Diskuze a otázky - skolne na verejnych vs

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 16:26:47 |

Co si o tom myslite?? sice sem volila pravici a s timhle nesouhlasim...a vrchni strop do 10 000 velkoryse....k cemu to tak asi muze vest.....

reagovat

V diskuzi je 74 příspěvků a shlédlo ji 878 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:25:08

> Shadowww
Auuu... jak vystřižené ze článku "Co bude za vlády SSSR za sto let" z roku 1952...

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:24:47

> Artemy: proto si na důchod nespořím já nepočítám s tím že se ho dožiju a tomuhle státu už nedám ani korunu navíc než je nezbytně nutné.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:21:01

> Caroly: Rozpustil bych vládu, založil bych správní kraje a radu "starších" kterou by reprezentovali zástupci jednotlivých krajů. Zůstal by jen nějaký formálnější zástupce republiky jako takové. přestal bych vyvážet jadernou energii, zrušil bych všechny ostatní elektrárny a jel víceméně na atom. Zrušil bych úředníky ( je jich zbytečně moc a stejně hovno dělaj) a zavedl bych "strojový systém". Víš o tom že už dnes máme takové prostředky že by většina lidí ani nemusela pracovat? Vidíme to už dnes, efektivita práce se zvyšuje, jinými slovy stejnou práci odvede menší počet lidí než v minulosti. Fabriky by byly prakticky soběstačné, stroje by vyráběly stroje, stroje by pracovali místo lidí (je to efektivnější, neonemocní, neumře, neunaví se, neodejde na mateřskou a nedělá chyby a pracuje 24 hodin denně). Odstranil bych lidský faktor z pracovní činnosti (ono by to šlo už dnes, ale nikdo to neudělá protože by ztratil vládu nad lidmy kterou si udržuje pomocí peněz). Každý člověk by dostával co by potřeboval zadarmo...zrušili by se peníze. Veškerá dnešní populace by se věnovala výzkumu, lékařství a tak dále. pokud by každý člověk v této republice dostal co potřebuje, nikdo by nestrádal. 97% všech kriminálních činů jsou jen proto protože lidé trpí nedostatkem financí či strádají důsledkem nedostatku financí, tudíž by nebyla potřeba ani policie. Jak bychom se vypořádali s infrastrukturou nebo třeba opilcema za volantem? jednoduše, auta, která by byla řízena centrálně a sama (takové technologie už jsou jen nedokonalé ale proč se tomu nezačít více věnovat)...jinými slovy, proč se neodprostit od toho moderního otroctví kde se někteří lidé mají dobře jen proto že se ostatní mají špatně, přitom na světě je tolik prostředků, jídla a místa že se všichni lidé na světě mohou mít dobře, mohou žít, nemusí strádat a mohou se věnovat tomu co je důležité. svým rodinám, výzkumům, umění, každý by měl spoustu času využít svou tvořivost. Je to možná utopie, ale věřím tomu, že se to dá reprezentovat jako ideální systém. je zde spousta detailů i větších věcí, zkrátka to by mi nestačila ani paměť libka:D

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:20:33

> Shadowww
Jde právě o to, abys ten důchod dostal.

presscott

presscott | 8. 06. 2010, 17:15:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> Caroly
Studuju FBI na VŠB v Ostravě.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:14:56

> georgina ok, nebudu se hadat a klidne to uznam - ale to bys podle logiky - ono to u nas nefunguje a nebude - nemohla zavest nikdy zadne opatreni a zadnou zmenu ... ani ty dobre

Adelmus

Adelmus | 8. 06. 2010, 17:14:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> Shadowww jistě je to lepší, než pro nedostatek peněz, být zbaven možnosti studovat. a jistě je to i lepší, než aby stát vysoké školy hadil zcela sám. vždyť to stojí penize, přitom to není žádná životní nutnost. !326!

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:13:30

> Shadowww chci

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:12:00

> Caroly: ideální systém? chceš to fakt slyšet? bude to na dlouho ale:)

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:11:40

> Adelmus: no je to krásné odejít ze školy, kde si člověk většinou musel odtrhnout od huby aby měl aspoň na nějaké rozumné jídlo a začít s dluhem kolem 100-200 tisíc.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:11:39

> Shadowww fajn a reseni vidis kde??kdyz by nesel k volbam nikdo...co by se stalo podle tebe??nebo jak si predstavujes idealni system...

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:10:37

ja jsem pro a ten kdo chce jistou uroveň ve vzedělani a jistou uroveň na VŠ taky

Adelmus

Adelmus | 8. 06. 2010, 17:10:24 | více příspěvků | napsat uživateli

pakliže budou studentské úvěry, není na tom nic špatného. no ne ? !1217!

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:10:18

> Caroly: proto říkám že budoucnost není v pravici ani v levici a já nebudu podporovat systém, který nereprezentuje nic jiného než moderní otroctví.

georgina

georgina | 8. 06. 2010, 17:09:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lockee-jenže tady není vytvořen žádný sociální systém, vše je tu šité horkou jehlou,platy naše a jejich je alfa omega,tady je to velkej chaotickej Kocourkov,když nastanou problémy, nikdo ti nepomůže

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:08:58

> Shadowww cssd je zas jiny zlo...kazdy ma svoje....

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:08:31

> Artemy: proč ale bych potom měl platit daně? proč bych si měl platit sociální a zdravotní? proč bych si měl spořit na důchod když vše zaplatím znovu? Stát si musí uvědomit že je tvořen lidmi a jen na nich to stojí. Oni nejsou nad námi. Celý život pracuješ pro stát, celý život utrácíš peníze následně státu za jejich prostředky a on ti nakonec ani nedá důchod, proč si platím sociální a zdravotní když příjdu k doktoroj a on po mě chce peníze za prohlídky? k čemu to povede? v tomhle není budoucnost, není budoucnost ani v pravici ani v levici a lidi se sebou nenechávaj vymrdávat věčně.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:08:21

Nemám chuť už asi po 3. tady vysvětlovat proč jsem pro školné...co s tim furt máte?

B.a.j.u.s.k.a.

B.a.j.u.s.k.a. | 8. 06. 2010, 17:08:05 | více příspěvků | napsat uživateli

zádné skolné bych nezavedla, mysím si, ze v dnesní dobe toho platíme az dost a stejne tak i nasi rodice...tímto si myslím, ze to povede k tomu, ze chce nechce budou muset nekterí opustit VS, i kdyz na to mají, aby to zvládli...a to jenom kvuli nasí inteligentní vláde :)

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:07:15

ono se jedná o navýšení nějaké 2000Kč měsíčně na výdaje..jsem ochotný to platit, ale nebudu to házet do propadliště děkanovi, kterému patří půl města, to raději budu nakupovat za tu cenu do tiskáren papíry, to aspoň k něčemu bude !1077! navíc když se podívám, na kvalitu jednotlivých oborů, tak se tím zvýší docela dost...nám odešli kvůli penězům 3 kvalitní externisté jen proto, že jim neproplatili slíbené výhody..vedení ústavu škrtá jako o život, učitelé s nízkým stupněm titulu mají každý 12 předmětů, pak se není čemu divit, že ta výuka stojí za to, co stojí...!1137!

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:05:09

> Shadowww
Bylo by dobré, kdyby školné bylo podmíněno studijními výsledky. A aby bylo školné možné splácet až zpětně, je také důležité. Za chvíli by totiž nastala situaci, kdy by studovali jen lidé z bohatých rodin.

Samozřejmě, že se mi to také nelíbí, ale je to potřeba. Je to stejné jako s placením u lékaře. Lidé už si musí zvyknout, že není možné neustále zde udržovat sociální zvyky z historie. Protože ten systém krachuje.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:03:24

> georgina no nevim, u nas se kurvi kdeco, to je fakt... ale treba v anglosaskym svete to takhle proste funguje - plati vsichni, krom socialnich pripadu (nebo je to temto v plne mire vraceno, pokud studují, lhostejno jaké mají výsledky), kteri jsou omezeny relativne vysokou castkou (treba ja bych podle meritek takovyho Harwardu tam spadl, a to zadna socka nejsem) a nejlepsich studentu, kteri nadto jeste dostavaji prospechove stypko... a platby tech, kteri si to dovolit muzou jednoznacne pomuzou urovni vzdelavani...

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:02:37

Ja vejšku neplanuju takže je me to jedno,mě stači platit střední školu natož vejšku haha!1350!

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:02:36

> Caroly uz tak splaceji za koleji,stravovani,nakopovani skript,doprava atd. a do toho jeste skolne to aby kazdy student v prezecni studiu i chodil do prace na plny uvazek, uz to vidim jak plno studentu bude volit dalkove studium nebo kombinovane

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:00:28

> Artemy: no ono to je ve všem stejné. takže pokud je v mraveništi pár hloupých mravenců tak ho celé spálíme. ona možná myšlenka je dobrá ale obávám se že to přinese více škod. Politikům je to jedno ty už tituly mají a oni nestojí o to aby tu bylo tolik vysokoškoláků.

georgina

georgina | 8. 06. 2010, 16:59:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lockee-TENHLE SYSTÉM BUDE NA H....,uvidíš,když ptáčka lapají,pěkně mu zpívají,proč nyní študáci píší petice,je pozdě..

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 16:59:06

> Caroly: Co si lidé zvolili to mají. S tím se dalo počítat ale já nevím co se spousta lidí tváří tak překvapeně. to nikdo nečetl volební programy pravice? fakt nikdo? proč tedy teď lidi co je volili (neříkám že všichni) plakaj že musej za všechno platit. pokud jste nechtěli platit měli jste volit ČSSD. za chvíli budeme platit i za vzduch, který dýcháme. K čemu to povede? studium si nebude už moc dovolit tolik lidí, jako by to už teď nestálo nic a k tomu 20 tisíc ročně navíc není malá částka. já osobně nejsem špatně situovaný a mám úspory na pár let studia na vysoké, tudíž se tomu jen směju a vychutnávám si všechny ty studenty, které volili pravici:D (osobně jsem nebyl volit vůbec teda)

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 16:57:51

Souhlasím se školným na vysokých školách v regulované míře. Všechno stojí peníze a znám spoustu lidí, kteří studují více VŠ zaráz nebo studují jen aby nemuseli do práce. To je plýtvání penězi z veřejných fondů.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 16:56:02

> cra7sh to vsichni

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 16:55:14

je to blbost jsem zvedavy jak to budou splacet studenti ze socialnich slabych rodin

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

školnémužstroppravicevestavrchní

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑