Diskuze a otázky - Ona mě odmítla.

úvodní strana | aktualizovat | dolů

MestizoD

MestizoD | 20. 10. 2016, 23:14:03 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Pokusím se Vám to sepsat hezky od začátku.
Ono se mi do toho serou 2 lidi. Ta holka o kterou mám "zájem" ... udajně všechno co jí napisu vyžvani našim dvěma kolegum.
Jeden kolega co se mi do toho sere, mi dneska říkal, že ona se dneska vztekala, že jí nikam nepozvu, že už se známe rok a nic jsem nedělal. To podotýkam, že si dotyčny muže vymýšlet, protože nás dotoho jaksi "nutí". To jsem mu nevěřil a řekl jsem mu,že kecá...a on mi pak řekl vetu kterou jsem ji fakticky napsal. Takže ona mi lže. Protože jsme si řekli že to bude jen mezi náma a nebudeme do toho tahat Ty dva kolegy. A jak jsem nyni zjistil, očividne jim vsechno co napisu vyzvani ... te jedne kamaradce, s kterou kamosim i ja ocividne vyzvani vsecho do posledniho pismene. (mám se divit? žensky).
Tak jsem dneska prisel za ni na linku. Ona si postezovala co se ji delo a nedelo v praci a ja čekal na vhodnou příležit až nebude nikdo kolem nás abych ji pozval. Tak tedy. Příležitost nastala, řekl jsem ji: Zašla by si někam ,v sobotu večer?
Ona nahodila takovy usmev, nebo uskleb nebo ja nevim co to bylo a pak to hned zakecela necim jinym co se stalo na lince. TAkže jsem se nic nedovedel,zdali ano ci ne.
Nedalo mi to,a tak jsem ji o 18:00h volal. Zrejme jsem ji vzbudil. Aříkam ji: Carevno(říkam jí tak), rád bych si s tebou popovídal dýl než jen 10 minut. Sice jsem se tě ptal, jestli bysi někam nezašla,ale ty si se jen tak hezky usmála,ale neodpověděla si. Tak zašla by si v tubotu někam(tak nejak jsem to řekl, a dost me sralo že jsem zapominal slova a co říkat, nechápu to) a ona mi řakla: Davi ... a něco otom,že musí nekam se psem nebo co. Že se stehovali, a že nekde neni navyknuta. že s ni nekam jede nebo co.
NEvim zdali tomu veřít. JEstli to neni vymluva..ale pak ona nabidla,že bychom nekam mohli zajít přísti tyden. Ona ma pry noční,já ranní. A že vstáva v 13:00h a že bysme se mohli sejít. Tak jsem jí rekl:" fajn", a že se domluvíme potom. Ona řekla tak jo .. a skončili jsem. Tak co vy na to?

reagovat

V diskuzi je 304 příspěvků a shlédlo ji 3245 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 29. 10. 2016, 13:55:36

> MestizoD
Nic, necháš ji přilézt a pak jí řekneš, že nemáš zájem. !1351!!1229!

EL.pH

EL.pH | 29. 10. 2016, 13:45:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Nepřipadáš si po těchhle diskuzích trapně, mestizo? !499!

MestizoD

MestizoD | 29. 10. 2016, 13:40:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru

A co pak kdyby prisla ona? (coz je velmi nepravdepodobne, ale i pres to)

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 29. 10. 2016, 13:25:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Námět na telenovelu.

uživatel eliminován | 29. 10. 2016, 13:01:44

No jak chceš... já bych ji nechala být a jestli, tak at přijde ona.

MestizoD

MestizoD | 29. 10. 2016, 12:35:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru

Ok.neni to paranoia.

Kdybych mu tohle rekl, tak by poznal ze vyhral. Ze mi nejak jeho slova vadi ci ublizuji. Proto taky rika: Pristy tyden tu dva dny ndbudu, aspon si odemne odpocines apod. pritom me nijak neublizuje svyma kecama. Dokazu ho poslat do hajzlu. Ale ted me vadi to co vyvedl v situaci a ze ona v jem je s nim a hraje podle nej.

Jak jsem uz psal tohle neni norml.situace. V dost vecel kecala...a nejspis chce, abych ja a ten kreten se s ni bavili navzajem nebo co. Nebo nejak soutezili o ni. Pritom on je asi o 18 let starsi. Ne, nemam zajem. Prece jenom kdyby i z jeji casti byl zajem ... tak by sla semnou ven, a dle toho by se vyhodnotili dalsi veci.
A nejspis me ma za trosku.v praci to je vse ok ...ale mimo radsi nic.

uživatel eliminován | 29. 10. 2016, 12:17:07

> muz.s.vlasy
Dej si facku. !1351!

uživatel eliminován | 29. 10. 2016, 12:15:57

> MestizoD
Ano, s nimi. A nejsem bůh.

Tak upřímné nejsme žádná, jelikož naše pravda by vás asi dost bolela, ale to neznamená, že hned dělám z někoho idiota. Tahle ho z tebe nejspíš dělá a užívá si to.
Jednoslovné odpovědi nikdy nevěstily zájem...
Holt jsi byl zklamán - toho ještě bude, ale teď už víš, že si máš dávat pozor a nevěřit všemu, co se zdá být na tvé straně.

Ignoruj to, pošli to do outu, nebo mu natvrdo řekni, ať drží hubu, že nejsi zvědavý na jeho stupidní kecy !1376!...

Je dobře, že budeš naštvaný - to ti pomůže ho (i ji) poslat někam.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 29. 10. 2016, 11:42:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> MestizoD
Musíš jí zbít a pak si uříznout nohu žiletkou.

MestizoD

MestizoD | 29. 10. 2016, 11:40:08 | více příspěvků | napsat uživateli

A v jakych otazka to s tema beloskama a cernochama? To paranoia neni,boze.

Ano, citim se za vola kdyz jsem pobliz a oni dva taky. Takhle bych si teda vztah nepredstavoval, uz ted neni schopna jednat na rovinu a uprimne. Za tu dobu ani jednou nenapsala sama ... a to na fb byva celkem dlouho. To vzdycky ja psal. A co jsem cetl na netu, tak zensky si pry davaji zalezet cova jak pisi a vety rozepisi tak, aby je bavilo cist. Ona napise jednoslovne...nebo jednou vetou. A chvili jsem mel pocit te je necte cele. Diskretnost, to mas recht. To ja dodrzel co jsem, ze to s nikym sdilet nebudu atd.zatim co ona rekla totez a lhala.

A jak se mam zachovat, kdyz zase prijdu, a budou mmit kecy typu: A hele tady je tvuj milacek, davidek. Bez si za svym milackem apod.

Ano, zajem uz nemam o setkani. Protoze cokoliv udela p projevila by zajem( ciz se dle me nestsne, ale kdyby) tak by v tom videl, ze to udelala z donucenim toho kretena.
Ale dal jsem mu jasne najevo ze ho nemusim. Ja s nim skoncil. Nemam chut se s nim bavit ani na nej koukat.

No ted to pisu s klidem a verim tomu... jenze jak se znam, tak jak prijdu do prace, stejne budu kvuli tomu nastvany.... to me stve!2!

uživatel eliminován | 29. 10. 2016, 10:30:17

> MestizoD
Nejsem si jistá, ale vzhledem k tomu, že jsi paranoidní už v jiných otázkách, možné to je.
Pokud je to ale tak, jak líčíš, je dost možné, že si z tebe dělají srandu a i kdyby ne, odešla bych už z principu, jelikož: 1. Nehodlám se s někým dělit, 2. Vola ze mě nikdo dělat nebude, 3. Ta holka neví, co je diskrétnost a nemá slušné vychování

Chytrá, sympatická, ale je to p*ča...

Takové chován by ti mělo vadit, i kdybys ji rád neměl - sdílí tvoje soukromí s někým dalším.

Takže ji už necháš plavat?

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 23:21:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Tvl ctes ty vubec ty moje komenty cele? Nebo jen vygrhavas slova z konextu a z toho delas zavery?

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 23:17:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Ty s temi lidmi nejsi v kontaktu, nevis jak se chovaji a co rikaji. Ale ses si jista ze si jen domyslim. A i kdyby, jak vis ze to neni pravda?

Vsechno jiste ne. Jako libi se mi, je chytra a sympaticka.

Aha, takze tebe by tohle vsechno nechavalo chladnou, jo. Ok. Ne kazdy je jako ty!!!
Rad jsem ji jiste mel. Nez se roztocil ten kolotoc s moznosti s ni chodit apod.ja ji napsal jak ji vidim a vnimam, ona me ne. Ver, ze se chovam uplne jinak kdyz je mi nekdo nesympsticky a nemam ho rad. Vsechno to zacolo tim kretenem a jejima ironickyma pokrikama pred celou linkou, otazka.a a proc ji nechci apod. To mi proste zavadilo, ze jsem ji ten den napsal a ptal se, co to melo znamenat. Tak jsem ji napsal ze by mi nedelalo problem to s ni zkusit atd. A postupem casu se zacalo objevivat jak keca ohledne tech sns, ze tomu kretenovi nic nerika, ze to probereme jen mezi 4 ocima a ze nestoji o to aby se do toho montovaly dalsi lidi. Atd.
Kdybych ji nemel rad tak by mi to asi nevadilo, nemyslis? Hodil bych to za hlavu. A nepsal bych ji, ze je hezka a sympaticka atd. Ja mel za to ze je to mezi nama jen ale jak se ukazalo. S nim je uplne jiny clovek. A fakt nehodlam s nekym soutezit o jeji prizen. Ji na tom od zacatku nezalezelo. Jak vidis na zri me vyzvy pozvani si nekam zajit ve dvou ignorovala.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 22:06:08

> MestizoD
Ke tvé osobě, která podezírá a domýšlí si kde co.
Aha, takže bereš jako všechno, co se namane? Plus se zase bojíš těch předsudků lidí, co si o tobě asi tak řeknou?
Nicméně,nadáváš jí dost hnusně - takhle i představuješ život s někým koho máš rád? Vždyť ty já rád vůbec nemáš, je to pro tebe jen holka, která by konečně mohla být s tebou.

Jako že máš se na ni vykašlat.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 10. 2016, 21:00:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> MestizoD
Proč jí neosaháváš, když ona tebe ano ?

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 19:33:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Paranoidni? K cemu to ted pises?
Ocividne ne. Nechci skoncit s nalepkou jako: Jeho chtela holka ale on ji ne.
Co asi rekne lidem kteri nam fandili...spis me aby to vyslo? Jim muze nakecat ze ja se nesnazil, nikam ji nezval Apod.
Nedelala a nerikala si semnou nic, co by nedelala a nerikala si s jinyma.
Zadny znameni vetsi sympatie...oproti ostatnim. A jeste ta situace z dneska, kdy jsme byly ja a 3 zensky. Pak tam dorazil ten kreten, ona ho zacala obijimat, laskovat s nim apod. Tak jsem se od nich par kroku vzdalil, aby poslouchal ty zbyle 2 zenske a ona hnedka: Vidis, kdyz si tady , tak se semnou nebavi. " ( rekla to stejnym ironickym tonem a usmevem, jako tehdy, kdyz pres celou linku zarvala" a proc me nechces?" ) ... on se pak zeptal, ty secs ni nebavis kdyz jsem tady? A rikam" eeeeee ne". A on: Ted si mel rict jo".
Jako, co bychvs ni mel mluvit kdyz veskerou pozornost venuje jemu, dela s nim picoviny a osahavaji se...a ja tam na ne budu cumet?!2!

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 18:44:45

> EL.pH
Takže toho necháme tak či tak.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 18:43:44

> MestizoD
A nebo jsi prostě jenom paranoidní a nic z toho není pravda. Jenže by sis měl srovnat v hlavě, co vlastně chceš, protože ji už očivedně ne. Tak se tím nemá smysl už zabývat.

Tak to bych byla asi taky dost naštvaná, nicméně, proč jí to neřekneš? Normálně bych jí řekla, jestli má ze mě srandu, tak ať jde jinam a ať se nediví, že si jí nevšímám, když není schopná říct pravdu a držet slovo.
Na tohle se vykašli. Tohle nemá budoucnost.

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 18:23:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne, nejsem nervózní, jenom nevidím důvod, proč ti zas mám všechno vysvětlovat 3x.

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 18:23:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Ano...to tak vypada. Jiste ze to nerekla. Jine vysvetleni fakt neni..no mozna je ale nic moc nenasvedcuje tomu ze by mela zajem nebo neco. Jak je to u me.
Dobry kamarad? Ocividne ano. I kdyz netusim jak se mu to povedlo.
Ale i tak...co mu to ma co ukazovat? Nevim jestli si neco vymxslel on nebo ne.
Ona sama rekla, ze mu jako rekla ze nepotrebuje nejakou dohazovacku, ze si to my dva vyrikame nebo zaridime samy atd. A tady bych ji to neveril ze by k nemu byla takova.
Ona mi rekla ze ty sms nikomu nedava precist, on mi zas rekl ze sotva vejde a uz mu rika " hele co mi davca napsal" - je dost mozny ze si to vymxslel. Va taky on mi rekl, ze se jednou vztekala, ze ji znam rok a nikam jsem ji nepozval atd. - to je taky mozny ze si to vymxslel...a nebo mohla sehrat divadilko pro oststni. Mohla to myslet ironicky, ze srandy apod. Neverim ji.
Ted se citim ok, citim na dusi klid ale jak mile zas bude pobliz zase spadnu nastvane nalady.
Jednou jsem se ji ptal osobne, zdali zajde v sobotu nekam na jidlo kolem sedme vecer. Udelala zvlastni usmev nebo co odvratila pohled a pak to zakecala necim jinym. Tak jsem ten den volal ji a rekla ze musi nekam se psem. A ona navrhla dalsi tyden ze bxsme mohli jit. Rikam fajn. Tak ji v utery pisu, kdyby se ji to hodilo? Neodpovedela a pak mi rekla ze to nechtene smazala, psk mi pry chtela napsat ale zapomela na me. Ten den ji tu sms pred ni posilam znovua rikam ji co v ni je. Jednim uchem divnitr a druhym ven. Absolutni nezajem ocividne. A dnesksma proste normalka. Ani slůvkem se s tim nezminila, ani naznakem a jeste ma tu drzost za mnou prijit a rict: Ty se semnou nebavis? wtf?

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 18:21:15

> EL.pH
Ok, vidím, že už jsi zase nervózní. tak toho zase necháme.

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 18:11:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Jde ho ignorovat přesně stejně jako ty sousedy. Tím, že si ho dáš do ignorace odsud nezmizí a nezmizí ti ani jeho diskuze, který si pořád budeš moct číst.
Ten "fakt" si vážně odmysli, protože je dost daleko od pravdy.

Na co odpovědět? Na tu otázku, která nedává smysl a ve který mi podsouváš něco, co jsem nikdy neřekl? Co ti na to mám odpovědět, kromě "čti pořádně"?

WTF. !20!

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 17:55:35

> EL.pH
Sousedy ignorovat nejde a můžeš na ně zavolat policii, jelikož pálit takové věci je pod pokutou. Ale ignorovat uživatele tady jde. Jen se nudíš a jelikož si nemáš s kým psát, tak reaguješ aspoň i na něj. Když si ještě odmyslím fakt, že si odmítáš dát do ignorace kohokoliv, snad abys vypadal lépe, nebo nevím...

Já naopak myslím, že sem chodíme ze zvyku a právě i kvůli oněm "kamarádům na písmenka". už i dlouholetým...

Můžeš mi, prosím, normálně odpovědět, namísto WTF???

Ano tomu rozumím, ale nemusíš z něj hned dělat nemocného budoucího pachatele.


uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 17:30:53

> MestizoD
Jo z takových profilů ze skupiny "Máme rádi černochy" to lze vyčíst snadno a taky narazit na samé takové ženy. Asi jako ve spolku záhrádkářů, kteří preferují česnek nad cibulí.

Brno je velké město, je tam více etnik. Není divu.

A to, že z lítosti, sis ale vymyslel sám, že jo? To ti určitě neřekla.
Ona mu ukazuje tvoje sms? On je její nějaký dobrý kamarád nebo co že má k němu takovou důveru?

Tak jestli se o ní vyjadřuješ jako o p*** tak to už ji asi nechceš, doufám.

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 17:28:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
To je podobné jako když máš tendenci se zaobírat smradem, který se k tobě pravidelně line od sousedů, co rádi na zahradě pálí pneumatiky. Nic s tim neuděláš, ale jednou za čas jim prostě řekneš, ať s tím jsou do prdele.

Nevypadá to tak. Protože to tu nevypadá zrovna jako setkání dlouholetých kamarádů, že ne?

> Opravdu věříš, že existují lidé, kteří nikdy nezalhali?
??? WTF

Jo, a právě proto říkám, že o nich nemám iluze. To jako iluze o jejich neomylnosti a správnosti všech jejich závěrů.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 17:23:15

A zase pro jednu blbost člověka zapomeneme na všechno to dobré, co udělal a za co ho nikdo ani nechválí.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 17:22:15

> EL.pH
Dobře.
Je ti to jedno ale pořád máš tendenci se jím zaobírat, i když se ničemu nedobereš.

A nebo se něčeho chceš dobrat ty a my ostatní si chceme jen povídat u čaje o páté. Kdy naposledy tady vlastně byla taková diskuze, u které jste se ty a ostatní něčeho dobrali a čeho?

Ježíš? Kde?
Opravdu věříš, že existují lidé, kteří nikdy nezalhali? Nejdřív musíš zalhát, aby sis uvědomil, že lžeš a že se to nemá. A určitě nejsou tak čistí...

Tak se odborníci holt spetli stejně jako automechanik zapomene jeden šroubek v autě a ono to zas nejede. Nadneseně... Psychiatrie je jedna z nějtěžších disciplín jakožto lidský mozek sám.

MestizoD

MestizoD | 28. 10. 2016, 17:10:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Nepritahuje!2! No ver ze bludy to nejsou. Muzu ti poslat progily nekolika cesekva slovenek ktere maji jiny nazor. A z tech profilu se dostsnes k dalsim a dalsim profilu.
A potkam tak cca 3 denne...nekdy i vic.

Sliboval, protoze ona napsala: Tak ja ti tu sanci dam. A ted je velmi pravde podobne te z litosti. Ten zmrd ji jiste vykecal ze co me zna tak nezpatril ze bych mel holku. Ze jsem ji urcite nikdy nemel...a tak se domluvili a zzelelo se ji me.
Jojo, ted mi to dava smysl... a asi to tak fakt budu. On ji stejne do toho tlacil pac mozna on chtel abysme byli spolu. Jenze ona byla jineho nazoru...asi.nejprve tvrdi ze si to vyridime samy mezi sebou a pak mu ukazuje me sms...atd.proste trapas.
Mebudu si ji vsimat...ne protoze me nechce. To snesu ale ze se me udelali picu.

Ach jo. Skoda ze fakt nemam holku, jinou a hezci nez tu picu...bych jim vytrel zrak. Pica.. A ted do toho ty spropadeny vlasy ubyvaji a ja porad nic nemam.

EL.pH

EL.pH | 28. 10. 2016, 17:09:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Nikdo se tady nerozčiluje.
Je obojí. Jeho šance nehodnotím, protože je mi to jedno.

Ne, to nechceme, to možná chceš ty. Ale řekl bych, že všichni ostatní se tady něčeho dobrat chtějí, protože tohle není odpolední diskuzní kroužek přátel u dobrého anglickéo čaje.

Ježiš?
Všechno je to otázka míry. Jsou tu lidé, kteří lžou často nebo rovnou neustále, a navíc ještě hloupě (ve smyslu, že to jde snadno poznat), a ti se pak stávají nedůvěryhodnými a podle toho se k nim taky přistupuje. Pak tu jsou lidé, kteří to tak nedělají. To neznamená, že jsou čistí jak čerstvě padlý sníh a nikdy v životě neřekli nic, co by nebyla pravda. To znamená, že jsou to normální lidé, kteří lhát nepotřebují a dají se považovat za důvěryhodné a brát vážně.
A zase jsem u vysvětlování samozřejmých věcí...

Pamatuješ na ten nedávný případ, jak nějaká ženská pobodala jinou ženskou nůžkama v obchodě? To byla ta, kterou ten den odborníci pustili z ústavu, protože ji neshledali nebezpečnou. Tak asi tolik k tomu, jak se moderní medicína dokáže dostat lidem do hlavy.

uživatel eliminován | 28. 10. 2016, 16:54:27

> MestizoD
A kolikrát jsi to viděl?
Já to viděla tak možná v nějakém videoklipu, kde rádi mísí kultury, aby navodili pocit svobody. A i kdybych to viděla naživo, vůbec mě to nezajímá.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑