Diskuze a otázky - věříte v život po smrti?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

radegast321

radegast321 | 13. 05. 2014, 17:22:10 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

věříte v život po smrti?

reagovat

věříte v život po smrti?

V anketě hlasovalo celkem 49 uživatelů

V diskuzi je 234 příspěvků a shlédlo ji 3813 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 21:08:40

> EL.pH
Klasické nezažil - nevěřil...

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 19:38:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi
Klasický poltergeist-příběh...

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 19:36:00

> noctemi
Trochu to připomíná případ jednoho cikánského dítěte na Slovenku. Pokud nepletu tam se to událo. Cikánská rodina tvrdila, že jim duchové dělají to, že jim létají po pokoji věci a že se to děje jen, když je v místnosti přítomné jejich děcko a nikdo jiný. Jo a samozřejmě, že děcko nelže. Tak tam přijela TV a tajně naistalovala do místnosti kamery. Zavřeli dítě do místnosti a čekali, co se bude dít. a Co se nestalo. Dítě bylo samo zavřené v místnosti a v té místnosti začali létat předměty. Cikánská matka byla štastná, že se ukázalo,že má přeci pravdu. No pak se podívali na kameru a co bylo na záznamu.....Cikánské dítě, které hází předměty po pokoji.......

No a té báchorce o těch předmětech v té obci věřilo mnoho lidí... No však se jim ta víra také hodila bo chtěli získat na ty "duchy" dávky pokud se nepletu..

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 19:35:48

> GiulioAntonioSantori
Trochu to připomíná případ jednoho cikánského dítěte na Slovenku. Pokud nepletu tam se to událo. Cikánská rodina tvrdila, že jim duchové dělají to, že jim létají po pokoji věci a že se to děje jen, když je v místnosti přítomné jejich děcko a nikdo jiný. Jo a samozřejmě, že děcko nelže. Tak tam přijela TV a tajně naistalovala do místnosti kamery. Zavřeli dítě do místnosti a čekali, co se bude dít. a Co se nestalo. Dítě bylo samo zavřené v místnosti a v té místnosti začali létat předměty. Cikánská matka byla štastná, že se ukázalo,že má přeci pravdu. No pak se podívali na kameru a co bylo na záznamu.....Cikánské dítě, které hází předměty po pokoji.......

No a té báchorce o těch předmětech v té obci věřilo mnoho lidí... No však se jim ta víra také hodila bo chtěli získat na ty "duchy" dávky pokud se nepletu.. !2!

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 19:30:42

> noctemi !2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 19:29:05

Byl to původně rodinný dům, ve kterém žil starý pár a podle spiritualistky se původnímu majiteli nelíbí podnik, na který byl předělán jeho dům. Provedla tam seanci a uvedla, že se na místě vyskytovalo 5 entit, z čehož 4 odešli ale majitel zůstal.
Vedoucí i on mi popisovali typické projevy "poltergeista" - samovolné posunování předmětů, padání a rozbíjení, klepání atp...
Sama vedoucí mi řekla "kdo nezažije, neuvěří." Nevím no, beru to na vědomí, ale potkat to nechci a nějak mě to netíží.

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 18:50:35

> noctemi
Zajímavé. Povídej, co jsou to ty paranormální aktivity a jaké existují. Jo a jaké "věci" se ti stávají?

Jo a musím tě pochválit za tuto větu "Nicméně, paranormální aktivity existují, čehož jsem sama nebyla plnohodnotným svědkem, že bych si byla úplně jistá tímto jevem, ale neobdobné věci se mi stávaly." Ta se ti velmi povedla !2!!2!!2!!2!..... Být/nebýt plnohodnotným/neplnohodnotným svědkem.... Moc pěkný pojem "neplnohodnotný" svědek !2!!2!!2!

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 18:35:57 | více příspěvků | napsat uživateli

A o co tam šlo? !499!

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 18:31:02

Ano, tohle jsem myslela a četla starší a zřejmě ještě nedostatečně prozkoumaný zdroj, jelikož to, co, přeanalyzoval autor tohoto videa by také mohla být pravda, i když jeho analýza se "záměry" dotyčné entity, když ji bere v potaz, je dost zavádějící a spekulativní, čímž se snaží jen umocnit omyl a to ho trochu prozrazuje v zaujatosti, nicméně, ano, fyzikálně by to smysl dávalo a taky jsou tyhle optické klamy častou obhajobou podobných případů. Nicméně, paranormální aktivity existují, čehož jsem sama nebyla plnohodnotným svědkem, že bych si byla úplně jistá tímto jevem, ale neobdobné věci se mi stávaly. Tím mým svědkem je moje vedoucí a bývalí kolegové v práci, kteří mi o tom vyprávěli, byť mi o tom vedoucí zprvu nic neřekla a já se to dozvěděla až od bývalého zaměstnance, který mi něco naznačil a nakonec i povyprávěl. Když jsem s tím přišla za vedoucí, nejdřív se usmála a řekla, že si ze mě asi dělal srandu, nějak nevěděla co má říct, ale když jsem ji ucelila v názoru, že mi ta skutečnost nevadí jen chci znát pravdu, přiznala, že se tam děly podivné aféry, které pronásledovaly z nějakého důvodu spíše muže, než ženy. Taky řekla, že si do podniku pozvala spiritualistku, aby se té věci zbavila, jelikož už škody byly nákladné a celkově to nebylo příjemné. Od té doby se věci údajně zklidnili a už déle se nic nestalo. Co se týče mě, nikdy se mi tam nic tak podivného nestalo abych to připsala nějaké entitě, čili neřeším to, byť to beru v úvahu. !1!

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 17:21:11

Ano, věřím:-)

Věřit se dá čemukoliv, ale udělat z víry v něco jasně kvantifikovatelnou předpověď do budoucna s tím, aby byla konkrétně vyčíslitelná to už jde hůře. Tedy, aby odpověď byla něco více než jen zase vírou respektive, aby byla tak obecnou, že se dá nahradit čímkoliv jiným, co nebude muset připomínat paradigma "čehokoliv".

PS: jak mám rozumět možnostem "spíš ano", "spíš ne"? To má být něco v duchu kvantové fyziky? Protože možnosti spíš ano, spíš ne fakt nerozumím. Bo můj prostý venkovský rozum je stále založen na "hloupém" ano/ne.

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 16:02:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Myslíš tadytohle?
https://www.youtube.com/watch?v=dByPGQ6gSmg
!638!

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 15:38:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Onoho Čecha, co natočil onoho ducha na ulici?
To si děláš prdel, nebo to jako fakt považuješ za dostatečný popis...? !20!

A ty jsi zažila? Nebo tomu vlastně taky nevěříš...?
Už tu bylo několikrát napsáno, že člověk za určitých podmínek nedokáže vnímat některé věci správně anezkresleně. A co si myslí, že zažil (že viděl ducha), je ve skutečnosti něco úplně jiného, neparanormálního.

Nevyskytuje.

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 15:29:42

> EL.pH
Ono to vlastně nestačí číst, to musíš zažít. V tvém m okolí se nikdo takový, kdo by se alespoň slovem zmínil, nevyskytuje?

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 15:26:16

Právě jsem ti ho vybrala a ptáš se dokola na to samé. !1!
Kdo nezažije, neuvěří. Věda když nezažila, udělala z toho závěr neexistence a pak vše, co opět přijde pod tímto světlem, zavrhne úplně stejně a připíše to náhodě nebo zviditelnění one osoby. Uz to nezkoumá dál. !1!

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 14:01:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Mohla bys být konkrétnější a nějaký jeden z toho tisíce vybrat?
Abychom se bavili o tom stejným. !406!

Něco jsem o takových jevech početl už mockrát a můj postoj k ním se nijak nezměnil...

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 13:54:24

Jsou jich tisíce hlašeny a natáčeny ve světě a jeden i z mého okolí.
Konkrétních příkladů polterů, kterými se zabývaji experti na paranormálni jevy a jiné je spoustu. Např. onen čech, který natočil onoho "ducha" na ulici. Zkus si o takových jevech něco počíst a najít sám !1!

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 12:31:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Prokázalo, že nejde o podvrh...? No... !638!
Máš nějaký konkrétní případ? !499!

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 12:27:13

To nebyla jen ústní svědectví, ale také natočená videa, která byla zkoumána pro případný podvrh a pokud se prokázalo, že nejde o podvrh, byla zkoumána i na místě.Je jasi známo, že taková entita či síla se neobjevuje před kazdym člověkem, čili pokud byl celý štáb v onom místě, jaksi v převaze, je menší šance, že se ona síla projeví.

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 12:14:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano, bude, souhlasím.
Ne. Zdokumentované jsou nanejvýš nějaká svědectví (mnoho pokusů v kontrolovaném prostředí samozřejmě taky proběhlo, ale, opět samozřejmě, dopadly špatně pro ty, kdo v tyhle záležitosti věří), ale jak už tady bylo psáno, lidi jsou jedněmi z nejnedůvěryhodnějších zdrojů, jaké mohou být.

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 12:08:06

Pokud se bavíme o schopnosti člověka levitovat, tak levitujícího iluzionistu uvidíš a zřejmě to bude podvodník. !1!
Pokud se bavíme o levitaci předmětů vlivem paranormálních aktivit (duchů atp.),je to něco dosud neprozkoumaného ale zdokumentovaného. Co je podle tebe tohle? Jak se dá vysvětlit? !1!

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 11:55:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Jinak tohle je taky docela výmluvné...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_prizes_for_evidence_of_the_paranormal
!638!

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 11:49:14 | více příspěvků | napsat uživateli

!1358! Na to jsi přišla nejspíš podle toho, že nevěřím těm podvodníkům, kterým zobeš z ruky ty...? No co se na to dá říct...? !2!

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 11:47:50

Jinak elpí, ty jsi zase velmi bojácný a nevědomý človíček. Trochu se uvolni. !1111!

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 11:47:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Už jsem ti psal, že jsem nikdy neslyšel o pochybnostech o neschopnosti člověka levitovat / létat. Ty říkáš, že takové byly, ale nedodáš vůbec nic než jen tahle slova.
Jak to celý podle tebe vypadá...? Důvěryhodně, nebo nedůvěryhodně? !638!

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 11:44:50

> EL.pH
Ne elpí. Těch pokusů bylo víc. Stačí se podívat na telekinezi na wiki. !1!

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 11:41:42

> imetcon
Tak tady na lbst někomu tohle věřit...byla bych stejná. Byť věřím, že to jde. Ono je asi těžké najít někoho z netu, jeho adresu jen na bázi písmenek. !2! A vůbec...tohle nevím ani jak funguje, ani ty. !1!
Věda je jen nástrojem a není nástrojem na všechny předměty.

EL.pH

EL.pH | 31. 05. 2015, 11:32:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Nejasnosti jakého druhu...? !406!
Myslíš, že se dělaly jen dva pokusy, z nichž jeden byl pochybný a tím to pohaslo? To byla nějaká televizní show? !638!

Tomu o těch signálech a jejich působění jsem fakt nerozuměl. !406!

!2! Jsi strašně naivní a nezkušený člověk... !638!

uživatel eliminován | 31. 05. 2015, 11:29:41

> imetcon
O tomto úkolu vědy se přece nehádám. Každý z vědců svoje teorie musí prokázat.
Potíž nastává, když má věda prokázat něco duchovního, něco co prakticky neexistuje, jakousi hnací sílu, která je nezměřitelná, možná tak nějakými testy. Ale ono kolečko v hlavě jaksi nejde najít. !1!

imetcon

imetcon | 31. 05. 2015, 11:24:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Jak říkal už sám Hume - lež je vždy pravděpodobnější než zázrak !11!

imetcon

imetcon | 31. 05. 2015, 11:23:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Poslední dobou je oblíbená discilína třeba to astrální cestování. Kolik lidí už (i tady) vykřikovalo, jak dokáží ve snu cestovat po celém vesmíru....no a když je to tak snadné, tak ať docestují v noci ke mě do ložnice a ráno tady napíší, co mi leží za krámy na stole.

Ještě to nikdo nedokázal ... a nejjednodušší vysvětlení je, že prostě kecají !1!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

smrtživot

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑