Diskuze a otázky - Takzvané globální oteplování

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 16:23:54 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Podle mě je kolem toho spousta humbuku, a přitom de jen o to že to politici využívají ke svému mocenskému nebo finančnímu obohacení, nedavno třeba dostal AL Gore Nobelovu cenu ne za mír ale spíš za propagandu, měl tam tolik lží a nepřesností že jako vědecká studie je ten jeho film naprosto bezcenej.
Globální oteplování je přirozenej přírodní proces kterej člověk naprosto žádným způsoben nemůže ovlivnit, ani zpomalit natož zastavit, přírodu ovládnout nelze.
Nikdo ještě neprokázal že vůbec na zemi existuje skleníkový efekt.
Vše o čem nás dennodenně krmí média o oteplování je prachsprostá lež.

reagovat

Za všechno může člověk

V anketě hlasovalo celkem 12 uživatelů

V diskuzi je 141 příspěvků a shlédlo ji 1286 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:57:46

říká ti něco "skleníkovej plyn"?

K.i.ng

K.i.ng | 5. 12. 2007, 16:57:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Lubin:
Je pravda, ze planeta sama o sobe prochazi ruznymi obdobimi, zmenami klimatu a doba ledova jednou prijde..

To co vedci ale tvrdi je preci to, ze my tento proces urychlujeme. A to je problem.., tedy je to problem, pokud ti vadi doba ledova (ktera muze byt dusledkem), nebo treba i jen "obycejne" zvyseni hladiny o nekolik metru..

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 16:56:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Příroda se otepluje sama, a člověk na to má malej vliv. to mi nikdo nevyvrátí.

Honzin77

Honzin77 | 5. 12. 2007, 16:56:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Lubin: jak se to vezme, změn klimatu bylo v historii nepochybně několik poměrně zásadních a měly různé příčiny. exisuje jistá pravidelnost střídání dob ledových a meziledových způsobená patrně výkyvem zemské osy, ke změnám klimatu docházelo výbuchem sopek, pády velkých meteoritů a tak...a nebo třeba i vylitím obřího amerického ledovcového jezera do atlantiku, což způsobilo jednu ledovou dobu v Evropě !2! Ale že množství CO2 má s klimatem hodně co dělat je většinou příjmaný fakt !1! Když je tepleji, je ho víc a naopak...jen je otázka, co je hybatel, jestli CO2 oteplí a nebo otepleni produkuje CO2 !2!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:55:14

jenomže to neni pravda že to nemůžem ovlivnit..je pravda že to nemůžem zastavit a že to je přirozenej proces, ale jako všechno co děláme tak to můžeme ještě víc posrat......a sereme to pořád , a myslim , že se můžeš podívat kolewm sebe jestli třebavidíš nějakej sníh nebo závěje k¨,které si viděl když ti bylo osm

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 16:53:42 | více příspěvků | napsat uživateli

P_o_o_h: oteplování je fakt, to já nezpochbňuji ale je blbost ta všechna hysterie kolem toho, protože jak jsem psal je to přírodní proces, a pořírodu člověk neovládne.

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:52:08

lidi nechtejte to bejt a starejte se radsi o svoje prdy!1361! čau, jdu na biogen pivo

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 16:52:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Honzin77: Ono s tím zdokumentováním teploty planety a hodnot CO2 je docela ošemetná záležitost, je spousta údajů který tomu odporují ale ti klimatologové co nás krmí svými svými kecy, ty údaje co se jim nehodí svědomitě ignorují.

T-fight17

T-fight17 | 5. 12. 2007, 16:51:53 | více příspěvků | napsat uživateli

třidtě odpad !!!764!!1187!!658!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:50:49

podle mě za to můžou skřítci kteří vypouštěj do obvzduší živočišný plyny!20!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:50:35

lubin jakej mas na to konkretni dukaz, ze oteplovani je blbost. Je jasne, ze media to zvelicuji, ale to je kvuli konkurenci a senzaci. Ale?

K.i.ng

K.i.ng | 5. 12. 2007, 16:50:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Zpochybnovani samotneho sklenikove efektu..., to je svanda :o)

Ruce nahoru, kdo nekdy videl sklenik ? Muze mi ted nekdo z tech pesimistu, co maji ted ruku nahore, vysvetlit, jak je tenhle zazrak mozny ?

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:49:43

Lubin > svoboda lidí ? vždyt tu už dávno žádný lid není.

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:48:58

myslim ze za to muzem z casti i my......ten bordel co vypoustime do naseho vzduchu je odporny a byt tou planetou taky bych se branila aby sme si my blbi kazisveti uvedomili co delame !1187!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:48:46

Lubin [Je online] - 05.12.07 16:47
Ajembest: Jo bohužel máš pravdu všechny ty kecy o oteplování je gigantickej kšeft a dobrá záminka na další obírání lidí o jejich svobody.

vynález auta byl taky gigantickej kšeft a vědecky je to správné JEZDÍ :-)

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:47:39

Honzin77: nee ale to je jedno presny podrobnosti neznam tudiz se nebudu hadat kazdopadne na tech strankach je to logicky a zretelne vysvetleny jak rikam nejsem zadnej vedec jen tlumocim co jsem cetl

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 16:47:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Ajembest: Jo bohužel máš pravdu všechny ty kecy o oteplování je gigantickej kšeft a dobrá záminka na další obírání lidí o jejich svobody.

Honzin77

Honzin77 | 5. 12. 2007, 16:47:10 | více příspěvků | napsat uživateli

A jistá nápadná spivislost mezi hodnatami CO2 v atmosféře a teplotou povrchu je taky celkem zdokumentovaná věc.....jen se občas řeší, co je příčina a co následek !2!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:46:44

venerdi > jistě a to je dolování a těžba !798! ( opravdu ) !246!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:46:44

Alangor [Je online] - 05.12.07 16:42
Honzin77: musim te zklamat necetl sklenikovy plyny totiz utvari v atmosfere neco na zpusob koberce neco podobnyho jako namraza na skle. Staci si jen logicky uvedonit ze cim vic plynu v ovzdusi tim vic molekul o ktery se jednotlivy slozky odrazi nebo jimy projdou ale maji mensi intenzitu

Tak jde tu o zvýšení obsahu v atmosféře, že by se tu tvořil koberec bych neřekl ...

zkus si uvědomit že Sluneční spektrum je odlišné od vyzařování země. Většina slunečního spetkra se skleníkovým plynům zdatně vyhýbá. Nicméně země září pouze ve spektru tepelného - infračerveného záření. Navíc skleníkový plyn teplo ze země odráží ve dne tak v noci, filtrování sluneční složky probíhá pouze ve dne. Logicky ti vyplývá že se ti energie pod skleníkovým příkrovem bude hromadit.

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:46:16

ahaha..takze treba vybuch atomovky nasi zemi taky neovlivnil..pac co udela clovek taky vlastne nemuze nic ovlivnit..ses snad magor??Jeste mi tvrd ze spousta sracek z motorů,tepelnejch elektráren atd atd..nemuze nic udelat???!565!

Honzin77

Honzin77 | 5. 12. 2007, 16:45:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Alangor: Tak jsi to špatně pochopil !5! Jde o vlnovou délku záření...některé prochází, některé je pohlcováno, Co2 pohlcuje to, které se odráží od povrchu, ale to sluneční s jinou vlnovou délkou nechává celkem volně procházet..ten termín skleníkový efekt je zvolen právě proto, že to funguje opravdu jako skleník...podle tebe by v něm opravdu muselo mrznout !2!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:45:09

muze za to BUSH ...je to !1409!!1409!!1409!!1409! !745!

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 16:44:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Nikola Tesla měl dost nápadů jak vyrábět elektřinu v podstatě zadarmo, ale jelikož jeho patenty skoupil pan Westinghaus a udělal si z toho obrovskej kšeft, tak zatím nejlepším zdrojem energie ať se nám to líbí nebo ne je jádro. Ale EWlektřina jako taková je nejlepší a nejčitší energie, vždyť celej vesmír funguje jen díky elektřině, jen jde o to vvymyslet jak ji získávat jednodušeji a levněji.

venerdi

venerdi | 5. 12. 2007, 16:44:43 | více příspěvků | napsat uživateli

já si myslím, že to je pravda a že za to může lidstvo !780!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:44:33

ono je to nejspíš matematicky spočítáno. Doba mezi naším určením věku a zánikem hvězdy(slunce).
Co řešít... lidí je na světě jak !1240!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:44:02

Alangor: jj, ja ji taky necetl.. jen sem o to slysel, ale jinak souhlasim - klima se vzdy menilo a vzdy se menit bude.. ale clovek na tom ma urcite taky njakou zasluhu (je ale otazka, jak velkou...)

K.i.ng

K.i.ng | 5. 12. 2007, 16:43:43 | více příspěvků | napsat uživateli

OMG tohle bude zabava :o)

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:42:29

Honzin77: musim te zklamat necetl sklenikovy plyny totiz utvari v atmosfere neco na zpusob koberce neco podobnyho jako namraza na skle. Staci si jen logicky uvedonit ze cim vic plynu v ovzdusi tim vic molekul o ktery se jednotlivy slozky odrazi nebo jimy projdou ale maji mensi intenzitu

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 16:42:17

F*CK BUSH ! !1108!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

oteplovánínepřesnostspoustapřírodaobohacenífilmležpřirozenejproceshumbukzemnobelovugorečlověkpolitikbezcenejcenapropagandastudiemír

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑