Diskuze a otázky - Ona mě odmítla.

úvodní strana | aktualizovat | dolů

MestizoD

MestizoD | 20. 10. 2016, 23:14:03 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Pokusím se Vám to sepsat hezky od začátku.
Ono se mi do toho serou 2 lidi. Ta holka o kterou mám "zájem" ... udajně všechno co jí napisu vyžvani našim dvěma kolegum.
Jeden kolega co se mi do toho sere, mi dneska říkal, že ona se dneska vztekala, že jí nikam nepozvu, že už se známe rok a nic jsem nedělal. To podotýkam, že si dotyčny muže vymýšlet, protože nás dotoho jaksi "nutí". To jsem mu nevěřil a řekl jsem mu,že kecá...a on mi pak řekl vetu kterou jsem ji fakticky napsal. Takže ona mi lže. Protože jsme si řekli že to bude jen mezi náma a nebudeme do toho tahat Ty dva kolegy. A jak jsem nyni zjistil, očividne jim vsechno co napisu vyzvani ... te jedne kamaradce, s kterou kamosim i ja ocividne vyzvani vsecho do posledniho pismene. (mám se divit? žensky).
Tak jsem dneska prisel za ni na linku. Ona si postezovala co se ji delo a nedelo v praci a ja čekal na vhodnou příležit až nebude nikdo kolem nás abych ji pozval. Tak tedy. Příležitost nastala, řekl jsem ji: Zašla by si někam ,v sobotu večer?
Ona nahodila takovy usmev, nebo uskleb nebo ja nevim co to bylo a pak to hned zakecela necim jinym co se stalo na lince. TAkže jsem se nic nedovedel,zdali ano ci ne.
Nedalo mi to,a tak jsem ji o 18:00h volal. Zrejme jsem ji vzbudil. Aříkam ji: Carevno(říkam jí tak), rád bych si s tebou popovídal dýl než jen 10 minut. Sice jsem se tě ptal, jestli bysi někam nezašla,ale ty si se jen tak hezky usmála,ale neodpověděla si. Tak zašla by si v tubotu někam(tak nejak jsem to řekl, a dost me sralo že jsem zapominal slova a co říkat, nechápu to) a ona mi řakla: Davi ... a něco otom,že musí nekam se psem nebo co. Že se stehovali, a že nekde neni navyknuta. že s ni nekam jede nebo co.
NEvim zdali tomu veřít. JEstli to neni vymluva..ale pak ona nabidla,že bychom nekam mohli zajít přísti tyden. Ona ma pry noční,já ranní. A že vstáva v 13:00h a že bysme se mohli sejít. Tak jsem jí rekl:" fajn", a že se domluvíme potom. Ona řekla tak jo .. a skončili jsem. Tak co vy na to?

reagovat

V diskuzi je 304 příspěvků a shlédlo ji 3244 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 16:50:58

> MestizoD
Nic s negrama nemám. Jsem Evropanka a tohle mě nepřitahuje. Spíš, coc s nima máš pořád ty, že věříš takovým bludům typu blackmilk.

No tak sis od toho něco sliboval, jenže ses zmýlil, protože sis nasadil růžové brýle. Každá tě nebude chtít hned. A na tyhle hry mezi ní a několika muži si zvykni. Holt chce vzbudit zájem u vás obou a nejspíš ji baví se dívat, jak se o ni "perete". Přitom vás ale chtít nemusí ani jednoho, jenom si hraje. Normální.

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 16:39:08 | více příspěvků | napsat uživateli

A co se negru s beloskama tyce tak nechapu oco jde. Kdybych to nevidel nepisu o tom, ne?!20! A bludy to fakt nejsou.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 16:38:24

> MestizoD
Já myslím, že to určitě musela vzít v úvahu. Jak jsi poznal, že nevzala? Co udělala nebo neudělala? Resp. co měla udělat?

I vlastní matka a otec kolikrát nechtějí porozumět, natož se vcítit.

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 16:37:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Co mas s negrama? Zadne vztahy nebudou. Ted jsem narazil na jeden...ktery byl pouze zajem z me strany. Je jasne, ze ona nedela se mnou nic co by nedelala s jinyma typkama, tak fakt ze mam jeji sympatie a chtela by me poznat vic a davala by nejake znameni aby se k necemu vymackl a pozvAl ji nekam, fakt nelze vycist. A proc? Protoze to co dela a rika si semnou dela a rika i s nekolika dalsima klukama. Takze zadne speciáni znameni fakt nevydava. Je jen byl hrrr ... a veril ze je to vazny ze i ona to mysli. Ale vypada to, ze si jen oba semnou hrali!24!

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 16:35:21

> EL.pH
Nerozčiluj se. !2!
Nic nepřekrucuji, jen mi nedává smysl, co píšeš a jaký máš k němu teda vlastně postoj. Je to pro tebe teda špatný člověk, nebo nemocný člověk, který už se nezlepší, nebo má ještě šanci?

Super, teď jsme se ale bavili o tvém a jeho chování, které jsme všichni viděli v minulosti a vidíme doteď.
A nepíšeme ani odbornou literaturu, ale naše dojmy, pocity, názory a sdílíme je s ostatními. Vlastně se nechceme k něčemu dobrat. Chceme si tady jen povídat s ostatními.

A kdo nikdy nelhal, natož aby říkal všechno? Je to jeho soukromí, není povinný nám tady cokoli sdělovat, ani my jemu.
Jo, to je pravda, ale dnes už je medicína tak vyspělá, že se ti do hlavy dostane, zvlášť pokud je nemocná - ta se dá i změřit a na základě toho tě vyhodnotí jako nemocného. Jsou na to testy, které dokonce poznají, jestli lžeš nebo ne.
Samozřejmě, že ta psycholožka mohla něco přehlédnout, ale mě se jedná o to, že ty ses o něm vyjádřil jako o někom nenapravitelným. Možná jsi to tak nemyslel, nevím, ale vyznělo to tak několikrát.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 16:07:52

> MestizoD
Nám spíš dělají i starosti ti tvoji negři s běloškami, abys je nezačal později projektovat do tvých budoucích vztahů (žen) a nepřeskočilo ti.

Myslím, že každý z nás si tu něco zažil, ale že jsme každý trochu jiná osobnost, jinak si to vykládáme, omlouváme a snažíme se s tím vyrovnat po svém. Neznamená to ale, že nevíme jaké to je. Někteří lidé se s tím snaží vyrovnat sami a v tichosti, a až pak po letech o tom promluví, co se jim podaří z toho vyhrabat. A někdo zase mlčí celý život.
Ty o tom umíš mluvit a je ti jedno, co si tady o tobě kdo myslí, protože jsme anonymní a nikdy se neuvidíme.

Takže jinak... kloubouk dolů, mestizo. Máš moje uznání.

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 16:00:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Souvislost v tom kde jsem a vsem jsem vyrustal s tim co jsem sepsal. Jak byli? Ja tam byl sam. Matka tam chodi se sebou. Zvlast.
Neni nejlepsi kdyz ti vlastni matka a fotr reknou, kdyz mas deprese a uzkosti : Kdyz ty neco je, tak si to hod".

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 15:59:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
OMFG. Zase začínáš překrucovat to, co jsem psal já i to, co jsi psala ty. Na to ani nebudu reagovat, je to zbytečné.

Ale já se o věcné diskuzi bavím pořád. Co je další možnost? Pusté tláchání? To má taky svoje místo, ale jinde.
Jestli se chceš něčeho reálně dobrat, vyřešit nějaký problém, tak ti nestačí jenom dojmy a nepodložené teorie. Můžeš mít štěstí a trefit se, ale většinou budeš mít smůlu. Nepíšeme tady fiktivní povídku...

Sice zrovna on většinou nemá tendenci vyloženě lhát, ale taky rozhodně nebude říkat všechno.
Odborníkům, které jsem nikdy neviděl, neslyšel, které neznám a nemůžu soudit jejich slova? Ne, znova píšu, že je to jen jedna z možností, protože nemám žádné iluze o lékařích a zejména v tak "neexaktním" oboru, jako je psychologie / psychiatrie... tam ani poctivý odnorník nemůže mít nikdy jistotu, protože do hlavy lidem prostě nevidí.
A vlastně viz mestizův komentář z 15:47.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 15:56:24

> MestizoD !1413!
Nějak nechápu, jakou souvislost měla ta psycholožka vzít v úvahu - myslím, že právě proto jste tam byli, protože to všechno na tebe mělo nějaký dopad.

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 15:56:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Urcite neni. Vim, nekteri se se snazi v dobrym a cenimvsi toho. Ale porad mi prijde ze proste nevite jaky to je...a buh vi, jak by ste se ve skutecnosti zachovali Vy na mem miste.

Ano, stim bych i souhlasi o tom vedomi. A vim ze nemuze. Neboj.
Myslim ze v te dobe jsem to jeste nedelal, kdyz jsem to sepisoval a byl u ni.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 15:51:28

> MestizoD
A nepřipadá ti, že to tvoje řezání je jakýmsi voláním o pomoc? Teda to psaní sem a dokumentování nám všech těch míst. Je smutné, že máš takové problémy, ale my ti nepomůžeme. Pomáhá ti jen vědomí, že o tom někdo ví. Jenže nikdo s tím nic udělat nemůže.
Ta tvoje psycoložka... ona ti na ty jizvy nic neřekla? Nebo jsi jí to neřekl?

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 15:47:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Rozhodne neprofesionalni. Aspon ke me. Vedela kdo jsem a ci jsem. A nevzala v uvahu co ji jiste matka nakecala o vsem co se kdy u nas stalo a co se provadelo a delo....ze by to mohlo mit dopad na deti.
Opravdu to na nas deti melo na kazdeho jiny vliv. Nejhorsi je, ze ted je relativne klid. Fotr se hraje s vnoucetem. Vsichni jsou spokojeni. Nejvic mi vadi kdyz si vzpomenu, ze kdyz ja mel deprese a uzkosti tak jsem ostatni slysel jak se smeji, bavi se vesele atd. a ja jediny v pokoji se bal dalsiho dne ve skole kdy budu poslouchat pokriky, ignorovani, a nebo jecak kurev kdyz me mela dat ucitelka k nejake na chvili posadit a nebo obracene. To byla cela trida.. A ano, vim ze jsem hloupy a pomaly a zaostaly ale verim ze mit bud dobrou rodinu nebo dobre vrstevniky mohl jsem byt nekdo jiny.
Ted kdyz uz jsem ve spolecnosti o neco znatelne vic otrkanejsi. Nebojim se nekoho poslat do prdele, bavit se ...a citim zajem u druhych o me... tak myslim na jine veci a mam chut delat jine veci a zkouset je...atd.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 15:45:59

Takže se nemýlím, když jsem řekla, že už jsi ho teda odsoudil, jelikož je tak hloupý a nemocný a nemá tedy šanci na nápravu, jak tvrdíš.
O psychicky nemocných lidech je pravda, co říkáš. Ale kdo může rozsoudit, že je psychicky nemocný? Jen doktor, ne ty, ani já, ani nikdo jiný.
Nezdál se ti tak ukradený ještě před chvílí, když jsme mluvili o jeho sebevraždě, byť mu ji "jakože" přeješ.

To je pravda, jenže já se teď nebavila o věcné diskuzi, ale o tvém chování, byť musím člověk argumentuje prakticky pořád, a byť musím říct, že ses docela uklidnil a dá se s tebou už normálně diskutovat bez urážek a podobných dětinskostí.

Pokud je to pro tebe únavné, zkus mít víc trpělivosti a porozumění. Taky ti nepředhazuji, že ti nechci něco vysvětlovat a že mě unavuje, když něčemu v mých příspěvcích nerozumíš.

Dobře, ale nemůžu se zbavit dojmu, že mu nevěříš a nevěříš dokonce ani odborníkům. A on to nejspíš nebyl lékař, ale psycholog - ten tě až potom pošle k doktorovi. Nicméně, ano zhoršil se - nejspíš, a nebo byl už tehdy stejný, jen nám ho teprve teď začal sdělovat...


EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 15:42:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> MestizoD
Co?

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 15:37:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 15:34:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> MestizoD
A jak ji teda hodnotíš ty, tu lékařku?

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 15:31:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru

Matka k ni chodi nekolik let. Zaluje ji vsechno co muze. Co ji kdy kdo fo dela a udelal. Vedela o rodinne situaci. Precetla si muj problem od detstvi po soucasnost a mela jasno. Nic mi neni. Najdi si praci...nejsi naruseny. Tot jeji slova.

Sem pisu, protoze jste me nikdy nevideli, a nikdy se neuvidime. Proto mi nedela problem sem psat vsechno o sobe. Existujete jen na pc.

Rezu se pac to pomaha, pisu to sem protoze chci a ne aby me nekdo litoval. To uplne nesnasim. Nejdriv pred rokem hsem se rezal po hrudi. Mam tam velke jizvy. Ted je to stehno. Mam tam hooooooodne jizev a dnes pribude dalsi. No co....ukazovat se bohuzel nikomu nebudu. Ja se moc snadno do nejake zakoukam a pak zamiluju.

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 15:23:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> EARTHLING
Udivuje me, ze se ptas zrovna na tohle potom vsem co jsem tu o te situaci napsal.
Tak znova. Chtel jsem to poprve zkzsit jaky to je. A celou dobu co jsem tam, tak me nevifeli ze bych mel holkku apod.je mi uz trapne jak se me ptaji jestli nekoho nam. Kdyz reknu ze ne ... ze je to tezky, zadna me nechce nebo je zadana...nebo jsem kdysi lhla ze mam apod. A taky jsem nechtel byt o prazdninach zas sam.
A ted jsem ve slepe ulicce. Sere me, ze ani jednou ze tri otazek mi neodpovedela. Sere me, ze ji asi do toho uvrtal ten kolega, s kterym by sla spis nekam kdyby ji rekl.
Pak ta pica ke me prijde a pta se me: Ty se semnou nebavis?". Vas by to nenasralo, po tom vsem? A jeste to udelaji tak, ze nakonec ja budu ten kdo ji nikam nezval, nesnazil secapod?
Jeste kdyz prijde ten kokot za ni, a ona ho hned obijima, rika mu co rikam, ukazuje mu me sms. Apod. A jeste si troufne rict, ona se semnou nebavi kdyz si tady!
Tvl co bych s ni mel mluvit kdyz za ni prijde, delaji picoviny spolu, osahavaji se apod?

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 15:19:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Mýlíš.
On nemá šanci na zlepšení kvůli své psychické poruše, ať už je jakákoliv. Psychicky nemocný člověk se sám nevyléčí a kolikrát ani nechápe / nepřipouští si, že je nemocný. Že je hloupý v tom ale taky hraje roli.
Nikam ho zavírat nechci, je mi úplně ukradený.

Protože to je základ (věcné) diskuze a je smutné, že takové samozřejmé věci vůbec musím speciálně vysvětlovat.
Pak je používáš nesprávně účelově.

Začíná to být zase dost únavné. Čti pořádně, psal jsem, že je to jen možnost. Jeden z možných důvodů, proč mu tehdy nepomohl.
Ale to už sem taháš něco jiného. Nikdy jsem nepředpokládal, že by tehdy mohl být nebezpečný. nebyl k tomu důvod, a stejně by to nejspíš viděl i ten lékař. Celou dobu tu přece píšu, a dokonce jsme se na tom i shodli, že se jeho stav od té doby zhoršil a já myslím, že docela výrazně.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 15:11:47

Ty jsi ho už odsoudil, protože podle tvých slov, je přece hloupý a nemá tak šanci přijít na svoje vysvobození. Nejradši bys ho nechal zavřít někam pod dohled a podal mu kvanta prášků. Nebo se mýlím?
Proč všude vidíš nějaké argumenty - to slovo používáš velmi často a vytahuješ ho jako svůj krucifix. O žádné argumenty nejde, jde o tvoje chování stejně jako o jeho, stejně jako o moje a jiných tady. Každý nás soudí podle toho, jak se tady prezentujeme, ale nikdo o nás prakticky nic neví.
Ano, rozumím. Chceš se zase hádat o významy pojmů? Zkus to někdy i jinak...

Domýšlíš si neodbornost toho psychologa. Vzhledem k tomu, že jsou tihle lidé cvičení právě na to rozlišovat mezi lidmi lidi nebezpečné od těch bezpečných, stát se to pravděpodobně nemohlo.

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 14:59:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Říká někdo, že ne? Ne, nesoudím. Jenom říkám to, co je i tak zřejmé. Nebo by mělo být.
Tak mě soudí ti, kteří to dělají z nedostatku jiných argumentů. I když argument není správné slovo, oni je nikdy nemají.
Slabomyslnost a odvětví hlupáctví? Rozumíš těm slovům vůbec? !499!

Kde si je vymýšlím? To se jako nemohlo stát?

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 14:55:12

Ano, ale i hloupý člověk může pořád žít dobře a v rámci možností slušně. Soudíš ho jako by někoho zabil. I tebe tady lidi soudí díky tomu, jak si o sobě myslíš, jak si chytrý a ostatní jsou jen nuly. TO je taky slabomyslnost a odvětví hlupáctví, i když můžeš mít IQ 200...jak se říká: Příliš vědomostí, málo moudrosti.

Ano, přišla s časem, jako u většiny lidí, ale taky s tím že má publikum. I když se mu směje, hlavně, že ho vnímá.
Tak to už si tam, podle mě, zase domýšlíš věci, které by sis sám přál (s tím odborníkem "na nic")...

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 14:53:09

> MestizoD
A ono je něco špatnýho na tom nechtít vztah ?

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 14:41:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> MestizoD
Internet sis po roce konečně pořídil, potom, co se ti tady kvůli tomu vysmáli, ale bydlíš v tom bytě už, nebo je všechno při starým? !638!

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 14:39:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Je to marné.
myslím, že hloupým ho dělá to, že se prostě jako hloupý narodil. To se stává, lidi bývají inteligentní, lidi bývají hloupí, on je z té druhé skupiny.
Spíš by tu neříkal všechno. Protože to není něco, co lidem píšeš do veřejné diskuze, obzvlášť cizím lidem. Ona ta jeho dnešní otevřenost taky přišla s časem, jak se stával zoufalejším a zoufalejším.
Bylo to před léty... to i tady ještě nepůsobil tak zoufale. Ono se to zhoršuje...
A navíc, kdo ví, jak kvalitní ten lékař byl nebo jak moc se jím chtěl vůbec zabývat.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 14:36:23

> MestizoD
No, tak vidíš, že se umíš postavit lidem, kteří o tobě jen tlachají a de facto nic neví. Možná nebudeš tak úplně v háji.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 14:34:34

Jo, to je mi jasné. Má sociální fobii, zřejmě. Bojí se jednat s lidmi.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 14:33:15

Nepřeceňuji ho, vidím i jeho světlou stránku. Není to lepší než to celé smést ze stolu a odstranit?
Není zase tak hloupý, hloupým ho dělá jeho ego, které taky neumí ustoupit a jeho sebelítost, co ho dělá slabým.
Proč by lhal o něčem takovém? Kdyby to s ním bylo tak zlé jak říkáš, onen odborník by to poznal a poslal ho k psychiatrovi. Na to přece mají tihle lidé vzdělání a školy.

On si to vymyslel, aby aspoň nějak obhájil sebe, že přece není tak špatný. To ti druzí.

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 14:23:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Net mam uz asi 4 mesice. Uz jsem to tu psal. Platim 399kc.

Zbytek se vyjadrim az budu doma. Ted jdu z prace.

Ale stbe me, ze nejspis ts mrdka ted nakeca lifem ze ja neprojevoval zajem. Ze je ji nechci. Ted se na me budou divat jako na toho ktery asi nechce vutah apod.

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 14:07:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Protože není schopný si zavolat poskytovateli. Jak si sám zařídil ten byt je mi záhadou. Ale možná na to sám nebyl.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑