Diskuze a otázky - USA chtějí, aby Česko nemohlo vyšetřovat delikty vojáků u ra

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:03:13 |

a je to tady :)nam nechcou ani zrusit viza ale sami by tady chteli delat bordel
a proto rikam RADARU NE
a pokud navrh na vystavbu projde a vystavba bude zahajena stanu se prvnim ceskym teroristou

reagovat

radeu

V anketě hlasovalo celkem 0 uživatelů

V diskuzi je 235 příspěvků a shlédlo ji 845 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:49:14

joey joey:a myslis ze U2 melo natolik dobrou kamerovou opriku aby zachytilo mobilni odpalovaci zarizeni ukryte v lesich???!1124!!1124!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:48:02

horiric zeryk:tak mi rekni na co nam je radar vubec dobrej??,pokud uz jednou strely vzlitnou myslim ze nas nezachrani pan buh nator ms.radar a par anti raket:)

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:47:44

Niflheim Jo teď jsi nám to všem natřel. Dobrá směsice blábolů. !400!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:47:40

BIKE> clovece kam na ty blaboly chodis?..... vsechny ty argumenty jsou smesny jo a ropa jako duvod.... asi nechapes v jakem zijes stoleti..... wake up dead man....cca do 15 let nebude ropa hrat vubec zadnou roli. Btw spotreba ropy v USA neni kryta ani arabskym svetem ani ruskem......30% maji svoji a zbytek je stredi a jizni amerika....takze v tom to nebude. Rusove chudaci jsou tam kde jsou a to trochu v cudu, ted si brousi lokty, ale uz pochopili ze pro zbytek sveta nejsou hrozbou, oni ani nemaji duvod, potrebujou si spis uklidnit Cecensko a spol... a ne se michat kde bude jaka antena.... jo a k tem raketam co UDAJNE rusko ma, slysel jsi o U2?... tohle letadlo potvrdilo, ze generalove ruska neustale mlzi a vetsinou uvadeji pocet svych zbrani v desetinasobcich toho co je realita....

vsichni amici nejsou tlusty, vsichni nejsou uplne blby a Tvuj nazor podepreny tim, ze jsi tam dvakrat byl.... predpokladam pracovat....(myt nadobi??) promin, ale to je trochu kratkozrake.

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:47:18

Niflheim Máš naprostou pravdu. Česká povaha je na blití!577!

xxx-tyna

xxx-tyna | 28. 01. 2008, 12:47:06 | více příspěvků | napsat uživateli

BIKEPUNX: a ty umis argumentovat,akorat mi mi reknes,ze jsem pica?? Btw ty jsi taky hovno vlastenec,kdyz ejzdis na prazdniny do Ameriky !5!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:47:02

Niflheim: seš idiot !898!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:46:55

unidentified: ale mne nejde kamo vo to, ze americani jsou tlusti nebo ne. uprimne receno problem je v tom, ze vetsinou tyhle diskuze vytahujou ti, co vo tom vi hovno. pak se sem prisoli ruskej vojakofil, jak by amiky strilel...tohle me roztaci.

uprimne bych byl nejradeji, kdyby tady nebylo nic, ale to proste dle myho nazoru nejde...

mam li si vybrat bejt v podruci amiku nebo rusaku, tak jsem si vybral amiky.

nic vic, nic min.

Modano008

Modano008 | 28. 01. 2008, 12:46:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Nifleheim.....zatracenej souhlas...konečně upřímnej a pravdivej názor

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:46:12

xxx-tyna - ja mam strach ze tve 'znalosti', ktere zde prezentujes vypovidaji o urovni a hodnote tvych nazoru i co se radaru tyce. Ale ok, zkus mi odpovedet:

Pro koho a proti komu bude radar urcen?

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:45:52

cechy cechum ne americe
je videt ze tady neni ani jeden vlastenec

Modano008

Modano008 | 28. 01. 2008, 12:45:24 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt....to se poleteš......při počtu 10 obraných raket je schopen při souběžné palbě 2 anti raket na jednu balistickou střelu zneškodnit několik desítek hlavic:-)....jde o to že poslední typy střel mají hlavice typu MIRV.....což znamená že jeden nosič "střels" nese několik hlavic které se vypustí v závěrečné fázi letu....když ale nosič sundáš v počáteční, tak tím sestřelíš několik much jednöu ranou....

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:45:10

je tady je to trapný.. fakt se musim jen smát!785!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:44:46

jj typická česká závistivá nenávist. V roce 39 sme se zbaběle vzdali bez boje. Kdyby Evropě USA nepřišly na pomoc, mohla válka trvat dalších 10 let. Teď na ně všichni nadáváte, ale když v 60 letech kousek od nás stavěl komanč protiletadlovou základnu, většina držela hubu, kdo ne, toho zavřeli komanči které sme si naši dědové tak demokraticky zvolili. Z lidí co bojovali na straně spojenců za naše osvobození sme udělali třídní nepřítele. Elitu národa - učitele, podnikatele, profesory kněze atd sme poslali do vězení a z USA byli najednou kapitalističtí psi. Když nás obsadili Rusáci v 68smém, nebránili sme sej. Teď sme v NATO a zlý imperialistický radar za žádnou cenu nechcete, přitom kdyby Vám to blbý vízum udělili, stěhujou se do států tisíce čecháčků radar neradar. Náš národ je banda tupců, srabů, vrahů a udavačů tak v čem sme lepší než Američani ??? !898!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:44:23

se máš !638!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:44:17

jasne nedokazu argumentovat a co ma bejt:)i tak rikam ne radaru a zakladne :)
zkus si zjistit treba jakej brajgl vyvadeji amici v italii na zakladne:)asi taky chcete takovej bordel u nas co??

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:43:26

Horici_zeryk Ty ses zase nějak rozohnil. !486! Alespoň bys mohl uznat, že o Američenech se mluví jako o netlustším národě na světě. !5! Nemusíš se zase hádat za každou cenu. Jsi už velkej kluk né?

xxx-tyna

xxx-tyna | 28. 01. 2008, 12:43:26 | více příspěvků | napsat uživateli

PSY3: Jo,ztrapnila..mno a?? Ja tady mluvim o radaru a ne o tom,jak neumim historii 20. stoleti...

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:43:03

stonecold: bravo!16!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:42:57

BIKEPUNX: no jo .....celej národ čekal až sežereš Šalamounovo hovno a řekneš nám to tady !1424!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:42:51

stone:tchai wan je spis regionalni problem radar je problem globalni:)

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:42:51

Modano008 Řikám, že těch raket co by se dali použít je víc, když nepůjde moskyt hodí se něco jiného

xxx-tyna

xxx-tyna | 28. 01. 2008, 12:42:41 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt: ja jsem se sem neprisla bavit o nato ani osn,ale o radaru...bohuzel jsem si spletla osn s nato..

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:42:39

bike: jasny, jak nedokazes argumentovat, tak reknes ze maj vsichni vymytej mozek!1358!!1358!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:42:16

precedence - hlavne ten destnicek je schopnej teoreticky sestrelit 1-2 balisticky strely... proti ruskymu arzenalu je to silne k hovnu. Podle me jde hlavne o zakazky zbrojarskym spolecnostem + spoionaz ruskeho uzemi

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:41:52

taky sem proti at si ten radar naserou jinam pripadne mi tahle kauza jako by ceska vlada srala na lidi a strasne podlizala USA a s radarem souhlasila

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:40:54

je u vas videt taky brainwash lidi vsak jednou zjistite ze radr byla chyba!1351!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:40:53

Bikepunx: tak s tou Čínou bych to neviděl tak že se nikam nesere. Ta se prý dost sere do Tchaj-wanu, mám ve třídě dvě holky z tchaj wanu a prý si lidé na tomhle ostrově myslí, že do 10ti let je Čína obsadí !20!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:40:46

bike: ty vole...projdi se por praze a uvidis tlustejch more...tohle je argument jak pica. proste mas pocit, ze ses nejchytrejsi a ze tvuj pseudonazor je necim podlozenej. ale vono hovno...akorat ses takovej typickej zamindrakovanej pocitacovej che guevara, kterej by se pri nazorovym stretu posral, at uz by mel proti sobe kohokoliv...

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:40:30

xxx-tyna slecno ja k tomu mam tak trosku co rict protoze mam par znamych vojaku a trosku o teto technice neco vim -tan tvuj "protiraketovej destnik" se da tak trosku slecno znicit a to co ma byt protiraketovy radar - jsi opravdu tak naivni ze myslis ze jak za komunistu Ti navykladali blafy tak ted uderi vsemocna amerika a jadernou hlavici mirici na nasi zemi zneskondi silou vule ;) vzpamatujte se lid -jde jen o vzajemnou kontrolu dvou mocnosti popripade i cina a Korea a pokracujici st. valku- ne o nejakej protiraketovej destnik a ochranu proti nuklearnim hlavicim. Co myslis kdyz by nastala situace kdyz by tu hlavici dostali k nam a tu ji vypustili - myslis ze Ti pomuze destnicek??? !2!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

výstavbanávrhbordelvízumUSAradarvojákčeskonechcouteroristastandelikt

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑