Diskuze a otázky - Věříte...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 15. 08. 2013, 21:17:48 |

Věříte že na jiné planetě žijí inteligentní bytosti podobně jako my?

reagovat

V diskuzi je 53 příspěvků a shlédlo ji 942 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

.eXe.

.eXe. | 18. 08. 2013, 20:19:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Flexx
Dokážeš to parafrázovat vlastními slovy?

Flexx

Flexx | 18. 08. 2013, 19:43:23 | více příspěvků | napsat uživateli

"Všechna hmota je jenom kondenzovaná energie o nízké vibraci a my jsme všichni jedno vědomí, které zažívá samo sebe subjektivně není taková věc jako smrt, život je jenom sen a my jsme svoje vlastní představa" Bill Hicks

.eXe.

.eXe. | 18. 08. 2013, 13:55:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> patrik.panak
Počkej, jak může někdo věřit na něco, co neexistuje, nemá žádný projevy existence a nikdo to nikdy neviděl? V čem je ten smysl tý víry? !103!!103!

.eXe.

.eXe. | 18. 08. 2013, 13:54:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> Meteorar77
Ty v tom máš dobrej guláš :D

uživatel eliminován | 18. 08. 2013, 13:28:12

Urcite vesmir je pry par miliard stary, ja tomu cislo ale neverim. pred nama tu museli zit jine civilizace a ty civilizace nas mohou sledovat. mimozemstane pomohli zmenit dejiny lidstva diky nim vznikla bibla lide nevedeli jak pojmenovat mimozemstany, tak je nazvali bohy.

EL.pH

EL.pH | 18. 08. 2013, 11:38:51 | více příspěvků | napsat uživateli

"Všechna hmota je jenom kondenzovaná energie o nízké vibraci a my jsme všichni jedno vědomí, které zažívá samo sebe subjektivně není taková věc jako smrt, život je jenom sen a my jsme svoje vlastní představa" Bill Hicks na tripu.

Flexx

Flexx | 18. 08. 2013, 11:35:15 | více příspěvků | napsat uživateli


"Všechna hmota je jenom kondenzovaná energie o nízké vibraci a my jsme všichni jedno vědomí, které zažívá samo sebe subjektivně není taková věc jako smrt, život je jenom sen a my jsme svoje vlastní představa" Bill Hicks

EL.pH

EL.pH | 18. 08. 2013, 11:30:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Flexx
Čau vlado, přišel jsi sám sebe podpořit druhým profilem? !54!

Flexx

Flexx | 18. 08. 2013, 11:28:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> patrik.panak ano, existenci/neexistenci boha nejde dokázat.Takže přesvědčení křesťana i ateisty se opírá jen o jeho víru.

uživatel eliminován | 18. 08. 2013, 09:09:24

> .eXe.

jo, souhlas, ale i náš významný vědec, František Běhounek v jednom rozhovoru řekl: Věří-li někdo v Boha, nikdo není schopen mu dokázat, že Bůh neexistuje...a zrovna tak nelza dokázat ani opak !726!!215!

uživatel eliminován | 18. 08. 2013, 08:48:31

Ano, věřím.. a věřím tomu, že můžou být chytřejší než polovina naší populace !465!

uživatel eliminován | 18. 08. 2013, 02:04:05

To nevím, ale rozhodně existují inteligentnější bytosti než jsi ty ... !1194!

.eXe.

.eXe. | 18. 08. 2013, 01:25:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlado1984
A bakterie žijící mimo Zemi nejsou mimozemský? !925! Evoluce ti něco řiká? Asi ne, když věříš v Boha, ale věc se má tak - postupem času se z bakterií stanou zviřátka a ze zviřátek ufouni. Důkazy o mimozemskym životu máme. Evoluce funguje (ano, i na to jsou DŮKAZY). Bylo by tedy dost nepravděpodobný, že by se někde v nekonečnym vesmíru za 13,75±0,17 miliardy let nevyvinul život minimálně na úrovni našeho, když my to stihli "jen" za 4,54 bilionů let.
Předlož mi nějakej, jedinej, jednoduchej důkaz o existenci boha. Nemůžeš? Smůla

vlado1984

vlado1984 | 18. 08. 2013, 01:10:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> .eXe. ale já mluvil o mimozemšťanech ne o nějakých bakteriích.Existenci boha nejde dokázat ani vyvrátit.Proto je to jen o tom čemu člověk věří.

.eXe.

.eXe. | 18. 08. 2013, 01:07:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlado1984
To se trošku, popravdě kurevsky hodně, pleteš. Důkazů o existenci "života" mimo Zemi je dost. A navíc život na Zemi neni teoreticky nic vzácnýho, dusík, kyslík, vodík, uhlík, to je všechno. Toho je plnej vesmír a přesně z toho se skládá lidský tělo
Znova - kde máš ty důkaz, že ten tvůj jev existuje. Kde je ten projev?

vlado1984

vlado1984 | 18. 08. 2013, 00:54:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> .eXe. o mimozemšťanech taky nejsou důkazy ale nejde vyloučit že existují

.eXe.

.eXe. | 18. 08. 2013, 00:51:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlado1984
Oh vážně? Bůh je jev? A jak se prosím projevuje?
Pokud něco neexistuje, tedy nemá ani žádný projevý svý (ne)existence, jaký důkazy o tom chceš předložit?

vlado1984

vlado1984 | 18. 08. 2013, 00:44:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> .eXe. to že na něco nejsou důkazy nedokazuje neexistenci jevu

.eXe.

.eXe. | 18. 08. 2013, 00:42:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlado1984
Ehm, jak mam mít důkaz něčeho, co neexistuje? Logickej nesmysl. Bůh neni, deal with it !448!

vlado1984

vlado1984 | 18. 08. 2013, 00:30:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> .eXe. důkaz nemáš takže se tvé tvrzení opírá jen o tvou víru

.eXe.

.eXe. | 18. 08. 2013, 00:28:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlado1984
Dokázat NEexistenci něčeho je nesmysl. Pokud mě chceš přesvědčit, že nějakej bůh existuje, tak to dolož. Nemáš jak? Neexistuje. Já vim, že neexistuje, ty si mysli co chceš. Víra v boha tu byla je a bude ještě hodně dlouho, slabí lidi jí potřebujou

vlado1984

vlado1984 | 18. 08. 2013, 00:21:30 | více příspěvků | napsat uživateli

"Všechna hmota je jenom kondenzovaná energie o nízké vibraci a my jsme všichni jedno vědomí, které zažívá samo sebe subjektivně není taková věc jako smrt, život je jenom sen a my jsme svoje vlastní představa" Bill Hicks

vlado1984

vlado1984 | 16. 08. 2013, 16:06:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Duff35 Nemyslím si že by přírodní zdroje potřebovali nutně z naší planety. Jedině snad že by jim o ně nešlo ale chtěli lidi použít jako otroky.

vlado1984

vlado1984 | 16. 08. 2013, 16:04:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> .eXe. To nevyvracuje nic z toho co jsem psal.Ty nevíš jestli bůh je nebo ne.Ty jen prostě věříš, nikoliv víš že není.Můžeš snad dokázat že bůh existuje/neexistuje?

Duff35

Duff35 | 16. 08. 2013, 15:36:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> muchlik81 Průser by byl, kdyby byly inteligentnější a chtěly s náma válčit. Myslim ty mimozemské bytosti.

uživatel eliminován | 16. 08. 2013, 15:06:49

doufám že inteligentnější !2!

Katiusha

Katiusha | 16. 08. 2013, 14:40:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane
!984!
o strach by bylo, kdyby byli vážně "inteligentní" jako my !984!

uživatel eliminován | 16. 08. 2013, 14:20:31

> Katiusha
taky bych řekl, že budou buď inteligentní, nebo jako my !2!

.eXe.

.eXe. | 16. 08. 2013, 14:12:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlado1984
"Ateista" neni "nevěřící", proboha… Ateismus = nevěřící na boha, bezbožný.
Když selháváš na základní úrovni, nepokoušej se na tom stavět svoje teorie, spadnou jak domeček z karet

Katiusha

Katiusha | 16. 08. 2013, 13:52:38 | více příspěvků | napsat uživateli

"inteligentní bytosti podobně jako my"

Snad ne !145!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

planetabytost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑