Diskuze a otázky - POKUD TU NEBUDE RADAR ...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 18:28:01 |

.. a ČR se dále bude spoléhat na spojenectví v NATO a členství v EU ...

během několika desetiletí může dojít k přímému ohrožení v současnosti nově se probouzející velmocí Rusko, která i v historii své vnitropolitické neklidy řešila hlavně uzemní rozpínavostí ....

To, že v Evropě nebyla nejmín 50 let pořádná válka ... neznamená, že tomu tak bude navěky ....

a proto si myslím, že malý stát jakým je ČR si nemůže dovolit odmítnout spojenectví s mocností, která je mimo Evropskou Unii ....

!1!

reagovat

V diskuzi je 267 příspěvků a shlédlo ji 1515 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:42:14

> Kytkovatej a určil sis ty tu správnou ? :)

syas

syas | 26. 10. 2008, 19:41:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jakub_Plesinger
tak začnu od konce...
.
ano, nevolíš čssd, nevysedáváš po hospodách, jen hraješ stupidní hry na počítači !1363! fajn, možná máš nějaký všeobecný přehled, ale tady na diskuzích to prezentuješ tak, že ti, co si myslí něco jiného jsou neskutečně hloupí, což mi samo o sobě příjde neskutečně hloupé...
.
a zase překrucuješ má slova, já nikdy neřekla, že jsi povrchní, jen že máš povrchní znalosti, což je podle mě docela dost podstatný rozdíl !1302!
.
k té brigádě... nevím, tři čtyři dny v týdnu mi příjde celkem dost, takže to můžu nazvat jako brigádu nebo práci na zkrácený úvazek možná... jak chceš... každopádně to není jednou měsíčně !1358! to fakt ne... kupuju si všechno sama, takže mi ani nic jiného nezbývá... takže ke studentíkovi, který je vydržován rodiči, mám celkem daleko :)

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:41:15

> Jakub_Plesinger
jistě
každý si určil role

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:41:06

> Anetka601 to nikoliv .. ale myslím si, že tohle je velká slabina demokracie ... říká totiž, že je právo každého člověka rozhodovat .... a to je právě ten průser .... protože například nevzdělaný důchodce s volebním právem a naprostou neinformovaností může těžko posoudit, jestli je radar přínosem či nikoliv.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:39:33

Jakub_Plesinger
Ano, ale ten dav tu žije a má právo vyjádřit se... to by ses pak rovnou mohl odstehovat do číny!!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:37:40

> Anetka601 přinde mi směšné, když by měl o těchto věcech rozhodovat neinformovaný nevzdělaný dav.

Jellee

Jellee | 26. 10. 2008, 19:37:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Inliner: ale kdyby se tak stalo tak se tomu ani nedivím!735!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:36:20

> Kytkovatej debila ze sebe nedělám, někdy mám jen chut dělat tu kraviny, ale pouze proto, že je to internet a já mám tu chut. A ostatním se vysmívám, protože mi k smíchu příjdou .. to je myslím celkem logické a to snad chápeme oba dva :)

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:34:46

Si myslím, že si dovolit odmítnout může! Tobě by se snad libilo zit nedaleko oblasti, kterou ,,okupují,, americtí vojaci? Možná by referendum nebylo na skodu! vzdyt jsme preci demokraticky stat!! I pres to, ze obranu státu zajistuje vlada....

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:34:42

> syas ale myslím si, že říkat, že někoho "neznám" a následně o něm říct, že "ty či oné věci k němu nesedí" mi moc nepříjde, že to má logiku .. nemyslíš ? :)

... a ty bereš brigádu jako práci ? :) to snad nemyslíš vážně ... já chodil na brigádu taky od patnácti ... vždycky jednou za měsíc, podávat cihly nějakým zedníkům. :) ... sakra, těžká robota ...

a názory neměním .. měním pouze názory, když postupem času zjistím, že jsem se v té či oné věci zklamam, popřípadě se mýlil .. to je rozdíl.

a co se týče té mojí povrchnosti. Sám o sobě můžu klidně přiznat, že co se týče vyloženě odborných věcí různých rezortů, tak ano .. ale mám přehled, sleduju, vím co a jak, čtu a díky tomu mám na spoustu věcí určitý názor ... což není nijak povrchní, ale naprosto normální. Kdybych študoval čtyři roky na vejšce politologii, klidně bych tu udivoval svými odbornými znalostmi .... ale takhle můžu říct jen svůj názor na tu či onu oblast lidských činností ...

a víceméně mi to spíše příjde, že ti nějak nejde do hlavy, jak je možné, že člověk , který má pouze výuční list, může mít názory v tolikati oblastech a že jediným jeho smyslel života není volba ČSSd, sezení v hospodě, nadávání na politiky, udělání si pěti harantů a najití si velmi ošklivé ženy ....

!1!
já to chápu.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:29:52

> Jakub_Plesinger
Kubíku když tu ze sebe děláš už pár let debila a vysmíváš se ostatním, tak se nediv, že tě nikdo nebude brát vážně
to myslím bez urážky
ty to jistě pochopíš

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:29:29

A pokud tu bude radar tak nám Rusáci pěkně ,poděkujou' :D

syas

syas | 26. 10. 2008, 19:28:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jakub_Plesinger
já neřekla, že tě znám, jenom, že mi to k tobě nesedí, překrucuješ má slova králíku :) Ehm, jak víš, že jsem v životě nesáhla na práci? Jen tak mimochodem, mám dvě, dělám od 14 brigády, ach, jak nečekané viď !1363! tu diskuzi o vysokoškolácích jsem pochopila dobře, o to se nemusíš bát :D jen mi tak trochu připadá, že měníš názory jak ponožky, podle toho, jak který se ti zrovna hodí... a o tom, že znáš věci povrchně, jsem stále přesvědčená a nebylo to o zakládání diskuzí, ale o řešení problémů, zase to překrucování... no jo no :)

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:27:56

Zeman to dneska vystihl..proti teroristům musíme zakročit útočně a né stavět radar, který ještě rozhořčí spory...!898!

tullo01

tullo01 | 26. 10. 2008, 19:27:51 | více příspěvků | napsat uživateli

BR4KA místo raket na vás všechy!699!!699!!699!!699!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:26:43

> Kytkovatej tobě jsem to mám dojem už též psal. :) nebo říkal ? kdo ví ...

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:26:17

> Jakub_Plesinger
mě to stačí říct jednou, já nejsem skladník
:)

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:25:42

> Kytkovatej to není .. to víš ... my skladníci :)

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:25:24

> mARTHY.. abych ti řekl pravdu, byl bych rád, kdybych byl hloupej a ty si měl pravdu ... !5!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:23:52

> syas proč nesedí ? Znáš mě tak dobře ? Nebo jinak, znáš mě vůbec krom jednoho večeru na výhlídce a popocházení s lidmi v parku ? :)

Skladníkem jsem byl naposled před třemi lety a chápu, že to bereš jako podřadné zaměstnání ... (vtipné od dívky co vživotě nesáhla na práci a moc toho zatím nedokázala) .... a co se týče doplnovače automatů, tam jsem byl jen na pohovoru a dělal bych to, protože by to šlo dělat při škole, kterou dělám ...

a co se týče té diskuzi o vysokoškolácích .... na tu diskuzi si pamatuju a mám dojem, že jsi jí špatně pochopila, jak byla myšlena. !1!

ale včera jsem někde četl, že Králík zakládá diskuzé né proto, že by ho to zajímalo, ale protože zná věci jen tak povrchově nebo co .... :) vtipné ... nějak nechápu čím jsem tě přesvědčil o této mojí povrchovosti .....

Inliner

Inliner | 26. 10. 2008, 19:22:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> zdrawicko
jo, tak to máš pravdu, taky moc nechápu... spíš by se tu mělo mluvit o tom, jestli je radar v ČR opravdu nutný, myslím, že ne a dalo by se najít mnohem lepší strategické umístění vůči blízkému východu. A navíc, ani toto řešení by neochránilo západ na trvalo, technologický pokrok je celosvětový. Ale to je už asi na jinou diskuzi... :)

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:22:19

> Jakub_Plesinger
tak to se pak není čemu divit
!5!

pardal-leopard

pardal-leopard | 26. 10. 2008, 19:20:28 | více příspěvků | napsat uživateli

V zásadě nejsem proti radaru, jen to, že je to součást americkýho klacku, přežitek 20. století.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:19:42

Inliner: souhlasím...proto ani moc nechapu myslenku diskuze, ze by nastala valka, v ktere by melo co delat i Rusko...

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:19:23

končím tady...jen bych chtěl říct autorovi, že je hloupej, jestli si myslí, že Rusko je nějakou nebezpečnou mocností, která v blízké budoucnosti hodlá rozpoutat válku:)

Inliner

Inliner | 26. 10. 2008, 19:17:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> pardal-leopard
souhlas s Obamou

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:17:17

Jakub_Plesinger: ze potrestaji Evropu prave pres tyto veci je pravdepodobnejsi, nez nejaka valka o ktere tu spekulujes ty

syas

syas | 26. 10. 2008, 19:15:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jakub_Plesinger
promiň, ale sousloví jako "vnitropolitické neklidy" mi k tobě nějak nesedí :) nevím, o tvém zaměstnání jsi konkrétně mi nic neříkal, vypozorovala jsem to tady, skladník a snad nějaký doplňovač automatů na kafe nebo tak něco... Ale každopádně o tobě hodně vypověděla diskuze o vysokoškolácích, kdes prohlašoval, že jen kvůli tomu, že tě nebavilo se učit, nejsi na vysoké škole :D A o kom diskuzi a jakou? Ráda se podívám !1363!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:14:25

> Jakub_Plesinger
Ne tím ti chci říct že je USA pro nás úplně zbytečné. A zviditelnění pro cíle, když tady není nic je klid, a jen jak se začalo jednat o radaru, už se tady schylovali mlhy o válce.

Inliner

Inliner | 26. 10. 2008, 19:13:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jellee
tak té předpovědi naprosto nevěřím :) navíc Májský kalendář končí v roce 2012, že by nějaká pohroma? Kolikrát už někdo něco předpovídal.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ČRspojenectvíneklidletruskorozpínavostohroženíevropěnovasoučasnostunieradarvelmocdesetiletíhistoriestátdálečlenstvíběhmocnostválka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑