace homo chovani a nazoru pred nim,jelikoz chovani i nazory techto lidi jsou zkreslene,mylne,nevedouci k stastnemu zivotnimu cili (partnersky život s vlastnimi detmi,…),prirozene reprodukci.A drtiva většina lidi casem zatouzi po dítěti,at uz je homo,bi,ci hetero!!!
Jak?
Proste dite by toto chovani nemuselo dobre pochopit,(obvzlast v nekrtictejsim veku-puberta a ranne dětství) a nemuselo by spravne si uvedomit sve "ja",sve geneticke vlohy dane pohlavim,role muzu a zen ve spol.,dulezitost rodiny,přirozený vyvoj člověka,sve moznosti,nemuselo by najit ideálního partnera...K nepochopeni chovani těchto pestounu by mohl prispet i ten fakt,ze male deti se v rannem dětství uci především jen z toho,co citi a vidi kolem sebe-neumi ještě pouzivat hlavicku!!A když by videlo jen dve mamci,z nichž 1 si hraje na tatku,jak by to asi vzalo? Navíc,kdyby se ještě jednalo třeba o chlapecka!Casto slýchám,ze role muze by v tomto pripade zastoupili prarodice,ci okoli (coz potvrzuje,ze sami homo si mnohdy uvedomuji důležitost těchto roli,ikdyz ji mnohdy nechteji,neumi akceptovat),ale na koho je dite nejvice vazane v dětství?No preci na “rodice“!!
A jsme sice ve 21. stoleti,kdy je IN sukat každý s kazdym,ale podivejte se kolem sebe,jak to vypada,kdyz se zapomina na rodinu,když chybi role matky a otce v rodine,laska vuci dítěti,...Podivej se kolem sebe a zamyslete se nad tim,kam nas asi dovede ten rozrustajici se komzum,ktery je stale vice IN a moderni,jak se rozšiřuje nasili,pribyvaji fetaci,…!!
Dále rikam,ze NORMALNI JE,KDYZ SE O SVE DITE STARAJI JEHO VLASTNI RODICE (TEDY MUZ A ZENA) A S LASKOU!!!!A ze kdyby lidstvo slo cestou smerem ke stastnym rodinam (bylo by nutne zmenit soc. systém,aby se neplodili deti jen za ucelem soc. davek.Dale aby byla vetsi moznost se venovat rodine v obdobi,kdy to dite to nejvice potrebuje,kdyby se treba zavedli tresty pro nezodpovedne “rodice“-obvlast matky,co se nechaji zbouchnout nekym a sami ani nevi,kym,…), nebylo by tolik deti v dětským domovech a mozna by i tem nejtupejsim zastancum doslo,ze na homo není nic přirozeného,normálního,když by nebylo co adoptovat!! Bohužel tato ma vize je asi Sci-fi,ale snad jasne poukazuje na to,kam by mělo lidstvo smerovat,aby na svete bylo vice lasky,tolerance, méně nasili a jinych sracek.
Co se ještě tyka osamělých rodicu-napr. Hetero matka vdova neprezentuje pred deckem homo chovani (tedy nezkresluje tomu decku obzor) a dite ma moznost vycitit chybejici clanek rodiny,role chybejiciho clanku,...A je nadeje,ze pozustaly rodic si najde opet heterosexualniho partnera a muze s nim vest opet stastnou rodinu.
A srovnávat homo s alkoholiky?I homo mohou byt alkoholici,pedofilove,….!!!

A pro zarputile zastance homo tu mam par otazek:
Kde berete jistotu,ze tedy homo nemuze byt škodlivá,ze nemuze narusit dite??
Provedly se odborne studie,kde by se PRIMO zkoumal vliv homo na dite?
Jestli ne,tak nemely by se nejdříve tyto studie provest a pak teprve tedy zvazovat,zda homo povolit adopci,ci jinou formu vychovu ditete?

reagovat

Jste pro to,aby homo vychovavali deti?

V anketě hlasovalo celkem 66 uživatelů

V diskuzi je 222 příspěvků a shlédlo ji 1927 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 06. 2009, 16:08:44

tak tolhle se mi fakt nechce číst !663! !1107!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 24. 06. 2009, 16:07:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> .HappinesS.
Zajimalo by me,jak by ses asi chovala,kdybys umela pouzivat mozek...?!Dale by me zajimalo,co bys delala,az by ti doslo,co pisi?Zajimalo by me,cos vse prozila,ze se tak tupe zastavas homo?Proste me by taky zajimalo veci! Ale abys videla,ze i stupidni otazky maji jistou logiku,tak se ti pokusim odpovedet. Takze kdybych se ozral a strcil by mi ho nekdo do ....,pochybuji o tom,ze by se mi to libilo, to za 1. Za 2. ikdyby to tve Sci-fi nastalo a libilo by se mi to,tak by muj "vystup" mohla obstastnovat ma pritelkyne pomoci sexualnich hracek,ktere jsou plne shopy a nemusel bych hledat partnera stejneho pohlavi,kdyz jsem stastny s mou pritelkyni.A za posledni, muj vrchol "stastnosti" neni v tom,mit klakek a ani jinou vec v prdeli,ale mit inteligentni, dobrosrdecnou, krasnou,....,partnerku,ktera me bude uspokojovat nejen ve vecech sexualnich,ale i zivotnich (pece o rodinu v budoucnu,spolupodileni se na chodu domacnosti,vzajemna vypomoc si navzajem pri reseni a budouvani ruznych veci,...) a tu jiz snad mam! Takze asi tak.
Co je lepsi? Decko v decaku,nebo u homo paru? Oboji je stejne na hovno,nebot ani jedno tomu decku neda zdravy vzor stastne fungujici rodiny. Ale proc mi treba nedas na vyber i jine moznosti?Treba co je lepsi-decko ve stastne hetero rodine s vlastnim otcem i matkou,ci dite ve stastne pestounske peci hetero pestounu? Asi sama podvedome vnimas,ze homo je neco nenormalniho,podredneho,..., a proto ji dokazes srovnavat jen s podradnymi vecmi,namisto abys srovnavala veci korektne.Kdyz uz chces apelovat,co je lepsi,neomezuj se,prosim,jen na to,co ti vychovuje,ale ber v potaz i jina,mnohem lepsi reseni!
Co je lepsi pro tebe?Umrit na rakovinu,nebo na AIDS?Nejlepsi je preci zit a byt zdravy,ne?!!1326!
Dale k tvym narazkam a snaham urazit nejak mou osobu,vaham,jestli se mam k tomu nejak vyjadrovat,nebo je ignorovat,ale mam jeste nejaky cas,tak ti odepisi i na toto.
Co me vede k tomu,ze napadam homo,jsem psal v uvodnim prispevku,v predeslem prispevku a specialne pro tebe:
Homosexualita se me nijak nedotyka,jsem imunni,ale jednou budu mit deti a jednou jim budou cpat do hlavy hlupaci,podobni tobe,obdobne kydy,takze mam tak trochu dobry pocit,ze jsem pripraven deckam vse objasnit,kdyz dokazi obhajit zdravy rozum.
Jinak v mem zivote se nestalo nic az tak neobvykleho a mel jsem jiz vztah trvajici pres 3 roky,nyni mam vztah trvajici pres rok a navic i mnohem stastnejsi,nez ten predesly a o mych vztazich behem puberty nema smysl se zminovat.Ale tys prosla asi necim hodne negativnim,ze nedokazes pochopil,co pisi,uvedomit si zdravy ideal stastne fungujici rodiny,....Je mi te lito.

nikikita...Kazdy mame svuj nazor,nekdo zije v omylu,nekdo se snazi byt max. objektivni.Ta vojna byl jen priklad,jak se take muze clovek dostat k homosexualite a snaha ti ukazat,ze homo neni vrozena.Tak ja mam duvod, proc tady vystupuji proti homo,neni mi jedno,ze nekdo bude cpat mym deckam obdobne kydy,jako nekteri lide tady,ze se rozsiruje neustale tolerance vuci ruznym uchylarnam,zvysuje agrese,...Co se tyka mych deti,udelam hodne,dam jim vychovu,vzor,lasku,...A ano,doufam,ze budu mit chytre deti,ktere nebudou poslouchat hlupaky,proto mi i pripadala tva otazka,co budu delat,az me deti za mnou prijdou,ze jsou homo,nerealna (pouze spekulativni,trapna,...,do haje,ted mi vypadlo slovicko,ktere presne vystihuje,co chci napsat,ale snad chapes).A jen pro tvou informaci,ja se v nicem netopim,mam se taky skvele,mam milujici pritelkyni,nadeji,ze jednou budu mit vlastni a stastne fungujici rodinu,budu normalne razen ve spolecnosti,budu mit i nadale zdrave a objektivni usudky,...Takze asi tak. JInak psal jsem sice,ze se me homo netyka,ale psal jsem,proc se navazim do techto lidi,skodaze toto nedokazes taky vnimat. Specialne pro tebe teda:"....jednou budu mit deti a jednou jim budou cpat do hlavy hlupaci,podobni tobe,obdobne kydy,takze mam tak trochu dobry pocit,ze jsem pripraven deckam vse objasnit."

nikikita

nikikita | 23. 06. 2009, 22:59:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx
Ty jo všimla jsem si že Ty víš a znáš všechno že? Připomínáš mi někoho s historie Německa. Každý na to máme svůj názor. Na vojně jsem nikdy nebyla a ani negativní prožitek neprožila. Jsem to co jsem a jsem za moc ráda. Nejsem takový člověk jako Ty co se ostatním lidem kolem sebe snaží vnutit svůj názor. At si každý myslí co chce! Nerozhazuj tady tolik rukama a nedělej ze sebe nejchytřejšího člověka na světě. Ano jednou budeš mít děti, ale já taky a Ty jako malá figurka stím nic neuděláš. Mimochodem Tvoje děti budou mit přece na tolik rozumu, že by hloupe lidi neposlouchaly! Tak se třeba utop vtom všem. Věř že já se mám krásně a je mi líto těch lidí kteří se snaží pokazit společnost nenávistí a buzerací odlišných lidí. Nikdo se Vás neprosil at se o nás staráte tak si řeště Vaše posraný životy a nechte nas vklidu žít. Jak jsi již napsal: "Homosexualita se me nedotyka" tak se do ní neser. Nazdar!1421!

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:27:29

xxxpajaxxx: Zajímalo by mě, co bys dělal, kdyby ses někde třeba ožral a někdo Ti ho strčil do p*dele a Tobě by se to začlo líbit. Najednou by ses začal koukat po klucích a holky by Tě úplně přestaly přitahovat. Co bys dělal pak frajere? Dál bys chodil s holkama a předstíral jak strašně Tě to s něma baví? Byl bys radši nešťastnej a celej život jen předstíral, že jsi něco, co vlastně nejsi? Co myslíš, že je lepší? Aby dítě vyrůstalo v děcáku a pak nemělo kam jí, nemělo zázemí a rodinu, nebo homosexuální pár, kterej mu už od malička dá domov, lásku a zázemí?!? Jsi jen znuděnej člověk, kterej se naváží do věcí, o kterých ví úplný hovno! Nebo o nich právě ví až moc!994! Coo? Strčil Ti někdo někdy ptáka do p*dele a ty na to nemůžeš přestat myslet? Nebo se to stalo někomu v Tvým okolí? Třeba někomu z Tvé rodiny, hm? Ty sám seš nemocnej ubožáčku!1191! Ty sám evidentně nedostáváš dost lásky,nebo ji neumíš dát a tak seš asi nešťastnej, že jsi sám a nemůžeš si nikoho najít? Kdo Ti dal právo soudit? Zažils někdy vztah s holkou a potom s klukem? Že ne? Tak co tady meleš za sračky?!? Viděls někdy dítě, který prošlo výchovou v homosexuální rodině?!? Podle toho, co tady píšeš jsi ho viděl možná tak z vlaku!1363! Tyjo jednou za čas se tady vždycky objeví nějakej pi*us podobnej tobě. Ale před tebou teda smekám frajere!739!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 23. 06. 2009, 21:29:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek
Alespon jeji prispevek ma nejakou myslenku,nejaky smysl,narozdil od toho tveho,bezducheho,zbytecneho,nevztahujiciho se vubec k tematu,...!1326!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 23. 06. 2009, 21:28:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> afro_21
!1424!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 23. 06. 2009, 21:28:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> nikikita
Kdyz za mnou prijde me decko,ze je homo,tak se ho zeptam,jak na to prislo?Proc si mysli,ze je homo?Rozvedu diskuzi a dle odpovedi pak budu reagovat dale,ale rozhodne jej nevystranim z rodiny! Vim,ze dokazi najit pricinu jeho zdanlive dezorientace,nebot vim,ze homo neni vrozena a vim,ze me dite bude mit dostatek rozumu na to,aby se na zcesti homo a jinych nastrach (drogy,...) nedostalo,nebot se mu budu snazit davat maximalni laskyplnou peci, coz je zakladni prevence proti nezdravemu vyvoji ditete.Bohuzel tento zdravy vzor rodiny v dnesni dobe stale vice chyb.Tta stasne fungujici rodina muz zena dite a laskyplne prostredi a tudiz i proto se stale vice rozsiruje tolerance vci temto averzim,stale vice narusta agrese,zlocinnost,..., a mozna i proto je tezke pro tebe pochopit,ze homo neni nic normalniho.
Zkus se ted neomezovat pouze na x krat ohranou verzi od propagandu homosexuality,ci hlupaku,kteri si hraji na vedce,ale nemaji na to dostatek inteligence,ze homosexualita je ciste vrozena vec,dana zmenou hypotalamu,ci hormonalnimi vlivy v tehotenstvi,... Zkus si vsimnout treba faktu,ze nemale procento homosexualu prislo na svou homosexualitu po vojne,ci negativnim prozitku,jenze o tom nemluvi,stydi se za to a schovavaji se radeji za rousku,ze homo je vrozena!A toto neni vrozene!!
Jinak je nuda a zacina me srat neustala propaganda homo,tak rikam svuj nazor.Homosexualita se me nedotyka,jsem imunni,ale jak jsi naznacila,jednou budu mit deti a jednou jim budou cpat do hlavy hlupaci,podobni tobe,obdobne kydy,takze mam tak trochu dobry pocit,ze jsem pripraven deckam vse objasnit.

nikikita

nikikita | 21. 06. 2009, 22:46:22 | více příspěvků | napsat uživateli

xxxpajaxxx: víš co bych chtěla vědět? Až budeš mít děti nebo už máš a Tvoje dcera nebo syn v 15 letech dojde stím že je homosexuál? Budeš ho/ji poslat na léčení? Nebo ho/ji vyhodíš a nebudeš ho/ji považovat za svoje dítě? Přemýšlel jsi nad tím? A homosexualita je vrozená takže na dítě nemá vliv jestli vyrůstá v rodině hetero nebo homo. Co takhle si najít nějakou jinou zábavu než řešit homosexualitu která se Tě nijak nedotýká. Přemýšlej nad tím...

afro_21

afro_21 | 21. 06. 2009, 20:05:55 | více příspěvků | napsat uživateli

lidiii nebudte naivni vy co vykladate ze je to normalni...ale no tak...me jsou homo fuk at jsi zijou spolu ale cucat se nam pred ocima nemusi nedelam to ani ja coz jsem hetero...nekteri se nam uz zacinaji vnucovat nemyslite? a opravdu by na dite rozhodne nemelo dobry vliv neco takeho...male deti uz tak maj zvedave otazky co reknou dva homo takemu diteti ja tatinka picham do prdylky?? bezte s tim nekam adopce je uz fakt moc!!! at spolu chrapou je to nemoc se kterou se rodi ale zacinaji mit od spolecnosti cim dal vetsi naroky ..dnes je za to neukamenuji ,toleruji je ale svatba...adopce ...to je jak vysmech

Zlatasek

Zlatasek | 6. 05. 2009, 14:25:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> adas.
to si napsala úplně jako největší myslitel:-D prý nevkusné:D:D:D

uživatel eliminován | 6. 05. 2009, 14:24:09

rozhodně jsem na to myslela a už několikrát..přijde mi to nevkusné, aby homo měli děti..všichni řikaj, že je homosexualita normální, ale není..jinak by stačilo vytvořit jedno pohlaví a ne 2...není to normální, ví to půlka světa...ještě horší je mít to dítě..i to dítě přece trpí, když se mu smějou ve škole např. komu by se líbilo, aby se mu ve škole spolužáčci posmívali, že má maminku lesbičku nebo hůř tatínka gaye..??

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 9. 04. 2009, 13:45:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> bolton.t
Vadi mi to,co pisi v uvodnim prispevku.Ze neumis cist (a ani psat),toz to mas velky problem holka!

uživatel eliminován | 4. 04. 2009, 17:58:59

CO TI NA NICH VADI SOU TO TAKY LIDI A NEKTERI KVULI NAM ZIJOU NORMALNI ZIVOT PROC POSUZOVAT ALE STARAT SE O SEBE MUJ NAZOR JE TAKOVI :::::............ ME BY TO NEVADILO S TIM SE CLOVEK NARODI!465!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 02. 2009, 12:05:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Zajmave je,ze v me ankete na strane homo jsou predevsim heteraci.Jsem cekal,ze nejvice se budou rvat o sve prava (bez ohledu na prava deti) dotcene skupin a vono je to bitka mezi normalnimi a vseho-premiru tolerantnimi...!2!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 02. 2009, 11:55:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> beignet
Jsi vubec nepochopila,co jsem psal....Za 10 let bude normalni,ze se decka budou strilet ve skolach, podle toho,jak se rozviji lidska hloupost. Za 20 let bude normalni,ze pedofilove budou sukat s detmi,protoze je vlastne miluji a nijak jim neublizuji. Jasne,homo mohou delat pred deckem mamu a tatu,ale ve zkreslene forme-jeden z muzkeho vzoru by delal zenskou roli,nebo jedna z zenskeho vzoru by delala muzskou roli. Zajimalo by me,co by delali treba,kdyby dva tepli meli treba holcicku, jak by ji vysvetlili,nebo ukazali,proc jsou holcicky na svete,kdyz oni sami to prinejmensim nechapou,ci zavrhuji opacne pohlavi?Kazdy clvoek ma pravo mit dite,ale dite ma pravo mit sve rodice,tedy vlastniho otca a vlastni matku!! Na to jsi jaksi zapomela,holka! A kdyz homousi toto nehodlaji respektovat, nevi, co je to zdravy zaklad roli a tedy nemohou diteti dat ten spravny vzor rodiny! Ja vim, ted zacnes kafrat neco o tech,co rodice nemaji,ale toto je jine tema a taky jsem jiz naznacil reseni v uvodnim prispevku.

cotije

cotije | 17. 01. 2009, 21:35:42 | více příspěvků | napsat uživateli

buzeranti pojebani!734!

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 18:36:15

hele muj nazor na to je,ze dobre v tomto stoleti asi ne ale myslim ze za aspon tech 10 let to uz bude brat kazdej s klidem...a pokud jde o to ze homo-pary nemuzou zastat oba rodice tak to ses na omylu...mam brachu homosexuala a ten si preje dite a moooc...sam si uvedomuje ze by to jeho dite nemelo lehkej zivot ale stejne ma na to pravo a tak ho chce...a ja s nim souhlasim....jak na nem a jeho priteli pozoruji tak dokazou zastat roli otce i matky...takze v tomto ohledu nevidim problem .... a konec koncu lidi to pomerne uz ted berou docela v pohode takze proc ne...stojim za brachou a za vsema slusnejma homosexualama...samozrejme...s tim chlastem a fetem nesouhlasim...ale v ostatnim jsem pro..:)

uživatel eliminován | 19. 08. 2008, 18:19:53

!1116!!1116!!1116!

john_69

john_69 | 15. 08. 2008, 15:25:47 | více příspěvků | napsat uživateli

No nějak neřešim homosexuály,je to jejich věc...každej má právo si žít s kym chce!Ale ohledně výchovy dítěte,tak s tim nesouhlasim,aby ho vychovávaly páry stejného pohlaví...neni to žádná diskriminace,ale podle mě,má dítě právo na to,aby si udělalo názor na svět v normální rodině...samozřejmě mu postupem času(věku) říct,že už spolu nežijí jen muž a žena....Ale musí poznat samo,jakej život chce žit!Tim ovšem netvrdim,že kdyby žilo s nimi,tak by si neudělalo,ale podle mě je tam větší šance,že začně mit názor,že je normální býs spíše homosexual než heterosexual......Ovšem je to jen muj názor,tak mě prosimvás zas neukamenujte!1386!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 6. 06. 2008, 13:36:12 | více příspěvků | napsat uživateli

hatebreed85...takhle bych to zas nehrotil.

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 13:34:42

Úchyláci nemají mít žádná práva, natož vychovávat děti, cizí!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 6. 06. 2008, 13:33:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Opet se nam nejak rozjela debata o homosexualite,toz co mi kdo napise noveho k memu tematu?

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 11. 03. 2008, 16:19:23 | více příspěvků | napsat uživateli

love_master...nemuzes,protoze nic vecneho dodat asi nejspis neumis...
bamboochanda...ten samy pripad...!1228!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 21:24:50

no ty ses asi dobrej kokot !1195!!967!

love_master

love_master | 10. 03. 2008, 21:22:13 | více příspěvků | napsat uživateli

vymastence:D debil s debilnim nazorem a zakomplexovanej rasistickej idiot!2!!2!!2! nemuzu nic vic dodat!2!!2!!2!!2!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 09. 2007, 20:59:15 | více příspěvků | napsat uživateli

the.lovely.princess...je smutne,ze jsi tak omezena,ze si nedokazes predstavit jak vselijak muze prezentace homo pred deckem tomu decku uskodit,jeste smutnejsi je,ze ikdyz ti to napisu,ze to nedokazes pochopit...

eritrea...ano,jelikoz by byl tomu decku spatnym vzorem.

garfield1...kdyz neco nemam potvrzene znamena hned,ze to nemuze byt pravdive? Navic uz tu par lidi psalo,ze nekteri odbornici dosli k zaveru podobnemu tomu memu,asi mas kratkou pamet...A kde ty mas potvrzene sve tvrzeni,ze homo pece o dite nemuze tomu diteti nejak uskodit?

the.lovely.princess...ano,budem se chovat jako zviratka a budem si ukusovat hlavy,jak to dela kudlanka....!18!

.oKo...No ja mam pres 2,5 roku stastny vztah s mou pritelkyni,takze premyslet o vlastni orientaci jaksi uz nemusim a ani to tve prostouchnuti me moc nelaka...

smoggye...a proc si myslis,ze tomu asi tak je?Prave i zvysujici se tolerance vuci homo, bi a jinym kravinam je dalsi z pricin ubytku stastne fungujicich rodin,jelikoz deti ztraceji pojem o tom,jak by mela vypadat a fungovat stastna rodina,laska,...!!!!

sarmyn...ano,i proti nezodpovednosti tu vystupuji,jsem rad,ze alespon toto umis vnimat,jako vec,ktera muze negativne ovlivnit vyvoj ditete!!!

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 20:14:36

.oKo -- na tom co říkáš něco je, připomíná mi to trochu jako když někdo založí diskusi HIPHOP JE SRAČKA - taky mám dojem, jako by si sám nebyl jistý a potřeboval sehnat pár dalších, aby se vzájemně poplácali po ramenou a potvrdili si, že pravdu mají oni... já jsem okolo 18. roku taky měl jasno, že dechovka by se měla zakázat, a až později jsem místo toho začal říkat "Mně se to nelíbí"... úvaha, že když to bere tolik lidí, třeba by na tom něco mohlo být, to je pro takto nezralé jedince zřejmě nedosažitelná meta, časem z toho třeba vyrostou !215!

sarmyn

sarmyn | 7. 09. 2007, 13:41:42 | více příspěvků | napsat uživateli

NORMALNI JE,KDYZ SE O SVE DITE STARAJI JEHO VLASTNI RODICE (TEDY MUZ A ZENA) A S LASKOU!!!!... zajímavý.. v tom případě by za nemoc povinně léčitelnou měli být prohlášeni i nezodpovědní a o dítě se nezajímající otcové ať už je důvod jakýkoli.....

pajo .. chvilku jsem te tu necetla ale jak vidim priblbly nazory ti zustaly!898!

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 13:41:04

princess: někdo se s tím srovnat dokáže a někdo (viz autor) je teprve na začátku cesty a kdo ví, jak a kde skončí

lovením tohodle samečka? myslím, že nezapadám do kategorie, o které tu mluvím

!1129!

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 13:39:41

garfield1: ja? no nijak.. myslel sem to ironicky na ten uvodni prispevek, prtoze se mi zda, ze autorovi by asi trhalo zily, kdyby tu takovejch lidi bylo vic

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ditěmužhomosexualitapěstounnemocnázorhomovlivpedofilieprezentacecílpořízenádítědečkaprimočlověk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑