Diskuze a otázky - Proč vlastně lidé chodí na vysoké školy?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 760 příspěvků a shlédlo ji 10529 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | 600 | další
beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:06:28 | více příspěvků | napsat uživateli
> helekamokdemamfaro
jj přesně to myslim :-) taky mě to napadlo jít na peďák :-) ale jak řikám mam dost času :-)
Amala | 1. 08. 2011, 01:04:44 | více příspěvků | napsat uživateli
> beruska1331
Podle mého názoru 80% studentů vysokých škol..sakra a proč ne 70% nebo 90%..plácat hovna do větru je žůžový..
Podle tebe je tohle reakce na tvou osobu jo? pokud ano, tak mi to stačí.!2!!2!
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:02:54
> beruska1331n no ekonomika ma matiku, ale to maju vsetky Ing... :D ale proste matika sa tam riesi stale. a literatura, asi myslis pedagogicky smer, lebo vedecky smer literaturi nieje. a pedagogicke patria medzi tie lahsie skoly, aspon u nas
beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:02:29 | více příspěvků | napsat uživateli
> Jiwa
joo cizí jazyk není sranda.. já osobně chodim ještě do jazykové školy a pomáhá mi to :-) ale u tý maturity nasadili laťku docela nízko tak to jde napsat :-) taky záleží na tématu :-) a češtinu mam taky moc ráda, hlavně literaturu a rozboru děl :-)
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:01:33
samozřejmě bodů - takhle to vypadá, jako bych neměla právo ani na těch 40.!1217!
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:00:56
> beruska1331
To můžu potvrdit. Z češtiny jsem měla jedničku bez námahy a u přijímaček (taky čeština) jsem dosáhla pouze ostudných 40 bodú ze 100.
beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:00:51 | více příspěvků | napsat uživateli
> helekamokdemamfaro
já si taky myslim, že jenom nahání hrůzu :DD no zajmá mě literatura a ekonomika :-) trošku rozdílné obory, ale já mam ještě kupu času na výběr :-)
beruska1331 | 1. 08. 2011, 00:58:57 | více příspěvků | napsat uživateli
> Amala
děkuju.. můžu tě o něco poprosit? :-) nemá cenu se hádat.. 100 lidí 100 názorů.. projed si tu diskuzi a zjistíš, že si reagoval :-P vážně, já si to nevysnila :D ;-)
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 00:58:55
> beruska1331
Ústní zkoušky nebyly nepříjemný. Češtinu jsem si vyloženě užívala. Akorát při výsledcích jsem se blížila nervovému zhroucení. Větší hnus byla slohovka z cizího jazyka. A úplně nejodpornější byla praktická (účetnictví, informatika a obchodní dopis !577!!1192!!1192!).
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 00:58:48
> beruska1331 s maturitou len strasia, nieje to nic strasne. zvyknes si na ucenie ani nebudes vediet ako :) urcite sa nieje coho bat. a co chces studovat?
beruska1331 | 1. 08. 2011, 00:57:37 | více příspěvků | napsat uživateli
> helekamokdemamfaro
no neděs mě :D ráda bych šla taky na vysokou :D ale jo maturita je oproti tomu asi procházka růžovou zahradou :-))
Amala | 1. 08. 2011, 00:57:15 | více příspěvků | napsat uživateli
> beruska1331
Já jsem na Tebe absolutně nereagoval..když jsem před tím ani nečetl Tvoje příspěvky,tak jsem dost těžko mohl na něco reagovat. Jinak ale víceméně souhlasím, co tu píšeš.
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 00:56:05
> beruska1331 :D ah kiezby aspon jedna zo 7 skusok co mam kazdy semester bola tak lahka ako maturita
beruska1331 | 1. 08. 2011, 00:54:33 | více příspěvků | napsat uživateli
u ústních nee :-)) těma propluje :D a třeba při té maturitě dost pomáhají učitelé což je podle mě špatně..
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 00:53:28
> beruska1331 neviem si predstavit ako niekto odpise od inych na ustnych skuskach :P
beruska1331 | 1. 08. 2011, 00:52:17 | více příspěvků | napsat uživateli
> Amala
ano reagoval a o 80% sem neřekla ani slovo.. chybu udělá každej nejsem dokonalá.. a umim to přiznat..rozhodně tu netvrdim jako ty, že by mi měli druzí co závidět.. mužská ješitnost vid? achaa pardon..
Amala | 1. 08. 2011, 00:49:35 | více příspěvků | napsat uživateli
> beruska1331
já jsem reagoval na tvůj příspěvek?!20! toho si teda nejsem vůbec vědom,ty někde píšeš o 80%?
nechci rejpat ,ale jedno sluvko vypada u Tebe dost hruzne..!2!
beruska1331 | 1. 08. 2011, 00:48:26 | více příspěvků | napsat uživateli
> helekamokdemamfaro
no a já znám bohužel i takový co všechno opíšou od jiných.. u ústních projdou nějakym zázrakem a mají titul stejně jako lidi co makaj jako divý.. je jich po málu, ale bohužel.. třeba se mi nelíbí kolik lidí má maturitu já bych to 3/4 normálně sebrala.. a státní maturity bych ještě mnohem víc zpřísnila..
beruska1331 | 1. 08. 2011, 00:46:35 | více příspěvků | napsat uživateli
> Amala
reagoval jsi na můj příspěvek tak se ozývám.. a souhlasim s tim, že plácá nesmysli..jeho výrokům bych přikládala pravdivostní hodnotu možná tak před pár set lety..
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 00:45:23
> beruska1331 neboj kazda skola ma svoje triky ako odstrani flakace :DD nastupi ich 50 a skonci ich 15 :)
42.nitram | 1. 08. 2011, 00:43:28 | více příspěvků | napsat uživateli
> Jiwa
jj, IQ je pomerne dost relativni velicina, hodne zalezi na autorovy testu a jeho zpusobu rozdeleni populace.. jedina absolutni ve je ze pruumerna hodnota zustava 100 !5! (s vyjimkou deti - pred dokoncenim vyvynu osobnosti, coz je teda taky relaticvni vek se casto bere hodnota predpokladany vyvojovy vek/skutecny fyz. vek) !5!!937!
beruska1331 | 1. 08. 2011, 00:43:16 | více příspěvků | napsat uživateli
> Jiwa
no já osobně jsem vyučená a tedka si dodělávám maturitu.. zatim mam známky dobrý, ale to není o tom.. na tu vysokou se cpe dneska spouta lidí jenom aby nemuseli jít makat.. proto jsem pro zavedení školného a i když mně osobně to bude (pokud se na VŠ dostanu) dělat velký problém. Ale odstraní to tyhle flákače.. a ty co to chtějí studovat by to odradit nemělo a budou mít větší šance :-) Finanční situace je bohužel jiná věc, ale taky není neřešitelná. A pokud jde o příjmačky.. Mam tedka na střední výtečnou.. to podtrhuji ! učitelku která se na Vš nedostala po dva roky ale jestli od někoho něco umim tak je to ona :-) takže nevěš hlavu a zkus to znova :-)
Amala | 1. 08. 2011, 00:40:42 | více příspěvků | napsat uživateli
> beruska1331
a třeba já osobně určitě nemám komu co závidět z tohoto pohledu,spíš 99,9% lidí mně
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 00:39:44
> helekamokdemamfaro
Jak to s IQ neni objektivní?? To je každej ten test jinak kvalitní?
Amala | 1. 08. 2011, 00:38:12 | více příspěvků | napsat uživateli
> beruska1331
na tom není moc co ke komentování..směřovalo to k autorovi diskuze,který do větru plácl nesmysl..co je na tom tak divnýho?!20!
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 00:37:15
> 42.nitram vyber slov a sposob volby formalneho vyjadrovania ako aj ine faktory su hlavne ukazovatele tvojho spychickeho stavu a IQ ( i ked to s IQ nieje uplne objektivne ) ... ty mozno ucis na vyske pana profesora ako si ma zapojit mikrofon do odposluchu
uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 00:36:01
> beruska1331
Taky jsem jedna z těch co na ní nemaj. U obou přijímaček jsem si ani neškrtla.!888!
42.nitram | 1. 08. 2011, 00:35:54 | více příspěvků | napsat uživateli
> helekamokdemamfaro
..soukrome info viz PM !5!!937!
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | 600 | další
DzejkobDeRastignac | 20. 07. 2011, 20:48:40 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Mám takovou teorii, že pokud je člověk schopný a nemá touhu stát se právníkem a nebo operovat lidi, tak vysokou školu v podstatě k ničemu nepotřebuje.
Podle mého názoru 80% studentů vysokých škol, chodí na vysoké školy hlavně proto, protože nevěří sami sobě a celkově cítí, že nejsou v ničem dobří, nemají žádný skill a diplom pro ně znamená, alespoň částečnou útěchu a naivní jistotu, že v budoucnu neskončí, jako prodavačky v Albertu.
(btw, z těch 80% procent je podle mého názoru 75% žen .. náhoda?)
reagovat