Diskuze a otázky - POKUD TU NEBUDE RADAR ...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 18:28:01 |

.. a ČR se dále bude spoléhat na spojenectví v NATO a členství v EU ...

během několika desetiletí může dojít k přímému ohrožení v současnosti nově se probouzející velmocí Rusko, která i v historii své vnitropolitické neklidy řešila hlavně uzemní rozpínavostí ....

To, že v Evropě nebyla nejmín 50 let pořádná válka ... neznamená, že tomu tak bude navěky ....

a proto si myslím, že malý stát jakým je ČR si nemůže dovolit odmítnout spojenectví s mocností, která je mimo Evropskou Unii ....

!1!

reagovat

V diskuzi je 267 příspěvků a shlédlo ji 1513 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:12:56

> T3rezka_. pro zviditelnění ? :)) a čeho ? :) a jak by to dlouho mělo USA trvat než se dozví, že byl zničen jejich strategický radar ? Myslíš, než doletí poštovní holub z Evropy do USA ? :))

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:11:14

> Jakub_Plesinger
Když někdo tady zautočí na ČR jsem zvědavá za jak dlouho se to USA dozví, je lepší být spojený z někým kdo ti mllže pomoct dřivě něž přes moře, nemyslíš.. ted to vidíš na volbách stranu ODS nevolila hodně lidí, protože je pro radar, myslím, že nebude pro ČR dobrý možná tak pro zviditelnění..

Inliner

Inliner | 26. 10. 2008, 19:10:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> zdrawicko
pokud by si taková supervelmoc usmyslela, že by si chtěla podmanit svět válkou, tak radar tomu nikdy nezabrání, vůči Rusku je naprosto zbytečný a neochrání ani USA. Navíc, nemyslím si, že by někdy tato hrozba hrozila, neboť by nemohlo být vízězem ani USA, ani Rusko, je to v maximálním rosporu s jejich zájmy.

tullo01

tullo01 | 26. 10. 2008, 19:10:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> mARTHY..
Né asi,brčka by to všechno mohli zachránit.Budem hulůit,poctivě si vydělávat peníze,občas se ožrat a srát na tyhle velký světoví mocnost.Podivejte na 3výcary,ty jsu nezávyslí a nic jim nechybí.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:10:27

> zdrawicko to nemá logiku co si ted napsal ... vážně né :))

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:10:10

> syas dneska jsem o vás založil diskuzi. Ve skladu jsem dělal naposled v roce .. mám dojem 2004 jen tři měsíce ... a to když jsem byl těsně po škole a neměl žádnou praxi a práci si moc vybírat nemohl :)

ale mám dojem, že už ti to píšu tak potřetí ... :))

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:10:02

Jakub_Plesinger: pro nas je to plyn....pro vetsinu Evropy je to ropa ;-)

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:08:57

> syas ale já to uplně chápu ... dyt nevzdělaný kluk jako já, co kolem vejšky chodil tak maximálně okolo a před čtyřmi lety si dovolil pracovat tři měsíce v podřadném skladu a většinu věcí zná jen povrchově.... by takový text napsat nikdy nemohl .... jooo to bych musel být ten vysokoškolák nejmín z Pardubic :))

Ach .. jak mě to mrzí. !1!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:08:21

tullo01
teda musím uznat, že to je zatim nejoriginálnější řešení toho problemu..kua taky bych si dal!24!

pardal-leopard

pardal-leopard | 26. 10. 2008, 19:08:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Vítěztví Obamy ve volbách muže znamenat odklon od imperiální politiky USA. Stabilitu ve světě zajistí spíš inteligentní diplomacie než nové zbrojní systémy.

tullo01

tullo01 | 26. 10. 2008, 19:07:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> zdrawicko
Hej,když nevíš nemluv more.

Jellee

Jellee | 26. 10. 2008, 19:07:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Jakub_Plesinger: do tehle doby sme byli stat o kterem v nekterych castech nikdo neveděl...proč ted najednou se rozhodlo o neake smlouve aby sme byli chraneni a pod...všichni v tom vidijou jen výhody kdežto nevyhody o tech skoro nikdo nic neví....v roce 2010 je předpovezena valka celeho sveta...čim to bude...rusko se nasere na ameriku...a začne to amerika s ruskem ostatní zemím nic jinýho nezbyde...

syas

syas | 26. 10. 2008, 19:07:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jakub_Plesinger
já nečetla příspěvky pode mnou, takže to nemůžu vědět... jak bývalých :D

tullo01

tullo01 | 26. 10. 2008, 19:07:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Seru vám na tuhle diskusi,akorád chytám nervy,jdu si dát brčko,!699!!699!!699!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:06:31

> zdrawicko ROPA ? :) ... Spíš plyn né ? :))

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:06:07

> syas dyt to říkám ... z hlavy mojich bývalých kolegů ze skladu přeci.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:05:13

Nejvetší zbrani Ruska je ROPA...

syas

syas | 26. 10. 2008, 19:04:52 | více příspěvků | napsat uživateli

tohle jasně není z tvé hlavy !1363!

tullo01

tullo01 | 26. 10. 2008, 19:03:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jakub_Plesinger
Né asi a ty si nikdo do huby nebere.Spíš od těch bych to hlavně čekal.
Jo a pokud by Rusko chtělo zničit Evropu,jednoduše by jí odstřihly o jejích zdrojů.Vždyt Evropa je 80procenty závyslá na Rusku.Tak nevidim ani důvod proč by Evropu ohrožovali takhle,když stačí zavřít jednoduše kohoutky a jakej by byl radar???

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:03:54

Beleven
to je přesně co říkám

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:03:33

Inliner: jde o to, zda se pripravime jeste pred tim, nez dotahnou vojensko-technicke projekty do konce....potom nebudou ohrozeni jen ti, co budou kamaradit z americanama, ale cely svet...proto sem jasne pro radar...ale plne souhlasim i se zarazenim radaru do obrany v ramci severoatlanticke aliance

Inliner

Inliner | 26. 10. 2008, 19:02:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Beleven
naprostý souhlas...

Beleven

Beleven | 26. 10. 2008, 19:01:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Jakub_Plesinger: Ale to už jsou ty fabulace. Já se nechci nechat zatáhnout do diskuze nad nějakými hypotézami. Prosím tě, hlavně se nenech ovlivňovat pijavicemi světa, jak já jim říkám. Těmi je celý svět prolezlý. Šíří paniku a beznaděj. Různí pseudointelektuálové a sekty. Připomíná mi to neuvěřitelnou propagandu. Ale já říkám, světu nic takového nehrozí, tak proč provokovat Rusko? Tím radarem by se spíš zneklidnila situace, která je poměrně stabilní...

tullo01

tullo01 | 26. 10. 2008, 19:00:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jakub_Plesinger
Armádu se myslí celej ten jejich proti rakatovej plán.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:00:31

> pardal-leopard ... je ti dost, takže mám k tobě určitý respekt .. ale v tomhle ne. Nebo spíše stebou nemůžu souhlasit.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 18:59:52

> tullo01 to je taky jedna z hrozeb ....

Inliner

Inliner | 26. 10. 2008, 18:59:09 | více příspěvků | napsat uživateli

respekt k ženským, které se této diskuze účastní !2!

pardal-leopard

pardal-leopard | 26. 10. 2008, 18:58:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Já doufám, že tu radar nebude třeba, protože se Amerika naučí žít s ostatními Pozemšťany na jedný planetě.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 18:58:40

> Thin cizí armády ? Jedná se pouze o pronájem určitého uzemí spojeným států, kde bude pouze OBRANNÝ radar .... tak o jakém cizím vojsku mluvíme ?

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 18:57:57

> Kytkovatej ne řekli mi to jedni skladníci .. znáš to, bývalý kolegové :)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ČRspojenectvíneklidletruskorozpínavostohroženíevropěnovasoučasnostunieradarvelmocdesetiletíhistoriestátdálečlenstvíběhmocnostválka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑