Diskuze a otázky - skolne na verejnych vs

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 16:26:47 |

Co si o tom myslite?? sice sem volila pravici a s timhle nesouhlasim...a vrchni strop do 10 000 velkoryse....k cemu to tak asi muze vest.....

reagovat

V diskuzi je 74 příspěvků a shlédlo ji 874 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 06. 2010, 00:07:45

> Caroly: podle čeho se má jedinec chovat? proč by se měl jakkoliv chovat? problém je v tom že člověk jako takový popírá zákony přírody a funguje jinak než jeho okolí. máme možná svědomí, morálku lidskost, říkej tomu jak chceš. podle přírody je normální zabíjet slabé a nemocné, podle nás není. člověk se považuje za něco nadřazeného za něco víc než opravdu je. otázka je proč? co nás dělí od všech ostatních organizmů? proč bychom se měli chovat jinak? jen proto že se učíme že máme pomáhat slabým a nemocným? že je to správné? člověk není ničím víc než mravenec, veverka nebo slon...jsme tu jen proto abychom se narodili, rozmnožili a umřeli. že žijeme podle nějakých pravidel, které nám ulehčují nebo i ztěžují život je jen rozmar společnosti, která se snaží udát naší existenci nějaký jiný odlišný směr. ale to už je otázka nekonečného fylozofování, které nám stejně nedají žádnou odpověď. společenské konvence jen potlačují pocity jedince, každý jedinec má jiný pohled na svět. a morálka? proč bychom něco takového měli vůbec mít? zákony jsou jen prostředek jak udržet kooperaci nějakého celku. když někdo poruší zákon (poruší pravidla správného chování které uznává společnost) je automaticky vyloučen ze společnosti a potrestán, protože jednal zcela invdividuálně. to je správné? trošku už se v tom možná motám, ale člověk je jen jeden z dalších živočichů který obývá tuto planetu. ty se cítíš možná nějak výjmečně, protože máš inteligenci, techniku, prostředky, ale pořád si jen hormádka kostí a masa, které pohání základní pudy, hormony a instinkty. zas tak moc se od zvířat nelišíme.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 18:13:36

ted by me zajimalo at se priznaji ,kteri inteligenti volili ODS

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 18:02:42

> Shadowww dobre to ale skoro vylucujes i zakony....co teda moralka??tu ale taky ovlivnuje spolecnost...mrav to samy...takze svedomi??nebo podle ceho se pak jedinec ma chovat

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:59:40

> ANTYWIZINEK: ale tady už není otázka jeslti ale kdy...to je jen otázka času nic jiného.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:58:47

> Caroly: ty mě asi pořád nechápeš proč by něco mělo být obecně špatné? Společnosti ti udává co je obecně dobré a špatné a společnost nemá vždycky pravdu. já samozřejmě nechci obhajovat nějaké vraždy nebo aby ses nechytala extrémů, ale já nejsem dost kompetentní na to abych posoudil co je na světě dobré a co špatné, ty snad ano? já jsem na to příliš bezvýznamný organizmus.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:56:41

> Shadowww jsou veci ktery by jsou obecne spatny....

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:56:33

Shadowww už dokoce mame mašinu co umí 8 Teraflop ale použití v běžnem životě a globalnim měřitku je někde v dály

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:55:22

> Caroly: to že si ty nemyslíš že je něco dobře ještě neznamená že je to opravdu špatně. my všichni si vlastním pohledem na svět ten svět nějak utváříme. nikdo se nedívá na svět stejně.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:54:28

> ANTYWIZINEK: za posledních 30 let jsme se dostali z nuly na výkon přibližně 1 Teraflop což je 1/38 průměrného teoretického výkonu mozku. já bych byl trochu skeptičtější...nevím jestli se toho dožiju ale vyloučit to nemohu

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:52:54

Shadowww na tom něco je ale ani ty se nedožiješ dne kdy prumněrny počitač bude vykonější než lidský mozek

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:52:34

> Shadowww jo zacalo to celkem nevinne a ty uz bys demoloval svet:D zmenu by to chtelo...jen doufam ze ta zmena ve vyvoji nebude navrat k minulymu...sice sem to nezazila ale vypraveni staci a kdyz i ted najdes lidi co zurive obhajujou komunismus...myslim lidi myho veku je neco spatne..

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:50:31

Ale teď už jdu radši na pivko!27! nazdár

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:50:09

> ANTYWIZINEK: nežiju ve scifi světě mám pouze scifi představy. stejně jako je měli lidé před námi a stejně jako budou mít i po nás. Lidský faktor ale možná jednou bude přebytečný. třeba se splní nějaký postapokalyptický scénář a stroje ovládnou svět:D:D evoluce a pokrok počítačů je bohužel rychlejší než lidí, jednoho dne nás v jistých ohledech předčí.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:48:22

> Caroly: jen doufám, že lidi nezůstanou u tohodle co tu teď je. Pořád se vyvíjíme a žádný systém netrvá věčně. A tenhle taky nebude. Jednou dojde na lámání chleba nebo třeba budou padat hlavy těžko říct. touha po zvědavosti je taková že bych chtěl být u toho až se systém sesype, nebo ještě lépe až se sesype celý svět:P A vše to začlo u placení školného:D:D:D:D

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:46:47

Shadowww zatim neni možne ostranit lidský faktor z fabrik .Stroje nejsou přesne ,kazí se je potřeba člověka ktery to řidi a kontroluje .žiješ ve sci fi světě

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:43:20

> Caroly: já se tu bavím o století možná dvou, nepředpokládám že se toho dožiju

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:42:45

> Shadowww ja ale soucasnou dobou myslim tak nejmin 10 let

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:39:39

> Caroly: já taky nepovídám že by to šlo ze dne na den:D

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:38:20

> Shadowww to se uvidi ale v soucasny dobe je to nerealny....

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:37:11

> Shadowww
Kromě toho aby lidskou budoucnost rozhodovaly počítače i na politické úrovni? Ne díky. Tohle opravdu přenechám sci-fi.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:36:29

> Shadowww
No, to je opravdu chytrý názor - jenže pokud nechceš zavádět nějakou masivní genetickou manipulaci, tak "stav" lidstva co se krásy a inteligence týče bude vždy kopírovat Gaussovu křivku, vzhledem k náhodným mutacím.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:36:18

> Caroly: lidi si před 200 lety nedokázali představit že budou létat mezi kontinentama letadli, že se dovolají druhému člověku kdekoliv na světě nebo že dokážeme přistát na měsíci. věřím tomu že budoucnost předčí všechny naše představy:)

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:35:03

> Artemy
Souhlas

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:33:55

> Icedrake
Přesně tak.

Proto pořád nechápu, že někteří nechápou rovnou daň. V ČR mimochodem nikdy rovná daň nebyla, pouze rovná sazba daně.

Někdo je schopný a pracuje mnohem víc, díky čemuž si mnohem víc vydělá... a proto má platit státu mnohem více peněz?! !20!

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:33:50

> Shadowww tak to je poradna utopie- trochu mi to pripomina utopii thomase mora...kde lidi pracujou 6 hodin denne zaklad je rodina a oni chodi jen v hadrech a pohrdaj vsim co by je mohlo odlisit nebo vyvysit....mozna trochu modernejsi ale presto na stejnym principu je tvoje teorie....tohle uz je z renesance a od ty doby se to nechytlo....nvm nedokazu si to predstavit....

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:32:20

> Shadowww
S těmi daněmi souhlasím. Po státu nic nechci, tak ať nechce on nic po mně. ...Ale třeba infrastruktura je nutná. A taky je třeba si uvědomit, že když budeš nemocný, lék najednou nebude stát 50 korun, ale 500,- a vyšetření nebude zdarma, ale třeba za 10 000,-. A je toho hodně.

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:31:15

> Icedrake: tak nejsem si jistý co vše víš o genetice, ale jde o to že pokud vytvoříš ideální podmínky tak neexistujou hloupý lidé. Hloupý a ošklivý lidé pokud to chceš takto reprezentovat za to vděčí svým genům a tomu v jakém prostředí žili. jinými slovy pokud tvůj otec pracoval v uranových dolech a tvoje matka v lakovně, nemůže počítat s tím že jejich dítě bude vybaveno kvalitní nepoškozenou genetickou výbavou. Z evolučního hlediska je inteligence a krása dominntní faktor přežití, tudíž ošklivost a hloupost je pomalu vytlačována:)

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:28:45

> Icedrake: snažím se spíš říct že budoucnost je ve vědě a technice a ne v politice

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:28:29

> Shadowww
Někde byl takový článek, byla to přesně stejná rétorika. Prima systém pro hmyz a roboty, ale lidé takhle nefungují - je v lidské přirozenosti aby jeden měl a jiný neměl, lidé jsou chytří a hloupí - proč by ten hloupý měl mít stejně jako ten chytrý?

uživatel eliminován | 8. 06. 2010, 17:27:02

> Icedrake: SSSR?:D tak to těžko ty maj radši přeci jen ty lidi, maj jich hodně tak jich může hodně makat, ztáty jsou přijatelné:D

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

školnémužstroppravicevestavrchní

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑