Diskuze a otázky - Jakou máte zkušenost s DANEA family? S obuví nebo kabelkami?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 11 příspěvků a shlédlo ji 8705 uživatelů .
Martolka | 12. 01. 2016, 23:30:44 | více příspěvků | napsat uživateli
Jedná se pouze o shodný název v různých státech.Danea.cz je slovenský majitel a danea-shoes.cz je český majitel.Nemají spolu vůbec nic společného.
Martolka | 12. 01. 2016, 23:28:06 | více příspěvků | napsat uživateli
Já už kupuji boty jen od nich.Jinde jsem pořád něco reklamovala a u www.danea-shoes.cz jsem si koupila např.boty Carsona-daná značka získala už několik zlatých medailí za kvalitu a design na mezinárodních veletrzích.Kvalitnější boty než u této firmy jsem ještě nikdy neměla. Kde se hrabe Deichman,Humanic a Baťa,kde je samá Čína.Vy jste si už někdy něco koupil od www.danea-shoes.cz nebo přímo v jejich prodejně na Masarykově ulici?
muz.s.vlasy | 12. 01. 2016, 14:29:19 | více příspěvků | napsat uživateli
Dneska už není nic kvalitní.
Martolka | 12. 01. 2016, 13:54:21 | více příspěvků | napsat uživateli
Musím upozornit,že existují 2 Danei-pro ČR republiku(ta je super,velmi kvalitní hlavně kožené boty) a slovenská Danea,která prodává levnou Čínu. Jedná se o 2 různé majitele s úplně jiným zbožím,nemají spolu nic společného!!!Ta kvalitní česká danea www.danea-shoes.cz má i prodejny,ale ta slovenská má jen internet!!ak pozor na to.Na českou Daneu nedám dopustit,takhle sppokojená jsem ještě s žádnýma botama od nikoho jiného nebyla.Za mě super!!! Ta česká kvalitní Danea má obchody v Praze a v Brně přímo na Masarykově ulici.
Dejlah | 1. 10. 2009, 12:14:46 | více příspěvků | napsat uživateli
Ahoj. Já mám s touto společností velmi špatné zkušenosti a stejně tak to slýchám i od spousty lidí z okolí. Tato slovenská firma prodává naprosto nekvalitní umělou obuv, kterou vydává za koženou. Obuv je poměrně drahá a při reklamaci dělají problémy a vady jsou údajně způsobené vámi samotnými, i když je zřejmé, že se jedná o vady z důvodu umělého materiálu apod. Po pár dnech nošení patří obuv leda do popelnice, protože reklamaci Vám neuznají. Určitě nedoporučuji obuv Danea zakoupit, pokud dáváte přednost kvalitnější obuvi a očekáváte určitou výdrž. Co se týče Bati a Rena, tak oproti Danee je to super kvalitní zboží a navíc bez problémů s reklamací.
uživatel eliminován | 25. 09. 2009, 16:19:37
Zdravim.Jelikoz se vam tahle obuv nezda,tak si ji nekupujte,mame vice spokojenych lidi.Neda se rici ze je to znacka znacek,ale kvalitnejsi nez z Bati a z Rena rozhodne jsou.A pokavad jde o reklamace,tak na vyrizeni je maximalni delka jednoho mesice od data odesilaneho na stredisko oprav.Pokavad se obuv posila na slovensko,je tam lhuta o neco delsi.Ano lide si ztezuji,ale prodavacky za to nemohou.Muze za to majitel koho si tam da.S pozdravem Carbonella !1030!
uživatel eliminován | 8. 08. 2009, 12:37:39
DANEA je nejlepší...!981!!978!!981!
PROČ ? !1350!
Protože tam pracuju ... ! !1374!!11!!1259!!686!
Jasně že šéf je cholerik,ale kterej není a bývalá prodavačka na nic...!1243!
Ale jinak pohoda!!1032!
uživatel eliminován | 25. 02. 2009, 11:52:50 |
V říjnu loňského roku jsem si v DANEA family - Palladium koupila obuv za 3 299,-, hned druhý den jsem ji šla reklamovat, upadl mi jezdec boty, prodavačky nebyly schopny reklamaci vyřídit na místě, tudíž jsem ji musela poslat na reklamaci, která se prý posílá až na Slovensko, v reklamační listě jsem uvedla, aby byla vyřízena do 14 dnů, co naplat, vyřídili mi ji až 29 den! Oprava byla neprofesionální, zip se nedal dopnout a byly ohlé zoubky! Obuv jsem potřebovala, tak jsem si ji vyzvedla. Za měsíc se objevilo vad více - opět zipy, na obou botách, odlepená špice, vnější strana a ulomená špice. Opět jsem šla reklamovat, ale nežádala jsem o opravu, ale pouze o posudek a výměnu a nebo odstup od smlouvy, na což mám právo do 6 měsíců od koupě. Obuv mi opravili opět do 29 dne! Ale já ji opravit nechtěla, ale pouze posoudit a výměnu zboží za zmetek a nebo odstup od smlouvy. V obchodě mě ujišťovali, jak arogantní prodavačky, tak po telefonu z reklamačního odd. (pouze po telefonu) arogantní pí. z reklamačního, tak p. manažer, že obuv neposuzují, ale opravují. Pan manažer byl i vtipný a řekl mi, že je víkend a že na to nemá čas a zavěsil mi telefon. Tudíž nechápu, jak posuzují opravitelné a neopravitelné vady? Jsem s touto firmou velice nespokojená. A reklamaci jsem poslala znovu s tím, že žádám o výměnu a nebo odstup. Po 24 dnech se mi ozvali, že předešlá oprava byla oprávněná. Kde mají tu drzost? Zjistila jsem si paragrafy, na co má kupující právo! A stále je mi to k ničemu... Máte také takové zkušenosti s firmami?? A jak jste postupovali dále, až k soudu nebo jsme to vyřešili mimosoudně?? Díky :o))
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 7 uživatelů