Diskuze a otázky - sionizmus aneb proc rict ne

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 24. 12. 2006, 05:18:22 |

http://www.novinky.cz/special/izrael/1.html
tymto bych rad vsetky anarchisty ,levicaky,humanisty a jim podobne pozadal o precteni tohodle clanku a uvazovani zejmena skuste popremejslet nad touhle casti clanku.......

-Ekonomická situace původních obyvatel, zejména rolníků, se zhoršovala, skončili často ve slumech, protože Židé zaměstnávali přednostně své souvěrce.

todle nejsou pravicacky kydy sou to fakta

je v poradku kdyz zidi prijdou na uzemi jinych obyvatel a zaberou jejich stat?
nedeje se tak trosku to same v dnesnich vlnach barevnych pristehovalcu do europy?
proc je spatne nazyvat veci pravym jmenem?
proc mame v mene humanizmu zavirat oci pred holima faktama?
kdyz mate trn v pate a rana se vam zapaluje taky se tvarite ze tam neni aby ostatni nevideli ze krivate?

reagovat

TAK JAK TO SVAMA JE?

V anketě hlasovalo celkem 53 uživatelů

V diskuzi je 628 příspěvků a shlédlo ji 2379 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Keenah

Keenah | 19. 03. 2007, 19:49:15 | více příspěvků | napsat uživateli

potiz je v tom, ze nemas absolutne zadne pravo me vyhazovat.
Jsem tu at se ti to libi nebo ne. Pokud budu chtit, zustanu. A tvoje lemplacke decka budou vyrustat ve stinu tech mych. to je tvoje nejhorsi obava.
je od tebe opravdu trapne, ze tu mektas neco o neschopnosti. Ja v nemecku byla. Byla jsem i v anglii. Ale takova nackouska hovada jako ty vazne nidke jinde nemaji.
Zatimco ja jsem na vysoke, ty delas u kasy. Jak Damu trefne poznamenal, vypadas jako boratova zena.
Tady uz opravdu nemuzu nez pricist tve rasisticke vylevy faktu, ze jsi extremne zakomplexovana. Kape to z kazde radky.

"Pro mě to znamená,že s německým pasem sednu zítra do letadla? A pro tebe?"
proc teoretizujes? Pro tebe to nic neznamena, protoze to neudelas. Ja bez probelmu, protoze na to mam. Pochybuju, ze na prodavacky jsou zrovna nekde zvedavi.

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:44:44

keenah: to je mi opravdu lito. Mozna bys mela byt trochu nad veci :)

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:36:22

Kendo,já myslím že se názorově shodnem,když dokážeš žvastat o "přistěhovalcích násilím přitažených ekonomicky do Evropy",tak prostě táhni,nejsi v žádným otroctví vyjma zajetí vlastní neschopnosti,a jak už jsem říkala,celoevropským trendem je,že o čmoudy tvýho druhu co místo vděčnosti,že měli možnost vypadnout ze svých rodných oáz dělají problémy tady nikdo zvlášt nestojí..Nestojí o ně nikde ve světě,ty jsi zase nebyla nikdy v Německu a když si představím,jak bys svoje výblitky hodila do placu na imigračním úřadě v Bambergu,teda kdybys uměla německy,tak už vidím jak letíš..kam? do Anglie odkud tě vyperou hned na letišti jako horkej brambor?Do USA bez Zelené karty?Pro mě to znamená,že s německým pasem sednu zítra do letadla? A pro tebe? !470!!470!!923!

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:36:14

Petka: zajimaji me akademicky pdfka, odkazy na knihy se zdroji, ne okopirovane texty ze stranek konspiracnich teorii :) jestli neco takoveho mas, nahod.

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:34:58

remote: to je preci samozrejmy, jsou to ty samy lidi, co zvolili bushe, zastrelili kennedyho a shodili WTC

jsou to ONI

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:34:28

remote Takových ti můžu předhodit opravdu hodně. Ale nejsem si jist, že to k něčemu bude. !756!

Keenah

Keenah | 19. 03. 2007, 19:34:15 | více příspěvků | napsat uživateli

remote:
moje nahozeni k tematu spociva v tom, ze nesouhlasim s rasisitckymi interpretacemi nekterych jedincu. Nikoho nenapadam.
pokud jsme v demokracii a jitkadvrakova me zesmesnuje terminem uzenac, pak mam pravo ji to vracet ve vsech ohledech, kde kolisa, a ze jich neni malo.
Moje nahozeni spociva v tom, ze at uz israel army jako takova, nebo pololegalni bojuvky typu shin bet zabily nebo ublizily nekolika lidem, co jsem znala.
Moje nahozeni je nahozeni do situace, ve ktere se vy internetovi hrdinove nikdy neoctnete, ale co uz, rozvadejte si tady sve hypotezy...svet na ne urcite ceka.

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:31:53

Ja porad nechapu, co je spatnyho na tom, ze nekdo bohatne :) A rad bych, Petko, abys tu nahodil nejaky materialy, kdety by dokazovaly konexe mezi pupkacema ve fabrikach a americkou administrativou, notabene jejich vlivem na americkou zahranicni politku. Rad si o o tom prectu.

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:28:27

JitkaDvorakova S tím vyděláváním na válce je to zjednodušeně asi takhle. Státní pokladna sice nebohatne. Ta je dojená zakázkami válečného průmyslu. Zbohatnou ti, kteří ten válečný průmysl ovladají a vlastní. To jsou vlastně ti samí, co mají největší vliv na rozhodování politiků. Podojí se obyčejní občánci jako daňoví poplatníci, kterým se nahrne přes média do hlaviček propaganda o obětavosti, záchraně země a světového míru, případně nutnosti utahování opasků a sebeobětování pro dobro vlasti.

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:27:25

Keenah: tak nahod konecne neco k tematu a prestan napadat osoby ucastnici se diskuze :)

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:27:16

keenah: ja vim, jsem rad, ze se ti to libi !11!

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:26:48

ja odmitam USA vycitat, ze se ucastnily obnovy Evropy

to, ze na tom neco trhli, je prirozene a samozrejme, vyhodne pro obe strany

Keenah

Keenah | 19. 03. 2007, 19:25:53 | více příspěvků | napsat uživateli

elvis:

tvoje vylevy jsou trapnejsi nez tvuj nick

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:23:29

A propos, Jitka to dostatecne rozvedla.

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:22:39

keenah ty tu jeste jsi?!787!

Keenah

Keenah | 19. 03. 2007, 19:21:40 | více příspěvků | napsat uživateli

"Keenah: Ať jseš co jseš,evidentně jseš úplně jiná liga"
to mas tedy pravdu. YOU CAN'T FUCK WITH THOSE IN THE MAJOR LEAGUE! !465!

"..já tady debatuju s rovnocennýma lidma,který o dané věci něco ví a nemám ctižádost dokazovat,co vím já.."
ze jsou ti nekteri z nich rovnoceni ti neberu!981!
jestli toho vi tolik co ty tak to aby radeji zabalili kram.
Neprestavam zasnout nad tou zvlastni ceskou vlastnosti - chuti kafrat do neceho, o cem nemas paru.
Znova se te ptam, jestlis kdy byla v palestine nebo izraeli, protoze ja ano.
Nesouhlasim ze si nehcces nic dokazovat, ty si chces spoustu veci dokazovat, jenze jakmile zabrousis do "vod" blizekho vychodu, pak je tvoje dokazovani naprosto mimo misu! ty madraso jedna !2!!2!!2!

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:20:52

petka: nedavno jsem cetl takovou peknou utlou publikaci od prof.Holmana o historickych omylech v ekonomickych teoriich. Karl Marx totiz svoji ekonomickou teorii ve velke mire obslehl od Davida Ricarda, jen nahradil jeho teorii hodnoty svoji vlastni, nahazel do prvniho dilu Kapitalu terminy jako "vykoristovani" a odsoudil vsechno a vsechny. Ve tretim dile uz paradoxne popira sam sebe, protoze jeho nova teorie hodnoty (opet obslehla) se uz nezaklada na odirani pracujich vrstev a "nadhodnote, kterou krade kapitalista", ale na nakladech. Zvlastni, ze za socialismu vsichni predstirali, ze Marx svuj treti dil nikdy nenapsal.

No a s tebou je to dost podobny, ty sice mas spoustu informaci (a dezinformaci), ale misto, abys z nich vyvozoval zavery, ty jen selektivne vybiras takovy zpravy, ktery zapadaj do tvy prefabrikovany celosvetovy konspirace.

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:20:26

petka: Ve mě budí pochybnosti,jestli se ve dvacátým století vůbec vydělalo na nějaké válce...Od dob kdy se neválčí několika milionama maníků s jednoduchýma puškama náklady prudce narůstají..ono i tehdy za éry primitivního válčení třeba Francie Ludvíka XIV skončila na konci jeho úspěšné vlády finančním vyčerpáním..
Když vezmu VW II,tak mě vychází,podle toho co jsem tady dneska viděla,že americký monopoly nastrkaly hromadu škváry do německé infrastruktury a vzápětí ji rozsekaly,vychází mě že reparace byly v první i druhé světové válce placený neochotně a jen částečně,přímý územní zisky nevznikly-jednalo se v době národních států beztak o anachronismus,obnovu zničených zemí po druhé válce,mimo přímou potravinovou pomoc financovali velkoryse Američané,zatímco v sovětské okupační zóně založili Rusové SAG(Sowiet Aktien Gesselschaft(,odkud veškerá produkce valila do SSSR jako součást reparací a ze spolkových zemí jako Meklenbursko odvezli veškerý výrobní zařízení a udělali z něj poušť.. !33!

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:19:35

Petka: Ano, suroviny. Pochybuju ale, ze byli USA v plusu :) Rozdil tu ale preci jenom je..Svaz vyuzival satelity jak politicky, tak ekonomicky, podobnej scenar mi nejak chybi v zapadni Evrope :)

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:12:31

remote To si teda piš, že si nechali od rusů všechno zaplatit. Minimálně surovinama. A já se tomu nedivím, jenom se na to dívám realisticky. Proto mě sereou ty propagandistický kydy o vděčnosti. Napřed vůči rusům a teď vůči amíkům. Jak rusové, tak amíci si to nechali zaplatit. A ti mrtví pro elitu neznamenají nic. Jeden zmařený život je tragédie, milion zmařených životů je statistika.

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:10:19

Petka: A proc opet pises jen o USA? :) To same delal Sovetsky svaz a imho nemeckym vedcum bylo lip ve Statech, kde aspon meli kapacity k tomu, aby se mohli venovat praci a ne v rozbitym Nemecku..A predpoklada, ze vetsina jim to i odslouhlasila vymenou za beztrestnost.. :)

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:09:38

petka: usa vydelaly na povalecne obnove evropy

no to jsou ale mrchy, co?

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:08:18

Keenah: Ať jseš co jseš,evidentně jseš úplně jiná liga a žvaníš kraviny,který jsou od věci ..já tady debatuju s rovnocennýma lidma,který o dané věci něco ví a nemám ctižádost dokazovat,co vím já..!2!!470!!923!

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:07:09

elvis_zije To se přece takhle nedělá. USA vydělaly jednak na poválečné obnově Evropy, jejich korporace se v té době zabydlely na evropském trhu, kde v té době neměly konkurenci, navíc si deportovali k sobě domů nejlepší vědecké mozky, i ty po pracovaly pro Hitlera.

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:05:43

Petka: a ja nevim, proc se tomu divis. Kazdej si za vsecno necha zaplatit..Porad ale plati to, ze se mohli na Evropu vysrat a venovat se dostatecne Tichomori :) Btw., pochybuju, ze USA videli z dodavek do SSSR nejakej ten dolar :)

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:03:54

petka + elvis:Oba dva máte svůj díl pravdy...Nejdřív děsivá inflace v roce 1923,kdy vláda záměrně položila německou fiskální politiku,na kterou Francouzi reagovali vzteklým obsazením Porůří a která znamenala likvidací všech movitých peněžních úspor v Německu - vše motivovaný touhou po neplacení reparací..když se konečně zas všechno trochu urovnalo,krach na newyorské burze v r.1929 znamenal novou vlnu bídy,čtyři miliony lidí kteří opravdu neměli co jíst a bydleli pod mostem..
V tomhle rozpoložení došlo k radikalizaci politické scény,kde dominovali nacisté a komunisté
Tehdy Stalin záměrně poštval komunisty z KPD proti sociálním demokratům,čímž je zbytečně oslabil..
SocDemáci západního střihu nikdy moc dobře s bolševikama nevycházeli,zatíco Hitlera Stalin obdivoval a jako mistři svýho oboru studovali navzájem svoje metody a zkušenosti...Západní demokratičtí politikové zase toužili poštvat Hitlera proti Stalinovi...Stalin toužil poštvat Hitlera proti Západu a posbírat,co na spáleništi zbude..bláznivej Hitler dělal jednu riskantní vylomeninu za druhou,a protože si o něm junkerský špičky myslely,že je to bohem požehnanej trouba,kterýho získají pod kontrolu,jestli bude třeba,pomáhali mu a nezdůrazňovali moc jeho nesmyslný antižidovství..brali to jako zanedbatelnou cenu za hospodářský úspěchy a zázračně nahozenou ekonomiku..!2!!923!!923!

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:02:37

petka: nezamenuj dluhy z loan and lease s naklady na invazi

ucet za D-Day nikdo Evrope nevystavil, nebo snad ano?

Snozze

Snozze | 19. 03. 2007, 19:02:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Free Palestina!!!!!969!

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:01:06

remote Tím chci jenom některým vyvrátit jejich idealistický představy o válkách. Evropa si to osvobození vlastně koupila a zaplatila. To je realita. Kecy o vděčnosti sem nepatří.

uživatel eliminován | 19. 03. 2007, 19:00:40

presne tak, jsem rad, ze se ti to libi !11!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

židobyvatelčlánekúzemívsetkystaťpopremejsletslumskustekydtodleanarchistalevičáksituacetohodlefaktumtymtorolníksionizmushumanista

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑