Diskuze a otázky - SIAMSKÉ DVOJČATA MIŠKO A MAREK ZE SLOVENSKA..

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 18:41:37 |

Zdravím všechny a ikdyž to tu asi už zřejmě bylo, nedá mi to abych se vás nezeptala na váš názor. Máte pochopení pro takovou matku, která se rozhodne přivést na svět siámské dvojčata? Chápete ji? Já teda absolutně ne. Podle mě je to kráva na entou, protože o tom věděla hned v počátku těhotenství a zbytečně ty dva nebohé kloučky na tomto světě x měsíců trápila...

reagovat

Přivedly by jste na svět siamské nebo jinak postižené dítě?

V anketě hlasovalo celkem 19 uživatelů

V diskuzi je 89 příspěvků a shlédlo ji 1819 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:29:07

Lenous: no schválně kolikrát se tohle stalo? jako promiň v moderním světě kde se používají ultrazvuky si takové věci nejde nevšimnout zvlášť v počátcích kdy má to maličké hodně místa. A je něco jiného se narodit postižený a stát se postiženým během života takže to sem laskavě nepleť.

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:28:47

věc názoru, ty bys taky takové dítě přivedla na svět, třeba v případě, že by ti v průběhu těhotenství umřel přítel, nebo kdyby jsi věděla, že už děti mít nebudeš moct !1276!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:28:39

Ne. V přírodě by taky nepřežili a jediná příroda ví, co dělá. V tomhle jsem nekompromisní.

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:28:36

Ta matka tech dvou chudacku to omlouvala bohem. Tady vidite kam az jde zajit s fanatizovanymi vericimi. Mela to ukoncit hned kdyz se to dozvedela.

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:27:20

lena-ani tak v tom případě už teď lituji tvé dítě

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:26:32

ano, každý má právo na život... ale taky si člověk musí říct, zda ten dotyčný něco z toho života taky bude mít! A zda ukončení takového života není v dané situaci lepší... Toť můj názor!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:26:32

LenousHol tleskám!!!!!!! super názor !1190!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:26:19

LenousHol777: pravo na zivot?? myslim, ze kdyby tihle lidi mohli mluvit, tak by sis neco vyslechla... jedinej duvod, proc se tyhle deti rodi sou jejich rodice...

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:25:08

tak je to prostě úcta k životu....při potratu by je zabili dost brutálním způsobem, navíc neměli jistotu, že zemřou, takhle to aspoň zkusili a můžou mít čistý svědomí, že udělali co mohli...

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:24:55

LenousHol777: Souhlasim!928!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:23:14

Butterfly: no tohle podle mě srovnáváš hrušky s jabkama, ale dobře odpovím ti...pokud by to byla těžká vada tak šla, protože tady tyhle genetické vady se zjišťují hned z počátku těhotenství... a pokud by mi řekli, že čekám siamská dvojčata tak neváhám ani minutu!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:22:35

Kráva na entou??? Podle mě jsi tady jediná kráva na entou Ty... Jak tak soudím podle Tvých hloupých keců, tak Ty bys těm dvojčatům nedala ani šanci, ale ona ano... protože tady byla 50-ti procentní šance.. oddělení siamských dvojčat není v dnešní době nic neobvyklého a je jen malé procento neuspěšnosti.. ona měla tolik odvahy a podsoupila to i za cenu toho, že ji může čekat bolestný konec..(což se bohužel stalo).. a taky si myslím, že ji k tomu mohly vést i další aspekty..a to.. rozhodně nerozhodovala o tomhle kroku sama, snad se radila s doktory, manželem, takže všechno svalovat na ni je ubohost...Prostě věřila..
a kolikrát se stalo, že matka věděla, že bude mít zdravé dvojčátka a narodila se srostlá, nebo kolik je případů, kdy matka čekala zdravé dítě a narodilo se ji třeba handicapované, nebo během života ochrnulo... myslím, že tohle josu podobné situace..
Prostě si myslím, že tahle diskuze (nebo aspoň to, jak jsi to podala byl hloupý omyl...)
PROTOŽE PRÁVO NA ŽIVOT MÁ ZCELA KAŽDÝ..a každý, kdo se ocitne v takové situaci by měl doufat a né předem všechno vzdávat...a takhle to platí v celém životě!726!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:21:27

Lena-ani: Tak gratuluju k těhotenství... ael promin tvůj názor opravdu nezdílm z důvodu toho, že myslim, že akždej má nárok na život! A uvjedopmuješ si třeba taky to, že když je přivedal an svět už jim dala najevo jak moc je miluje?? Už vědělas, že jim bude muset obětovat celej svůj život a i přes to to udělala... myslim, že bys mluvila jinka kdyby si nosila pod srdcem nějaký postižený děcko... a taky věřim tomu, že polovina lidí co tady píše, že by si to nenechala by se zachovasla stejně jakon ona!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:20:40

Tak to nechapu.Je to krava

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:19:37

lena-ani hele víš co? tak si představ, že by ti teď doktor řekl, že se tvoje dítě narodí se srdeční vadou... je možné ho operovat - ale je možné, že to nepřežije. půjdeš snad kvůli tomu na potrat???

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:16:27

stenly:no náhodou momentálně pod srdcem nosím holčičku takže vím co to je a znám všechny ty obavy a pocity s tím spojené a možná i proto se mě tohle dost dotýká... tu ženskou bych nechala zavřít, ptotože ten pohled na ty chudáčky byl pro mě hodně otřesný... nechat to tak daleko zajít a takhle je trápit... nechápu, nechápu, nechápu!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:16:15

mercy1: tak co to je, kdyz ne sobectvi?!1217!
to by me fakt zajimalo... :/

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:16:10

ty ano pretoze ty si ceska !2!!2!!2!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:15:41

mercy1: sem ráda,.že má někdo stejnej názor jako já!!1268!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:13:32

stenly_jeffry:taky ji obdivuju!!a vodsad prcham,takovy kecy ze je nekdo sobeckej,kdyz stoji u nakyho inkubatoru u svyho nemocnyho ditete a doufa ze doktori udelaji vsechno proto aby to detatko prezilo,at je to zilkova nebo naka pani ze slovenska,to fakt nedavam.....

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:12:09

mercy:no tak to tě obdivuju, mně by 1% šance na přežití nestačila

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:10:56

Butterfly:!11!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:10:27

Jo a to říká člověk kterej v sobě nikdy nejspíš nenosil život a po tom dítěti nikdy ještě netoužil...myslim, že je naopak dobře, že ej přivedal na svět. Byla připravená se o ně starat věnovat jim veškerej svůj volnej čas a tak podobně... A nikdo jí přece neřekl, že děti umřou až se naroděj... tajkže měla pořád naději... A za další víš kolik je an světe siamských dvojčat???Požehnaně a je jim třeba 30 a žijou.. tak proč by neměl třeba ty její děti přežít? Naopak já ji opravdu obdivuju to yb každej nedokázal!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:10:17

Mishaa.:no nemusis se zaobirat...ale tak to je taky nejaka rodina,taky se tam maji radi,ikdyz to neni tvoje rodina..takze bezvyznamni urcite nejsou....

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:09:47

smrdi_ti_nohy: jj, tohle je proste sobectvi, nic vic.... (nale fakt netusim co bych delal ja...)

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:09:06

Lena-ani: no tak holt to byla zenska ze slovenska,to je osud.ale ja to beru tak ze se takhle rozhodla pac ji doktori rekli ze tam je byt 1%sance ze se to povede a budou zit kraasnej zivot,proto ji chapu.jina je pokud ji rekly ze neni zadna sance na preziti tech decek(to si myslim ze ne,vzdy je sance..)to pak jo,to bych ji taky proklinala ze ty chlapecky trapila....ale rikam,kdybych ja nosila deti,nemocny cokoliv..mesice pod srdcem,apak mi rekli ze je 1%sance ze prezijou,tak bych to zkusila,co kdyby to vyslo....

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:08:59

mercy1 konečně někdo.... už jsem se bála že jsme tak dementní národ...

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:07:11

Pokud se to netýká mě nebo mých blízkých je mi to absolutně jedno.
nevím proč bych se měla zaobírat živottem pro mě absolutně bezvýznamných lidí.

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:06:27

v cechach mame zilkovou, dalsi matka sobec co radsi necha svoje decko trapit cca rok nez umre na pristrojich!1308!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:06:02

Butterfly: naprosto souhlasim....!!!!to co si tady ctu ve me nejak rozproudilo krev.nevim jeslti nekdo tady z te diskuze si to dokaze predstavit kdyz tady hlasa : ze je nemela vubec nechat narodit. ja nevim....ja ji proste chapu ze to chtela zkusit,ze proste doufala co kdyby..

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dvojčesvětmiškomarkaikdyžtěhotenstvípočátekentounázorměsíczdravíkrávapochopenísiámskématkakloučekslovenska

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑