Diskuze a otázky - subaru vs mitsubishi

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 18:32:14 |

impreza wrx sti vs lancer evolution VIII

klady,zápory.

popr.nejaký na prodej?

reagovat

V diskuzi je 259 příspěvků a shlédlo ji 1128 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Silesian

Silesian | 20. 03. 2008, 20:52:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Blesha - Dej mi chvilku - založím nám diskuzi, ok? Téma: "Italské autíčka"

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:51:43

Mitshubishi máme :D a jako je to auto na piiip :D i když je nové..prostě nám heclo jak sme byli v Rakousku....a jako dobrý no :D strejda nam musel dovezt auto z Česka..

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:51:34

david clayton - a vem to tvoje rs6 do terenu a uvidis co ti po takovy jizde zbude z podvozku a tlumicu

Silesian

Silesian | 20. 03. 2008, 20:51:22 | více příspěvků | napsat uživateli

kusplechu - Amen !969!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:50:45

silesian: Já ti nevim, prostě se mi to nelíbí a nepřesvědčíš mě o opaku :-D navíc nevim maminka audi má sice supr interiery, ale .... !2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:50:23

misha.......... JAKO POHODA... JA TOHLE TREBA NEVEDELA, TAK SEM RADA, ZE TO VIM, ALE JE ZAJIMAVY, ZE MUJ TATA V NEM JEZDIL RALLYE!1115!

Silesian

Silesian | 20. 03. 2008, 20:50:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Blesha - neříkám že jsem u vytržení z toho, že bude diesel supersport, ale zas proč ne když na to má? To samé si říkali i v LeMans... A pak jim Audi kopalo do jejich spadlých čelistí !2! . Zvukově to nikdy asi nebude jako benzin, ale výkonově a pocitově to bude možná i lepší, protože ta jejich V12 TDi je fakt hukot... Já bych jim šanci dal.

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:50:09

EVO VIII!764!!1267!!1283!

NoCZeHu

NoCZeHu | 20. 03. 2008, 20:49:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Subaru ale nejradsi mam SHELBY GT 500 !11!!11!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:49:01

HM SUBARU JE VIC BEZPECNEJSI..MOTOR MA CTYRVALCOVI NEBO SESTIVALCOVI COZ JAKO U MITSUBISHI JE SPIS SESTIVALCOVI TAKY BYCH REKLA ZE MITSUBISHI MA VETSI VYKON ALE CO JÁ O TOM VIM...MOC TOMU NEROZUMIM A PROTO JE MI TO FUK

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:48:51

Ford Probe GTS!!!!1252!!1343!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:48:15

jednoznačně....Chevrolet Impala

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:48:03

AUDI RS6 FUCK JAPONCI :)!504!!504!!504!!1283!

Silesian

Silesian | 20. 03. 2008, 20:48:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Blesha - no právě !1358!!1358!!1358! Ono není problém vyvinout nové autorádio a ovládání klimatizace i pro Lambo, ale proč když "maminka" Audi disponuje těmi nejvychvalovanějšími??? !1074!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:47:49

Další dárce orgánů :) Chtěl bych vám všem tímto poděkovat jménem všech nemocnic a lidí potřebných! Děkujeme! :)

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:47:04

Mitshubishi prostě miluju takže jasna volba EVO VIII nebo IX. Subrau neni spatny ale neni to muj styl ale bral bych oboje!356!

misha.in

misha.in | 20. 03. 2008, 20:46:48 | více příspěvků | napsat uživateli

_Loretkaaa_: Evo se nedělá s volantem vlevo, tudíž na to nedostaneš technickou. !2!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:46:20

silesian: tak tam přidaly dva válce z V10 TDI z touarega ne :-D btw: Nafta mi do toho nesedí :-X

Silesian

Silesian | 20. 03. 2008, 20:46:08 | více příspěvků | napsat uživateli

whiskyandsoda - tak tak... Starý Ferruccio měl strach, aby se jeho syn Tonino nezabil v závodě, které mu učarovaly (ve 13ti letech řídil Miuru SV na okruhu - ne v závodě samozřejmě...), takže starý pán zakázal účast svých vozů v závodech.
Jediné závody, ve kterých je Lambo aktivně zapojeno jsou závody rychlostních člunů...
Kdysi koketovali i se vstupem do F1, ale to bylo během krize zapomenuto...

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:45:09

misha........... COZE?...!1115!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:44:49

silesian: Hele já jsem asi na ten chaos, uznávám kdyby mi někdo dal Lambo a jezdi tak řeknu děkuju a jezdim a na díly od VW seru jak na placatej kámen, ale beru to furt že bych to měl zacálovat ze svýho a to mě nebere :-X Ale tak ty rád Lambo, já zase Ferrari a Maserati, a téma diskuze je Subura vs Mitsina :-D

misha.in

misha.in | 20. 03. 2008, 20:44:29 | více příspěvků | napsat uživateli

_Loretkaaa_: Kdyby sis měla vybrat, tak nejspíš Subaru, protože Evo tady mít nemůžeš.

Silesian

Silesian | 20. 03. 2008, 20:43:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Blesha - a na chystané V12 TDi u R8 mi řekneš co? že je to poladěné TDi z Passatu? !1358!!1358!!1358!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:43:01

EVO 6 SE MI LIBI NEJVIC ASI... ALE MITSUBISCHI JE MITSUBISHI... ALE KDYBYCH SI MOHLA VYBRAT - NEVEDELA BYCH, PROTOZE VOBOJI JE FAKT LIBOVKA!!

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:42:56

Lambo je fajn na masirku! ale se zavodenim to u nich nikdy nemysleli vazne, jako u Ferrari, ktere uz vizuelne ma DNA atleta, kdezto Lamba desi duchodce a male deti

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:42:37

Když tahle Lancia vyhrávala v rally tak u subaru i mitsubishi ještě tahali kačera!1358!
http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI&NR=1

LANCIA DELTA S4

K nejúspěšnějším vozům určeným pro sportovní a soutěžní účely patřily automobily Lancia. V polovině 70. let dosáhl velkých úspěchů Stratos, později Rally 037 (oba s pohonem zadních kol) a od roku 1985 typ Delta S4 s pohonem všech kol.

Při vývoji tohoto soutěžního vozu v závodním oddělení Abarth koncernu Fiat byla řešena náročná konstrukce, využívající moderních (a drahých) materiálů a zvláštních technologií. Konstruktérům motoru se podařilo vyřešit optimální zvyšování plnícího tlaku přeplňovaného motoru v nízkých i vysokých otáčkách soustavou s výfukovým turbodmychadlem a mechanicky pozáněným dmychadlem - systém má označení Volumex. Tím se zlepšil průběh točivého momentu motoru v širokém rozpětí otáček. Motor je uložen před zadní nápravou. S pětistupňovou převodovkou dosahuje vůz v soutěžním provedení na jednotlivé stupně s nejmenším stálým převodem rychlostí 89 - 114 - 149 - 180 - 205 km/h. Konstrukce mezinápravového diferenciálu umožňuje měnit poměr rozdělení točivého momentu mezi obě nápravy.

Tvar karosérie byl přísně účelový, s přídavnými aerodynamickými prvky a se součinitelem odporu vzduchu cx = 0,467. Přední i zadní část se vyklápějí vzhůru i s blatníky a umožňují tak snadný přístup k poháněcí soustavě a dalším skupinám podvozku. Na povrchu karosérie jsou četné otvory pro přívod a odvod vzduchu. Zvláštností jsou speciální pneumatiky firmy Pirelli - styčná plocha běhounu je rozdělena na tři pásma, každé s jiným dezénem. vnitřní, členitější, má hluší drážky, odvádějící dobře vodu, a je z měkčí směsi. Ve středním pásu z poněkud tvrdší směsi je univerzální dezén s dobrými vodicími vlastnostmi. Oba tyto pásy jsou ve styku s vozovkou zejména při pomalejší jízdě a mají dobré vlastnosti, zvláště na mokru. Vnější pás z tvrdé směsi, odolávající opotřebení, je bezdezénový "slick" a je ve styku s vozovkou především při rychlém průjezdu zatáčkou.

Motor Abarth 233 ATR 18S je čtyřdobý řadový kapalinou chlazený přeplňovaný zážehový čtyřválec s rozvodem 2x OHC, zdvihový objem 1759 cm3, vrtání 88.5 mm, zdvih 71.5 mm, největší výkon 330 kW při 8000 ot/min. Turbodmychadlo KKK a mechanické dmychadlo Roots, elektronické vstřikování paliva Weber-Marelli s bezdotykovým zapalováním, blok motoru i hlava válců z lehké slitiny, uzavřená chladicí soustava, mazání se suchou skříní se dvěma sacími a jedním výtlačným čerpadlem a chladičem oleje, alternátor 12 V/65 A, akumulátor 12 V/50 Ah.
Převodné ústrojí. Trvalý pohon všech kol, kapalinou ovládaná dvoukotoučová suchá spojka s kovokeramickým obložením, nesouměrný mezinápravový diferenciál s ručně ovládaným závěrem, samosvorné diferenciály obou náprav.

Podvozek. Příhradový rám z chrommolybdenových trubek a ocelových výlisků, vyztužený sendvičovými panely z uhlíkových a aramidových vláken, s integrovaným bezpečnostním rámem. všechna kola nezávisle zavěšena, odpružený progresivními vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Dvouokruhové kapalinové brzdy s podtlakovým posilovačem. Hřebenové řízení bez posilovače, elektronová kola s ráfky o rozměrech 8x16 vpředu a 12x16 vzadu, pneumatiky Pirelli P7 230/45-16 vpředu a 290/60-16 vzadu.

Karosérie dvoumístná, z plastů vyztužených skleněnými vlákny.
Rozměry a hmotnosti. Rozvor náprav 2440 mm, rozchod kol vpředu 1535 mm, vzadu 1510 mm, délka 3990 mm, šířka 1880 mm, výška 1360 mm, hmotnost bez paliva 890 kg, palivová bezpečnostní nádrž o objemu 110 l.
Výkony. Největší rychlost 205 km/h, zrychlení 0-100 km/h pod 4,5 s.

Silesian

Silesian | 20. 03. 2008, 20:42:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Blesha - neštveš mě - rád diskutuju. No nevím jak tebe (fakt na ty díly z koncernu VW musíš být trénovaný), ale mě to moc do očí nebije - respektive, pasuje to tam. A funguje skvěle. Což se o chaosu, který vládne v interiéru Ferrari, Maserati (i když tam je to lepší než u většího bráchy)...

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:42:09

silesian: To fakt nejde dát dva cilindry pryč jo !2!!2!!2! Hele jsem trochu blond, ale až tak ne :-D

Diwka_na_koshteti

Diwka_na_koshteti | 20. 03. 2008, 20:40:46 | více příspěvků | napsat uživateli

TĚŽKÝ ROZHODOVÁNÍ...ALE PODLE MĚ JE ASI LEPŠÍ VOLBA EVO.

uživatel eliminován | 20. 03. 2008, 20:39:38

silesian: Tak dobrá, nebudu tě tedy vytáčet a svoje rozumy si nechám pro sebe :-D doufám že si pochopil aspon co mi na Lambu vadí :-D prostě díky dílům v interieru (který jako řidič vidíš nejvíc) mi to připomíná audiny a škodovku a to bych nechtěl zažít v autě za miliony :-D

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

evolutionlancerprodejimprezakladzáporpoprsubaruviiimitsubishiwrx

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑