Diskuze a otázky - Tuningáři jsou SOCKYYYYYYY :))))

úvodní strana | aktualizovat | dolů

nEXtF.eiCoNih-cTp

nEXtF.eiCoNih-cTp | 23. 05. 2007, 19:24:40 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Bůh žehnej každému majiteli drahého výkonného a nevytuněného auta, který si nehraje na pána silnic, ale vždycky na silnici smázne frajírka v nastříkaném autu s plastovejma spojlerama.... ze 60% jsou tuningáři ve skutečnosti obyčejný majitelé aut s motorem o obsahu 1.4 - 1.6 HAHA !2!

reagovat

Tuning vs. AUTO

V anketě hlasovalo celkem 22 uživatelů

V diskuzi je 163 příspěvků a shlédlo ji 1394 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

lara.sv

lara.sv | 23. 05. 2007, 20:25:16 | více příspěvků | napsat uživateli

ty vole, ty máš vlastně pravdu !670! !670! !670! !670! !670! !670!

kaberle

kaberle | 23. 05. 2007, 20:25:03 | více příspěvků | napsat uživateli

michael19:jasný,taky je důležitý vzhled,a to je mnohdy lépe než nadupaná kára která nevypadá nějak k světu.

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:24:48

Kralicek: ja vim jak to bylo ale konecne je zakon ze se daji vozit jakkoliv stare auta takze je to super alespon sou cistejsi ulice zadne stare vraky jako predtim!1252!

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:24:47

kremilekk:vlastne sem ho takhle jeste nikdy nevidel,ale verim ze musi vypadat dost dobre..hodit si tam rosso corsa,hmm !188!

michael19

michael19 | 23. 05. 2007, 20:24:35 | více příspěvků | napsat uživateli

tobka:není řečeno..záleží na materiálu a přístupu k motoru

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:24:21

Tobka
právě v té přestavbě byl problém...protože nebylo tolik těch papírů jako dnes...proto ty papíry i něco koštovaly

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:23:51

michael: to je jasny, ale zase, kdyz z 1,6 dostanes 200 koni, tak bude mit urcite mensi zivotnost nez 3,0 se stejnym vykonem...

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:23:29

zakladatel diskuze má samozřejmě na mysli ty co maj svý chduinky kadety,feldy a podobný přepravovadla a ne sportovní náčiní oplastovaný,vejfuk od laytingu velký kola a křídlo jak kretén..
Tuning v pravym slova smyslu je něco úplně jinýho než to,co si pod tim názvem představý 80 procent z vás

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:23:02

kralicek: 8 let...ale slo to...dotahnul jsem takhle svoji prvni omegu...muselo to jit jako prestavba...

michael19

michael19 | 23. 05. 2007, 20:22:54 | více příspěvků | napsat uživateli

kaberle: je jedno co má tuner za motor, zdvihový objem je jen jedna z věcí,na čem výkon závisí.. !191!

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:22:24

BADBOY3
dříve se totiž k nám nedali dotáhnout ty starý auta, protože tady na to nebyly papíry...maximální stáří 8(nebo snad i 5) roků, kdežto dnes je velký výběr i v těch starších

FacT

FacT | 23. 05. 2007, 20:22:07 | více příspěvků | napsat uživateli

co bych dal za nejaky auto s motorem 1,4 - 1,6 ....
nekdo muze zavodit jenom tak pro srandu ty hnupe ;)

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:21:55

kouping, chroming, tuning, styling, tuzing , sexing s blonding,
nakonec parking a šroting.

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:20:46

kaberle
tak to už má smysl tunit, ale to už zase nemotivuje, protože to bývá často už z továrny vytuněný víc než dost

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:20:10

kaberle: ze to neni ten pripad, o kterym pise zakladatel diskuze...!780!

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:19:56

kralicek: tak jasne kdysi bylo jine ted je ten trh tak nasiceny autama z jinych zemi ze bezne studentske auta jsou Golfy,Feldy,Monde,Escorty,Audi 80, a podobne :)

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:19:50

tomudle tomu se rika ZÁVIST !1179!!884!

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:19:45

!745!!745!!745!zakladetel této diskuze
at žije tuning!1424!

kaberle

kaberle | 23. 05. 2007, 20:19:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Jooo?A co by jste řekli pak kdy měl tuner auto s třílitrovým motorem?ha

Lubosek19

Lubosek19 | 23. 05. 2007, 20:18:57 | více příspěvků | napsat uživateli

kde jsi zjistil těch 60% hmmm?!589!

kaberle

kaberle | 23. 05. 2007, 20:18:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Jooo?A co by jste řekli pak kdy měl tuner auto s třílitrovým motorem?ha

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:18:18

Nevidím důvod proč na toto téma diskutovat...nechť si autor diskuze jezdi čim chce !1!

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:17:53

BADBOY3
to už je totiž nějakých 8 let.... a tehdy se začínala vyrábět fabie... a byla na ní čekací doba:)
a nejmladší škodky 120 byly 10 let starý .... z těch levných aut to tehdy vedly 120 a favority, kategorie kolem 100 tis. byla třeba felcka....
jinak dnes už je dávno sešrotovaná

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:15:05

meppz: no a umis si ho predstavit v krasny ceuvený barvičce takovy ty faaakt červený :-) namkaaa !407!

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:14:53

mas recht no...ale mam trochu jinaj nazor.vubec nemam nic proti tuningarum,kteri zacinaj motorem(a tim nemyslim vymenit filtr a koncovku vejfuku),ale presne tyhle pani silnic co maj zpatlanyho draka jak světský a uvnitr 1.4...to je proste moc!1037!

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:13:44

nejlepsi je drezing...

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:13:42

kralicek jej no jo vlastne to bylo tehdy 5 let stare auto no joo sme si neuvedomil tak to byla skodovka jeste celkem bezne auto

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:13:34

Tobka:jedno souvisí z druhym...!27!

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:13:18

kremilekk:to je dost fajnovy auto !1424!

uživatel eliminován | 23. 05. 2007, 20:12:58

Harry: tak vis jak taky me to sere jak je vidim namyslene pohledy jak kdyby osvobodili svet ale nad takovyma mavnout rukoua jet dal:) kdyz se jim to libi a cyti se jako mistri sveta tak jim do toho kecat nebudu:)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

silnicemajiteltuningářinevytuněnéhopánsockyyyyyyyautoskutečnostfrajírekautmotorplastovejmaobsahspojleramabůh

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑