Diskuze a otázky - Přímá volba prezidenta! Ano či ne?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:03:59 |

Jak tak posledni dobou sleduju tu saradu kolem blizici se volby prezidenta a az tragikomicke snahy socialnich demokratu prijit s jakymkoli kandidatem, ktery by mel proti soucasnemu sanci, tak me napada myslenka ze by nebylo od veci mit primou volbu prezidenta, jako treba ve Francii. Lide by si primo vybrali, koho si preji,aby je reprezentoval a vyhnuli bychom se dalsim zbytecnym nestabilitam vlady mocenskym snaham parlamentnich stran! Co na to rikate? Jste pro primou volbu hlavy statu, nebo to radeji prenechate poslancum a senatorum??

reagovat

Jste pro přímou volbu prezidenta ČR?

V anketě hlasovalo celkem 31 uživatelů

V diskuzi je 61 příspěvků a shlédlo ji 1830 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:37:09

teddinka: čteš mi myšlenky!122!

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:36:01

Prezident má v našem státě jen takovou symbolickou a reprezentativní funkci.....

teddinka1

teddinka1 | 10. 07. 2007, 13:35:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo, u nás stejně prezident nemá skoro žádnou moc, akorát nás reprezentuje a ibčas někoho propustí z vězení:D

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:33:38

Mikness : No, a taky by se tam moh dostat o dost vetsi blbec s tim jak vetsina cechu premysli. A prezident zas nema takovou moc .. ve skutecnosti temer zadnou ... Muze vetovat maximalne jednou ... pokud mu stejnej zakon preldozi podruhy tak projde at chce nebo ne .. takze by to azs takovej efekt pro nas obyvatele nemelo ...

teddinka1

teddinka1 | 10. 07. 2007, 13:32:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Neee, ješět půlka národu ze srandy zvolí Parkanovou, nebo Paroubka!861!

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:31:14

garfield1: taky pravda. asi by me to ani moc neprakvapilo.!1!

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:30:28

D.ominik.A: to jsem rad. Ja nemam rad nefachcenka a je mi jedno jake barvy pleti.

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:30:16

no nevím, při mentalitě většiny Čechů by se taky prezidentem mohl stát ten co dá na mistrovství rozhodující gól !477!

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:29:44

SocIetY_SuCkeR: urcite by meli lidi jako paroubek mnohem mensi sanci a moznost do toho zasahnout nez ted a pri volbach se voli, (volit je synonimum pro vybirat, nebo snat ne?)

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:29:38

Mikness: proti moravákům nic nemám, jen proti ciganum!!5!

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:27:35

D.ominik.A: nedelej z nas moravaku zas vsechny cikany a nefanchcenka.
Ja to samozrejme vim, na co jdou prachy danovych poplatniku. A tez s tim nesouhlasim.
Nevidim duvod proc zivit kdejakeho pobudu, nebo lempla kterymu se delat nechce.
Ale to o cem se bavime je dilem socdemaku. Osobne jsem pro tvrdsi reformy nez jake jsou momentalne navrhovane. Ale bohuzel volby skoncily, tak jak skoncily.

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:25:04

To sem nějak odběhla od tematu volby przidenta:D

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:23:48

Mikness : Myslis tohle ? : "Lide by si primo vybrali, koho si preji,aby je reprezentoval a vyhnuli bychom se dalsim zbytecnym nestabilitam vlady mocenskym snaham parlamentnich stran!"

Naivko ...

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:23:37

weckl: jo tak o tom zadna! to souhlasim.

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:22:55

Mikness: jo, to je pravda. Proč se asi KSČM pořád drží? Až vymřou řady našich babiček a dědečků myslim, že celá KSČM pujde do ...kelu. Dle mýho názoru, když budu mluvit o Paroubkovi, tak bohužel. Nevim, jak je to u tebe, ale my, co žijeme v S čechách víme, na co jdou ty velký sociální přídavky, co tak vehementně prosazovala/ prosazuje ČSSD. Někde jsem četla, že za první republiky byly daňový prázdniny už někdy v únoru. Zato my musíme celej půlrok odvádět prachy na nějaký nemakačenka, co maj jen spoustu dětí a společnosti ničim nepřispějou. Nejlepší by blo, kdybysme si mohli sami určit, na co půjdou naše peníze..samozřejmě by bylo nějaký určitý procento, který by šlo a předem stanovený věci, ale neměla bych pocit, že živim někoho, kdo mě potom ještě v noci přepadne, okrade a znásilní.!1!

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:21:49

Mikness: to jooo ale pro chod státu jako takovej je důležitější třeba vláda a poslanci..

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:20:51

SocIetY_SuCkeR: pokud sis cetl uvodni prispevek, tak se to dozvis.

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:19:42

Tak si zvolis prezidenta, a co si myslis ze zmenis ? ...

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:17:53

drinker: proc myslis?

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:16:07

weckl: tedkom jsem cetl a musim rici ze uz ne poprve, ze pripadne nezvoleni Klause by mohlo vest k rozpadu koalicni vlady.
Jinak treba veto, jmenovani premiera, reprezentace statu navenek, vrchni velitel ozbrojenych sil.....me to az zas tak nepodstatne neprijde!

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:14:48

Přímá volba je možná akorát po kompletní změně politického systému, tj. z parlamentního na prezidentský.

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:13:38

D.ominik.A: nerozdeloval bych ten volebni vysledek geograficky nebo podle velikosti mesta, ale spise podle stari a vzdelanosti volicu. Tohle se samozrejme potom odrazi v o tech vysledcich i geograficky.
Demokracie ja nastavena tak, ze i ti ktere jsi jmenovala maji volebni pravo! Bouzel! nebo snad bohudik?

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:11:28

No to nevím, ženský by akorát vybírali kdo je hezčí a to je potom neštěstí, pravomoce prezidenta jsou stejně tak malý, že zas o tolik nejde!804!

I_s_a_b_e_l

I_s_a_b_e_l | 10. 07. 2007, 13:10:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Určitě přímá volba, ikdyž pochybuju o tom že to nějak pomůže...

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:10:35

Lena-ani: je pravda, ze u nas nema prespriliz pravomoci,ale i tak jich ma dost na to aby loutka nebyl a myslim, ze soucasny se tak rozhodne nechova! Spise naopak.

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:10:13

Asi bych byla pro přímou volbu, ale když si zase představim, jak volí nějakej ochlasta z hospody....kdyby byl kandidátem Paroubek, tak ho určitě zvolí. Už z názvu jeho strany jde vidět, na jakou cílovou skupinu lidí je zaměřená. A taky podle výsledku voleb, ČSSD většinou vítězila v těch menších městech, anebo na Moravě..proč asi....

frances3

frances3 | 10. 07. 2007, 13:09:45 | více příspěvků | napsat uživateli

ANO!440!

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:08:29

Já též.

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:08:13

jsem pro přímou volbu všech ministrů ve vládě... prezident nás nevytrhne beztak je to jen loutka!!1256!

uživatel eliminován | 10. 07. 2007, 13:08:09

já se taky přikláním tak snad se nepřeklopím pche!890!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

volbaprezidentsnahaprimaliddobastáthlavaprimofranciumšarádanestabilitademokratvládasáňcimyšlenkakandidátstranavěc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑