Diskuze a otázky - PETICE ZA TRAMVAJÁKA

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 12:55:48 |

.........

http://www.petice-za-tramvajaka.cz/

.......

Určitě jste četli kauzu ostravského řidiče tram.
Nelíbí se mi, jak ho v tom nechali vykoupat, ač za to nese velkou vinu převážně podnik. Názory?
Za podpisy děkuju...

reagovat

V diskuzi je 103 příspěvků a shlédlo ji 650 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

ddan2

ddan2 | 25. 04. 2008, 16:43:13 | více příspěvků | napsat uživateli

ale tak to prece nebylo

cocoonka

cocoonka | 25. 04. 2008, 16:20:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano, přiznal chybu, máš pravdu, ale v jakém stavu teď je, pod tlakem a asi otřesen z toho co se stalo. Spoléhat na jednokolejce jen na to, že tramvaj pojede ve stanoveném čase, je od dopravního podniku nezodpovědné. Vždyť zodpovídají za bezpečnou přepravu mnoha lidí.

ddan2

ddan2 | 25. 04. 2008, 16:12:36 | více příspěvků | napsat uživateli

jenze voni to tam poreseny meli, ten tramvajak sam priznava ze udelal chybu.

ano mohlo to tam bejt znaceny lip, stejne tak jako by mohl bejt na kazdy krizovatce semafor. Ale kdyz se ten tramvajak vysral na tohle, tak jak muzes bejt tak jista ze by se nevysral na nakej semafor.
Udelal obycejnou lidskou chybu, kterou uz udelaly tisice a tisice jinejch ridicu jinde pred tim.

cocoonka

cocoonka | 25. 04. 2008, 16:08:16 | více příspěvků | napsat uživateli

ddan2 Tak to si nemyslím, jednosměrka je jasně označená a tohle není jednosměrka, ale jednokolejka, a dovedeš si představit, že by autobusák měl nařízení a musel jednosměrkou jet, protože jiná volba pro přepravu by nebyla a ta jednosměrka by byla nedostatečně označená?? Bez světelné signalizace a měl by se řídit jen nějakým jízdním řádem?? Trať měla být dávno zajištěna signalizací, nebo zajištěna od dispečerů, kde by opravdu oznamovali, že protijedoucí tramvaj již projela. Proč asi myslíš, že na vlakových nádražích výpravčí ohlašovali odjezd vlaků ze stanice?? Heh, myslíš, že by stačil jízdní řád, aby na kolej do protisměru nevjel další vlak?? Vlakvedoucí také nemůže zvolit to že prostě pojede po jiné koleji. Kdežto, když řidič autobusu vjede do jednosměrky, nesledoval značku. Stačilo už v minulosti, aby protijedoucí tramvaj nedodržela jízdní řád a vyjela později. Pak by také řidič v protisměru, mohl mít za to, že tramvaj již projela, když delší dobu nevyjíždí. Vjel by na trať a ke střetu by došlo tak jak tak. Podle mě je na vině dopravní podnik. Je to stejné, jako by dopraváci neoznačili úzkou jednosměrku značkou.

ddan2

ddan2 | 25. 04. 2008, 15:55:37 | více příspěvků | napsat uživateli

ten tramvajak to vedel, navic tam nebyl prvne, udelal stejnou chybu jako kdyby autobusak vjel do jednosmerky

cocoonka

cocoonka | 25. 04. 2008, 15:49:25 | více příspěvků | napsat uživateli

ddan2 Ano, ale to je snad zcela jiný případ, sám dobře víš, že v případě, že se udržuje cesta a je vedena pouze v jednom pruhu, je zde jasné a zřetelné označení a světelná signalizace, aby se případné nehodě předešlo. Tohle nemá nic společného z vyjetím automobilu do protisměru. Toto na jednokolejce ovlivnit nejde, proto měla být trať jasně zabezpečena. Promiň, ale opravdu je povinností, předcházet rizikům práce. Jiné firmy, které provozují jiné činnosti, musí důkladně zabezpečit svá pracoviště proti úrazům a dopravní podnik dostatečně nezabezpečil provoz trati. Řidič tramvaje, nemá možnost z koleje uhnout.

ddan2

ddan2 | 25. 04. 2008, 15:29:19 | více příspěvků | napsat uživateli

cocoonka>o nehodu si rika kazdej centimetr libovolny silnice, staci aby nakej blbec vjel do protismeru tak jak se to ted stalo s tramvaji

cocoonka

cocoonka | 25. 04. 2008, 15:19:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Řekla bych, že kluk na tom je v současné době špatně po psychické stránce už tak dost. Existují přece bezpečnostní předpisy, a povinností zaměstnavatele, v tomto případě tedy dopravce, je zabezpečit zřetelný a bezpečný provoz. Při pracovních úrazech, existuje i příčina "nepředvídatelné riziko práce nebo selhání lidského činitele". V tomto případě pro nedostatečné zabezpečení trati provozovatelem, šlo z mého pohledu, opravdu o zavinění dopravním podnikem. Jak si vůbec taková instituce, co by provozovatel hromadného dopravního prostředku, může dovolit přehledně nezabezpečit trať??? Myslím, že hlavní odpovědnost, je na dopravním podniku. Tím spíše, že už v předchozím roce, na trati k podobné kolizi mohlo dojít. Povinností každého je odstraňovat překážky, které by mohly zapříčinit úraz. To dopravní podnik neučinil.
Opravdu smutný případ, díky nezajištění provozu trati, bude tento mladý člověk, mít do smrti před očima, tuto nehodu a bude si ji vyčítat a učit se žít s tím, že kvůli němu přiš Šlo nehodě předejít?? Kde je pořádné vyšetřování policie a inspektorátu práce?? Jednodušší je hodit vinu na obyčejného zaměstnance, než připustit, že tento úsek si o nehodu říkal celé roky a jen zázrakem se nestalo něco podobného již dříve.

jardajirutka

jardajirutka | 25. 04. 2008, 14:55:57 | více příspěvků | napsat uživateli

hm ale tak kdyby byl aspon trochu pri smyslech tak mu asi dojde ze rozpisy tramvaji tam nejsou pro nic za nic a ze kdyz ma lehce zpozdeni tak asi stejne pockam

babajaka

babajaka | 25. 04. 2008, 14:53:53 | více příspěvků | napsat uživateli

hodně seriozní petice teda jakože!121!

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:50:05

souhlasím !1!

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:49:36

hatebreed85:Neřekl jsem, že ne. Každopádně posouváme tuhle diskusi poněkud jiným směrem, než měl její autor v plánu, takže bych to ukončil !1225!

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:45:59

AC-SCHNITZER: úroveň kvality trestního řízení vždy v první řadě vychází od orgánu PČR

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:43:12

hatebreed85: A není to jedno? Za policii je tam státní zástupce který věc od policie přebírá

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:40:55

AC-SCHNITZER: dobrý právník především odhalí procesní chyby policie kvůli kterým často pachatelé končí na svobodě

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:38:53

gangster_girl: Naše justice je nedokonalá a dobrý právník dokáže najít chyby a skulinky, které následně využije

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:30:37

gangster_girl: proč hodnotíš výši trestní sazby a rozsudky soudu, když to znás tak maximálně z detektivky v televizi?

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:29:40

hate breed:myslis ze neumim cist

ddan2

ddan2 | 25. 04. 2008, 14:28:35 | více příspěvků | napsat uživateli

AC-SCHNITZER>no nastesti ho nezprosti, to by si usili dost neprijemnej jurkdat a museli by pustit vsechny, pocinaje autobusakem co zabil tech 19 lidi kdejakym hejhulou co prejel jednoho.

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:27:59

gangster girl nemluv o věcech kterým nerozumíš

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:27:32

hatebreed85: minimálně.....

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:27:06

zda se mi ze jeho trest neodpovida jeho cinu...
napr.kulinskej zneuzil polovinu peveckyho sboru a dostal tri roky podminku.nekdo mene znamej zneuzije jednou a de na dvanact..

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:26:44

tak trošku je to vina i řidiče, když má přesně určený čas...ael DPO určitě větší

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:25:59

Vozemtrisk : myslíš že by se jim mohlo stát něco horšího než jemu?!24!
třeba něco jako těm štastným cestujícím, kterým způsobil smrt?!1!

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:24:09

konečně někdo o tom začal mluvit ,ale podle mě podnik za to nese spoluzodpovědnost jen v připadě ,že by tam nebyly semafory a nebo se kolegove vyjadřili ,že maji jine nařizení

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:22:22

macinko a vlaky se nikdy nesrazily, že?

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:22:05

Koukam ze je tu hodne totalne vymastenejch lidi,kdyz sem si precetl co tam pisou za kundoviny do ty petice. Doufam ze se vam stane jeste neco horsiho nez tomu nestastnymu ridici. !255!

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:21:38

je fakt že v dnešní době techniky by si tohle neměli dovolit... stačil jen semafor jak to mají vlaky....

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:20:36

!670!!511!

uživatel eliminován | 25. 04. 2008, 14:20:03

hatebreed85 : nemám bráchu!24!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

tramvajáktramařidičkauzanázorvelkávinapeticepodpispodnik

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑