Diskuze a otázky - Spalovač tuku ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Chris.Nunez

Chris.Nunez | 14. 06. 2010, 09:50:44 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

zdravim vsechny priznivce zdravyho zivotniho stylu a obvzlaste ty co se zajimaji o kulturistiku atd. byl sem cca pul roku v objemove fazy a jak kazdy jiste vi s objemem se ziskava i tuk - mozna si rikate ze to je kravina pred letem objemovku ale ja v lete mam prave cas vsechno peknem vysekat a tak se ptam jestli tu ma nekdo nejakou zkusenost s nakym spalovacem ... za samozrejmost se povazuje nizkosacharidova strava + aerobka ... Díky

reagovat

V diskuzi je 83 příspěvků a shlédlo ji 2452 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 15:28:28

> Chris.Nunez
wow.. já mám výhrady nebo spíš otázku:

jak to vydržíš? není to moc jednotvárný? a ohledně mě a sacharidů v pečivu- rohlíky vůbec nejím skoro ani ty celozrnný totéž chleba výjmečně brambory ale moc mi nechutnaj... ale pak je tu paradox- jím moučníky třeba ted jsem si v lidlu koupila minulý týden muffiny 2 pro sebe a 2 pro přítele a nakonec zbyl příteli jeden.. nebo jsem dostala v práci medovník takže není den abych si do něj neďobla dokud ho mám v lednici jasně že pak si ho nekoupim stejně jako nejsem člověk co jde do sámošky a koupí si sušenku ale když se k něčemu dostanu tak neodolám :-((

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 15:24:43

> Chris.Nunez

> baculaty_prasatko

hele zaklad je fakt minimalne 5x dene papat ... musis udrzovat metabolismus v chodu neustale .. proto je nejvetsi blbost kdyz nekdo tvrdi nejeste po 5 hodine ... predstav si ze des spat treba v 10 od 5 nejis to mas 5 hodin hladu + 8 hodin spanku ... tvoje telo tedy hladovi 13 hodin ... skus si to predstavit pres den :)... na tuhle vec je celkem slusnej tvaroh jako caseinovej protejn kterej se uvolnuje cca 8 hodin idelani na noc a nebo samozrejme caseinovej proteinovej kokteil ... moje snidane sou naprikald vejce ... proto ze je jim kazdej den tak zloutky nechavam kvuli cholesterolu nekdo rika ze to je spatne nekdo dobre ja to tak delam ... potom jako svacina mi staci ten proteinovej kokteil je to chutny zasiti a do obe da to jako prijem staci nebo se da papat klidne neco jinyho co ma bilkoviny na obed samozrejme nejlepsi - kure - hovezi - ryba - kruta - ... + rejze .. rejze je zakladni sacharid podle mne - bily rohlihy a chleby tak na to zapomen ... rejze nebo celozrny testoviny popripade celozrny pecivo ... potom si zase dam protejn a na veceri mam zeleninovou misu s tvarohem :) ... k tomuhle se kazdej muze vyjadrovat jak chce nekdo rekne ze to je dobry nekdo bude mit vyhrady

//////////////

Plně souhlasim ! Tak by to mělo vypadat.

Chris.Nunez

Chris.Nunez | 14. 06. 2010, 15:21:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> baculaty_prasatko

hele zaklad je fakt minimalne 5x dene papat ... musis udrzovat metabolismus v chodu neustale .. proto je nejvetsi blbost kdyz nekdo tvrdi nejeste po 5 hodine ... predstav si ze des spat treba v 10 od 5 nejis to mas 5 hodin hladu + 8 hodin spanku ... tvoje telo tedy hladovi 13 hodin ... skus si to predstavit pres den :)... na tuhle vec je celkem slusnej tvaroh jako caseinovej protejn kterej se uvolnuje cca 8 hodin idelani na noc a nebo samozrejme caseinovej proteinovej kokteil ... moje snidane sou naprikald vejce ... proto ze je jim kazdej den tak zloutky nechavam kvuli cholesterolu nekdo rika ze to je spatne nekdo dobre ja to tak delam ... potom jako svacina mi staci ten proteinovej kokteil je to chutny zasiti a do obe da to jako prijem staci nebo se da papat klidne neco jinyho co ma bilkoviny na obed samozrejme nejlepsi - kure - hovezi - ryba - kruta - ... + rejze .. rejze je zakladni sacharid podle mne - bily rohlihy a chleby tak na to zapomen ... rejze nebo celozrny testoviny popripade celozrny pecivo ... potom si zase dam protejn a na veceri mam zeleninovou misu s tvarohem :) ... k tomuhle se kazdej muze vyjadrovat jak chce nekdo rekne ze to je dobry nekdo bude mit vyhrady

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 15:18:16

> Steve7
no ale mě se rýsujou docela už hodně je to lepší než rozevlátá břečka to asi jo... ale ženský to moc není :-(

Chris.Nunez

Chris.Nunez | 14. 06. 2010, 15:17:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> baculaty_prasatko
svalovina - ted jestli myslis svalovou horecku tak to je podle me nedostatkem aminokyselin ... doporucil bych ti nejakej protein naprikld od BSN desert to je pro holky good podle mne to ti zajisti kvalitni bilkoviny ktery ti doplni to jidlo no a aminokyseliny pro lepsi regeneraci respektive vetveny cili BCAA - nejlepsi sou tekuty ale kapsulovy sou taky good nemam rad tabletkovy protoze vetsinou jich musis sezurat tak 10 - jedna dava ! a me se to blbe polika nejsme moc zastance polikani prasku

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 15:17:05

> Chris.Nunez
jojo ve stravě mám ohromnej problém ale nevím co s ním dokážu jít makat do posilky i když jsem kaput.. ale nedokážu jíst zdravě ani když tak jím třeba dneska
snídaně jáhlová kaše a syrovátkovej nápoj svačina revital (jogurtovej nápoj s příchutí)
oběd- mi máma něco přinesla z pochybnýho bufetu takže jsem tomu moc nedala protože byl ze surovin neurčitýho původu ale tak nějak ne kalorická bomba jako smažák a knedlík ale ne dietní nějaký maso s bramborem a asi majonezovou omáčkou (netušim) ale celkem hodně i zeleniny...
no a pak po obědě jsem měla chut na pomeranč a měla pořád práci takže místo pomeranče jsem zhltla 5 6gramových sušenek ke kafi a hromadu bonbonů ale fakt velkou haldu a pořád si říkám už ne už ne a dokud jsem se s nima málem neudávila tak jsem nemohla přestat :-(

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 15:16:53

> baculaty_prasatko

tady je zase otázkou metabolismu kdo jakej má .. někdo ma metabolismus takovej, že každej večer sní tučné jídlo a za týden přibere 2-3 kg klidně .. někdo má metabolismus zase takovej, že může jíst cokoliv, kdykoliv a nepřibere nic .. rychle spaluje tuky..

muj prvni prispevek byl určen těm, kteří mají metabolismus vyvážený až pomalý..

S tim prijímáním bílkovin máš pravdu.. není to lehké přijmout takove množství.. ale mam na to takovou radu..

když si do litrové nádoby dáš dva nízkotučné tvarohy ( 2x250 g ) a zaleješ to pulitrem mleka .. tak to mas vypité tak za 15 minutek a přijmula si cca 75 g bílkovin.. když si to rozložíš na jeden den tak uvidíš jak ti rychle budou rust svaly.. nejlepší je to i trochu osladit.. sachry jsou taky duležité..

svaly na ženskejch nejsou spatny .. ale nesmí to byt přehnané.. tak akorat :o)

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 15:16:37

nepotřebujuuuu hm.... !465!!465!!465!!465!

Chris.Nunez

Chris.Nunez | 14. 06. 2010, 15:15:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> Steve7
Tobe taky :) GL ! a díky

Chris.Nunez

Chris.Nunez | 14. 06. 2010, 15:12:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> baculaty_prasatko
no koukal sem na tvou fotku v profilu a musim rict ze podleme ten nick kni fakt nesedi :) pokud se ti postava nemeni a chces porad lepsi tak urcite jak rikas bude problem ve strave, je dulezity dodrzet tu rovnici vydej>prijem a neni mozny aby si nesla dolu .. ja s hubnutim nemam skusenosti moc dycky sem byl hubenej ted sem dlesi dobu nabiral objem a ted to chci vyrysovat cize taky se vtom tak nejak placam a samozrejme nechci udelat chybu a stratit tu pracne nabranou svalovou hmotu :)

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 15:09:04

> Steve7
to se ale nedá sežrat tolik bílkoviny já jsem se snažila žrala šmakouny, tvarohy, bílý jogurty, cottage, vajíčka.. a pořád to bylo málo

brácha žere kulturistickou stravu ale ten byl jak tyčka takže mu nevadí tuky a fakt se vyrýsoval bez suplimentů a je jak hora ale pije plnotučný mlíko, žere tvarohy, jogurty v obrovským množství což pro ženskou na hubnutí moc nezabírá... jo a taky mám tendenci dělat si svalovinu je to vůbec dobře? já nechci vypadat jak kulturistická koule s tukem schovaným pod svalama :-o

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 15:05:09

> Chris.Nunez

Spalovače tuku jsou na nic a to doslova .. nejlepší kombinace na vyrýsování a zbavení tuků je L-carnitin nejlíp s Chromem,, a do toho běh a intenzivní trenink + hlídat tuky ve stravě,, sacharidy jsou dobry pred treninkem a po treninku..díky zachrům se do svalů dostane ve spravny cas bílkovina.. + 2g/1kg tvé vahy bílkovin přijmout denně.. toto dodržuj a uvidíš za mesic vysledky znatelně .. taky do toho ted jdu. Takže gl & hf !1!

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 14:59:40

szrarycek: kolik to stojí? já beru carnitiny a kromě psychický podpory (myslím si, že můžu víc makat tudíž víc makám) to moc nepomáhá a Max Lean a to je vůbec komerční sajrajt jednou jsem po tom málem vyblila snídani když jsem si dala nalačno a jinak to je k ničemu beru před tréninkem, před jídlem ale žádná zvýšená aktivita nebo tlumenej hlad se nedostavujou

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 14:57:29

> -D-A-V-E-1

no za sebe můžu říct, že se mi kulturisti líběj stejně jako anorektičky a že zastávám zásadu všeho s mírou..

a myslete si o mojí (ne)závistivosti co chcete..
přítel má nádherně namakaný ruce z práce a že má bříško místo kostiček mě netrápí a jedinej komu opravdu závidim jsou vysportovaný fitnessky který potkávám ve fitku a říkám si sakra co dělám špatně, že takhle pořád nevypadám (a nejsem ve fitness žádnej začátečník spíš mám problémy se stravou) převážně s příjmem sacharidů :-(

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 14:56:35

> -D-A-V-E-1 musím potvrdit že s EXTREMem mám výborné zkušenosti...

xDante1986

xDante1986 | 14. 06. 2010, 14:50:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> -D-A-V-E-1 promiň ale arnold vypadal dobře, ale co se týče takového ronnieho colemana a jemu podobných tak už je to hnus

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 14:38:20

> -D-A-V-E-1: takže co se hodí pro holky?....chci nabrat svalovinu trochu

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 13:08:39

benzín !1287!

xDante1986

xDante1986 | 14. 06. 2010, 12:40:33 | více příspěvků | napsat uživateli

tukožroutská polívka je naprostej nesmysl, protože zelenina neztrácí vařením na energetické hodnotě, akorát ji připravíš o všechny vitamíny, to už je lepší do sebe celý den tlačit čistou zeleninu

Chris.Nunez

Chris.Nunez | 14. 06. 2010, 12:20:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pepinie
no holkam je podle me jedno jestli shodi svaly nebo tuk hlavne ze vypadaj hubeny vid :D :)

AlesekBB

AlesekBB | 14. 06. 2010, 12:20:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pepinie
Fůůůj, naši to jednou vařili, žrala to celá rodina...
Já jsem měl asi tři lžičky a pak jsem týden držel protestní hladovku...Při mé obézní postavě...!1156!
Nevím ale kdo zhubnul víc !1358!

xDante1986

xDante1986 | 14. 06. 2010, 12:20:29 | více příspěvků | napsat uživateli

toho máš mrtě, problém je, že na každýho působí něco jiného v jiném množství, takže bez zkoušky stejně nezjistíš, doporučuju k tomu nahodit sacharidové vlny asi nejideálnější kombinace

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 12:16:54

> Chris.Nunez
kámoška to taky jedla a pomohlo jí to...prý!486!

Chris.Nunez

Chris.Nunez | 14. 06. 2010, 12:13:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pepinie
no tyvole to jednou najivne zrala matka :D

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 12:08:20

tukožroutská polívka!1358!

Chris.Nunez

Chris.Nunez | 14. 06. 2010, 11:40:40 | více příspěvků | napsat uživateli

presne tak kulturistika je sjednoceni tela a mysle, netvrdim ze nekdy budu kulturista ale ten sport se mi libi mam kamarada co predvadi natural a napnout vsechny svaly v tele a jeste se k tomu usmivat to chce fakt hodne koncentrace a treninku

-D-A-V-E-1

-D-A-V-E-1 | 14. 06. 2010, 11:35:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Cernoknezniku.....zdravá není ani chuze po meste...kulturisti sou borci s nejvetsí vůlí a disciplínou.-..nemáš ponětí jak je to tvrdej a bolavej sport. Málokdo cvicí, protože nedokáže snášet tu boles a věčný omezování se v tom co ti chutná....Lidem se to líbí když je nekdo namakanej, ale málokdo to přizná...každej kouka na filmy s arnoldema proc asi ze, nebo se stallonem, nebo kupuje casaky s namakanýma borcama, nebo models casaky atd atd....jen češi sou pořád zastaralý závistivý a pomlouvačný mrdky....snad se toho odpadu kerej pomlouvá ty lepší jedou zbavíme..papa

-D-A-V-E-1

-D-A-V-E-1 | 14. 06. 2010, 11:32:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Dybys pak neco chtel napis na profil....i proteiny, gainery,cokoi..mam jak fitko dobry cenovky .) a vim co je na nic a co dobry...odskouseno na lidech :) 70% doplnku na trhu jsou z polska a jsou k nicemu

uživatel eliminován | 14. 06. 2010, 11:31:17

Pokud vím, tak na kulturistice není zdravého zhola nic, možná tak tvé pohlazené ego

-D-A-V-E-1

-D-A-V-E-1 | 14. 06. 2010, 11:23:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Spalovače fungují, ale lidi sou blbí, kupují nesmysly s nápisem Carnitin....o kerým už se mnoho let ví že je to podvrh. V nej spalovačích carnitin a další blbiny vůbec nejsou hih

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑