Diskuze a otázky - TOK MYŠLENEK...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 07. 2008, 23:43:29 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Pohodový večer, ráno nevstávám do práce, hraje mi Louis Armstrong. Což jen podtrhlo mé psychické rozpoložení. Hlavou semi honí spousta myšlenek.

Snažím se z toho světa vidět a pochopit co nejvíc, ale to prostě nejde. Tolik příběhů běží souběžně, že se každý jednotlivý ztrácí v mase těch ostatních a tahle představa mě dusí. Žít svůj příběh mezi hromadou dalších podobných.

Sleduju všechno okolo, občas si připadám jako v počítačové hře, ale real je lepší. Mám tu více možností než ve hře, ta je omezena vyspělostí techniky a představivostí tvůrce. Mě neomezuje nic, můžu si dělat co chci - téměř, a nebo vlastně všechno, jen následky si za to ponesu sám. Nějak se mi všechno v hlavě míchá dohromady. Plány do budoucna, bydlení a vypadá to, že se mi začíná dost líbit má dobrá kamarádka, která je mimochodem zadaná - aby toho nebylo málo.

Koukám na lidi kolem sebe, na lidi, které znám i na lidi, které míjím třeba jen cestou metrem. Snažím se vidět alespoň část jejich příběhu. Lidi v různých věkových kategoriích. Vidím 50 letého chlapa ve favoritu a říkám si, doufám, že se zmůžu v 50ti na víc. pak se ale zaseknu a řeknu si, je lehký někoho takhle povrchně odsoudit, ale neznám jeho příběh. Nevím co všechno se událo v jeho životě. Třeba je opravdu skromný nebo líný ? nebo ho potkalo něco zlého? třeba si uvědomil, že drahé auto je k nučemu, že peníze nejsou štěstí. V tomto případě bude o level výše než ja? Těžko říct. Někdy bych chtěl znát detaily ostatních životů, člověku to hodně ukáže a poučí se, ale jsou věci, které nikdo nepochopí, dokud je sám neprožije a vyprávění od druhých mu stejně nic neřekne, i když si v tu chvíly myslí, že tomu rozumí, tak až nadejde jeho čas, tak zjistí, že si to vůbec nedovedl představit.

Už docela plácám, myslím, že ten nadpis je výstižnej, tok myšlenek, tohle mám v hlavě každý den. Pořád se snažím vidět něco, co možná ani není, možná bych měl nechat detailů a soustředit se na velký věci, ale pro mě se svět skládá z detailů, v tom je pro mě krásnej a zajímavej. Všichni jen spěcháme a honíme se za něčím a pak ty detaily nikdo nevidí. Občas nějaký ten úryvek života někoho nebo detail něčeho naprosto běžného zachytím na fotku, tak až toho budu mít víc, tak Vám to snad ukážu na nějaký svý výstavě.

reagovat

V diskuzi je 112 příspěvků a shlédlo ji 1641 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:00:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Smoodge... kazdej je jedinecnej a proto nemuze mit stejny pribeh a ja na osud neverim

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:59:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Marass a proc myslis, ze je relevantnejsi?!1347!

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:58:26

DeNNI85: taky sem přemýšlela nad tím, že hodně lidí si říká že má stejný osud jako někdo jiný...což je totální blbost...nikdo nemůže mít přesně STEJNÝ osud..každý ho má aspoň trochu jiný...Možná se stanou v některých případech jedinců stejné věci...ale mají aspoň jiné pocity...Prostě každý má ten svůj osobitý příběh...

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:57:25

DeNNN85 : jasně, ale přeci jen, můj názor je o "trošinku" relevantnější :) a mimochodem - ateisté byli dřív jak věřící lidé :)

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:54:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Smoodge... jak si psala, kdo neprozije, nepochopi

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:53:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Nice_and_Slim tak vis, co, jestli ti to tak vyhovuje, tak proc ne. kazdej ma delat to co mu dela dobre ne? A ne to co povazuji ostatni za dobre

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:52:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenny.Dee me se posledni dobou stacej dopredu, do budoucnosti, nekdy az moc. :) tak obcas je necham jen tak volne plout a pak vzikne takovahle diskuze :)

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:51:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Marass nekdo jiny rekne, ze tve nazory jsou utopie. to co je pro tebe nepochopitelne, je pro nekoho jineho jedina jistota v zivote a nechape zas tebe. takhle se to neda brat.

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 00:51:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
a ja te taky zdravim:) a k tematu diskuze: radej nenechavam svy myslenky plout, stocej se vzdy k neprijemnym vecem z minulosti a to nemam rada, takze radej ma svy myslenky pod kontrolou:)

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:50:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenny.Dee zdravim :) jo ten nema chybu.

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:48:49

DeNNI85: Myslela sem zbytečně tak...že ten jejich život stejně nemáme šanci pochopit když ho samy neprožíváme stejně jako oni...Ale máš pravdu...jelikož sobci(někteří)nejsme tak se i život ostatních snažíme pochopit...

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 00:46:45 | více příspěvků | napsat uživateli

souhlasim s vyberem hudby:) Louis Armstrong je dobrej !1424!

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:46:23

hmmm taky myvam takové myšlenkové toky ale to už nejsou toky ale přímo povodne a to ani nestíham psat píši pak hodne roztržitě,........nestiham psat to co si myslím.
Jedná se zřejmě že nemam duchovní mír a me myšlenky jsou neustale uzavřené a myslím že je to nějaká lenost která mi je braní uskutěčnovat, vím že sem hodně liný ale nejhorši je že mě to tak proste vyhovuje a zatim mi všechno prochazi viz. maturita, přijetí na další školu, momentalní situaci diky ne moc naročné brigade dostatek peněz si myslím že si přes mou lennost se mam velice dobře, sice nemam řidičák jehož vyřízení mi braní zas ma lenost jit tam vyplnit nejaky formular a pak tam chodit 3 mesice Taky muj trochu proud myšlenek,......

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:46:22

DeNNI85 : štěstí? Štěstí jak pro koho. Někdo má takovej život, že by radši nebyl...(oškliví lidi, chudí lidi, ale hlavně nemocní lidi)...ale nemají odvahu, odhodlání, nebo je to jen proti jejich náboženství, vzít si život. (sám osobně, nechápu lidi, tak silně věřící, že opravdu věří tomu, že i kdyby existoval nějakej Bůh (to nevyvracím, ale ani nepodporuju), tak že jim sešle nějaký desatera, nebo snad, že vyslyší denně sedum miliard modliteb a ještě je snad splní...nene tohle je utopie. Pokud je nějakej bůh, tak se stará max o lidstvo jako o celek, a ne o jedince ;) ) a rozhodně neřeší to, že když se někdo zabije sám, tak se koukne do papírů a - aha, tak tady ten skočil z okna. Sice každej den chodil do kostela, nekouřil, nekradl, nesmilnil, hotovej mirek dušín, ale zabil se, potáhne do pekla za kriminálníkama) .. no haha..ale..prostě mi nejde do hlavy myšlení církve apodobně, asi to v životě nepochopím. Teda to jsem ale dost odbočil :D každopádně, já si myslím že štěstí že žijem může být dnes pro tebe, pro mě...ale zítra můžeš litovat toho, že ses narodil...

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:45:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Smoodge... proc zbytecne, nejsme preci sobci, abychom se snazili chapat jen sami sebe, ne?

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:44:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Marass ale zadny podelavky, i legalne se da vydelat, kdyz mas slusnej napad

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:43:24

DeNNI85: Máš pravdu...Stále ještě z části nechápu svůj život...A stejně se zbytečně snažím pochopit život jiných

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:40:27

ale to s tím životem máš pravdu...já ve svejch 19ti letech nevím jak s životem ještě pořádně naložím..představa, že prostě a jednoduše bych musel každej den do práce, je pro mě naprosto nereálná, navíc za mizernejch 20.000 kč? kdo pracuje poctivě, a pro někoho (ne na živnosťák nebo tak) tak nikdy nemá víc jak 30, 40 tisíc...a to je pro mě asi málo..nevim...asi budu muset rozjet poděly a lá danny ocean...

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:39:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Marass spise je stesti, ze jsme se vubec narodili

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:37:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Smoodge... obcas chvili trva, nez pochopime svuj zivot, natoz nekoh jineho, kdyz ho sami nezijeme

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:37:31

přestaň pařit na kompu ..... MANIAKU !!!!! !1185!

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:36:38

zajimave, zajimave...občas mívám podobný toky myšlenek...:)
v poslední době, (mimo mísu) jsem hodně přemýšlel o tom skoro stejným. Jak je možný, že na světě existuje tolik ..tolik života, toliko životních linií, a žádná není stejná jako druhá...co může za to, že zrovna my jsme ti vyvolení, co nemusí žít s věčně propíchanejma prstana v Sýrii, aby šitíl falešnejch kabelek vydělali aspoň na prašivou čistou vodu, které my šťastní máme galony :) no je to blud, a je to mimo mísu, ale stojí to za zamyšlení určitě taky !1383!

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:35:07

Po dlouhé době je tady diskuze která za to stojí...napsal si to dobře..podle mě výstižně, pravdivě!1337!Občas nad tímhle taky přemýšlím...ale mám svůj složitej zamíchanej život a tak nestíhám pomyslet na život ještě ostatních...někdy je to lepší takhle se zamyslet...Ale je to k ničemu...nikdy do detailu nepochopíme a nepostřehneme životní příběh těch ostatních...

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:27:16

ale třeba tohoto dědu obdivuju :D
http://www.hillmancurtis.com/index.php?/film/watch/lawrence_weiner
světově uznávaný designer

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:25:31

mě to přijde, že ti u piva převažují

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:22:59 | více příspěvků | napsat uživateli

panveverka a hlavne nejde o lidech mluvit v golbalu, kazdej je jinej. Jsou 60tnici co skacou pres prekazky a jiny lezej u piva.

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 00:21:39

> DeNNI85
v práci žádanej být můžeš..pokud máš dlouholeté zkušenosti, dkonca o dost víc, než "děcka"..ale ve srovnání socialního života mladýho člověka a 60níka už myslím je rozdíl docela vidět...ale možná to jen hodnotím podle svých měřítek a v těch 60ti mi bude vyhovovat, že se jednou za rok sejdu na nákým firemním "večírku" se známýma a jinak budu jen pořád pracovat..možná jim to tak ale vážně vyhovuje a sou už unavení ze společnosti..to fakt nemůžu soudit

koutpe

koutpe | 22. 07. 2008, 00:20:33 | více příspěvků | napsat uživateli

tok všech vědomostí to je muj mozek

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:19:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Věk přece není omezení toho člověka, když má bystrou mysl.

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 00:16:53 | více příspěvků | napsat uživateli

panveverka to si nemyslim, clovek muze byt videt dobre a zadanej az do konce, zalezi jakej je a jakyma lidma se obklopil a druha vec je ta, ze ja nechci makat po dnekym, ale makat sam na sebe a tam mi jsou neci pozadavky uplne ukradeny

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hramyšlenkapříběhrealpředstavaspoustasvětsemiarmstronghlavalouisrozpoloženítokmožnostpráceránovečerhromadamámaostatní

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑