Diskuze a otázky - TOK MYŠLENEK...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 07. 2008, 23:43:29 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Pohodový večer, ráno nevstávám do práce, hraje mi Louis Armstrong. Což jen podtrhlo mé psychické rozpoložení. Hlavou semi honí spousta myšlenek.

Snažím se z toho světa vidět a pochopit co nejvíc, ale to prostě nejde. Tolik příběhů běží souběžně, že se každý jednotlivý ztrácí v mase těch ostatních a tahle představa mě dusí. Žít svůj příběh mezi hromadou dalších podobných.

Sleduju všechno okolo, občas si připadám jako v počítačové hře, ale real je lepší. Mám tu více možností než ve hře, ta je omezena vyspělostí techniky a představivostí tvůrce. Mě neomezuje nic, můžu si dělat co chci - téměř, a nebo vlastně všechno, jen následky si za to ponesu sám. Nějak se mi všechno v hlavě míchá dohromady. Plány do budoucna, bydlení a vypadá to, že se mi začíná dost líbit má dobrá kamarádka, která je mimochodem zadaná - aby toho nebylo málo.

Koukám na lidi kolem sebe, na lidi, které znám i na lidi, které míjím třeba jen cestou metrem. Snažím se vidět alespoň část jejich příběhu. Lidi v různých věkových kategoriích. Vidím 50 letého chlapa ve favoritu a říkám si, doufám, že se zmůžu v 50ti na víc. pak se ale zaseknu a řeknu si, je lehký někoho takhle povrchně odsoudit, ale neznám jeho příběh. Nevím co všechno se událo v jeho životě. Třeba je opravdu skromný nebo líný ? nebo ho potkalo něco zlého? třeba si uvědomil, že drahé auto je k nučemu, že peníze nejsou štěstí. V tomto případě bude o level výše než ja? Těžko říct. Někdy bych chtěl znát detaily ostatních životů, člověku to hodně ukáže a poučí se, ale jsou věci, které nikdo nepochopí, dokud je sám neprožije a vyprávění od druhých mu stejně nic neřekne, i když si v tu chvíly myslí, že tomu rozumí, tak až nadejde jeho čas, tak zjistí, že si to vůbec nedovedl představit.

Už docela plácám, myslím, že ten nadpis je výstižnej, tok myšlenek, tohle mám v hlavě každý den. Pořád se snažím vidět něco, co možná ani není, možná bych měl nechat detailů a soustředit se na velký věci, ale pro mě se svět skládá z detailů, v tom je pro mě krásnej a zajímavej. Všichni jen spěcháme a honíme se za něčím a pak ty detaily nikdo nevidí. Občas nějaký ten úryvek života někoho nebo detail něčeho naprosto běžného zachytím na fotku, tak až toho budu mít víc, tak Vám to snad ukážu na nějaký svý výstavě.

reagovat

V diskuzi je 112 příspěvků a shlédlo ji 1642 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 01:46:00

Jenny.Dee: !1107!Vysvětlila si to hezky ale na mě moc složitě!486!Možná se fakt má něco stát...a je to předem určený...ale rozhodně nevím co to u mě je...možná na to časem najdu odpověď...ale možná ani nechi vědět co je můj cíl...pak by už byl takový nudnější život podle mě...jestli chápeš!1107!

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:45:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenny.Dee to ti povim hned pricinu :) nudil jsem se u PC a mel pocit nekomu neco rict a slyset na to nazory od vice lidi, dusledek? Nenudim se a nikdy neni na skodu zjistit jak to vidi ostatni.

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 01:45:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
tak lidi co verej v boha, to maj jednodussi:) proste buh, je odpoved, zejo. ale ti co v nej neveri, jako treba ja, to vysvetluji jinak, ja treba nijak:)) ja proste verim v osud, tecka:)

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:44:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenny.Dee dokud bude tolik pro me nejasnych otazek, tak tomu proste nemuzu uverit :)

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 01:44:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
nahoda je osemetna zalezitost:)) nicmene je proste pravdou, ze nic se nedeje bez priciny, vsechno ma svuj duvod a svou pricinu:) treba i tvy zalozeni tyhlety dnesni diskuze:)

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:44:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenny.Dee no a to je presne to, proc neverim v osud. protoze mi prijde nelogicky zit zivot a dospet k necemu, co uz bylo predem dano a s tim nabozenstvim jsem to sloucil proto, protoze vsichni rikaj bylo dano, ale kam? kdo to tam dal? kdo to rekl? kdo o tom rozhodl, osud? c to je? ma vedomi? je to buh? jenom jiny vyraz pro nej?

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:42:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenny.Dee ty příčiny jsou podle me nahodne, nic vic. a prave tu odpoved, kterou jsem dostal od tebe pouzivaji jak lidi co veri v osud, tak lidi co veri v boha. a ja souhlasim, jsou veci, ktere se nedaji vysvetlit. Ale pro me je priatelnejsi to, ze nic co by me ridilo neni a ridim to ja. :)

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 01:42:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Smoodge...
ja bych rekla, ze v prubehu zivota si kazdej clovek umi odpovedet, ale ne vzdy se mu ten jeho cil muze libit, a tak se vsemozne snazi zmenit to, co zmenit nejde, aby se nakonec stalo to, co se stat ma:) To jsem ti to hezky vysvetlila vid?!981!

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 01:40:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
kdo, kdy, jak, a milion dlasich otazek:)) nektery veci je lepsi neresit:) rekneme takhle: jsou veci mezi nebem a zemi:) chapes?:)

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 01:40:17

Jenny.Dee: A kdo myslíš že nám ten náš cíl určuje?To si vážně myslíš že je něco předem daný a proto se to musí stát?Možné to je...jen by mě zajímalo jaký v tom případě má být ten můj cíl!981!

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 01:39:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
ja si nemyslim ze by se nabozenstvi nejak muselo slucovat s osudem jako takovym:) ja sama v boha neverim, a presto verim v osud:) kdyz si vezmes ze nic se nedeje bez priciny, tak by to mohla byt odpoved na tvou otazku, co je to osud:)

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:38:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenny.Dee a kdo nam stanovi nas cil?

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 01:37:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Smoodge...
filozoficke polemiky neni primo muj salek:)) nicmene ja verim v to, ze co se ma stat, se stane. nekdy se neco posune, oddali, uspisi, ale cesty se sejdou v jednom cili, tak jak to bylo dany:) cest je plno, ale cil, ten je jen jeden:) takhle nejak. a tech cest muzeme zvoli hodne, nebo jen jednu, vis jak:) ale proste vsechny nas nakonec dovedou do naseho cile:)

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:33:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenny.Dee ja v osud neverim. jak jsem psal, nikdo mi ani poradne nedokazal vysvetlit co to osud je, kdyz jsem se ptal, tak proc bych tomu veril? od mala jsem byl vedenej k vire v boha, ale spise si posledni dobou myslim, ze je to jen iluze vyvolana clovekem v tisni, aby se mel kam obracet, aby mel jeste nejakou nadeji, kdyz uz to vypada, ze zadna neni. takze to vypada spise tak, ze verim tomu co udelam ja sam.

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 01:30:58

Jenny.Dee: Jo já vím...je těžké mě někdy pochopit!1107!Mám svojí zvláštní logiku prostě!898!Podle mě máš pravdu částečně...směřují do nějakého cíle...ale my samy si určíme jak a kdy do toho cíle dojdou...něco se vážně ovlivnit nedá...ale tohle je zase další věc...věci které se ovlivnit nedají podle mě nejsou osudové...podle mě prostě není předem určené kdy například zemřeme...(jen příklad)

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 01:27:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
a ty to mas s osudem jak?:)) veris neveris, tapes, netapes?:))

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 01:23:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Smoodge...
jo tak napsala si to mirne matoucim stylem:)) ale to je jedno, kazdej clovek ma svuj osud danej:) je jen na nas, jak s zivotem nalozime, ale nektery veci se ovlivnit nedaj, proste nedaj:)) a smeruji do jistyho finale, tak to proste je:)

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 01:21:38

DeNNI85: Asi tak nějak mno...

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 01:19:46

Jenny.Dee: já se na osud nepřipravuju...protože v něho nevěřím!1357!Asi si mě v něčem špatně pochopila...já si život řídím prostě sama...bez ohledu jestli nějaký osud je nebo není...

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:19:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Smoodge... jinymi slovy beres jako osud svou mysl

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 01:18:03

DeNNI85: já nevěřím na osud...ale ani na boha...věřím v sama sebe...věřím že si můžu ovlivnit život jen já sama...a z části ostatní lidé...nevím jak to prostě vysvětlit...do života mi zasahují například rodina, přátele apod. ti mi život také dokážou trochu ovlivnit...a ten zbytek je jen na mě jak s ním naložím...a myslím že osud ani bůh by mi tohle nezměnil...mám fakt divnou teorii a logiku...ani nevím jestli to pochopíš...ale já to takhle prostě vidím!Myslím teda že osud je napsanej v nás...a píšeme si ho z velké části samy...

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 01:16:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> Smoodge...
nemuzes se pripravovat na osud:) to by se ti lehce mohlo stat ze stravis zivot cekanim na to, az se stane to, ci ono:)) ale takhle to nefunguje:))

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:14:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Marass to je jeden pohled na svet, druhej je ten, ze muj znamej ma zakladku a dela managera nejluxusnejsiho hotelu v praze. ne vzdy to jde, ale s 80% si to muzeme udelat jak chceme, zalezi jak moc to chceme a chytrej clovek by nesedel na nadrazi, toho se nebojim

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:12:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Smoodge... otazkou zustava co je osud ze jo? kde je napsanej a kdo ho napsal, spousta lidi co veri na osud, tak neveri v boha, ale co je osud? ma vedomi?

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 01:10:48

DeNNI85: no proto, protože kdyby buh byl, a byl takovej jak se píše v bibli, tak by nikdy nedopustil spoustu věcí, styl Jóba...(myslím to tak, že spousta lidí se má jak prase v žitě, a jsou to zmrdi, a spousta lidí se má zle a špatně, a neudělali vlastně nic špatnýho. Já tady nechci kacířovat...ale proč teda, ten má prachy, barák, děvky...a přitom zabil deset lidí a okradl dalších 50....a tenhle zase od mala chodí do kostela, školu udělal se samejma jedničkama, a jen kvuli tomu, že rodiče neměli prachy, tak nemohl na vejšku a tak teď sedí na nádraží a somruje dvoukoruny na chleba s máslem?

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 01:09:45

DeNNI85: Myslím že by se měnil...protože máme tu sílu měnit si život...nevím..mám na tohle prostě zvláštní názory zvláštní logiku...Máš pravdu...Asi by život neměl smysl...Jenže kdyby sme nevěděly co nám osud přichystá tak by ten život aspoň trochu smysl měl..protože bysme se na ten osud připravovaly...přemýšlely jaký bude...co se nám v životě stane...co nám osud přichystal...což by mě nebavilo asi...

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:07:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenny.Dee neboj, na vsem se pracuje, na vice vecech najednou a na cem nepracuju fizicky, tak pracuje hlava dopredu a az se zmakne jedna vec, dalsi uz bude alespon promyslena!1278!

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 22. 07. 2008, 01:04:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
jestli to mas takhle, tak je rada jednoducha:) zacni neco delat:) nuda je mrska, najednou bys mohl zjistit, ze zivot plyne bez tebe a to by byla skoda ne?

DeNNI85

DeNNI85 | 22. 07. 2008, 01:04:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Smoodge... nevim jestli by se menil osud, kdyby byl, ale podle me by nemel zivot smysl, kdyby bylo predem dano, ja kto vsechno bude

uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 01:03:18

DeNNI85: taky na osud nevěřím...jen říkám to co řeší ostatní...Osud je podle mě blbost...každý si svůj život většinou řídí sám...a mění ho...nikdy nikdo nemůže určit jak to má být...Každým okamžikem by se nám ten osud musel měnit....!1044!!1040!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hramyšlenkapříběhrealpředstavaspoustasvětsemiarmstronghlavalouisrozpoloženítokmožnostpráceránovečerhromadamámaostatní

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑