Diskuze a otázky - Očistný den

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 22. 06. 2013, 11:58:20 |

Vaše zkušenosti

reagovat

V diskuzi je 135 příspěvků a shlédlo ji 2382 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 06. 2013, 23:12:08

> Neex_Carmen
taky jsem to radši svodou ještě nezkoušela, jedině s džusem :)
a s tou sračkou, od tý doby, co beru ječmen, chodím 2x častějc

uživatel eliminován | 25. 06. 2013, 19:58:34

> Neex_Carmen

No když tě tak poslouchám jak to barvitě líčíš, tak myslím, že bych se uzdravil jen při představě takovéhoto pokrmu !11!

uživatel eliminován | 24. 06. 2013, 19:10:21

> Byl_sem_M-Cristiane
tímto opravdu ne... možná když necháš v kolečku posekanou trávu tak den, pak ji namixuješ a naliješ do toho vodu, promícháš, tak poznáš tu chuť a nemusíš si ječmen ani kupovat!2!

uživatel eliminován | 24. 06. 2013, 18:27:56

> Neex_Carmen

Tak hlavně, že ses neuchlastala k smrti !2!

primavera

primavera | 24. 06. 2013, 08:35:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Nečistit, ale spálit skodliviny sportem, saunou,zdravou životosprá možnýchvou, životním optimizmem, !1216!

uživatel eliminován | 24. 06. 2013, 00:36:00

ten ječmen jsem taky pila a světe div se, rok jsem díky tomu nebyla marod...!1331! a předtím jsem chytila kde co, každej měsíc bolesti v krku atd. slyšela jsem, že je to jako hodně velká porce zeleniny každý den...plný vitamínů, pročišťuje to organismus (tak, že starší lidi po začátku "kůry" mají třeba tejden sra*ku, neboť mají v sobě více škodlivin, než-li mladí), upravuje to trávení... já tomu věřím, zkusila jsem to a kdybych nebyla líná si kupovat džus, piju to každej den ( s vodou to nedávám, smrdí to jak spařená tráva!2!)

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 15:16:31

> filisek

Nezáleží na tom, odkud pochází samotný ječmen... a obal s návodem je určitě pro ČR jiný než pro ameriku.

Ale jak sama říkáš, spousta (nejspíš i většina) lidí se nechce pídit po věrohodných informacích, a raději věří na tyhle zázraky. A to je pro obchodníky úplný ráj...

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 14:14:51

> Byl_sem_M-Cristiane
tak ten můj ječmen je z USA, takže podle tvé teorie by to mělo být vše v pořádku

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 14:13:36

> Byl_sem_M-Cristiane
neumím anglicky a pokud tam napíšou, že to něco obsahuje, tak jim věřím, že to obsahuje, jinak by porušovali zákon

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 14:04:30

> filisek

A jinak lze najít spoustu článků (zejména, pokud umíš anglicky), které pocházejí z celkem seriózních zdrojů (výzkumných ústavů, univerzit atd) a popisují nejrůznější experimenty, které se s těmito věcmi dělaly.

Jenže ty přece nechceš vědět pravdu....nebo ano ? !5!

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 14:01:28

Jako první se můžeš například dočíst (třeba přímo v zákonech této země), že na "doplňky stravy" nejsou kladeny žádné jiné požadavky na testy účinnosti, než jsou na obyčejné potraviny. Tj. nesmí to být zdravotně závadné. To je všechno.

Už to, že se tyhle věci (doplňky stravy) prodávají spolu s léky je marketingová ztrategie, jež má lidem vsugerovat, že si kupují "něco jako lék" a né jen "něco jako rohlík"...!20!

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 13:57:07

> filisek

Umím číst !5!

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 13:52:13

> Byl_sem_M-Cristiane
jak víš, že to nebylo prokázáno?

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 13:14:45

> filisek

Já pouze neuznávám, když o doplňcích (nebo o čemkoliv jiném) někdo uvádí účinky, které nebyly nikdy prokázány.

To je normální podvod, a třeba ve státech je to už dokonce zakázáno. A u nás v principu taky, jenže se tím zatím nikdo reálně nezabývá...

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 13:07:12

> Byl_sem_M-Cristiane
takže absolutně neuznáváš jakékoliv potravinivé doplňky?

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 12:59:14

> filisek

Jasně, jde prostě jen o to, že ty máš nějaký problém, který chceš řešit, a oni jsou (povětšinou) jen podvodníci, kteří toho využívají (zneužívají)

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 12:56:35

> Byl_sem_M-Cristiane
no ale ještě k tomu tvému: "obchodníci nabízející podobné přípravky jsou prostě jen parazité na lidském naštěstí"
Nevidím nic špatného na tom, pokud mám nějaký problém, se ho snažit řešit, neříkám, že to pomůže, i když si myslím, že už důěru v daný preparát může pomoct, jakkoliv je nebo není účinný, podle hesla: "víra tvá Tě uzdraví"
naopak mi přijde nezodpovědný, zdravotní problémy neřešit, či dokonce ignorovat
nevím teda, jaký má problém Karlikova, ale jí bych teda očistnou kůru v podobě hladovky jeden den v týdnu rozhodně nedoporučila, spíš by si měla naordinovat se aspoň jednou týdně pořádně najíst

Ty.kokos

Ty.kokos | 23. 06. 2013, 11:02:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Nežrat, chcípnout.

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 10:38:43

> filisek

No vidíš, a jsme u jádra problému !1!

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 10:25:36

> Byl_sem_M-Cristiane
jo, hematoložka mi říkala, že bych měla konzumovat pivovarnický kvasnice, takže s tím pivem máš asi pravdu, ale bohužel, pivo bych nepozřela

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 09:34:17

> karrlikova

Já si taky myslím - krom toho, že se škrob rozloží na cukr a posléze přemění na alkohol tam všechny ty ostatní zázračné látky zůstanou, takže by to mělo mít úplně stejný efekt. Možná ještě lepší, protože z toho škrobu stejně není žádný speciální užitek.

Naopak ještě zpousta zázračných létek přibude s tím chemelem !1!

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 09:32:10

> Lobotomy-Boy

To je klidně možné, údajně i Romula s Remem odkojila vlčice...

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 09:31:47

> Byl_sem_M-Cristiane
S tím fermentovaným ječmenem je to dobrý

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 09:28:09

> filisek


"■Kvalitní bílkoviny a aminokyseliny – tvoří podstatnou část živé hmoty a jsou cenným základním stavebním kamenem všech buněk v lidském těle.

Jistě, ale bílkoviny jsou i v každé jiné organické hmotě...není třeba kvůli tomu jíst něco speciálního

■Minerály – potřebné pro správnou funkci enzymů (které se účastní většiny biochemických procesů v těle), jejichž nedostatek může způsobovat různá onemocnění jako je osteoporóza (chybí vápník) nebo poruchy krvetvorby (chybí železo).

Minerály jsou také obecně v ledasčem, osobně si myslím, že zrovna v ječmenu budou určitě nějaké chybět,

■Antioxidanty – aktivně vyhledávají a blokují vznikající volné radikály již v zárodku, což má zásadní význam pro obranyschopnost organizmu a naše zdraví.

Jo, antioxidanty jsou teď velkej hit - ale ať už jsou v čem jsou, jejich hlavní účinek je prevence mutací a potažmo vzniku rakoviny. Na ostatní zdravotní problémy mají pramalý vliv...

■Přírodní vitamíny – patří k základním složkám lidské potravy a podílejí se na metabolismu bílkovin, tuků a cukrů. Lidský organizmus si, až na některé výjimky, nedokáže vitamíny sám vyrobit, a proto je musí získávat prostřednictvím stravy.

Tak jistě, vitamíny jsou nezbytné - ale opět, existuje miliony publikací (i internetových) kde si můžeš ověřit, ve kterých potravinách se nacházejí. Pokud vím, bývá to většinou v ovoci a zelenině, D-čko třeba v rybím tuku...(některé z vitamínů se nerozpouštějí ve vodě, ale v tucích). Kvůli tomu není třeba bláznit s nějakou speciální stravou.

■Chlorofyl – zlepšuje krevní obraz, urychluje hojení ran, chrání proti zánětům a působí dezinfekčně.

Podle mě je to nesmysl. Clorofyl má sice téměř stejnou strukturu jako hemoglobin (jen místo atomu železa obsahuje atom hořčíku), ale to je úplně jedno, protože je stejně při trávení rozložen na elementární aminokyseliny, a jako celek se nijak nevyužívá.

■Pomáhá v boji proti nadváze – díky tomu, že dodává organismu všechny potřebné látky, nemá tělo potřebu ukládat si tukové zásoby.

Ječmen určitě všechny potřebné látky neobsahuje, a i kdyby ano, tělo si bude tukové zásoby vytvářet stejně, pokud bude mít z čeho.

Další body už jsou čirá propaganda, až na ten cholesterol - hladinu cholesterolu snižuje obecně vynechání živočišných tuků ve stravě. Takže i konzmace ječmene, pochopitelně. Ale opět - účinky nadbytku cholesterolu v krvi jsou dlouhodobé, to na nějaký tvůj okamžitý stav nemá vliv....

■Podporuje imunitní systém – zvyšuje odolnost organismu vůči běžným nemocem.
■Zrychluje metabolismus – tím se zmírňuje doba rekonvalescence, napomáhá hubnutí, pomáhá při koncentraci a učení.
■Detoxikuje organismus – zbavuje tělo všech škodlivých látek.
■Podporuje funkci střev a trávicí procesy – odstraňuje pocit těžkosti po jídle, zlepšuje funkci střev.
■Snižuje cholesterol v krvi – tím předchází infarktům a ostatním srdečním chorobám."


Co tím chci vlastně říct - že obchodníci nabízející podobné "přípravky" jsou prostě jen parazité na lidském neštěstí, a ty jsi toho zářným příkladem.!20!

Lobotomy-Boy

Lobotomy-Boy | 23. 06. 2013, 09:20:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Byl_sem_M-Cristiane: Tebou opovrhovaní Číňané už někdy v ranném středověku znali náhradu za mateřské mléko a především věděli, co rodičce podat, aby se jí laktace obnovila.!1187!

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 09:15:19

> filisek
...hele, já nevím, podle mě je od přírody daný, že každá může kojit (jak by dřív děti přežily bez kojení, když ještě neexistoval Sunar?),...

No, nepřežili by, stejně jako by nepřežili angínu...dříve (ve středověku) přežívalo 1-2 dítě ze sedmi !20!

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 09:12:50

> filisek

Každopádně bych chtěl upozornit na mýtus, že když je něco čistě přírodního, že to nemůže škodit - to je absolutní nesmysl - pokud něco škodí, je úplně jedno, jestli to pochází z přírody nebo je to vyrobené uměle.

Příkladem může být odvar z muchomůrek, žejo !1!

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 09:10:52

> filisek

...dala jsem si dlouhodobou očistnou kúru, někdo to bere trvale - mladý ječmen ....

To já dělám také, je to super !1!
Jen ho ještě předtím nechám projít procesem fermentace a trochu si ho nechám ochutit chmelem !12!

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 01:14:59

> filisek
To je asi pravda. Ale moje mamina kojina mě asi měsíc a ségru ne. Ségře jsou 4 roky a je holčička krev a mlíko.

uživatel eliminován | 23. 06. 2013, 01:02:15

> karrlikova
hele, já nevím, podle mě je od přírody daný, že každá může kojit (jak by dřív děti přežily bez kojení, když ještě neexistoval Sunar?), jen se na začátku u většiny vyskytnou menší či větší potíže a někdo se přes to holt nepřenese a vzdá to, taky jsem měla krizi 3 dny po porodu a už jsem to chtěla vzdát, ale pak jsem se vzchopila, pořídila nějaký pomůcky a brzo se to všechno spravilo a kojíme už přes rok

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zkušenostden

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑