Diskuze a otázky - Satanismus

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 01. 2006, 05:23:19 |

Pro všechny, pro které to není jenom kýč ale i styl života a už se nechcete dohadovat o tom, co je lepší jestli Křesťaství nebo víra ve skutečnost, jaká je.

reagovat

V diskuzi je 169 příspěvků a shlédlo ji 1815 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Skol

Skol | 10. 08. 2006, 21:37:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Supino - nejde mi o rozdíl v názvu, ale o rozdíl ve vlastnictví. OSN nevzalo území Palestině - Británie dala OSN sama k dispozici část svého území.

uživatel eliminován | 10. 08. 2006, 21:31:53

Skol: To je jedno jak se tomu říkalo.

Skol

Skol | 10. 08. 2006, 21:29:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Supino - Palestina neexistovala, tu mělo OSN teprve v plánu vytvořit. Myslim, že hovoříš o území Britské Arábie ;)

uživatel eliminován | 10. 08. 2006, 21:28:38

Skol: OSN v roce 1948 vyčlenilo část území Palestiny, Arménie a ještě njědonoho státu. A vytvořili z toho Izrael.
Lemonika: Cikáni nenapadaj ostatní národy. To že mají u nás nesmírný výhody a nemusí dělat a peněz mají jako šlupek je vina nás bílejch, že jim to trpí. Zrušil bych zákon o rasové diskriminaci, protože já se cítím cikánama v tomhle směru diskriminovanej. Ale oni za to nemůlžou za to může plitika Havla a teď ostatních sviní.

uživatel eliminován | 10. 08. 2006, 21:21:38

Supino - to je dost radikální názor s těmi Židy. rozhodně nebylo dobrý vraždit i malý děcka a rovněž vůbec ta teorie, že Židi se musí vyplenit. Hitler byl prostě cáklej. co kdyby si vybral třeba cigány, taky bys mluvil stejně? nebo třeba černochy...

Skol

Skol | 10. 08. 2006, 21:19:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Supino - no to povidáš trochu z cesty, protože OSN to území rozhodně nesebrali Palestině, ale to je na jinou diskusi nebo na vzkazy .)

uživatel eliminován | 10. 08. 2006, 21:18:03

No právě. O zločinech církve ve středověku se moc nemluví. Maximálně se o tom zmíní nic víc, ale někdo zapálí kostel a hned je z toho oheň na střeše a jsou z toho všihi šoufl. Ale nidko se třeba nepozastaví nad tím, že do roku 1948 židi neměli svůj vlastní stát. OSN jim v dobrý víře proti protestům jiných státu sebral kus území Palestiny a dalších státu. Oni se teď za to odvděčují tím, že se roztahujou jako hovada. Hitler měl viset za to že nedodělal práci, když je vyhlazoval.

Skol

Skol | 10. 08. 2006, 21:15:34 | více příspěvků | napsat uživateli

yop, já si v satanismu taky vybral spoustu sympatických a odpovídajících názorů...v podstatě jako asi každý ateista .)

uživatel eliminován | 10. 08. 2006, 21:14:38

nejlepší je to nikomu neříkat, že s tímhle souhlasíme, pač na nás pak budou všichni hledět jako na nějaký úchyly, protože znají satanisty jen z filmů a dokumentů. a nemusí být ani křesťané a satanisty odsuzují. já pouze souhlasím s většinou tezí a teorií satanismu. to je vše. a s nikym jsem se o tom nikdy nebavila, pač to stejně nemá smysl. nikdo nikoho nepřesvědčí.!928!

Skol

Skol | 10. 08. 2006, 21:13:53 | více příspěvků | napsat uživateli

skoro všichni? huch, to jsem nějak odříznut od světových médií .)
krom toho, pálení čehokoli nevyhovujícího zavedli přeci sami křesťané .)

uživatel eliminován | 10. 08. 2006, 21:12:56

No to udělala norská black metalová skupina Mayhem a už to dělají všichni. Ichtylismus

Skol

Skol | 10. 08. 2006, 21:10:17 | více příspěvků | napsat uživateli

- podpalují kostely? cooo .))? ostatně kostely podpalovali i křesťané, stejně tak podpalovali chrámy jiných náboženství, takže to asi takovej přečin není...

uživatel eliminován | 10. 08. 2006, 21:08:59

Problém je v tom, že těm vypatalným Křesťanům můžeš říkat zlatě svatě:"ˇIj a nechej žít." A stejně se najde pitomec, kterj ti to bude vyvracet.

uživatel eliminován | 10. 08. 2006, 21:06:34

já se nedohaduju. prostě se mi ta filosofie líbí a s nikym se o tom nebudu přít. každýmu je po mě hovno. !928!

uživatel eliminován | 10. 08. 2006, 20:58:15

Kašlete na Křesťany a pojďte sem.

uživatel eliminován | 27. 04. 2006, 05:38:59

Je tu někdo, kdo by mi zase chtěl vysvětlovat, jak je satanismus škodlivej?

uživatel eliminován | 26. 03. 2006, 12:15:49

Kaoklai: To jen jeden pohled a navíc to je extrém. A satanismus o podpalování kostelů

uživatel eliminován | 25. 03. 2006, 22:50:09

satanismus nechápu,podpalují kostely a vyznávají satana.když ovšem někdo věří v satana tak zákonitě musí věřit i v boha.nechápu je!31!

uživatel eliminován | 25. 03. 2006, 22:46:45

Lepší víra ve skutečnost jaká je....myslím,že skutečnosti je blíž satanismus

uživatel eliminován | 17. 02. 2006, 17:34:17

Trademark: Především je moje věc, co chci a nechci zakládat a když já jsem podle tebe blbej, že jsem to neměl základat a ty tak cyhtrej, tak v úvodním vzkazuje napsáno, co co jde, takže kdybys byl cyhtrej, tak jak o sobě tvrdíš, tak by ti došlo, že bys sem asi neměl nic psát a nic by jsi nepsal.

uživatel eliminován | 17. 02. 2006, 14:40:31

Diskuse je od slova diskutovat, Šupino. Když ti argumenty chybí, nebo je neumíš použít, tak jsi diskusi v prvé řadě zakládat vůbec neměl. A pokud jsi chtěl, aby s tebou jen všichni souhlasili, tak potom by se opět o diskusi nejednalo. Odbýt někoho takovýmto způsobem je nejen zbabělé, je to dokonce velmi ubohé. Když už nevíš, jak protiargumentovat, neuznáš pravdu (alespoň v něčem) druhého, ba co víc, dokonce začneš protistranu osočovat z toho, že si "hraje na chytrou" a že máš svůj názor. Opět - neměl jsi tedy diskusi vůbec zakládat, k ničemu totiž není. Jestliže budeš příště chtít s něčím argumetovat, tak si o dané tématice nejdříve něco zjisti.

P.S.: Chceš říct, že s těma amátkama koncertuješ?

uživatel eliminován | 16. 02. 2006, 23:33:37

Trademark: Ty máš názor já taky. Ale já narozdíl od ostatních jsem založil tuto diskuzi právě pro ty co se o tom už nechtějí dohadovat. Ale vždycky se najde někdo, kterej mě začne přesvědčovat o opaku. Když jste všichni tak chytrý, tak jděte do parlamentu a nebo když jste tak svatý, tak jděte do nebe. Podívej ty věříš tomu svýmu, já taky. A to že ti to není vhod a máš pocit, že mě kvůli tomu musíš urážet, tak si přečti co kritizuješ. Sám se chováš stejně a to co jsem tady napsal je jenom reakcí na další tvého formátu, kteří mají potřebu ukazovat svojí inteligenci a přehled a chytrost jak jsou chytří a vyspělí ve svých názorech a vědění. Žij a nechej žít. Tak se tím řiď. A co se tvých předků týče, tak na ně já kašlu stejně jako na svoje.

uživatel eliminován | 16. 02. 2006, 20:28:20

Supino: Ohledně Izraele. Nesouhlasím s tebou. Celá oblast palestiny je hodně sporná a jedá se s určitostí říct, komu by měla patřit. Ale pravdou je, že židovský stát tam byl jako první (pokud nebudeme brát v úvahu národy, které už v současnosti neexistují). Hesla zpátky do plynu jsou opravdu ubohá... Já sám mám z jedné strany židovské předky a rozhodně nejsem sám. Je dost dobře možné, že je na tom mnoho tvých přátel podobně, chceš je snad poslat na smrt? Jak vy k my tak my k vy... kdoví, kdo tu bude vládnout za 30 let, abys taky jednou Ty v tom plynu neskončil;)
Mimochodem opět se mi potvrdila idea o absolutní intoleranci satanistů...

uživatel eliminován | 16. 02. 2006, 20:28:15

Supino: Ohledně Izraele. Nesouhlasím s tebou. Celá oblast palestiny je hodně sporná a jedá se s určitostí říct, komu by měla patřit. Ale pravdou je, že židovský stát tam byl jako první (pokud nebudeme brát v úvahu národy, které už v současnosti neexistují). Hesla zpátky do plynu jsou opravdu ubohá... Já sám mám z jedné strany židovské předky a rozhodně nejsem sám. Je dost dobře možné, že je na tom mnoho tvých přátel podobně, chceš je snad poslat na smrt? Jak vy k my tak my k vy... kdoví, kdo tu bude vládnout za 30 let, abys taky jednou Ty v tom plynu neskončil;)
Mimochodem opět se mi potvrdila idea o absolutní intoleranci satanistů...

uživatel eliminován | 16. 02. 2006, 19:43:08

Supino:
Jestli něco nesnášim, tak jsou to lidi, co nemají absolutně žádnej přehled o historii či mytologii a pletou pohanství a satanismus. Pohanství je obecný pojem pro nekřesťanské náboženství (nikoliv však ateismus). Satanismus je snůška nesmyslů na první pohled působící logicky (ano, pro děti, případně vesnické burany tak působí i na ten druhý), která si nesčíselněkrát sama sobě protiřečí ve svém výkladu. Není to ani tak filozofie, či snad náboženství, jako spíše chytrý obchodní tah vykutáleného pana La Veye, který si na tom postavil kariéru. Bohužel se jeho "teorie" chytlo spoustu ne zrovna složitě myslících lidí, kteří si přečtou jeho satanistickou "bibli", berou ji tak jak je (inu co je psáno, to je dáno), aniž by nad tím více uvažovali. Jak ironické, že právě tímhle slepým následováním už porušují ono pochybné "satanské devatero". Setkal jsem se a mluvil s mnohými takzvanými satanisty (ač pojmenování lůza je mi daleko bližší), kdy všichni se charakterizovali naprostou intolerancí, neschopností uvažovat nad, nebo snad dokonce přijmout, argumenty druhých a jediné na co se zmohli, byly citace pana La Veye (v horším případě urážky a provokace). Shrnul bych to asi takto: Kdo si potřebuje posílit ego, pro toho je satanismus ideální a dává mu pocit povýšenosti nad ostatními... bohužel, většinou je to ve skutečnosti právě naopak. My ostatní se spokojíme být oním příslovečným "tupým stádem", jehož členové jsou však častokráte daleko osobitější a individuálnější, nežli oni "satanističtí vyvolení".

uživatel eliminován | 3. 02. 2006, 18:23:52

Toulavej:První byla hmota a to je se jen začti do problému vývoje vesmíru.
Každé nábožendství ať je jakékoliv, je ideologické vůči svému učení. Jak jsi napsal. Záleží na tom, k čemu je to využíváno. Křesťanství bylo záštitou mnoha válek a násilí. Mě je jedno, že samo náboženství není špatné, ale dokud prostě vešina věřících je lhostejná, k tomu co se děje s jejich náboženstvím a k čemu je propůjčováno, tak je špatné celé náboženství. Jediné křesťaství bylo šířeno mečem a krví. Bůh na lidi sere. V bibli je psáno, že za lidské skutky zodpovídají jen lidé a oni si to musí vyřešit sami, tak co se furt budu obracet k bohu, když nepomáhá. A proč taky. Lidi by si jinak ani neutřeli prdel. Proč už lidi by neměli začít za sebe jednat a vyžrat si všëchno, co poserou. Jen ať je víc epidemií nevyléčitelných nemocí.
O¨tázka židů je jednoznačná. Židi byli utiskováni a co dělají teď. OSN jim v roce 1948 ve jménu boha dal území, na které neměli právo a zabrali tak půdu Iránu, Palestině, Armenii a Afganistánu. Nedivím se, že ty lidi jsou nasraný a ještě když se Židi začali roztahovat kolem toho pásma Gazy, tak z toho plyne jen jedno - ten kdo omezuje druhého žití a roztahuje se na jeho pozemku, nemá právo žít. Židi tolik kritizují nacismus, ale začínají se chovat zrovna tak. Na to ti řeknu jen jedno. Zpátky do plynu!!! Nejsou ochotni se kvůli rozličnému náboženství domluvit, tak ustoupí ten. kdo tam je kratší dobu.

uživatel eliminován | 3. 02. 2006, 16:29:06

Supino: co je "pohanstvi"? Muslimove nazyvaji pohany krestany a naopak. Nebo tim myslis nejruznejsi "primitivni" kulty plny carodejnictvi, magie, apod.? Ktereho pohanstvi je tedy satanismus soucasti? No do urcite miry mas pravdu - totiz satanismus La Veye opravdu prevzalo mnoho prvku prave z ruznych pohanskych kultu.. Potud souhlasim. Nicmene budu tvrdit, ze nemohlo byt prvni - coz uz je ale soucasti jine diskuze a to predevsim diskuze na zakladni tema - byla prvni hmota, nebo duch? Ja verim, ze duch - myslenka, vule - Bozi. A stejne tak verim, ze prvni bylo vedome spolecenstvi s Bohem, pohanstvi se vyvinulo az coby dusledek odpadnuti, vzpoury (ci jak se to nazve) proti Bohu.. S cimz ovsem koresponduje i filozofie satanismu - odpor vuci krestanstvi, resp. nabozenstvi. Nepochybuji, ze sis cetl alespon strucny zivotopis La Veye - je tak? Pak vis, ze celkem dost horlil proti pokrytectvi krestanu, kteri si jeden den uzivali a druhy den se sli do kostela vyzpovidat.. Myslim, ze to byl pro nej jeden z velmi silnych motivu k zalozeni cirkve satanovy, stejne jako jeho velmi blizke setkani a setkavani s lidskou krutosti a zlem pri praci policejniho fotografa. To ho natolik ovlivnilo, ze proste zrejme musel zacit vnimat "krestanskou" moralku jako hodne falesnou a ve skutecnosti nefungujici. No zamerne davam do uvozovek - ve skutecnosti si totiz myslim, ze takovi lide, kteri se sice krestany nazyvaji, ale jednanim to popiraji, krestany proste nejsou. A soudit na zaklade jejich jednani cele krestanstvi je nesmysl..

Ke krestanske Bibli.. Zajimalo by me, co Ti na ni pripadalo podobne Leninove ideologii? Sem s tim - znam ji pomerne dobre a prijde mi dost brutalni prirovnavat ji k leninismu.. A zminovat v teto souvislosti Hitlerovu ideologii mi prijde teda hodne drsny. No jasne, chtel sjednotit Nemecko - ale ruku v ruce s tim chtel vytvorit jednu lidskou nadrasu a vsechny ostatni vyhladit.. To Ti neprijde jako zlo? No pokud ne, asi pak rozumim tomu, ze tak trochu jinak vnimas i satanismus..
Btw.. Ano, temnou historii krestanskeho nabozenstvi jsou krizacke valky a inkvizice. Bohuzel, je to presne jak rikas - kazda "ideologie" je velmi lehce zneuzitelna jako nastroj pro ovladani lidi. Krestanstvi se stalo velmi silnym svetovym nabozenstvim a bohuzel se zvrhlo v nastroj moci a ovladani lidi. Ale je to dilo lidi, kteri nijak netouzili sirit krestanstvi - to jim bylo jen vhodnou zaminkou. Ve skutecnosti touzili jen po moci a bohatstvi - a to nema s krestanstvim nic spolecneho. Vytvor cokoliv, co ovladne svet - a byt by to bylo sebevznesenejsi a sebecistsi, brzy se to v rukou mocichtivych lidi zvrhne a stane se nastrojem zla.. Bohuzel - tak to je, takovy je clovek - clovek, ktery vyznava to same, co sataniste - delej si co chces, pokud je to pro Tebe dobre a prospesne.. Clovek, ktery nezna zadne hranice a mantinely, ktery se orientuje predevsim a jen na sebe. Ale vzdycky se objevi nekdo, kdo bude bojovat za obnoveni puvodni myslenky a hodnoty - stejne jako Hus, Luther a spousta dalsich, kteri diky tomu zarvali.. Ale jejich myslenka a snaha zila dal - a to je sakra dukazem, ze zlo prece jen neni a nebude silnejsi. Pres veskerou snahu (paradoxne cirkve samotne) se nikomu nepodarilo vymitit ciste krestanstvi, stejne jako se nikomu nepodarilo vymitit Zidy, z nichz krestanstvi vlastne vzeslo.. Kdyz studujes dejiny, zjistis, ze vzdy je tu "neco", co je silnejsi nez veskere zlo..

Ohledne dobra a zla a nutnosti existence obou polu.. Jo, je to velmi castym argumentem pro existenci a predevsim obhajobu zla. Bohuzel je to dnes tak, ze male dite se musi spalit o kamna, aby si samo vyzkouselo, ze kamna opravdu pali. Proc tomu tak je? Protoze neveri mamince, ktera mu rika - nesahej na to, nebo se spalis. Tak to bylo a je s Bohem a clovekem - Buh rika - nesahej, nebo se spalis. A clovek neveri a saha.. Protoze uz neveri, musi si na vlastni kuzi vyzkouset, co je dobre a co zle. A satanismus ho v tom podporuje, protoze mu rika - kasli na to, klidne sahej, kdyz se ti to libi, ono to s tim spalenim se neni tak horky.. Bohuzel stale to samy dokola od pocatku veku.. Jo, umet rozlisit, co je dobro a co zlo je nutne. Ale to prece neni argument pro obhajobu zla..

uživatel eliminován | 1. 02. 2006, 17:15:10

Toulavej. Satanismus je součástí pohanství a je mi známo, že pohanství tady bylo dříve než křesťanství. Stejně jako opakem bílé je černá, jakože je rub a líc, nebo každá mince má i dvě strany, tak i dobro musí být protikladem zla. Jedno bez druhého nemůže být, protože pak by nebo možné věci odlišit a posoudit co je šůatně a co ne. Nastal by chaos. Kdyby všechno bylo krásný, tak jak bys chtěl definovat krásu, kdyby něco nebylo škaredý?
Co se týče satanské bible nebo čehokoliv jiného je na pocitech, které to v tobě vyvolá při jejich čtění. Mě připadala křesťanská bible jako ideologie hodna Lenina. To snad Lenovi spisy nebo Gorbačovova Přestavba bylo záživnější čtení. Taková poderně pojatá bible. Ve mě rozhodně čtení Satanské La Veyovy bible nepripadalo jako egismus či agrese. Každej v tom prostě vidí svoji pravdu. Četl jsem i Hiterův Boj a taky jsem nic špatnýho v tom neviděl. To zlo působili lidi pod ním ne on sám. Jeho ideologie byly jako stejné jako komunismus. Jenže si tu demokracii každej vysvětloval jinak a dopadlo to, jak to dopadlo. Když potom zjistil, jak se lidi nechali zmanipulovat, tak pak stačilo říct jdeme do vá.lky a šlo se. Ale původně jeho myšlenky byly sjednotit Německo. To že pak propadl mamonu a chtěl řídit celej svět je už věc druhá.
Souhlasím, že každá ideologie nese své úskalí, protože křesťanství je taky náboženství míru a lásky a jako jediné náboženství hlásá, že narodit se je hřích a šířilo se krví a mečem. To jiné náboženství ne. Ani Islám, budhismus nebo hinduismus, ale křesťanství ano. Stejný důsledek jako Hitler. Jenom o 1000 let dříve. Ideologie byla správná, jen si pár lidí usmyslelo, že si všichni musí myslet to samé a rozjeli se na východ šířit křesťanství. A jak to dopadlo? 3 křížové výpravy a krutá inkvizice, která popravila spoustu nevinných lidí z podezření na spolčení s ďáblem a čarodějnictví.
Já věřím tomu, že satanismus svět nespasí ani ho neudělá lepší, ale mě udělal satanismus lepším člověkem a to mě stačí.

uživatel eliminován | 1. 02. 2006, 03:16:47

rád znehodnocuju diskuze !2!

uživatel eliminován | 1. 02. 2006, 03:09:37

mamuuut: jsi vul, znehodnocujes tuhle diskuzi..

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

životsatanismusvíraskutečnoststylkýčkřesťaství

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑