Diskuze a otázky - subaru vs mitsubishi

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 18:32:14 |

impreza wrx sti vs lancer evolution VIII

klady,zápory.

popr.nejaký na prodej?

reagovat

V diskuzi je 259 příspěvků a shlédlo ji 1119 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

michael19

michael19 | 20. 03. 2008, 22:40:17 | více příspěvků | napsat uživateli

blesha: ta crx má 521k a zajela 400m pod 10,5s ...co tam chceš porovnávat.. s tou tvou M3 nezajedeš pod 13s ..

michael19

michael19 | 20. 03. 2008, 22:39:24 | více příspěvků | napsat uživateli

bulet:to jsi napsal totální nesmysl

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:38:41

michael16: Tak pána s CRX zkontaktuj a můžeme někdy dohodnout sraz a porovnat s M3 :-) Myslím si že to bude velice zajímavé a rád se podívám na pořádný tuning...

michael19

michael19 | 20. 03. 2008, 22:38:15 | více příspěvků | napsat uživateli

blesha:ne žáden koncern.. ani vidět.. bylo to staré 200sx s13.. zajela 400m na cíli úplně stejně.. jela na doraz..tak jako já.. a to bylo pro mě nevýhodou to,že bylo hodně horko.. jinak to auto už nemám,prodal jsem jej..ted budu stavět jiné 500k+

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:36:40

michael - a taky jsem tu rikal o tom ze ten motor tohle zatizeni nevydrzi dlouho ;) jo mas vsechno pomerne novy ale po 20 000 ten motor bude chudacek v duchodu dodelavat...

michael19

michael19 | 20. 03. 2008, 22:36:07 | více příspěvků | napsat uživateli

jednoznačným důkazem je maratova honda CRX 1,6... dovolil bych si troufale říct, že po evropě nejezdí M3 co by byla schopna ji po cestě dohonit (můžu se plést,nějaký špičkový kus se tu může nacházet) !299! a to je to přesně poloviční motor

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:34:43

michael - ujedes ale na rovince... a to je to o cem tady celou dobu mluvim...

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:34:13

michael19: Asi tu mluvís o koncernový VW 1,8t 20v , v čem pak jí vozíš ? nevim hele přeplnovat taky nejde do nekonečna, navíc si nemyslim že by ten motor přežil 100 000km při nějakym extremu, pokud si předjěl M3 pak je otázka jak dobrý byl její řidič... nemyslím si že by si tuningem nemohl udělat hodně dobré auto.... ale přeci jen tam ve mě něco hlodá ...

michael19

michael19 | 20. 03. 2008, 22:29:08 | více příspěvků | napsat uživateli

bullet: to je diskutabilní..záleží jakej typ M3 bereš a za kolik.. já jezdil stejné časy jako M3 3,2 E36 s 1,8T .. a to sem ještě volil hodně malé turbo.. kdybych použil nějaké lepší,tak M3 ujedu.. kdybych použil ještě lepší, M3 přestává být soupeř.. motor se dá poměrně snadno nadimenzovat na cca 500-600k pak už jen doladit.. vybrat adekvátní podvozek.. a brzdy a je postaráno .. mám na voze téměř vše nové, nehledě na to,že jsem rychlejší.. a to sem hovořil pouze o malým motoru 1,8.. Dvoulitr je o poznání lepší..

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:27:49

michael19: M3 CSL US. verze , nový sání a kotouče a keramický destičky :-) takovej lehkej tuning, trošku vyladěná jednotka motoru takže omezovač se z 7900ot posunul na 8100ot. a výkon je 375koní

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:27:37

lejlepší za turbo intercoler kdyš maš turbo tak to k tomu je nejlepší

michael19

michael19 | 20. 03. 2008, 22:24:48 | více příspěvků | napsat uživateli

a co je to za báwo

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:24:28

michael - no a kdyz si koupis auto a budes do nej chtit nacpat vsecky tyhle serepeticky aby sis ho vytunil tak te to vyjde i stejne tak draho jako ta m3 a to jeste porad bude mit lepsi jizdni vlastnosti at delas co delas...

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:20:01

michael19: Hele to Báwo s náplaněma váží cca 1450kg , a omlouvám se je to 3,2l objem , moje chyba

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:19:48

Blesha::Žakelíne prave že kdyš to je 4x4 tak zaleží na Kw protože kdyby tam bylo 120Kw místo nakejch 210Kw taky by to bylo líny a nejelo by to dýku chapeš

michael19

michael19 | 20. 03. 2008, 22:17:25 | více příspěvků | napsat uživateli

bull et:zaplatíš..ale výsledky stojí za to..

michael19

michael19 | 20. 03. 2008, 22:16:49 | více příspěvků | napsat uživateli

blesha:určitě to má do sebe už pozitivum poloviční hmotnosti a po dobrém naladění většinou podstatně větší výkony

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:16:04

michael - to ja nerikam ze nejsou... jsou to vim ale taky si za ne patricne zaplatis

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:15:29

Faster_boy: Ty snad v žádnym neděláš :-O !2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:14:46

Dickpit: né vždy je auto o kW , musíš brát v potaz i jiné faktory :-)

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:13:03

!663! koukam ze vetsina lidi tu maka ve vyvoji

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:12:53

michael19: inu dobrá, tak pokud bereš jako seriové Evo FQ400 a né jako já to Evo co koupíš v autopalace tak se nebudu hádat o souboji s M5. Zvuk sice vůz netáhne dopředu, ale mě se líp poslouchá V6 nebo V8 než ječící 2,0 tlakovanej turbem.... ikdyž to jistě má taky něco do sebe...

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:12:34

impreza wrx je každopadne lepší než evo VIII impreza ma vic Kw

michael19

michael19 | 20. 03. 2008, 22:11:37 | více příspěvků | napsat uživateli

bullet: dnes se vyrábějí velmi kvalitní komponenty zejména pro motor.. daj se koupit vynikající podvozky, a o brzdách nemluvě..

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:11:25

akorat ze ten neni ani trochu hezkej !122!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:10:54

michael - ale co by pak byly treba takovy americky muscle car bez toho zvuku? jenom docela hezkej veteran... to samy co v evrope moskvich...

michael19

michael19 | 20. 03. 2008, 22:09:31 | více příspěvků | napsat uživateli

blesha:už sem psal níže,že FQ400 je výkonější evo a to už ze seriové výroby.. bez jakéhokoliv zásahu..
zvuk není to co táhne vůz kupředu ...

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:07:15

michael - ja ale nemluvil o fq400 ale reagoval jsem na tu vetu ze radoby tuneri potrebujou na takovej vykon polovicni motor... btw kolik kilometru pak s tim motorem taky ujedou? ;)

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:05:47

michael19: Bral jsem v potaz "seriové" evo , kdyby si poladil M5 taky si v jinym výkonu ... takže takhle bych to nebral.... no a co se týče tuningu, mám ho rád, ale kvalitní, mračítka na passatu a chip neni tuning :-D a pokud si narážel na ten 3,5l ten zvuk toho atmosferickýho motoru bez turba je šíleně hustej.... to prostě jinak než 6ti válci a objemem nenaladíš :-)

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 22:05:46

mezi temahle dvema ny to jasne byhralo subaru,aspon pro mne ma lepsi tvar a dravejsi zvuk,poradnej boxer

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

evolutionlancerprodejimprezakladzáporpoprsubaruviiimitsubishiwrx

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑