Diskuze a otázky - Transky

úvodní strana | aktualizovat | dolů

debilni.andel

debilni.andel | 14. 08. 2012, 19:04:36 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Co si myslíte o chlapech, co se převlíkají za ženský (tajně nebo otevřeně, hetero nebo homo, to je fuk). Přijde vám to směšný, pohoršlivý, nepřirozený, nebo naopak úplně normální a neškodný?
(ptám se proto, že se moje kámoška rozešla s klukem, kterýho miluje, protože ho načapala jak se v jejím spodním prádle fotí před zrcadlem, zmalovanej jak august :))
A potkali jste už někdy trans-ženskou? Jako takovou, co se cíleně převlíká za chlapa?

reagovat

V diskuzi je 238 příspěvků a shlédlo ji 10407 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 12:10:33

> 5SHINE15 Ale já žádnej problém nemám, hochu. Problém tu máš pouze ty. Já jenom prezentuju svuj názor a ty se z něho můžeš posrat.

Proč bych měl proboha poznávat na ulici homosexuála? Co je to za argument? Já mám vrozenou vadu ledviny a taky to na mně nikdo na ulici nepozná.

Aha... takže pokud prezentuju něco, co ti nejde pod nos, je to automaticky špatně, co?! :-)

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 12:08:10

> EL.pH Dobrá - tak co tedy způsobuje homosexualitu dle tebe? Abysme se někam posunuli...

Neboli - pokud nejsem schopen argumentovat, muj oponent si nezaslouží slušnou diskuzi... :-)

Jak to, že ne?! Co ještě chceš? Abych ti to po večerech předčítal? Znalosti (zaplaťpánbůh) nezískáš tak, že budeš někoho nutit, aby ti je předal.

A tvoje vyjádření "No, odkaz na studii jsi mi nedal ani jeden. (btw. ty z nich vycházíš? ty jsi je celé fakt četl, jo?" Je zajímavý. Nejdřív popřeš, že jsem ti dal odkaz a pak se mně ptáš, jestli z nich vycházim a jestli jsem je četl. !2!

Ženská homosexualita existuje. Jen nemá stejnej základ jako ta mužská.

EL.pH

EL.pH | 23. 10. 2013, 12:02:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888
Jasně, že není, pokud by to o té genetické poruše byla pravda, což se ti tady pořád nějak nepodařilo dokázat. !638!
To nebyla omluva. Já si prostě nemyslím, že každý si automaticky zaslouží slušnou diskuzi (a tahle ještě slušná byla). !5!

No, odkaz na studii jsi mi nedal ani jeden. (btw. ty z nich vycházíš? ty jsi je celé fakt četl, jo? !1156!)
Jen jsi vypsal pár jmén a přihodil odkaz na článek, který jsi zřejmě ani sám nečetl, protože se v něm píše o zpochybnění závěrů studií, které měly dokazovat tvojí pravdu.

Co jsem chtěl, jsem snad napsal jasně:

"Tak nám můžeš třeba prozradit, kteří vědci se k tomu přiklánějí a jak na to přišli. A pokud nějaké takové najdeš, jak se k tomu přiklánění staví zbytek vědecké obce."

(Ta část o přijetí studie zbytkem vědců tam není proto, aby ta věta byla delší.)

A pořád čekám na tu studii o ženské homosexualitě, která vlastně ani neexistuje.

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 12:00:32

> kulich888
Není to úplně to samý, proboha.. To, že jsi homosexuál tě v ničem neomezuje. Jsi naprosto normální. Naprosto stejnej jako všichni okolo. Jen s tím rozdílem, že tě přitahuje opačný pohlaví. No a co ? Někdo je na kozy, druhej na zadky,.... a jinej zas na chlapy, co je na tom ? Nechápu co máš pořád za problém.
Btw. vážně by mě zajímalo jak takhle na ulici na potkání poznáš homosexuálního člověka. !1358! !1358! Ale co se divím, ty to dokážeš poznat ze všech nejlíp, což ? !5!
Nezáleží jak je prezentuješ, ale co prezentuješ. Ono se dá cokoli prezentovat slušně, že ? Třeba i taková genocida na židech nebo indiánech...

AlpaKikin

AlpaKikin | 23. 10. 2013, 11:59:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Lidi jsou v pořádku - jen ta doba je nějaká nemocná a pokulhává !1287!

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 11:50:35

> EL.pH Pokud je homosexualita genetickou poruchou, pak je homosexuál člověk s genetickou poruchou. Na tom neni nic pejorativního.
Omlouvat se nemusíš - to je tvoje vizitka, že neumíš diskutovat slušně, respektovat cizí názor a namísto argumentů jsi nucenej používat urážky... :-)

A co tedy vlastně chceš? Žádal jsi mě o odkazy na studie, ze kterejch vycházim, a když ti je dám, napíšeš, že google funguje. Jsi normální?

ano, četl. Četl a viděl jsem toho o homosexualitě hodně.

EL.pH

EL.pH | 23. 10. 2013, 11:30:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888
Tobě vážně nepříjde pejorativn označení normálního člověka za nemocného a geneticky porouchaného? !5!
Chudáčku, tak promiň. !24! (Ale když se bavíš s debilem, tak nakonec se nevyhneš tomu, abys ho nazval pravým jménem. Pokud nemáš nekonečnou trpělivost, což my bohužel nemáme. !1!)

Výborně, Google asi pořád funguje!
Ale četl jsi tu část "Problems Arise and Confusion Remains"? !24!
A taky jsi zapomněl na tu ženskou homosexualitu.

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 11:15:38

> EL.pH Já jsem nenapsal v týhle diskuzi nic pejorativního. Nikdy jsem nikoho neurazil ani neponižoval. Na rozdíl od tebe a od kolegy 5SHINE15 - vy vůči mně používáte invektivity neustále.

Male sexual orientation and genetic evidence.
Risch N, Squires-Wheeler E, Keats BJ.

Genetics and male sexual orientation.
Fausto-Sterling A, Balaban E.

http://www.bio.davidson.edu/courses/genomics/2002/pierce/gaygene.htm

EL.pH

EL.pH | 23. 10. 2013, 10:59:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888
Tenhle pejorativní tón se ale táhne skoro všemi tvými příspěvky v naší diskuzi. !638!

Tak nám můžeš třeba prozradit, kteří vědci se k tomu přiklánějí a jak na to přišli. A pokud nějaké takové najdeš, jak se k tomu přiklánění staví zbytek vědecké obce.
Místo odvolávání se na anonymní autoritu. !5!

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 10:53:45

> EL.pH chybělo tam slovo schopen...

ono ale napsat, že někdo trpí genetickou poruchou a že je někdo zdegenerovanej, je kapánek rozdíl. Pokud to dotáhneme do důsledků, možná to je v principu to samý, nicméně to druhý vyjádření zní přinejmenšim pejorativně a já jsem ho rozhodně nepoužil.
Každopádně většina vědců se kloní k tomu, že mužská homosexualita je danná geneticky, a nese ji v sobě žena (chromozóm xq28).

To si myslí spousta neinformovanejch...

EL.pH

EL.pH | 23. 10. 2013, 10:34:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888
> toho nejsi ty
eh...?

O lidech s genetickými poruchami jsi psal, milé kulich. !5!

Já jsem informaovaný docela dost, řekl bych. Na rozdíl od tebe, evidentně. !2!

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 10:30:54

> EL.pH ano ano... neinformovaný lidi považujou za perlu leccos... !5!

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 10:30:24

> EL.pH toho nejsi ty a ke všemu jště lžeš.

Kde jsem napsal o zdegenerovanejch lidech? Další lež?

násada od krumpáče byl samozřejmě vtip.

EL.pH

EL.pH | 23. 10. 2013, 10:28:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Koukám, že jsem nečtením všech příspěvků přišel o další perly.

> Jde o to, že homosexualita u žen fakticky neexistuje (alespoň se k tomu vědci přikláněj). U ženskejch má tíhnutí ke stejnýmu pohlaví příčinu ve výchově, zážitcích a předevšim negativních zkušenostech s chlapama. Na základě toho se ta ženská vyhejbá chlapum, naopak si rozumí se ženskejma a zkrátka to opačný pohlaví nepotřebuje. Kdežto u chlapů jde o vrozenou genetickou poruchu (kterou v sobě, pro zajímavost, nese matka, nikoliv otec).

!2!!2!!2!

EL.pH

EL.pH | 23. 10. 2013, 10:22:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888
Tak já nevím, jestli nejsi schopný sledovat vlákno diskuse, nechápeš to, o čem mluví oponent a musíš se pořád ptát "a co / kde jsem...??!!?", tak se na to prostě vykašli a už na to nereaguj. !5!

Vyplývá to z příspěvků, ve kterých píšeš o nemocných, geneticky zdegenerovaných lidech, kteří potřebují léčbu (násadou od krumpáče). !5!

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 08:05:56

> seashepherd ale já jsem to postavil trochu jinak. Já jsem napsal, že pokud by všichni chlapi byli homosexuálové a zároveň jsme pragmaticky neuvažovali, tak bysme měli problém s udrženim populace. My samozřejmě uvažujeme, takže zachování populace jsme schopný zajistit i přes tu homosexualitu. Ale normální to neni. Protože pokud bysme byli všichni homosexuálové a neměli zodpovědnost, která vychází z nějaký sociální inteligence a rozumu obecně, tak by to tak nedopadlo. Příklad - co myslíš, že by se stalo, pokud by v tlupě nějakýho našeho rozumově nevyvinutýho předchůdce byli všichni muži homosexuálové bez zájmu o kopulaci se ženou?

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 07:59:46

> EL.pH co konkrétně jsem zjednodušil. Já jsem svuj názor podpořil argumentem... ty pouze smajlíkem..

Tak znovu - prosím o odkaz na muj příspěvek, kde bych tvrdil (nebo by to z něho vyplývalo), že mi vaděj homosexuální muži.

uživatel eliminován | 23. 10. 2013, 07:58:14

> 5SHINE15 Protože je to uplně to samý - homosexuálové maj genetickou poruchu a vozíčkáři nemaj nohy (třeba). Skutečnost, že ho považuju za plnohodnotnýho člověka, kterym nikterak nepohrdám ani ho neodsuzuju, ale neznamená, že začnu odmítat realitu a přestanu vidět ten vozejk nebo tu genetickou poruchu.

Ale víš, co je zajímavý? Že tys mě tu několikrát nadal za netoleranci, přestože k homosexuálum necejtim žádnou zášť, a sám jsi mě už nazval hlupákem, neandrtálcem a hovadem za to, že slušně prezentuju svoje názory. !5!

seashepherd

seashepherd | 23. 10. 2013, 00:15:12 | více příspěvků | napsat uživateli

a ad. homosexualita a případné vyhynutí lidstva. to je samozřejmě blbost. homosexuální sex brání našemu rozmnožování zhruba tak stejně, jako sex s antikoncepcí.

pokud někoho trápí to, že nás (bílých) ubývá, tak at spíš bojuje proti emancipaci.

seashepherd

seashepherd | 23. 10. 2013, 00:04:36 | více příspěvků | napsat uživateli

ženská, co se oblíká jak chlap a dokonce si říká Karel chodí občas do naší hospody.

na střední chodila do vedlejší třídy "holka", díky které jsem několikrát vyhrál sázku. každej sázel na to, že je to kluk. o pár let později se na kluka nechala přeoperovat.

a ad. chlapi - pokud nemají sto kilo a chlupy jak medvěd, tak bych do toho možná i šel. záleželo by samozřejmě dost i na tom, jestli bych si s ní/m rozuměl a tak

uživatel eliminován | 22. 10. 2013, 22:54:21

Chlap který se převléká za ženskou nemůže být normální...Pochopil bych to jen v rámci nějaké recese...

EL.pH

EL.pH | 22. 10. 2013, 14:57:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888
Jasně... !2!

No jasně, pokud něco tak složitého jako je lidská sexualita zjednodušíme až na kost a zanedbáme další desítky vlivů a souvislostí, necháme tu jedno jediný kritérium, který se ti hodí, pak máš určitě pravdu. Normální je to, co tady teď určil kulich. !2!

Tohle "já nic, to sem přece vůbec neřek!!!§" ti po těch 30 příspěvcích plných zaostalý homofobie neprojde, tak se neztrapňuj a zkus to jinak, nebo se na to vykašli úplně. !638!

uživatel eliminován | 22. 10. 2013, 14:47:08

> kulich888
Že máš tenhle názor neznamená, že je to realita. Co máš pořád s těma vozíčkářema, omfg ?! Už jsem ti přece vysvětlil jakej je v tom rozdíl.
Ty je ale jako sobě rovný nebereš, proboha. Prober se. Ty se za normálního považuješ, pořád řešíš normy, je ale za normální nepovažuješ. Nikdy je s tímhle přístupem jako sobě rovný brát ani nemůžeš ! !898! To tu píšeš akorát proto, aby tě druzí nebrali jako až takový hovado.

uživatel eliminován | 22. 10. 2013, 14:39:41

> 5SHINE15 snižuju je tim, že opisuju realitu? Vozíčkáře taky budu snižovat, když prohlásim, že jezdí na vozíčku? Nechápu...
Oni ale normální nejsou. Trpěj genetickou poruchou. Což nijak nebrání tomu, abych je bral jako sobě rovný, plnohodnotný lidi. Nevim, kde je problém. Já mám vrozenou vadu jedný ledviny a taky mě všichni berou vcelku dobře. Necejtim se poníženej.

uživatel eliminován | 22. 10. 2013, 14:39:23

> 5SHINE15
no to asi ne !2!

uživatel eliminován | 22. 10. 2013, 14:37:22

> EL.pH já jsem nic účelově neodděloval... byly to jediný dvě možnosti, jak zachovat populační soběstačnost, pokud by všichni muži byli homosexuálové. A tyhle jediný dvě možnosti jsem zmínil.

Bavíme se o heterosexuální a homosexuální orientaci. A já tvrdím, že heterosexuální orientace je normální, protože heterosexuální orientace zaručuje zachování druhu, což je základní živočišnej pud.

Kde jsem napsal, že mi vaděj homosexuální muži? Nekličkuj a odkaž mě na muj příspěvek, kde tvrdim, že mi vaděj homosexuální muži.

uživatel eliminován | 22. 10. 2013, 14:37:01

> kackaa84
Ono by nepomohlo ani kdybych do tý zdi bušil.

EL.pH

EL.pH | 22. 10. 2013, 14:35:44 | více příspěvků | napsat uživateli

kulich se těžko smíří s tím, že by se mýlil. On je ten typ, kterej ví všechno líp. !638!

uživatel eliminován | 22. 10. 2013, 14:32:27

> 5SHINE15
to je jak mluvit do zdi !1!

uživatel eliminován | 22. 10. 2013, 14:29:02

> kulich888
Jenže když je považuješ za nemocný, tak tím je právě snižuješ (nemoc=slabost). A nemyslím si, že by nějak toužili po tom, aby na ně bylo pohlíženo jako na nemocný. Nechtěj, aby s nima bylo nějak zvlášť zacházeno. Chtěj, aby je druzí brali jako normální lidi.
Okay, tvrď si (nebo spíš mysli si) co chceš. Jen raději tohle nevykřikuj moc nahlas.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

chlapkámoškahetéraaugustzmalovanejtranskyženskáhomozrcadloklukprádlotransfuk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑