Diskuze a otázky - USA chtějí, aby Česko nemohlo vyšetřovat delikty vojáků u ra

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 12:03:13 |

a je to tady :)nam nechcou ani zrusit viza ale sami by tady chteli delat bordel
a proto rikam RADARU NE
a pokud navrh na vystavbu projde a vystavba bude zahajena stanu se prvnim ceskym teroristou

reagovat

radeu

V anketě hlasovalo celkem 0 uživatelů

V diskuzi je 235 příspěvků a shlédlo ji 840 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 29. 01. 2008, 13:14:08

No vono to tenkrát děsně nadzvedlo Taliány, když žokejové vod námořnictva přesekli lano u lanovky.

Pokud se dobře pamatuju, tak zemřelo něco kolem dvaceti lidí a frajeři po přistání zničili pásku z flight recorderu. Takže byli pro nedostatek důkazů osvobozeni.

Kupodivu byli souzenio v americe !721!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 14:10:13

at si nechaj radar i vojáky doma a nemusej to řešit ,,, americká rozpínavost mě začíná docela srát jen co jedna studená válka skončila, rozdmýchávají druhou kreténi ... !20!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:58:50

češi nemaji svoji hrdost a znaji jen zavist

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:56:16

kdyz se budou okradat, vrazdit nebo cokoliv jineho mezi sebou an te zakladne, proc by to mel resit nas stat a nase soudy?? Nehlede na to ze nasim soudum by to trvalo tak dlouho ze by dani vojaci mezitim odesli do penze...!122!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:56:04

Firma meho bratrance Elbit Systems Ltd. z Haify tam ma slibenou zakazku. !20!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:54:48

for unidentiefied.. no ale o tom to je právě že nás se nikdy nikdo neptá, myslíte si že tohle nebude o tom stejnem, stejne si najdou zamínku jak to prosadit, protože v tom jde o prezentaci a peníze takže stejně je to bezpředmětný, ale je pravda že každej má svuj názor tak proč ho neříct !5!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:53:46

naco radar ,vždyt jet jedno at to jsou rusove nebo amici tak nase vlada stejne poleze vždy do zadku a jinač k tematu nesouchlasim s radarem jeto zbytečne pro nas a politici si namasti svoje kontička// moje rec!! !5! taky s radarem nesouhlasim, ale stejne si myslim ze tady nakonec bude, protoze my proste nemame svoje mysleni! Neustale nekomu lezeme do zadku! Za valky to byli nemci - slysel jsem ze kdyz prijel hitler do prahy, tak tam byl rekordni pocet lidi a co delali? hajlovali! Nikdy pry nebylo na vaclavaku vice lidi! nedavno to byli rusaci a ted lezeme nehoraznym zbusobem do riti americanum, protoze jak neni neco z USA tak se to panum nelibi!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:52:05

naco radar ,vždyt jet jedno at to jsou rusove nebo amici tak nase vlada stejne poleze vždy do zadku a jinač k tematu nesouchlasim s radarem jeto zbytečne pro nas a politici si namasti svoje kontička// moje rec!! !5! taky s radarem nesouhlasim, ale stejne si myslim ze tady nakonec bude, protoze my proste nemame svoje mysleni! Neustale nekomu lezeme do zadku! Za valky to byli nemci - slysel jsem ze kdyz prijel hitler do prahy, tak tam byl rekordni pocet lidi a co delali? hajlovali! Nikdy pry nebylo na vaclavaku vice lidi! nedavno to byli rusaci a ted lezeme nehoraznym zbusobem do riti americanum, protoze jak neni neco z USA tak se to panum nelibi!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:47:24

naco radar ,vždyt jet jedno at to jsou rusove nebo amici tak nase vlada stejne poleze vždy do zadku a jinač k tematu nesouchlasim s radarem jeto zbytečne pro nas a politici si namasti svoje kontička!994!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:46:36

Niflheim Hmm, nevím co ti na to napsat. Asi toho o historii našeho členství v NATO moc nevíš. Kdo je to prosím tě MY co chceme být v NATO? On se NÁS někdo ptal? Nějak si na to nevzpomínám, to jen tak pro začátek.
Ten zbytek už je úplnej nesmysl. máme na našem území spoustu zařízení, fungujících v rámci NATO. Pořádají se u nás cvičení v rámci NATO. Takže laskavě nic nevykládej otom, jak nechceme přijmou žádnou zodpovědnost, protože to prostě není pravda.
Tohle je čistě americkej projekt. Ostatní okolo je lež.!400!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:46:13

taky bych ty Amíky občas nakopal do řiti !1358!

Modano008

Modano008 | 28. 01. 2008, 13:45:47 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt....gripeny mi nepřipomínej.....to bylo něco......když si vezmu že sme mohli mýt F-16 block 60 nebo Eurofighter Typhoon....no hnus prostě

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:44:11

Radar NE

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:42:38

akva: hehehheheheh no to sice jo, ale pro radar jsem i ja, byvalej jejich volic !2!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:42:28

Modano008 - ja mylsim ze nasi politici dostali klasicky podmaz a uz byly cupliky zmacknuty... tady to tak funguje. Vzpomenme na grippeny !1358!

Modano008

Modano008 | 28. 01. 2008, 13:41:44 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt....mno uvidíme....třeba se hodit bude....osobně doufám že ne....nicméně at už si tu plácáme co chceme, tak už je stejně rozhodnuto...to ostatní je jen divadýlko pro lidi.....

celkem mě ale sere demence a vlezdoprdelismus našich "představených" a závidím je polákům-.........ti řekli "Antirakety u nás??? Ano....pod podmínkou umístění nejmodernějších US protileteckých kompletů + balíček dalších výhod"........to je alespon přístup......

Aquarius30

Aquarius30 | 28. 01. 2008, 13:40:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Horici_zeryk -
Akva: tohle je picovina, tohle ods neprisijes...tolik volicu nema zkus tom znovu same

To sice jo, ale má ty nejzákeřnější sfině !2!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:39:58

unidentified.flying: sorry, uznávám že sem to trošku přehnal, ale stejně si myslím, že přístup některých lidí k tomu radaru je pokrytecký. Sice chceme být součástí NATO, ale nehodláme na našem území přijmout žádnou zodpovědnost. Chceme aby nás NATO v případě potřebychy ochraňovalo, ale nechceme už akceptovat žádné závazky ani rizika, plynoucí z provozování toho radaru.

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:36:06

Modano008 - tak jednou uz to udelal, utahl kohoutky a co z toho bylo... ale mas pravdu v tom ze se to nikomu nevyplati. Ono je to stejne jenom rinceni zbranema, ale nikdo nema koule na to ten cervenej cuplik zmacknout. Prave proto je mi lito brdu, ze tam bude stat betonova mrcha, ktera je podle me svym zpusobem zcela zbytecna...

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:33:58

!1350!a pak se divi, ze jsou na ne v jednom kuse utoky, a nejlepsi je, ze dalsi vlna utoku je proto, ze si neuvedomuji, proc je ta prvni vlna utoku:D

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:31:36

StoneCold On te prejde smich. Narodovci pujdou mezi prvnimi. !31!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:31:01

at si viza strcej do rite
nikdo o ne nestoji
ani o nejaky jejich vychytraly technologie
!1364!

Modano008

Modano008 | 28. 01. 2008, 13:30:05 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt.....energeticky na nich nejsme závislí jen my...myslím že polovina evropy jezdí na ruskou ropu.....co myslíš že by se stalo kdyby rusové utáhly kohouty?????? Nemyslím že by na tom zrovna vydělali:-) a za světové ceny už v podstatě jezdíme....doby kdy sme měli benzín na úrovni cen v USA jsou již dávno pryč.....
ropa a zemní plyn jsou největší ruské artikly na vývoz...nepočítám vodku:-)...

btw....proč rus vyhrožuje jaderným pderem a ne zastavením dodávky ropy????:-) protože by víc ztratil než získal a protože je to mlácení prázdné slámy založené na sice reálném, ale nepoužitelném arsenálu....

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:29:16

Otázka - Předpokládejme, že Irán (např) bude mít raketu, která doletí až do USA. Co sní asi udělá? Podepíše si rozsudek smrti a vypustí jí ?
Odpověď - Je to asi tak pravděpodobné, jako že Usám řídí z jeskyně celosvětovou sít teroristů. ( :-D )
Radar a celý ten protiraketový deštník je obyčejná provokace, aby si Bush a další neoliberálové v vládě USA ukojili své válečně choutky.

ukuzi

ukuzi | 28. 01. 2008, 13:28:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Vždyť se jedná pouze o delikty spáchané na té vojenské základně..je logický, že se to bude řadit pod vojenské soudy USA..To, co by eventuelně vojáci spáchali na českém území mimo radar se bude řídit jurisdikcí ČR.

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:23:53

rabbi_jakob: !511!!511!!511!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:23:48

Modano008 - ja jsem spis proti... myslim ze ztahy s ruskem jsou pro nas mnohem zasadnejsi nez vztahy s amerikou, prcejen jsme na nich energeticky zavisli. A mam pocit ze tu jde taky o pokus destabilizovat situaci v evrope a provokaci dalsi vlny zborjeni. Ale kdo vi jak to presne je. Jinak soubor clanku o zakladne z te druhe strany:

http://www.blisty.cz/list.rb?id=266

Modano008

Modano008 | 28. 01. 2008, 13:19:43 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt...souhlas:-) já sem pro radar.....je to sice jisté riziko, jak z hlediska bezpečnosti, tak z hlediska možných problémů z vojáky...podotýkám "možných"...ale stejně tak to může být přínos pro region:-)

a na druhou stranu.....nenecháme si předci od rusáků vyhrožovat....od těch samejch rusáků, kteří sem nacpali jaderné střely po roce 68........

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:18:00

My tady ale tu zakladnu chceme vy nevdecni gojim. !20!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 13:16:38

Modano008 - tak ono jde momentalne spis o ten radar u nas nez o celou protiraketovou obranu... kdyz se to veme do dusledku - kdyby nebylo raket, nebylo by antiraket !1358!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

výstavbanávrhbordelvízumUSAradarvojákčeskonechcouteroristastandelikt

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑