Diskuze a otázky - SIAMSKÉ DVOJČATA MIŠKO A MAREK ZE SLOVENSKA..

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 18:41:37 |

Zdravím všechny a ikdyž to tu asi už zřejmě bylo, nedá mi to abych se vás nezeptala na váš názor. Máte pochopení pro takovou matku, která se rozhodne přivést na svět siámské dvojčata? Chápete ji? Já teda absolutně ne. Podle mě je to kráva na entou, protože o tom věděla hned v počátku těhotenství a zbytečně ty dva nebohé kloučky na tomto světě x měsíců trápila...

reagovat

Přivedly by jste na svět siamské nebo jinak postižené dítě?

V anketě hlasovalo celkem 19 uživatelů

V diskuzi je 89 příspěvků a shlédlo ji 1814 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

_Ewuelle_

_Ewuelle_ | 17. 01. 2009, 19:20:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Je to jej vec,ale...!1338!

adinah

adinah | 15. 11. 2007, 12:23:12 | více příspěvků | napsat uživateli

no je to sice její rozhodnutí, ale operaci a následnou péči zaplatil kdo? ona? spíš daňový poplatník, takže to zase tak moc soukromá věc neni

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 12:21:53

lara.sv Než popustíš uzdu svojí prchlivosti, tak si o tom případu něco přečti. !1!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 12:20:47

johny002 Stačio by domluvit. Až tak drasticky bych to nedoporučoval. !898!

lara.sv

lara.sv | 15. 11. 2007, 12:07:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Ty budeš asi málo píča !1243!

Neudělala bys to, já možná taky ne, ale matka těhle dětí se proto určitě nerozhodla aby je trápila.

Nevím zda ty děti měli ještě jiné postižení, pokud šlo jen o srostlá tělíčka,
medicína jim dala šanci, HOVADO žiješ v 21 stol.


!1409!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 12:07:03

Petulka: Omyl. Největší neštěstí pro tenhle svět sou blbci.

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 15. 11. 2007, 12:02:45 | více příspěvků | napsat uživateli

holt náboženský fanatici jsou pro tento svět neštěstí !663!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 11:57:49

Ajembest: Jakože bych jí měl kopat do břicha aby potratila sama, když se rozhodla že si je nechá? !766!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 11:54:35

johny002 Jasně. Vzpomeň si na svoje slova, až jednou budeš mít dospělou dceru a ta ti oznámí, že se jí mají narodit malí mrzáčci. !650!

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 11:52:25

Její rozhodnutí, do kterýho jí nikdo nemůže kecat ...

caribbeangirl

caribbeangirl | 15. 11. 2007, 11:50:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Souhlasim s Lena-ani

eky1

eky1 | 15. 11. 2007, 11:37:21 | více příspěvků | napsat uživateli

nesouhlasim s tim je to jen plítvání prostředky které by mohli dostat zdravé děti místo toho se plítvá na tomhle a vidíte sami jak to dopadá

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 11:27:37

to opravdu ne , postizene dite bych na svet neprivedla pokud bych o tom vedela. . udelat diteti to ze se mu vsichni budou cely zivot smat a aby to mel tak tezke, to ne

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 11:23:50

nemohla bych... trápilo by se jak to dítě, tak já, tak celá moje rodina... teď říkám, že bych nemohla, ale kdo ví, jak bych se zachovala, kdyby se mi to vážně stalo...

uživatel eliminován | 15. 11. 2007, 11:21:59

ajembest: !1298!

uživatel eliminován | 12. 11. 2007, 15:21:11

ajembest: napsala bych to trochu mirneji, ale plne souhlasim!663!

uživatel eliminován | 12. 11. 2007, 09:37:40

Taky tu matku nechapu. Ja bych si je rozhodne nenechala.

uživatel eliminován | 12. 11. 2007, 09:35:24

To je ale keců.
Nedovedu si představit...blablabla....nechala bych si za kažou cenu dítě s postižením.....blablabla...každá normální maminka....blablabla.....

Jste blbky. Jednak polovina z vás kecá aby se tu předvedla jako cituplná nádoba a jednak byste zničily život celému svému okolí, protože by bylo nuceno se o vás a vaše postižené dítě starat. Ale to vám jistě nevadí. Psychickej nátlak na okolí je holčičí parketa. Tady mám své postižené dítě, které jsem si nechala, protože jsem šííííleně dobrá a opovažte se mi dát najevo, že se o něj mám starat sama. Všichni v rodině položí svoje zájmy a společenskej život, protože jejich dcera, sestra nebo vnučka je sebestředná kráva, která si chce něco dokazovat ale ve skutečnosti na to nemá.
ende
!465!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 20:34:35

tohle je docela ubohá diskuze... myslím, že každá normální maminka, která by čekala siamský dvojčata a měla dost informací by si děti nechala... vždyť dneska už mají velkou šanci přežít a nebyly by to ani první ani poslední siamská dvojčata, která by lékaři oddělili... a jen tak mimochodem pro autorku diskuze... vím o případu, kdy budoucí maminka podstoupila všechny možný vyšetření na vady, i amniocentézu, žádný vadu nepotvrdilo, měla se narodit zdravá holčička a narodila se s rozštěpem páteře...být na jejím místě, to by jsi jako řekla, že takový dítě nechceš, páč mělo být zdravý a není?

._dexter_.

._dexter_. | 11. 11. 2007, 20:00:54 | více příspěvků | napsat uživateli

lenaani. jasny, je to šáhlá pánbíčkářka...

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:56:12

na tohle téma si beru seminárku z filozofie !1137!
já tu ženskou taky nechápu, trápila je i sebe... ale zas otázka etiky a víry že jo... !932!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:54:24

mercy: pro mě ano

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:42:36

Podle mě jsi hloupá.

frances3

frances3 | 11. 11. 2007, 19:41:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Určitě bych si je nechala, nemohla tušit, že oddělení bude takhle náročné, dnes už je to ve světě běžnou věcí - oddělit siamská dvojčata. Nechala bych si dítě s jakýmkoliv postižením...mezi těmito dětmi se pohybuji prakticky každý den, nedokážu si představit situaci, která by mě donutila jít na potrat jen proto, že dítě bude jiné...

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:37:21

lena-ani !811! tak teprve tohle by bylo sobecké... !863!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:34:51

Lena-ani... Já sem nic nepletu, ono to všechno spolu souvisí... Prostě jsou lidi a lidi a není člověk jako člověk, každý má svůj názor, já Ti ho nevyvracím, ži´j si v těchle hloupých řečích...

kkaaccaattkkoo

kkaaccaattkkoo | 11. 11. 2007, 19:33:42 | více příspěvků | napsat uživateli

souhlasim..neměly nechat ty dětičky narodit...!768!

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:32:46

Pojem "zda ten člověk bude něco ze života mít" je hloupost. Příklad: Postižené děti: Žijí v uplně jiném světě, než zdraví lidé, kde neznají závist, posměch, pohrdání.. Mají zcela jiné aktivity a priority v životě, mají své cíle, které nám mnohdy mohou přijít k posměchu...ale oni jsou z toho štastní. Stačí být chvilku s těmito lidmi a poznáš.. Ti, co takovými lidmi opovrhují, nebo se jich bojí, odtahují se od nich jsou pro mě hlupáčci... jasně, je to nespravedlivé, ale svět a život už je o tom...

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:31:43

Butterfly: o to se tě nikdo neprosí... spíš lituj sebe.

uživatel eliminován | 11. 11. 2007, 19:30:17

LenousHol777: souhlas!27!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dvojčesvětmiškomarkaikdyžtěhotenstvípočátekentounázorměsíczdravíkrávapochopenísiámskématkakloučekslovenska

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑