Diskuze a otázky - Satanismus

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 01. 2006, 05:23:19 |

Pro všechny, pro které to není jenom kýč ale i styl života a už se nechcete dohadovat o tom, co je lepší jestli Křesťaství nebo víra ve skutečnost, jaká je.

reagovat

V diskuzi je 169 příspěvků a shlédlo ji 1817 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 1. 02. 2006, 02:58:59

viděli ste už ten krutej film o satanistech? !601!

http://www.csfd.cz/film.php?821

uživatel eliminován | 1. 02. 2006, 02:55:53

A sakra.. to je delsi, nez jsem si myslel !121! Pardon !2!

uživatel eliminován | 1. 02. 2006, 02:55:10

Supino, neuneses vecnou diskuzi? Chybi Ti argumenty, ktere maji vahu byt jen ve Tvych ocich? Rekni mi, co z meho prispevku vyznelo tak, ze mam chut si na nekom vylevat zluc a komukoliv vykladat, ze jeho vira je shit? Neminim Ti cokoliv brat, neminim se navazet do Tebe, protoze vyznavas neco jineho, nez ja. Ale rikej si co chces - zaznely tady veci, na ktere proste musim reagovat.. A je mi ukradeny, ze je tahle diskuze pro priznivce. Nejsem priznivce - no a co? I Ty mi nech mou svobodu projevu nazoru ;o) Tak tedy:

Supino - 29.01.06 17:27: "...Bez zla by dobro přestalo existovat a nastal by chaos.."
..................
Zajimalo by me, jak jsi prisel k nazoru, ze Satanismus tu byl drive, nez nejaka vira v Boha.. A zajimalo by me, jakymi argumenty podepres tvrzeni, ze na to, aby existovalo dobro a vira, musi existovat zlo. Vzdyt zlo je jen negaci dobra, je pouze jeho odvracenou tvari. Zlo je jen nedostatek dobra! Cely slavny satanizmus je postaveny na parodii a negaci nabozenstvi a prevzatych ritualech a filozofii nejruznejsich proudu a smeru, neni to temer nic puvodniho, zrejme az na upravy La Veye, byt i ty jsou tim vsim jen inspirovany. Vzdyt i vetsina pouzivanych symbolu jsou jen negaci a prevracenim symbolu nabozenskych! Skoro by se az dalo rict, ze satanismuz na nabozenstvi parazituje! Ano, zrejme bylo nutne, aby se zlo projevilo ve sve podstate a vsi sve hruznosti - ale to neni a nemuze byt jeho obhajobou!

Maxxinka - 29.01.06 18:05: "...Myslim ze obzvlastne krestanstvi a jakykoliv jiny nabozenstvi jsou v podstate akorat zhoubou lidstva, protoze se zvrhavaji do jakychsi politickych boju o moc .. ja osobne nevidim na dnesni cirkvi, vubec nic dobryho, a myslim, ze krestanstvi a lidi "kteryho ho radoby zastupujou" jsou dost netolerantni .."
...........
Bohuzel v mnohem souhlasim. Lide i sama cirkev ode davna krestanstvi zadnou "dobrou reklamu" nedelali. Boj o moc, vliv a penize - zel, ano. Ale i Supino priznal, ze jak v nabozenskych cirkvich, tak v satanizmu jsou ruzni lide, jdouci do nejruznejsich extremu a ze posuzovat podle nich onen zivotni smer, filozofii, ci jakkoli to nazvete - je proste nesmysl a ubohost. Ja to nedelam se satanismem, vy to nedelejte s krestanstvim.

Supino - 30.01.06 05:20 - jeho dlouhy prispevek zacinajici - "Satanismus je hlavne o vire sam v sebe."
......
Zcela jiste jsem toho o satanizmu neprecetl tolik, co Ty, nezvladl jsem ani celou satanskou bibli.. Ale presto jsem se toho stacil dozvedet tolik, aby mi bylo jasne, ze to, co rikas, je sice do velke miry pravda, ale ne cela. O nenavist jde a to dost hodne. Jak La Vey, tak Jiri Valter se o nabozenstvi vyjadruji dost s opovrzenim. Uz samotny nazev - Cirkev satanova, je jen provokaci. Cely satanizmus je nakonec zalozeny na negaci nabozenstvi - obracene krize, obracena Davidova hvezda, cerne mse, satansky krest a dalsi ritualy, z Bible prevzate symboly a jmena, jako 666, Levjatan a pod..
Navic: egoismus, nekompromisne si jit za svym, prekracovani veskerych spolecenskych a socialnich norem a tabu, "delej si co chces" a dalsi satanska "kreda" mohou, dotazena ad absurdum, vest pres mnohem vetsi netoleranci, nenavist (viz ritual za zniceni nepratel, sesilani kleteb) az k nasili a fanatismu mnohem hruznejsimu. Ano, je to extrem, ke kteremu se zrejme uchyli jen ne uplne zdravy a soudny clovek, ale presto extrem filosofii satanismu dost vyrazne podporovany. Tedy je ve sve podstate destruktivni, zly. K jake svobode vede? Jen ke svobode zvirete, svobode tech nejnizsich pudu, ktere cloveka k nicemu nepozvednou, jen ho udelaji hloupouckym nastrojem zla, stejnou hloupou ovci, omylajici nazory svych satanskych vudcu, jen ponekud prevraceneho charakteru.. Cloveka ani spolecnost rozhodne lepsim neudela - ani satanismus, ani sataniste.

Jen na zaver.. Nejsem ani zastancem dnesniho nabozenstvi a uz vubec ne zadne cirkve. Pred casem jsem pro sve otevrene a znacne nesouhlasne nazory musel z jedne takove odejit, kdyz jsem byl castym tematem na setkanich cirkevnich predstavitelu.. Ano, tech, kterym slo predevsim o zachovani statu quo, o uchovani vlivu a moci. Povazuji se za krestana bez jakekoliv prislusnosti k cemukoliv - za svobodneho a svobodomyslneho krestana, byt obcas pochybujiciho, hledajiciho, hresiciho a vubec vselijak nedokonaleho.. Ale zaroven spokojeneho a uspesneho v tom, co delam, v ruznych oblastech ducha i tela nadaneho a rozhodne ne omezeneho a fanatickeho ;o)) To jen pro dokresleni skutecnosti, ze krestanstvi neni, jak mnozi neznali rikaji, berlickou pro slabe, neuspesne, neschopne, nesebevedome... Toz tak ;o))

Uff.. ;o)) Snazil jsem se byt strucny, mozna kolikrat i na ukor presnosti nekterych vyjadreni.. No uvidime, jak to zpracujete.. Tak, vyjadrete se, diskutujte..

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 20:44:25

sinner+Toulavej. Žij a nechej žít. Pokud se tím nehodláte řídit, a si vylejvejte žluč v jiný diskuzi a ne tady. Jak už je napsáno v úvodníku. Nemíním a nechci tady řešit otázku, co je lepší a co ne, a že ten kdo věří v cokoliv je blbec a podobně.

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 20:42:12

Sinner+Toulavej: Vy budete někomu vyčítat, že v něco věří. Vy budete někomu vykládat, že je něco shit. Laskavě se nad sebou zamyslete a přestaňte lidem vykládat tady názory, o které nikdo nestojí, protože na to je podle mě jiná diskuze.

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 12:54:12

Toulavej, zcela souhlasim.......kdo to má pak utírat.......

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 12:47:56

sober.. pekelne plameny.. No, pokud jsem si je nezaslouzil do ted, tak jakykoliv prispevek tady na tom nic nezmeni ;o)) A pokud si je zaslouzim, pak jsem se o to zapricinil uz mnohem drive ;o))
Ale nechci nikomu nic brat - at si kazdy nasleduje co chce a koho chce. Vsak on mu to jednou nekdo spocita !2! Ja jen chci reagovat na nektere veci, ktere jsou dle meho nazoru ponekud mimo misu..

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 11:46:54

-sinner- Tvou jedinou nevyhodou je to ze si tady kazdy muze procist tve prispevky v jinch diskuzich. A pak kazdy zjisti ze jenom smajdas od diskuze k diskuzi, jakkoli bez argumentu vyplesknes co te napadne a urazis ostatni a nemas ani dost sil a intelektu na to abys se hájil a tak jdes zase otravovat jinam. evidentne Ti asi ani nedoslo pro koho je tato diskuze a tak se spakuj zase nekam dál. Vís existuje tady takova polozka IGNOROVAT a myslim ze u tebe na ni kazdy rad klikne!129!

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 11:44:51

Pro vetsinu lidi to je jen image... A ten, kdo je satanista, ten o tom vubec - vetsinou - nemluvi...
Podle me si na neco hrajete...
Jinak kdyby jste se nad satanismem trochu zamysleli, zjistili byste, ze to je strasnej shit...

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 11:38:30

!744!!744!!744! - vira ve skutecnost??? Cos to plack za shit??? A krestanstvi neni skutecnost???

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 11:26:48

Toulavej: Ok ale todle je dikuze pro priznivce a ne pro odpurce.......tak at satanistum nekazis naladu !541! To ja jen tak preventivne at vis ze te pak cekaji pekelne plameny za to co napises !538!

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 11:20:01

sober.. nejak jsem nemel chut a jsem v praci.. Ale ok. Ted me cekaji nejaky jednani, ale v prubehu dne se vyjadrim..

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 11:01:13

Toulavej: Specifikuj, máš prostor, piš co máš na srdci!2!


!538!

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 10:58:20

Miluju, kdyz lidi tak "zasvecene" hodnoti neco, o cem vi naprosty kulovy..

uživatel eliminován | 31. 01. 2006, 10:39:39

Supino: To máš pravdu, ale Hinduismus je sice propracovanější a dokonalejší než křesťanství, ale pořád je to tvrdý náboženský režim. Takže nám zbývá svoboda jenom v buddhismu a satanismu. Ale je celkem huste tydle dva proudy srovnávat!2!

uživatel eliminován | 30. 01. 2006, 16:43:59

sober: Nemám nic proti jiným náboženství, pokud mě neuráží a pokud vím, tak budhismus ani hinduismus nebylo šířeno krví a mečem jako křesťanství

uživatel eliminován | 30. 01. 2006, 11:56:12

Supino: Jsem koukl, ale nejak jsem nemel cas se zaregisrovat, jinak dobry. Ale bacha jsem buddhista !541!

uživatel eliminován | 30. 01. 2006, 05:20:50

Cadous: Satanismus je hlavně o víře sám v sebe. Není v tom nenávist. Jde jen o tom všímat si sám sebe a věcí, které tě přímo ovlivňují. Na aktivní odpor vůči křesťanství vůbec pomýšleno. Je to odpor vůči tomu a těm, co jsou proti. Kdo je tady náboženský fanatik? Já, kterej se drží v ústraní a nepouštím se do debat o bohu a takových diskuzí nelezu nebo ti, kteří sem vlezou a začnou mi vykládat, že satanismus je fanatismus, který si může podat ruku stalinismem nebo nacizmem? Připadá mi, že spousta z těch co to zavrhují, ani neví o čem to je. Pořád chcou něco vysvětlit, ale nikdo z nich se nepokusil pochopit podstatu té víry a jak jí každej z těch, co se k ní hlásí, vnímá. Myslím si, že jde o strach. Strach z nevědomosti. Lidé se taky báli blesků a svalovali první hromosvody, protože to považovali za ďáblovo monstrum a kdejakou událost spojenou s tím za boží hněv. Proto říkám všem: Nechtě mě být. Nechte mi mou víru a neštvěte se do mě, já vám taky neškodím. V co věřím a co uznávám je jen moje věc a pokud vám tím neubližuju, tak mi do toho nekecejte. Veškerou takovou opozici považuju za omezování osobní svobody a svobody názoru a víry.
Přeber si to jak chceš.

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 22:35:08

Satanismus je pro děcka

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 22:19:06

Mohl by jste mi někdo zasvěcený prosím vysvětlit podstatu satanismu (kromě nenávisti vůči křesťanství) už jsem to z nějakejma lidma řešil ale podle toho co jsem pochopil je to pro většinu z nich jen módní póza a né nějaký světonázor ?? děkuji

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 18:14:14

Supino: ze bych to vysvetlila politicky .. to nevim, rikam veci, tak jak je citim, ikdyz pritel mi taky nekdy rika, ze bych mela jit do politiky, ovsem na to bych asi nemela dost tvrdy lokty a ani zaludek :)

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 18:12:58

jinak bych rekla ze sem spis neutralni a neni zadny smer ke kterymu bych se radila, rekla bych ze sem spis na ceste poznani ...
Ale zajima me hodne veci, ktery jsou trochu jiny, zvlastni, a alespon nejak odtrezny od povrchni a konzumni spolecnosti ... pokud maji v sobe nejakou hloubku, bud se o ne zajimam uplne, nebo si s kazdyho vezmu to co me zajima, nebo to co potrebuju

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 18:12:51

Mascxinko:Ale mám zač. Já bych to nedokázal tak politicky vysvětlit

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 18:09:42

Supino: no to vubec nemas za co !1! proste sem vyjadrila svuj nazor !1!

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 18:07:57

Maxinko: Děkuji

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 18:05:18

Koukam, ze tohle je dalsi diskuze ve ktery se vsichni akorat dohadujou :)
Nechapu lidi, ktery jsou proti nazvu tyhle diskuze, ze sem vlastne vubec chodi, kdyz neni pro ne, navic si myslim, ze satanismus neni sektarstvi, a ze vira muze bejt v cokoliv, napr. i ve sport, pokud nekdo veri, ze je to pro nej neco co potrebuje k zivotu, je to jeho styl zivota a pomaha mu to tady prezit, tak proc ne ..
Myslim ze obzvlastne krestanstvi a jakykoliv jiny nabozenstvi jsou v podstate akorat zhoubou lidstva, protoze se zvrhavaji do jakychsi politickych boju o moc .. ja osobne nevidim na dnesni cirkvi, vubec nic dobryho, a myslim, ze krestanstvi a lidi "kteryho ho radoby zastupujou" jsou dost netolerantni .. coz by asi nabozenstvi melo bejt ..

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 17:56:08

!519!!28!!519! asi tahle vám to řeknu...!28!

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 17:56:07

sober:Si to nejdřív prohlídni a pak řekni

uživatel eliminován | 29. 01. 2006, 17:55:22

Skol: přesně

Skol

Skol | 29. 01. 2006, 17:53:09 | více příspěvků | napsat uživateli

imho tradiční satanismus má spoustu věcí společných s křesťanstvím...sice má samozřejmě mnohem rozumnější přístup k životu, ale pořád je tu víra v nějakou nadpřirozenou bytost, která si tak pro srandu stvořila vesmír a to bych nepřekous .)

nicméně satanismus v podání la veye (teda aspoň podle toho, co vím) se mi zdá snad po všech stránkách OK...v podstatě individuálně přizpůsobeno je to to samý jako ateismus .)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

životsatanismusvíraskutečnoststylkýčkřesťaství

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑