Diskuze a otázky - Učitelé chtějí, aby je před žáky chránil zákon

úvodní strana | aktualizovat | dolů

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 11:16:04 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

http://zpravy.idnes.cz/ucitele-chteji-aby-je-pred-zaky-chranil-zakon-f37-/studium.asp?c=A081023_213525_studium_abr

Zajímavá je diskuze k tomuto článku.Připadne mi, že někteří lidé mají učitele, za otroky, kteří mají dítě vychovávat, vzdělávat a při tom si od něj mají nechat vechno líbit. Jako syn učitelky ze záklandí školy(první stupeň) jsem zhnusen tím, co se v dnešním školství děje. Já nevidím problém v dětech, já ten porblém vidím v rodičích, jenž často svou milovanou ratolest neumí vychovat,vše mu dovolí atd. Pak vznikají absurdní situace, které ve výsledku, podle zákona padajíciho hovna, přistanou na učiteli. A to, že učitelé mají prízdniny, učí pár hodiny týdně atd, je pravda jen z poloviny. V dnešní době, kdy je nedostatek dětí, se všechny školy snaží děti nějakým způsobem nalákat. Takže učitělé připravují velijaké akce. Práce kantora taky nekončí s koncem vyučování. Nezapomínejte na přípravu an druhý den, opravování písemek a další nezbytné věci pro kvalitní výchovu. Učitelé jsou nedoceněni. Jsem zvědav, který vysokoškolsky vzdělaný člvoěk by po 20 letech praxe dělal za 20 tsc hrubého. !1!

reagovat

V diskuzi je 77 příspěvků a shlédlo ji 1071 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Honzin77

Honzin77 | 24. 10. 2008, 12:27:33 | více příspěvků | napsat uživateli

_Kaaata_> Vzpominam na svou stredni skolu, kde v hodinach cestiny sedeli nejvetsi sigri s nohama na lavicich, pojidali oblozene housky a povidali si o fotbale !2! A v hodinach chemie ta stejna trida sedela v pozoru a snazila se nedychat prislis nahlas !2!

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:24:34

> Honzin77
Velká pravda s tou autoritou. Kdo ji nemá vrozenou, tak se získává fakt špatně. Já autoritu nemám. Už z mýho chování je poznat, že jsem spíš submisivnější typ a že jsem na to asi moc hodná. Děcka maj rádi hodný kamarády, ale ne hodný učitele. Když svý bývalý žáky potkám na ulici, jsou děsně v pohodě, teď už o nic nejde, tak se s nima bavím normálně. Ve škole jsem si hrála na dospělejší, na rozumnější, ale sama mám duši dítěte a to se s rolí učitele neslučuje. Třeba až budu starší a tak, tak to půjde. Teď to nešlo. Navíc na týhle škole už jsem asi 5.nový učitel, který vyhořel. Vedení mě podkoplo a děti když učitele nechtěj, tak ho mít nemusej. Už vědí, jak ho vyštípat. Pokud si pamatujete na zprávy v tv, kde se mluvilo o šikaně učitele žáky a jednomu učiteli tam dali koš na hlavu, tak to bylo právě na týhle základce. (ovšem samozřejmě jsem to nebyla já :))) Já nastoupila po něm a nebyl to žádný med.)

oldies-men

oldies-men | 24. 10. 2008, 12:22:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Paní učitelka dá dětem ve škole deset korun, aby je co nejlépe
# # # # prohospodařily.
# # # # Za týden se dětí ptá, jak to udělaly.
# # # # Přihlásí se Anička a povídá:
# # # # Já jsem koupila třešinky, ty jsem snědla a pecičky jsem zasadila.
# # # # Ty až vyrostou, tak z nich bude stromeček s třešinkami."
# # # # Paní učitelka ji pochválí a ptá se dál.
# # # # Přihlásí se Jiřinka a povídá:
# # # # "Já jsem koupila broskvičku, tu jsem snědla a pecku jsem zasadila.
# # # # Ta až vyroste, tak z ní bude stromeček s broskvemi."
# # # # Paní učitelka ji pochválí a ptá se dál.
# # # # Přihlásí se Pepíček a povídá: "Já jsem koupil jitrnici."
# # # # Paní učitelka se podiví, ale Pepíček hbitě odpovídá:
# # # # Doma se s ní sestra pohlavně ukojila, pak jsme tu jitrnici snědli,
# # # # špejlí sivydloubali zuby, střívko použil táta v noci jako prezervativ,
# # # # ráno jsme do ní nasrali a matka jí šla vrátit jako zkaženou.
# # # # No a tady vám vracím zpátky tu desetikorunu !!"

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:18:13

> MacinkaCZ
vidíš to moc černobíle...já sem byl náhodou vzorný žák, ale učitele co si na mě zasedli, jsem s čistým svědomím poslal do prdele(a bohužel nějaký takový byli a myslím, že hlavně proto, že máma pracovala na stejný škole..) i máma mi potom vynadala...ona sama je učitelka ... a já momentálně studuju na pěďáku... a propo, i šéfa bych poslal do prdele, kdyby si to zasloužil...(touhle nadřazeností autorit, svět funguje právě tak jak funguje, vlezprdelstvím a jinejma poklesama>všechno špatně....( ikdyž lidi jako ty tomu řikaj autoritářství) a hlavně s prací máš svobodnou volbu.....se školou už tolik ne, a hlavně ne na základce....

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:16:37

souhlasím... naprosto.

Honzin77

Honzin77 | 24. 10. 2008, 12:13:55 | více příspěvků | napsat uživateli

MacinkaCZ: Ale v psychologii Vas urcite taky ucili, ze autorita ziskana je mnohem silnejsi a trvalejsi nez autorita vynucena !5! Spousta ucitelu tu autoritu nema svou vinou, ne vinou rodicu. Taklhe to byvalo i v dobach, kdy ja byl skolak a rezim byl daleko tvrdsi na skolach

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:13:46

hm normálně bych zavedll zase pohlavky a facany...poznámka v žákovské nic nevyřeší...ještě tři roky a do školství nastoupím asi taky...to ti malí hajzli zažijou teprve vyučování...

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:12:58

> MacinkaCZ
Neprotiřečím si ... A v tom, že vinu nesou především rodiče, souhlasím.

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 12:12:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> _Kaaata_ Dobrá.Já jsme v tom neorientoval. A pořád nějka neorientuju.!1!

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:12:01

> _Kaaata_
v tom případě si protiřečíš a nemůžeš se jich zastávat.... navíc je to pořád to co sem řekla že je to vina rodičů když si pořídí dítě a nedají mu tu potřebnou pozornost a výchovu..... pak tak dopadají všechny tyhle děcka...

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:09:52

> fe.tak
šéfa bys taky poslal do prdele? jen tak že by se ti nechtělo dělat si zápisky? v psychologii nás učili že učitel je žákům nadřízený.... autorita..... proto sem to takhle řekla..... a jo v Ostravě alespoň u mě na základce to tak fungovalo a myslím že funguje dodnes... byla sem perfektně připravená na střední školu.... protože sme se v hodinách neflákali a neodmlouvali....

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:09:30

> xmozek
Já jsem to pochopila. Promiň, to co jsem napsala bylo trochu mimo mísu no ...

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:08:53

> MacinkaCZ
Musím se ale těch některých uzlobených hajlzíků zastat. Většinou to totiž byly děcka, co na sebe chtěly upozornit, protože byly většinou z rozvrácených rodin a doma měly pozornosti málo ... Ale to je ovšem neopravňuje k tomu, aby si to ony vylévaly na učitelích ...

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 12:08:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> _Kaaata_ J8 jsem měl na mlsi, že jsem měl a mám úct kučitelům, ne že s tebou mám problém.!1!

oldies-men

oldies-men | 24. 10. 2008, 12:07:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Ezhm..co4 s4 mozkem?...pořádně4 zho4 prozhulit,lepší4 už4 to4 stejně4 nebude...Peace 4všem4 "Intelektuálům"Fuck4 off...xD!1412!!2!

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:07:05

> xmozek
S Tebou mám problém spíš tady na netu. Jaký si ve skuečnosti nevím :) Ale podle dnešní diskuze už si myslím, že i Ty jsi normální :)

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:06:26

> _Kaaata_
tady podle těch názorů vidíš jaká je výchova rodičů... když je dítě schopné poslat učitele do prdele dostane poznámku a rodiče mu na to nic neřeknou tak je to pak nezospovědné od nica vychovávají doma grázla.... bohužel s tím nic neuděláš..

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:06:20

> MacinkaCZ
nevím co do toho pleteš úctu ke starším či nadřízeným...mou úctu má každý, kdo si jí zaslouží, a někteří učitelé na základce si jí nezasloužili...to sem chápal už tenkrát s velice omezeným uvažováním....přesně jak řiká honzin...ani učitelé nejsou bez viny...
a jisteže jsem to pochopil, jen jsem ti oponoval, ze mé pozorování bylo jiné...a divím se, že v ostravě to fungovalo jinak než v praze.

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 12:05:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> _Kaaata_ Já celkem taky.!1!

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:05:06

> oldies-men
Copak klávesnici si můžeš koupit novou, ale s tím mozkem už budeš jen těžko něco dělat. Lituju Tě ;)

oldies-men

oldies-men | 24. 10. 2008, 12:04:01 | více příspěvků | napsat uživateli

omlouvám4 se4 za4 tiskové4 czhyby,večer4 sem4 si4 polil4 klávesnici4 kafem(turkem)tak4 si 4to4 dokážete4 představi:Dmůžete4 to4 vyzkoušet..:D

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:03:46

Tak to my jsme teda vždycky respekt k učitelům měli. Bylo to u nás úplně stejně jako u MacinkaCZ

xmozek

xmozek | 24. 10. 2008, 12:03:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> oldies-men Vždycky se jedna dva takový našli. Ale ted jich je mnohem víc.V tom je problém. A je vidět, že patříš mezi ty "chytřejší". !1!

oldies-men

oldies-men | 24. 10. 2008, 12:03:07 | více příspěvků | napsat uživateli

já4 se4 vás4 ale4 neptám4 kolik4 vím4 je..xD

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:02:37

> oldies-men
ta šifra byla opravdu záludná, ale nakonec sem jí prolomil...., a myslím si to samý!2!!5!

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:02:29

> oldies-men
Koukám, že jsi jen další pobouřené tele ...

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:02:27

> fe.tak
sorry já mluvila o sobě a o svých spolužácích.... jen protože ty nemáš úctu ke starším či nadřízeným to je jen tvůj boj.... a jestli si to nepochopil tak si na tom ještě hůř... pak je vidět ta výchova ze strany rodičů.... bohužel

uživatel eliminován | 24. 10. 2008, 12:01:51

> oldies-men
je mi 24

Honzin77

Honzin77 | 24. 10. 2008, 12:01:02 | více příspěvků | napsat uživateli

A hele, Nina tady ma intelektualni vypomoc sobe rovnou !2!

Honzin77

Honzin77 | 24. 10. 2008, 12:00:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Ja jsem 30+, ja zazil jeste soudruzky ucitelky a Husaka na zdi !2!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

učiteldítěratolestproblémotrokdiskuzestupeňdějškolstvísynučitelkarodiččlověkvechnozáklandízákončlánekžákporblémškola

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑