Diskuze a otázky - Psi - jako návnada - krutost lidí !!!!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 08:06:58 |

Lidská krutost nezná hranic - http://www.blesk.cz/Clanek53771.htm

Jako každý den po ránu, ke kávě si otevřu blesk a pročítám. To co dnes jsem viděla, to je hrůza. Lidská krutost nezná hranic. Jsem naštvaná na celý svět !!! sedím tu a bulim,... emoce se mnou cloumají... a štve mě, že těm nebožákům se nedá pomoct, ani takovému krutému zacházení s nimi nemůžu zabránit. Bezmocnost je hrozná věc !!!

reagovat

V diskuzi je 147 příspěvků a shlédlo ji 1680 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:36:20

akorat me prijde zbytecny brecet nad psama kdyz pulce afriky hrozi hladomor na AIDS tam umira milion lidi denne...

blue_skye

blue_skye | 5. 08. 2005, 09:36:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Michal - ale tohle já beru - v Indii zas na nás koukaj jako na šílený vrahy a sadisty že jíme krávy....
Jde jen o to že všechno se dá dělat bez toho aby ty zvířata mučili :-(
nemluvě o tom že se bavíme o tom konkrétním článku a to je fakt hnus :-(((

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:35:22

seashepherd: jsi na netu, zajdi si na nějaký ty asijský stránky abys byl v obraze... ono je to mnohdy hustý i pro ty, co machrujou a myslí si, že s nima hned tak nic nešvihne

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:35:07

blue - ano. krutost a týrání, s tím snad nesouhlsí nikdo tady!

blue_skye

blue_skye | 5. 08. 2005, 09:34:28 | více příspěvků | napsat uživateli

ichtyl - ale jooo, to já chápu - ale není důvod ke krutosti a týrání! S tím prostě nesouhlasím!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:33:50

blue . nevím, asi bych nerozlišoval mezi chovem na maso. To tě pak skolí argument, že v Asii se chová pes na maso a je to. Nic s tím nenaděláš. Muslimové myslím zase nejí krávy. Jinek kraj, jinej mrav a jiný zvíře k jídlu!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:33:11

blue_skye: v asii zase pro maso chovaj psy...

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:32:55

seashepherd : jsi špatně informovanej o psích granulkách ... a vůbec o krmivu pro zvířata.... protože tam jde maso, které již neprojde pro lidi... takže kvůli psům rozhodně žádná zvířata neumírají,... umírají zase jen a jen pro lidi !!!!!!!!!

blue_skye

blue_skye | 5. 08. 2005, 09:32:03 | více příspěvků | napsat uživateli

rozhodně neříkám že s kuřatama v drůbežárně nebo s prasatama na jatkách se jedná o něco líp a taky mě to štve.......ale pořád jsou to užitková zvířata chovaná pro maso

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:31:01

a pokecame prase je stejne inteligentni a ucenlive, jako pes.
a nase jatka jsou taky potoky krve.
nemam radost ani z asijskych, ani z nasich jatek

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:29:47

Michal_a_Ty: a je moc věcí, co vidět není,... o čem lidi, nebo většina neví,... byla jsem mnohdy na netu na stránkách asijských zemí.... záběry z tržnice,... a dál už to různě navazovalo,.... až k *chovatelům - držitelům psů na jídlo * opravdu hnus,... a taky místo, kde se poráželo... jedno veliké zkrvavené nábřeží,... kolem potoky krve, opravdu potoky,... nekecám... vedle čtvrcených psů stáli uvázaní na metrovém špagátě další zubožení psi... kteří při své inteligenci museli vidět a chápat co se děje.... //to je dneska ale den... kdy tohle mne přebolí

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:29:32

sea: ale moje sestra je krava fakt !2!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:29:29

a-pokecáme - kašli na to, nic nevyřeším a jen se zdeptáš hned po ránu!

blue_skye

blue_skye | 5. 08. 2005, 09:29:28 | více příspěvků | napsat uživateli

ichtyl - nechápeš o čem je řeč! Jistě že když se jí maso, musí se zvíře nejdřív zabít aby to maso bylo - ale tady jde o kruté mučení a týrání zvířete, jenž bylo odedávna člověku přítelem a společníkem!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:29:00

kve: jak? kurata v drubezarnach umiraji casto jeste hur. ty lidi co tam delaj jsou hotovy sadisti. spolupracovnik tam delal a porad nam vypravi jak tam s nima hrali baseball.

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:28:54

souhlasim s ichtylosem.
kdyby se mi chtelo napsat neco rozumneho a po pravde, tak bych napsal to same, co on.
akorát se distancuju od toho, ze by krava byla muj bratr !2!

tzn. ze jen kroutim hlavou nad lidma, kteri breci nad chudakem psem a pritom jim vubec nevadi kureci prsicka.
pro me je pes jako ta slepice. i ta cudla napichnuta na hacek, jak navnada na stiku

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:28:41

Michal_a_Ty: a je moc věcí, co vidět není,... o čem lidi, nebo věttšina neví,... byla jsem mnohdy na netu na stránkách asijských zemí.... záběry z tržnice,... a dál už to různě navazovao,.... až k *chovatelům - držitelům psů na jídlo * opravdu hnus,... a taky místo, kde se poráželo... jedno veliké zkrvavené nábřeží,... kolem potoky krve, opravdu potoky,... nekecám... vedle čtvrcených psů stáli uvázaný na metrovém špagátě další zubožení sy... kteří při své inteligenci museli vidět a chápat co se děje.... to je dneska ale den...

blue_skye

blue_skye | 5. 08. 2005, 09:27:19 | více příspěvků | napsat uživateli

sea - umíš číst? pokud ne - nezůčastňuj se diskuzí, vypadáš pak jako blbec

kve

kve | 5. 08. 2005, 09:27:01 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd > ani nejde o to kdo musi zemrit, ale jak ... !129!

kve

kve | 5. 08. 2005, 09:26:30 | více příspěvků | napsat uživateli

a-pokecame > zralok hlavne pouziva cichove smysly, takze spise cim vice krve tim lepe a mlatit s mrtvym masem muzou lepe nezli topici se pes !129!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:26:05

Omlouvám se za překlepy!122!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:25:59

a pokecame a proc mu tam teda nehodi rovnou nosorozce!499!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:25:39

blue_skye: diky, ale fakt si myslim ze krava je ze vsech zvirat nejuzitecnejsi. ja maso temer nejim, respektive bych si ho v zivote nekoupil, kdyz mi ho nekdo da tak ho snim. ale k jezeni krav mam nechut protoze krava dava mliko, coz je daleko vic nez nejaky maso. a mezi psem a prasetem neni rozdil, je mi jich lito proste stejne. u nas se jedi bezne prasata v cine zase psi. podle mne je taky nelidsky nabodavat na hacek cudly. mezi zviratama moc nerozlisuju, akorat krava je muj bratr...

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:24:58

A-pok a Jitule D: Docela dost s jitkou souhlasím,protože žralok neútočí na člověka,jedině když si ho splete,proto není tolik mrtvých v oceánu,pokud se slete a kousne,zjistí svůj omyl a útok neopakuje!!156!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:24:28

kve: to je právě to,... čím více sebou zvíře mele, tím asi více na sebe láka žraloka.. proto živá návnada.... a čím větší, tím větší humbuk kolem, prostě pro žraloka opravdu lákavé

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:23:52

když si uvědomím, kolik zvířat musí zemřít, aby psi dostali svoje masíčko a nebo psí granule, tak ...!433!
víc mě dojímá smrt nevinných bíložravců.

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:23:35

Bleska taky nečtu, ale proč ne. Někdy v pr...daleko je všechno možný. A když je napíchlej na háku, tak asi bude krvácet. A krev žraloka přiláká.

kve

kve | 5. 08. 2005, 09:22:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Jinak bych taky blesku moc neveril !129!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:22:16

jitka - to je fakt, když se jeden kapr chytne na těsto, tak další v rybníce se chytit už nenechají, to je logický !18!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:22:12

ichtylosgrandos: pravda pravda, ty si mi ale taky pěkně vykrmený prasátko,... mohl bys být taky užitečný.... u lidožroutů bys i přišel vhod...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

krutosthranicenebožákbezmocnostčlověkhrůzableskvěckávapessvětdenzacházenínávnadaemoce

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑