Diskuze a otázky - Psi - jako návnada - krutost lidí !!!!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 08:06:58 |

Lidská krutost nezná hranic - http://www.blesk.cz/Clanek53771.htm

Jako každý den po ránu, ke kávě si otevřu blesk a pročítám. To co dnes jsem viděla, to je hrůza. Lidská krutost nezná hranic. Jsem naštvaná na celý svět !!! sedím tu a bulim,... emoce se mnou cloumají... a štve mě, že těm nebožákům se nedá pomoct, ani takovému krutému zacházení s nimi nemůžu zabránit. Bezmocnost je hrozná věc !!!

reagovat

V diskuzi je 147 příspěvků a shlédlo ji 1675 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

wallsofjericho

wallsofjericho | 5. 08. 2005, 10:02:26 | více příspěvků | napsat uživateli

http://boss.streamos.com/wmedia/universalmotown/universal/hatebreed/video/1_iwillbeheard.asx?timestamp=1123241690&ttl=10800&iprange=0.0.0.0/0&cryptosignature=8203C2B5AB45399E48D750E6168DE88448FDDCF2

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 10:01:45

gingerxx: praclovek daval psovi zbytky z lovu, pes se ho drzel, vzdy kdyz bylo tak pes neco dostal a kdyz nic nebylo prisel na radu pes... vse co se v prirode deje je k necemu dobry a uzitecny, to ze vlk zkrotnul a sel s clovekem dalo nasim predkum prezit.

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 10:01:03

ichtylosgrandos ? skutečný problém ??? !398! aha, takže pokud na háku není člověk, není to problém... až by tam člověk byl... dívalo by se na to jinak že !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! doprdele !!!!!!!!!!!!!!!

blue_skye

blue_skye | 5. 08. 2005, 10:00:58 | více příspěvků | napsat uživateli

a-pokecame - jediné co pro to můžu udělat je, že se snažím aby zvířata která mám, nebo znám byla šťastná a spokojená.

mee_to_you

mee_to_you | 5. 08. 2005, 10:00:21 | více příspěvků | napsat uživateli

¨to si dělaj ze mě snad srandu..tohle neni možný..jak to někdo vůbec může udělat....předevčírem sem potkala ženskou,teda chovala se jak chlap a měla huskyho,tewn chudinka hubenej šel asi metr za ní a ona na něj pořád řvala ať de u nohy,nakonec ho chytla a začala s nim mlátit o zem..no něco hroznýho,tak sem k ní šla,ona přestala,toho psa sem několikrát pohladila a šla sem dál......lidi co trápí psy nejsou normální,jak jim vůbec můžou ublížit..achjo...

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:59:54

ichtylosgrandos: afghánských dětí ???? oni jsou jako návnada a při tom trpí ??? myslím že jsi mimo mísu a nechápeš o co tu vlastně jde

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:58:35

a lidí lidí se spíše zastanou - bez ohledu o jaký jde stát.... a mnohdy se bere ohled i na mínění jiných zemí,... takže se podle toho i jedná, ale jak jde o zvířata... je to většině lidem fuk

blue_skye

blue_skye | 5. 08. 2005, 09:58:32 | více příspěvků | napsat uživateli

ichytl - a to jsi vyčetl kde? pes byl odedávna lidským společníkem a né potravou! když budu umírat hlady sežeru i něco jako seš ty!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:57:02

seashepherd: a to je právě ta bezmocnost, která mně štve !!!!!!! tiše vědět o tom co se děje bez možnosti zasáhnout

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:55:59

a-pokecame: ale lovu zraloku nezabranis, chtel bych videt kolik takhle umre psu a kolik podobnym zbusobem afghansych deti. podobny clanky mi prijdou jako odtahovani pozornosti od skutecnych problemu.

GingerXX

GingerXX | 5. 08. 2005, 09:54:56 | více příspěvků | napsat uživateli

K tématu: Jakýkoli krutý zacházení se zvířatama je zlý, teda aspoň pro mě. Kdybych se měla rozhodnout, zda nechám vymřít lidstvo nebo zvířata, pak si vyberu lidi. Zvíře nenapadne bezdůvodně, ale člověk ano. copak se zvířata navzájem vraždí jen proto, že je jeden druhýmu nesympatickej? Je mezi nima rasismus? vždy jen o přrozenej potravní řetězec nebo rituál páření, ale nikdy nenapadne kocour kocoura jen proto, že barevnej je hezčí než mourovatej...

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:54:47

a zizal je vam jedno, ze ji nabodnete zivou na hacek?

GingerXX

GingerXX | 5. 08. 2005, 09:52:37 | více příspěvků | napsat uživateli

ichtylosgrandos: To je pěkná formulace: mým úkolem je být snězena... to by mě v životě nenapadlo takhle překopat :-)))))))))))

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:52:31

a pokecame souhlas. problem se ma resit.
ale mame pravo se vmesovat do toho, co se deje v asii?
lidi nadavaji na USA? ze se nekam vmesuje kvuli terorismu, Saddamovi apod.
myslis, ze ma USA vyhlasit valku i tomu statu, kde pouzivaji psy jako navnadu pro zraloky?
proslo by to!499!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:52:14

ichtylosgrandos:naprosto souhlasim...sou horsi veci...v cechach se delaj u vitnamcu kocky akrysy:)protoze jich je hodne a delaj akorat bordel,tam maj treba hodne psu...ale bejt z toho hotova nemuzus,jeste kdyz je to z BLESKU...!122!!122!samy picoviny...

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:50:15

ichtylosgrandos : není nic horšího -než na vše říkat že jsou horší problémy - a tím vlastně nic neřešit

problém je vždy problém a bylo by správné ho řešit.... dá-li se nějak řešit

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:48:25

kve:
jatka - taky kapitola sama pro sebe,... ale už i pro to, že na jatkách větčinou *pracují* lidi, které krutost přitahuje... vše je zase jen o lidech a v lidech !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nejhorší je, že jakýkoli problém se háže za hlavu, lidi jsou pohodlní... nic se proti špatným věcem a ukrutnostem nedělá, zvlášt jedná-li se o zvířata...

někdy se dají dohromady skupiny lidí a snaží se nějak pomoci, většinou je takových lidí dost málo - oproti té druhé skupině, které to nezajímá......... takže ve výsledku se zase nápravy nikdo nedočká... a to je to nejhorší,...

i když se to mnoha lidem nelíbí, je jich stále míň než na druhé straně - mezi kterými jsou nevšímavci, ale i ti tyrani...

kve

kve | 5. 08. 2005, 09:46:54 | více příspěvků | napsat uživateli

ABlue > a co takova Cimrmanova vyprava na severni pol, kdyz tam chteli snit psy !139! To ti neprijde krute?

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:46:34

u nas se to stat nemuze...nejsou tu zraloci...jinak humac

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:43:26

kve:!4!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:42:53

blue_skye: a vis ze pes byl odpradavna chodici konzervou? proste je to jeho ucel, kdyz neni co do huby sni se pes. je to jeho ukol od praveku. to ze je nekdo tyra a vesi na hacek spravny neni, ale proste deje se to. v nasem svete jsou ale horsi problemy nez pes nabodlej na hacek. co treba: globalni oteplovani, hladomor, AIDS, jaderny bomby, rasizmus...

kve

kve | 5. 08. 2005, 09:42:08 | více příspěvků | napsat uživateli

iwetka_7 > bez se podivat nekam na jatka a rovnou si vem s sebou kulomet !129!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:40:46

hustýýýýýýý!259!bych je postřílela takhle zacházet s nevinejma tvorama ktery se nemuzou bránit!4!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:40:13

Na Parybu je nejlepší návnada Paroubek.A stačí ho jen uvázat bez háků za nohu,žralokovi co ho polkne,se cholesterolem z jeho pupku okamžitě srazí aorta jak hokejovej puk!2!!6!

Macounek

Macounek | 5. 08. 2005, 09:39:08 | více příspěvků | napsat uživateli

když jsou tak včichni ti ing chytří v těch výzkumných laboratořích, proč nevymyslí nějaký umělí lákadlo na žraloky

kve

kve | 5. 08. 2005, 09:38:47 | více příspěvků | napsat uživateli

ichtylosgrandos > ja taky moc nevidim duvod proc davat jedno zvire pred druhe.
Stema kuratama mas pravdu !315! Ale o tom se nezalozi ani diskuze, natoz aby se o tom psalo v blesku ... !129!

blue_skye

blue_skye | 5. 08. 2005, 09:38:13 | více příspěvků | napsat uživateli

ichtyl - a věříš že mě je spíš líto těch psů?!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:38:11

přesně
- nejde o potravu - jako o to co se jí, i když je to hrozný, pokud se jedná o zvíře - které je často domácím mazlíčkem a které má jistý stupeň intelegence a které člověku tak věří a miluje ho,..... které by se nohdy osamo obětovalo...

- jde o týrání !!!!!!! o krutost

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:37:31

ichtyl:lidi sou kurvy!243!

uživatel eliminován | 5. 08. 2005, 09:36:37

lituju, musím končit, čus

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

krutosthranicenebožákbezmocnostčlověkhrůzableskvěckávapessvětdenzacházenínávnadaemoce

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑