Diskuze a otázky - Učitelé chtějí, aby je před žáky chránil zákon

úvodní strana | aktualizovat | dolů

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 11:16:04 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

http://zpravy.idnes.cz/ucitele-chteji-aby-je-pred-zaky-chranil-zakon-f37-/studium.asp?c=A081023_213525_studium_abr

Zajímavá je diskuze k tomuto článku.Připadne mi, že někteří lidé mají učitele, za otroky, kteří mají dítě vychovávat, vzdělávat a při tom si od něj mají nechat vechno líbit. Jako syn učitelky ze záklandí školy(první stupeň) jsem zhnusen tím, co se v dnešním školství děje. Já nevidím problém v dětech, já ten porblém vidím v rodičích, jenž často svou milovanou ratolest neumí vychovat,vše mu dovolí atd. Pak vznikají absurdní situace, které ve výsledku, podle zákona padajíciho hovna, přistanou na učiteli. A to, že učitelé mají prízdniny, učí pár hodiny týdně atd, je pravda jen z poloviny. V dnešní době, kdy je nedostatek dětí, se všechny školy snaží děti nějakým způsobem nalákat. Takže učitělé připravují velijaké akce. Práce kantora taky nekončí s koncem vyučování. Nezapomínejte na přípravu an druhý den, opravování písemek a další nezbytné věci pro kvalitní výchovu. Učitelé jsou nedoceněni. Jsem zvědav, který vysokoškolsky vzdělaný člvoěk by po 20 letech praxe dělal za 20 tsc hrubého. !1!

reagovat

V diskuzi je 77 příspěvků a shlédlo ji 1080 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

oldies-men

oldies-men | 24. 10. 2008, 12:00:09 | více příspěvků | napsat uživateli

tak4 co4 tedy4 meleš4 takový4 sračky?bráczhovy4 je4 25,a4 czhodily4 za4 školu,fakovali4 ředitele,tak4 nemel4 sračky4 jako4 dědek4 z4 ernobálýzho4 filmu4 blbrřku

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 11:59:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> oldies-men Je mi 19.

oldies-men

oldies-men | 24. 10. 2008, 11:58:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Diskuze 30+..!2!

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:57:32

> MacinkaCZ
když sem to čet, říkám si, kolik jí může být, kliknu na profil a koukám, že je ti stějně jako mě....a musím říct, že meleš pěkný hovna, za nás se za školu na základce chodilo,už i za nás, sme měli z učitelů srandu....žádnej respekt k těm co třídu nezvládali...kouřit sme chodili sice až po škole, ale našli se i takový co to zvládali o hodinách..........no nic..

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 11:56:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honzin77 Já vím. Jenže tyhle názory mě vždycky zvedaj ze židle.!1!

Honzin77

Honzin77 | 24. 10. 2008, 11:54:32 | více příspěvků | napsat uživateli

xmozek: Dyt je to adolescent, ktery je hrdy na to, ze kouri na zachode !20! Po ni nemuzes jeste chtit nejaky racionalni nazor nebo nedejboze debatu !5!

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 11:50:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nini.Gold2 Co to meleš? založil jsem tu diskuzi, kvůli tomu článku, který je na dnes. A ano i proto, že mám zkušenosti z thodle prostředí. Jenže narozdíl o dtebe mám zkušenosti z obou stran barikády.Nezapomíne, že jsem taky byl žák, ted jsem student, to je fuk. Tkaže si myslím, že můj názor je mnohem objektivnější, než ten tvůj. A jinak jak rekl fe.tak "...nebudeš v pořádku.." . Souhlasím. !1!

NastyNas

NastyNas | 24. 10. 2008, 11:48:01 | více příspěvků | napsat uživateli

to je pravda.. a ještě mě zaráží jak může žák napadnout kantora.. dát mu facku nebo tak.. žáci si čím dál víc dovolujou.. a nic jim nebrání..

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:47:44

učitelů v dnešní době je mi líto ..... za naší doby kdy já sem byla na základce tak tam nebylo žádné odmlouvání ani posíláni učitelů někam.... pro mě a mé spolužáky nepředstavitelné..... nikdo z nás na základce nechodil za školu.... pro nás byl učitel někdo koho jsme respektovali... samo nějaké to vyrušování v hodině s následnou poznámkou jo... taky sme za to doma dostávali na prdel... a taky to jde vidět ktérýkoliv ze spolužáků které potkám jsou kultivovaní lidi a za to vděčíme nejen rodičům ale i učitelům ze základky... dnešní děcka se chovají hrozně... bohužel... a dala bych to za vinu rodičům kteří nejsou schopni vychovat své děti ke kultivovanosti

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:47:41

xmozek:nepatřím mezi ty usmrkance,co si hned stěžují papínkovi!protože vím,že mám na tom svůj podíl,tak nebudu si stěžovat!zdar ty chytráku.se neposer.kdyby tvoje mamka nedělala úču,tak to beztak ani nezaložíš!ale že tvou mamku zlobí,tak se hned bouříš co?

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:47:13

> Nini.Gold2
na to bohužel učitel nemá právo...
a hlavně...když seš taková, uvědomuješ si to a stejně to děláš a ještě se tomu vysmíváš, nebudeš zcela v pořádku.....

Honzin77

Honzin77 | 24. 10. 2008, 11:46:30 | více příspěvků | napsat uživateli

_Kaaata_Neustupnost? Podle toho v cem. Pokud neustupne trva na hovadine, i kdyz si je vedoma sveho omylu, je to spatne. A pokud prenasi to, ze mela konflikt s rodici na zaka, je to taky spatne. A ze to takle obcas ucitele delaji. Proste i ucitele nesou svuj dil viny...a to rikam pri plnem vedomi jako vnuk cloveka, ktery dlouha leta rediteloval skolam po cele Morave a na zdi mel titul Vzorny ucitel od prezidenta republiky !2!

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 11:45:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nini.Gold2 Protože když vám něco řekne,t ak váš papínek přiběhne do školy, co si to učitel dovoluje.Takže zalez na záchod dej si retko a neplet se mezi normálně debatující lidi s normálním názorem.

Pardon,a le tohle téma mě vždycky naštve.!1!

Vaara

Vaara | 24. 10. 2008, 11:45:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nini.Gold2
učitel tě nemůže vyrazit, tele...

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:44:07

fe.tak:no právě?já být učitel,tak takové jako já a spol.vyrazím!a jim je to fuk

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:43:32

> Honzin77
:-))))))) Uznávám. Ale myslím, že byť to jsou třeba krávy, učit je baví a chtěj to dělat. I když ono taky záleží, v čem tu učitelku označuješ krávou (její neústupností?)

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:43:02

> Nini.Gold2
tak oni vás nepošlou doprdele, nevyhoděj ze školy a ty je za to ještě fakuješ, že si neuměj udělat pořádek?...no lol....

Honzin77

Honzin77 | 24. 10. 2008, 11:42:41 | více příspěvků | napsat uživateli

A ze negativnich zkusenosti se zamindrakovanymi uciteli jsou taky stovky. Proste vina je na obou stranach, jen ted se presouva vic na stranu rodicu. Pred lety byla zase vic na tech ucitelich. Je to dano okolnostmi.

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 11:42:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honzin77 No je to částečně pravda, ale rozhodně bych to nesváděl na učitelé . Vždyt je plno rodičů, kteří tenhel konplx nemají. Zase podle mě jde o rodiče, jenž pocházejí z problémových skupin( debilové). !1!

Vaara

Vaara | 24. 10. 2008, 11:42:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honzin77
Tys to vystihl úplně maximálně !1082!

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:42:03

svatá pravda
a odpověď na >který vysokoškolsky vzdělaný člověk by po 20 letech praxe dělal za 20 tsc hrubého. >ten kterýho to baví
!2!
s mým příchodem do školství příjdou fyzické tresty(nebo psychické, to je fuk)

Honzin77

Honzin77 | 24. 10. 2008, 11:41:17 | více příspěvků | napsat uživateli

_Kaaata_: Takze uznavas, ze kravy tam jsou, to je dobre !5! Pokud se potkaji rozumni rodice s rozumnymi uciteli, je to v pohode. Pokud je krava ci vul na jedne strane, nebo nedejboze na obou, je to pruser !2!

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:41:15

JE TO I NA UČITELÍCH!KDYŽ SI S NÁMA NEUMÍ UDĚLAT POŘÁDEK,TAK JEJICH SMŮLA!JAK CHTĚJÍ ZÍSKAT RESPEKT,KDYŽ VIDÍ,ŽE PORUŠUJEM ŠK.ŘÁD A NIC NÁM NA TO NEŘEKNOU?NEBO NÁS ČAPNOU NA ZÁCHODECH KUŘIT A ONI ŘKNOU,VYVĚTREJTE ASPON?!20!

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:39:52

> Honzin77
Tuhle práci nemůže člověk dělat s tím, že z toho vydělá balík a že z toho bude mít potěšení. Chce to pro to mít talent a srdce. V tom případě jsem asi kráva, která odtamtud utekla, když to bereš takhle. Nemyslím si, že je učitel bez viny, ale proti žákům a rodičům je jeho vina minimální a pochopitelná. Já tam šla se srdcem na dlani a s přesvědčením, že ty děti něco naučím. Velice rychle jsem pochopila, že to nejde. Navíc krávu zástupkyni sice můžeš mít všude, ale když ji nad sebou máš v tomhle zaměstnání, tak Tě to odradí dokonale.

Vaara

Vaara | 24. 10. 2008, 11:38:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Super názor, je v něm hodně pravdy. Učím 4.rok a už to nějak přestávám dávat...

Honzin77

Honzin77 | 24. 10. 2008, 11:38:51 | více příspěvků | napsat uživateli

xmozek: navic v rodicich je ten komplex neomylne ucitelky od detstvi zakorenen, takze jim to ted chteji vratit, kdyz muzou...a je fakt, ze nektere z tech rodicu chapu, protoze obcas je to opravdu o nervy !2!

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 11:37:34

> xmozek
No ono i na tý vš to není zrovna růžový. Za to taky moc peněz není ... to zase vím od Luboše, který na vš pracuje. Taky jsem přemýšlela o tom, že bych až dodělám konečně toho mgr. (pokud někdy dodělám), tak půjdu na doktorský a zašiju se na tu naši katedru, ale asi ani to by nebylo pro mě. (I když míň nervů je to nesporně.) Ale teď jsem v pohodě. Zjistila jsem, že není školství jako školství. Dělám na hudebce a zatím jsem nervový období neměla.

Honzin77

Honzin77 | 24. 10. 2008, 11:37:09 | více příspěvků | napsat uživateli

_Kaaata_Ale muzu !5! Troufam si tvrdit, ze extremniho vola ci kravu poznam podle jednani, i kdyz stoji za katedrou. A pokud se budes snazit tvrdit, ze jsou ucitele vsichni bez viny, tak se leda zesmesnis !5!, nejsou

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 11:37:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honzin77 Souhlasím. Mě připadne, že nebude trvat dlouho a rodiče budou diktovat učitelům, co budou jejich atolesti učit A když jejich děti nebudou úspěšní, kvůli tomu, že měli denně jednu hodinu tělocviku, druhý den češtiny atd, přijdou za učitelem, jakto že jejich dít nic nenaučil.!1!

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 11:35:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> _Kaaata_ Já tě naprosto chápu. Dejme tomu být vysokoškolský profesor, učitel,ale základka fakt ne.možná ještě střední škola.!1!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

učiteldítěratolestproblémotrokdiskuzestupeňdějškolstvísynučitelkarodiččlověkvechnozáklandízákončlánekžákporblémškola

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑