Diskuze a otázky - Proč vlastně lidé chodí na vysoké školy?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 20. 07. 2011, 20:48:40 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Mám takovou teorii, že pokud je člověk schopný a nemá touhu stát se právníkem a nebo operovat lidi, tak vysokou školu v podstatě k ničemu nepotřebuje.

Podle mého názoru 80% studentů vysokých škol, chodí na vysoké školy hlavně proto, protože nevěří sami sobě a celkově cítí, že nejsou v ničem dobří, nemají žádný skill a diplom pro ně znamená, alespoň částečnou útěchu a naivní jistotu, že v budoucnu neskončí, jako prodavačky v Albertu.

(btw, z těch 80% procent je podle mého názoru 75% žen .. náhoda?)

reagovat

V diskuzi je 760 příspěvků a shlédlo ji 10527 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:54:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jiwa
jo tak to sem tě špatně pochopila.. no zase moc takových případů není, ale jsou máš pravdu.. já bych se bez nich ale klidně obešla..

Amala

Amala | 1. 08. 2011, 01:54:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> beruska1331
co tě nezabije,to Tě posílí..no proč ne,to přísloví mám rád!2!

uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:51:30

> beruska1331
Nemyslela jsem tím úplně je ignorovat. Jsou místa, kam prostě patří. Mě vadí vyloženě takový projevy, kde je za každou větou slovo vole a podobný případy.

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:50:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> Amala
No proto říkám, že třeba mě samotný přinese jenom problémy, ale přesto na něm tvrdohlavě trvám :DD já mam naši zemi moc ráda a jsem na ní pyšná, ale jedna věc mi neskutečně vadí.. zákony.. jakmile je tam vyjímka, češi jsou jak známo národ vynalézavý a umějí si to dost dobře obejít..

Amala

Amala | 1. 08. 2011, 01:47:49 | více příspěvků | napsat uživateli

teda ne kolej,myšleno školný..moc myšlenek,pardon:D

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:47:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jiwa
to netrápí jenom tebe a věř mi, že lidem kteří je řeknou nebo napíší nemá cenu cokoliv vysvětlovat.. lhala bych kdyby tvrdila, že mi občas něco neujede a nebo to i nenapíšu, ale pokud jde o češtinu je to její "znásiňování".. zkus se někdy podívat na to jak vznikly.. v některých případech je to zajmavé :-)

Amala

Amala | 1. 08. 2011, 01:46:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> beruska1331
no na jednu stranu sice souhlasím,ale na druhou stranu to lidi odradí..sám vím,že takový lidi jsou,mají problém vůbec zaplatit třeba privát a kolej by už těžko zvládli..ale určitě by to šlo vyřešit nějakýma vyjimkama typu,že děcko z rodiny s nižším příjmem bude mít nějaký zvýhodnění atd..jinak někdy se vyplatí věřit dvakrát měř,jednou se vysmívej s večerníčkem..!2!

uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:42:52

> beruska1331
Mám ráda jak díla o kterých jsme se učili ve škole, tak i výtvory mých kamarádů a dalších lidí, které baví psát. Akorát mě trápí vulgarismy. Když už je člověk chce používat, tak by měl poznat místa, kam skutčně patří.

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:42:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Amala
jo smutná pravda.. doufám že tam na ně jednou někdo vlítne a vykope je :DD ale tomuhle to taky pomůže :-) a existují různé studentské půjčky.. a když ne ty tak brigády atd. :-) joo hlavně že si už rozumíme, měla sem na tebe už trochu vztek :D ještě, že sem překonala svojí vrozenou lenost a překontrolovala to :D

Amala

Amala | 1. 08. 2011, 01:38:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> beruska1331
I proto jsem pak nesmyslně zase reagoval,což přiznávám, já..no netřeba dál řešit:D jinak v pohodě,šlo mi jen o princip..:D
Však já Ti rozumím, jen se řečnicky ptám,jestli by to školné za to stálo..Já sám jsem taky pro zavedení školnýho..I když ono těm politikům nejde moc o odstranění flákačů,spíš o ne moc významný příjem do rozpočtu..

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:34:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jiwa
jo s tim souhlasim.. ono hodně záleží na tématu.. a člověk tim tak nějak svázaný.. a taky hodně na hodnotiteli.. někomu se jedna práce líbit bude a druhý? ten ti ji zkritizuje od A do Z .. svým způsobem umí psát každý :-)

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:32:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Amala
ne to nevim jak čteš, ale já si za zavedením školného stojim a jediná věc co mě na tom mrzí je, že to odstraní lidí co na to mají ale už jim chybí ty prostředky.. rozumíme si? joo tedka na to koukám, já tam viděla tvojí fotku a melu tady svojí.. TEDKA SE TI VÁŽNĚ OMLOUVÁM A SYPU SI POPEL NA HLAVU :DD moje chyba :-P

uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:28:06

> beruska1331
Já ten dar bohužel nemám ale baví mě to. Dostanu se tak do úplně jinýho světa a když mě něco tíží na duši tak se hned svěřím příteli papíru.

Amala

Amala | 1. 08. 2011, 01:26:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> beruska1331
takže to nepřiznáš,že jsi se spletla a nebyl to můj příspěvek,ale nitram.42,kterej reagoval na tebe a ještě někoho..že by ženská ješitnost?!2!
takže tím pádem se školné vyplatí? Odstraní kupu flákačů a kupu talentů..A já číst umím,neboj,na právech se to hodí. Mužská chlubivost

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:25:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jiwa
a to já zase sloh nemusim .. zastávám názor, že někdo píše krásně a někdo ne i kdyby se přetrh :D je to takovej dar a trošku závidim lidem kteří ho mají :-) ale přeju jim ho :-) sama mam za sebou taky pár úspěšných prací.. většinou úvahy a recenze:-)

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:22:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Amala
to sem neřekla, já tady tvrdim že ty peníze jsou problém, ale z části odstraní flákače i když na druhou stranu bohužel vytvoří dost velkou překážku pro lidi kteří na to mají a nebo to chtějí studovat, ČTI.. na tamto už neodpovídám..

uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:21:24

> beruska1331
Dějepis mě taky bavil (jako všechno, co má nějakou spojitost se Slovanama). A čeština mě baví hlavně z tý tvůrčí stránky. U maturity jsem při slohovce jásala, protože tam bylo téma přesně pro mě - místo, kam se ráda vracím. Napsala jsem, řekla bych, docela hezký líčení. Ve svých literárních pokusech se stejně většinou dostanu k popisu večerní Kadaně.

Amala

Amala | 1. 08. 2011, 01:19:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> beruska1331
Amala neni nitram..třeba to pochopíš časem:D

k flákačům..tím pádem někdo hodně talentovanej,kdo nemá moc peněz,na VŠ radši nepůjde a bude to dobře..?

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:15:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jiwa acha to já jsem trošku z jiného kraje :-) ale to neva sem ráda, že má někdo rád češtinu jako já :-P

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:14:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> Amala
projed si to.. psal si dvěma lidem najednou.. :D neupadáš tam do mikrospánku nebo tak něco? :D ono už je po večerníčku, nebylo by to divný :D

uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:13:57

> beruska1331
Perštejn (to je kousek od Klášterce nad Ohří, mezi Chomutovem a KV)

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:13:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> helekamokdemamfaro
děkuju z uklidnění :-) budu budu přemýšlet.. :-) nechci stát celý život někde u pásu.. já se školou co tedka dělám můžu dělat na poště v pojištovně, v bance, v nižších sférách podniku, v různých logistických firmách atd. ale chci víc :-) i když tohle mě taky baví ..

Amala

Amala | 1. 08. 2011, 01:13:11 | více příspěvků | napsat uživateli

ty jsi odpověděla
> Amala
promin, ale tohle radši ani nebudu komentovat..

přd tím jsem tu nic nenapsal,možná před dvěma dny..to není o hádce ježiš,jen obhájení !2!

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:11:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jiwa
to určitě zkus :-) já chci jít taky na češtinu :-) zajmá mě především celá literatura.. a ještě dějepis :-) odkud jsi? :-)

uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:10:45

> beruska1331 tk jo :) prijemne rozmyslanie o buducnosti a vela stastia. a nicoho sa urcite nebat! :)

uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:09:08

> beruska1331
Chtěla jsem původně na slavistiku, ale nikde jsem jí nenašla.

uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:08:23

> beruska1331
Letos jsem se hlásila na UK (na češtinu).Chci to zkusit i za rok. Ale budu si muset najít asi i dosažitelnější školu.

uživatel eliminován | 1. 08. 2011, 01:07:54

> NoFear_NoFuture..ty texty tady si vymyslel sám? !1302!..ano, ano, sociologie je velmi důležitá, tahle TEORIE společnosti, věda o společnosti !331!..hmm, hmm..třeba rasa a etnicita a sebeurčení v sociologické teorii i praxi, nebo ekologie člověka (kolik ekoteroristů má vystudovanou sociologii? !504!) !331!..nebo stárnutí a generační vztahy v rodině !331!..nebo třeba sociologie umění či cestování a turismu !331!..víííď !904!.."absolventi mohou samostatně provádět dílčí sociální analýzy politického, hospodářského a kulturního života naší společnosti. Najdou uplatnění v institucích řešících jakýmkoliv způsobem většinu.." !1302!..ty hodně řešíš lidi viď? !205!..takovej samospasitelnej Bůh !331!..vymysli něco, víš brouku, hele zase nějakou teorii, kterou uvedeš v praxi a budeš systematicky zasejc ničit většinu, třeba zase něco jako bylo multikulti !504! ..ke svýmu oblíbenýmu heslu: "Tisíc právníků na dně moře" ještě přidám tisíc sociologů !504!..joo, a Futur..!599!..taky tě miluju..!331!!857!

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:07:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> Amala
"miláčku" vyčerpává mě to :D nebudeme to řešit.. ne tohle skutečně nepovažuji za reakci na mou osobu :D špatně hledáš..

beruska1331

beruska1331 | 1. 08. 2011, 01:06:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jiwa
:DD co chceš dělat ? :-)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑