Diskuze a otázky - Takzvané globální oteplování

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 16:23:54 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Podle mě je kolem toho spousta humbuku, a přitom de jen o to že to politici využívají ke svému mocenskému nebo finančnímu obohacení, nedavno třeba dostal AL Gore Nobelovu cenu ne za mír ale spíš za propagandu, měl tam tolik lží a nepřesností že jako vědecká studie je ten jeho film naprosto bezcenej.
Globální oteplování je přirozenej přírodní proces kterej člověk naprosto žádným způsoben nemůže ovlivnit, ani zpomalit natož zastavit, přírodu ovládnout nelze.
Nikdo ještě neprokázal že vůbec na zemi existuje skleníkový efekt.
Vše o čem nás dennodenně krmí média o oteplování je prachsprostá lež.

reagovat

Za všechno může člověk

V anketě hlasovalo celkem 12 uživatelů

V diskuzi je 141 příspěvků a shlédlo ji 1284 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

ING.Michallek

ING.Michallek | 5. 12. 2007, 18:04:38 | více příspěvků | napsat uživateli

ukuzi: jasne no dobre receno, vsichni jsou ti zly, vsichni podporujou jednu propagandu a uzivatel libimseti se nam snazi rict pravy opak...

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 18:03:02

ukuzi - absolutni souhlas !1390!

ING.Michallek

ING.Michallek | 5. 12. 2007, 18:01:15 | více příspěvků | napsat uživateli

troska: prosimte, kdyz si takovy idiot tak si to precti jeste jednou:

jako přijde mi dost naivní tvrdit že se se zemí nic neděje když vidíš kolik je okolo odpadků a znečištění splodin atd...

rekni mi kde sem napsal ze odpadky zpusobuji globalni oteplovani??? nikde tak priste si radsi poradne precti co kdo pise mentale...

ukuzi

ukuzi | 5. 12. 2007, 18:01:05 | více příspěvků | napsat uživateli

cca 2000 vědeckých kapacit ze 180 zemí světa se na globálním oteplování shodne. Je rychlejší, než se čekalo a zčásti za něj může člověk (viz http://www.un.org/climatechange/)
Je to pro mne více, než názor uživatele libimseti.cz a profesora ekonomie..
Není to hezká pravda, ale nejspíše to pravda je.

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:59:19

Lubin - mozna kdyz dopadl meteor... o cemz jsem v posledni dobe neslysel :D

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:58:33

Lubin - jiste ze neni, ale vetsinou ano... kdyby jeden vedec tvrdil, ze se zeme otepluje, nebudu to resit... kdyby dva, nebudu to resit. Kdyz 90%, beru to jako dokazany fakt. Staci se podivat na to, jakym zpusobem se lamou teplotni rekordy v poslednich 10ti letech. V tomto kontextu je nazor Klause (ekonom) proti nazoru svetovych vedeckych spicek (klimatologie etc.) pro me asi tak relevantni jako moje exkrementy po splachnuti

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 17:56:44 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt: V minulosti byly změny i mnohem rychlejší než se to děje teď, a lidi tady ještě nebyli.

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 17:55:32 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt: já sice vědec nejsem ale něco o vědě vím, a i v tý vědě není všechno košer.

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:55:31

Lubin - nemyslim si ze by se zeme mela sama od sebe v teto dobe oteplovat. Slunecni aktivita precejen klesa, takze by to melo byt spis naopak. A i kdyby se mela oteplovat, problem je v rychlosti toho oteplovani - takhle rychle zmeny se nedaji vysvetlit jinak nez vnejsim zasahem,

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:55:09

ING.Michallek: tak to nemas psat jak debil... ale jestli to chces napsat jinak: to, ze delaj lidi bordel, este neznamena, ze zpusobuji globalni oteplovani (ikdyz podle me na tom asi njakou zasluhu mit budou)

ING.Michallek

ING.Michallek | 5. 12. 2007, 17:54:13 | více příspěvků | napsat uživateli

lubin: kdyz zastavas tak radikalni nazor mas ho cim dolozit ne?...

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:51:20

KaoS - je to shit... byt to na mne, tak zakazu spolovaci motor. Predelam vsechno na elektro, postavim par jadernych elektraren. Osobni doprava nema problem, doprava zbozi by se strcila na zeleznici kam patri. Infrastrukturu na to mame (myslim tim ted konkretne CR), zeleznicari vydelaji na prepravovani kamionu, silnice budou stat nepopsatelne mene penez na udrzbu, provoz se snizi... naadhera.

Lubin - tak vis jak jde o to, ze clovekem zpusobene globalni oteplovani je dost silny vedecky koncenzus, na kterem se shodne vetsina svetovych vedeckych spicek. A ja tomu verim, k vede jsem pricuchnul a vim jak to chodi, ti lide vetsinou vi co delaji.

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 17:50:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Amanita_Pantherina: máš naprostou pravdu, podle mě by se touhle dobou země stejně oteplovala i kdyby tady člověk nebyl, je příliš spornejch věcí než aby se daly dělat jednoznačný závěry.

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:47:08

lubin.... ano příroda se snaží udržet rovnováhu.. je-li ale narušena faktory v příliš veliké míře, pak ty změny jsou nevratné... a člověk, jakožto nejagresivnější druh planety používá k destrukci planety zcela nepřírodní prostředky... žádné zvíře nejezdí automobily a nestaví továrny...jen člověk... myslíš -li si, že příroda je schopna takhle rozsáhlé destrukci odolat, jsi velmi naivní.... je jen otázkou času, kdy se současný ekosystém zhroutí anebo změní v ekosystém nižších a odolnějších organizmů.. a to nemluvím jen o vlivu na globální oteplování /to je opravdu sporný pojem, teplotní změny na zemi byly.. ale fakt je ten, že NIKDY nebyly zapříčiněny antropogenní činností/ tedy ani není relevantní porovnávat současné změny se změnami v historii, protože prostě v soušasné době sledovaný faktor vlivu změn, tj. průmyslová činnost člověka neexistoval...je to jen otázka modelů a hypotéz...

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 17:46:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Last_scout_boy : sbírám informace všude kolem sebe, a hlavně se nenechám oblbovat. Zelenejma maniakama kteří by se nejradši asi vrátili spátky na stromy.

Last_scout_boy

Last_scout_boy | 5. 12. 2007, 17:42:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Lubin:
povez mi cimpak mas svoje tvrzeni podlozeno?

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 17:40:35 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt : možná že jsem se v nadpisu trochu unáhlil ale diskuze už jede docela dobře, a o to mi šlo. Lidi by měli hlavně o všem co kolem sebe slyší, trochu přemýšlet a udělat si svoje závěry, a nepapouškovat všechny kydy kterýma jsme ze všech stran krmený.

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:39:21

g_mt [Je online] : Přesně tak ... fosilní paliva se spálí do posledního zrnka ... a politici? No ti budou za prachy svých sponzorů lidem tvrdit buď že žádný problém není a nebo že ho samozřejmě řeší a už na příštím meetingu s tím něco udělají ... kterého politika zajímá co bude za 50 let?

ING.Michallek

ING.Michallek | 5. 12. 2007, 17:37:04 | více příspěvků | napsat uživateli

troska: to sem uvedl jako priklad boze, nemusis se hned chytat za kazde slovo jak debil...

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:36:45

Lubin - neprotirecis si trochu? V nadpisu tvrdis, ze za global warming clovek nemuze a ze je to ok a ted tvrdis, ze clovek tu rovnovahu narusuje...???

KaoS - taky si myslim... bohuzel jezdi cele lidstvo na benzin -> uz ted je pozde. Spalovaci motor tu bude dokud bude co spalovat bez ohledu na dopady. Je v tom moc penez !20!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:36:16

Lubin [Je online] - 05.12.07 17:33
příroda se snaží vše udržovat v rovnováze, bez ohledu na cokoliv, je faktem že člověk do jisté míry tu rovnováhu narušil, a planeta se to snaží kompenzovat.

Příroda se nesnaží, přiroda se chová podle určitých fyzikálních zákonitostí. Každej vliv se nějak započítá a samozřejmě že příroda si to nějak "vyřeší", ale to řešení nemusí být k dobru lidstva ... spíš naopak.

ING.Michallek

ING.Michallek | 5. 12. 2007, 17:35:49 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest: a myslis ze to tak je vsude??? myslim ze ne...

D.a.n.i.e.l.s.a.n

D.a.n.i.e.l.s.a.n | 5. 12. 2007, 17:35:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Z to muze jen clovek...autor si tu jen vymysli..

Last_scout_boy

Last_scout_boy | 5. 12. 2007, 17:35:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Lubin:
je li to lez tak svoje tvrzeni mas necim podlozene !589!

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:34:17

g_mt [Je online] : "kostky jsou vrženy" ... možná to tak je, ale dokuď to není jisté měli bychom se chovat jako kyby jsme s tím ještě něco dělat mohli :-)

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 17:34:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Dojde k válkám o vodu, a o úrodnou půdu.

Lubin

Lubin | 5. 12. 2007, 17:33:31 | více příspěvků | napsat uživateli

příroda se snaží vše udržovat v rovnováze, bez ohledu na cokoliv, je faktem že člověk do jisté míry tu rovnováhu narušil, a planeta se to snaží kompenzovat.

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:30:05

KaoS - otazka je, jeslti neni uz moc pozde na to neco s tim delat

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:29:10

Spousta lidí si v tomhle ohledu bohužel plete pojmy a dojmy.

Za celou světovou mediální kampaní stojí jisté vlivné skupiny to ano ... na jedné straně jsou to ekologičtí podnikatelé typu Al Gora a na straně druhé jsou to zástupci průmyslu a pravicoví idealisti, kteří jdou po hospodářském růstu i za cenu zničení nebo nenapravitelných chyb typu Klause.

To že se ekopodnikatelům tak daří je jen díky tomu že mají v ruce fakta a spoustu nakloněných vědeckých závěrů, nicméně druhá strana je mnohem mocnější a tak se problém vedlo dlouhou dobu zametat pod stůl a dělat že nic a dnes se dá hovořit o kosmetických změnách a přehlížení pokračuje.

ALe pokud pomineme lidský faktor, tak skleníkový efekt existuje a člověk nenapravitelně zasahuje do klimatu zeměkoule ... jak vše dopadne je otázkou, lze si vybrat postoj, že se "vše nějak vyřeší" a nebo postoj, že je třeba něco dělat.

uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 17:28:14

neprožívejte všichni tak toho Clause !670!!670!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

oteplovánínepřesnostspoustapřírodaobohacenífilmležpřirozenejproceshumbukzemnobelovugorečlověkpolitikbezcenejcenapropagandastudiemír

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑