Diskuze a otázky - Oceňujeme vrahy?Nebo hrdiny?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 08:30:01 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jak vy to vidíte? Ocenění bratrů Mašínů a pana Palmera panem Topolánkem je dle mého minimálně ignorantství. Dobrá, skutečnost, že se považovali za odboj (já osobně na tom nic moc odbojového nevidim) je víceméně věcí názoru a pohledu. Ovšem to, že ZAVRAŽDILI lidi, pouze konající svou práci a službu tak, jak jim předkládal tehdejší zákon a pravidla, mi nepříjde příliš hrdinské. Dejme tomu, že by utíkali z republiky a při případné sebeobraně by někoho zabili, beru. Jenže oni !!!CHLADNOKREVNĚ!!! podřízli celního úředníka, ostatní stejně chladnokrevně zastřelili a tomu teď říkají boj proti komunismu a nazývají to hrdinstvím? Pane Topolánku, styďte se!!!

reagovat

Přijde vám jejich ocenění správné?

V anketě hlasovalo celkem 41 uživatelů

V diskuzi je 376 příspěvků a shlédlo ji 2489 uživatelů .

předchozí | 0 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Aquarius30

Aquarius30 | 6. 03. 2008, 09:02:35 | více příspěvků | napsat uživateli

"ocenění mašínů je politická facka komunistům, nic víc..." ...tohle může napsat, jen naprostý imbecil !898!!1326!

Který opomněl, že tu facku dostali všichni ti, kteří zapomněli na své životní pouti zabíjet a úkladně vraždit ty, kteří jim způsobili nemístné příkoří.!485!
Např: otec dcery, který chladně nepopravil dealera drog, který prodával to sfinstvo jeho synovi, Matka dcery, která ve soudní síni neodstřelila vraha své dcery, všechny pozůstalé po několikanásobném nemocničním vrahovi Zelenkovi ...atp...atp...atp... a našly by se i vhodnější příměry.
Naprostá většina příznivců Mašínů, když už je, tak povětšinou z řad nevyzrálých jedinců mladších 30-ti let, kteří nemají v hlavě srovnány životní priority.

Larusia

Larusia | 6. 03. 2008, 09:02:17 | více příspěvků | napsat uživateli

se_ky: vůbec nechápu jak můžeš zakládat tuto diskusi, když o tehdejším životě vůbec nic nevíš!! tady by měli diskutovat naši rodiče a prarodiče!!
my můžem už být jen rádi že je komunismus za námi!! a obdivuji každýho kdo se komunistům postavil!! nebejt nich tak libko ani neexistuje a všichni držíme huby a o ničem nediskutujem.

k.a.r.k.u.l.k.a

k.a.r.k.u.l.k.a | 6. 03. 2008, 09:02:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Někteří lidé by neměli pouštět své názory na veřejnost, zvlášť když tomu vůbec nerozumí...

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:00:47

uglypersonality: tak mě navrhni, už jsem ti napsala, že mi je jedno co si myslíš. Jen se navážíš a urážíš druhé, ale svůj názor na toto téma nenapíšeš. A je to pravda, že plno pohraničníků jen zastrašovali palbou, ale nestříleli do lidí.

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 09:00:25

Myslim si ze ten treti nebyl Palmer, ale Bauer. A s nazorem ze jsou to vrazi souhlasim. Kdyz podrizli nevinnyhoi postaka, postrilali pohranicniky, vybili zbrojnici.. To neni boj proti komunismu, ale normalni terorismus. Dneska jdou po Bin Ladinovi a takovyhle hajzle ocenujou jenom proto, ze tenkrat byl dne tak nenavideny totalitni rezim. Byt to za dnesni DEMOKRACIE, sli by sedet az by zcernali, protoze by to bylo branop jako utok na DEMOKRACII.. Asi tak. !1390!

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 08:59:22 | více příspěvků | napsat uživateli

kral.mikal: v tom pripade jsi stejny primitiv jako ugly...tedy samozrejme z meho pohledu...

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 08:59:02

hou: sry pane, ale plácáš nesmysly... nikdo nemoh vědět na začátku roku 1948 jak moc se to tady bude v budoucnu srát.... takež NEMOHLI ODEJÍT DŘÍV, dokázal bys ty jen tak pro nic za nic opusitt domov, dokud bys si nebyl fakt jistej že to tady komouši drží pevně v rukou a vedou do prdele????
lidi co tady nechtěli žít měli právo odejít a že je chtěl nejakej čurák nechat zastřelit byl naprosto legitmní důvod střílet na svoji obranu!5!...
buď oni nebo ty vojáci, nehledej v tom nejakou spravedlnost, na tu se v tý době VŮBEC NEHRÁLO nehráli na ní hlavně komouši!5!
ikdyž teď po ní nejvíc pokrytecky křičej, hlavně směrem k sobě samým...

hou7

hou7 | 6. 03. 2008, 08:58:25 | více příspěvků | napsat uživateli

se_ky [Je online] to je sakra podivný !1383!

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 08:58:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Zrůdná je ODS...která pod kabátem pravice skrývá komunisty nejtvrdšího zrna


http://www.stream.cz/video/8/12793-pravicova-slideshow


!465!!465!!465!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 08:58:08

2radana2: tak by to bylo, kdyby šli a zabili někoho z vedení KSČ. Ale oni zabili obyčejné lidi konající svou práci a to jen proto, aby se dostali na západ. Jejich čin neměl žádný vliv na další působnost KSČ v této zemi. Proto nechápu ta ocenění !404!

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 08:57:25 | více příspěvků | napsat uživateli

hou: je to podivny ale protentokrat s tebou musim souhlasit

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 08:57:15 | více příspěvků | napsat uživateli

2radana2 -- když byl ten režim zrůdný..tím vlastně tvrdíš ,že naši rodiče byli blbý vovce,že tu zůstali?? žili ,stavěli domy,plodili děti,jezdili na dovolený??!121!!121!

kral.mikal

kral.mikal | 6. 03. 2008, 08:57:05 | více příspěvků | napsat uživateli

bejt v jejich době a situaci a k tomu nebejt srab, hrdě bych udelal to samy co oni..

hou7

hou7 | 6. 03. 2008, 08:56:58 | více příspěvků | napsat uživateli

2radana2 co je podle tebe "zrůdný režim" ? vše si přece udělal národ sám sobě, nikdo nám nic nediktoval...jasně rusi ale bez našich lidí by z toho nic nebylo ...

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 08:55:33

zdechlina - 06.03.08 08:51
uglypersonality: a kolik pohraničníků střílelo do vzduchu? Kdyby postříleli všechny co utíkali přes hranice nebylo by tolik emigrantů


nechceš dostat plaketu J. Careyho za TOTÁLNÍ IDIOCII?????!1333!

hou7

hou7 | 6. 03. 2008, 08:55:18 | více příspěvků | napsat uživateli

v té době bylo hodně hrdinů, můj děda byl vedoucí vývojového týmu v Tesle a v 68 v místním rozhlase kritizoval vpád SSSR a od 40 let dělal jen dělníka v papírnách s 2 VŠ...taky hrdina nikoho nezabil a ani pes neštěkl když třeba umřel vloni...

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 08:54:20

Jejich odpor proti zrůdnemu režimu...byl legitimní, spravedlivý, morálně oprávněný a je hodný úcty...Byli ochotní riskovat život....a ne jen žbleptat a vést doma..gaučovů politiku - jak je tady zvykem !2!

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 08:53:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Larusia: a copak je na tom blbeho, ze nekdo proste jen konal svou povinnost?

AmeliezMontmartu [Je online] : spis skoda ze vubec...za par let ocenime treba i Kajinka ne?:D

hou7

hou7 | 6. 03. 2008, 08:52:45 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality [Je online] byli to mladí lidé zmanipulovaní a opravdu věřili že je to třídní nepřítel a byli to i rovní chlapi, i když ideologicky na tom špatně...k tomu konali svoji práci a kdyby ne tak šli i do basy...a ti co přebíhali mohli odejít dříve, jasně my tu asi tuto dobu neobhájíme, jako se neobhájí 90% německa že byli rasisti...

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 08:51:34

uglypersonality: a kolik pohraničníků střílelo do vzduchu? Kdyby postříleli všechny co utíkali přes hranice nebylo by tolik emigrantů

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 08:50:42

uglypersonality: no a proč Topol neocenil a nevyznamenal všechny ty mrtvé, co zůstaly zastřeleni na hranicích? !1077!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 08:49:51

uglypersonality: on jen řekl svůj názor a ptal se jak to vidíte vy!31! A já to vnímám stejně jako on a je mi jedno co ty si myslíš. Jestli má někdo jiný pohled na věc neznamená, že je hloupý. My jsme v té době nežili to ano, ale stejně komunisti mlžili a nepodávali informace...jen co se jim hodilo

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 08:49:46

Neřešim minulost tu dobu sem nebyl takže No care !1081!

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 08:49:39 | více příspěvků | napsat uživateli

uglyprdek: jasne, urednici celni spravy byly prislusnici snb...ok...stoupni si pred zrcadlo a dej si par facek a pak rekni ze jsi blb,mozna se proberes.
O historii vim houno?:D:D LOLEC...kdyz ty vis o mne hovno tak se radsi zdrz komentaru....

KubikCv

KubikCv | 6. 03. 2008, 08:49:13 | více příspěvků | napsat uživateli

zmrd ocenil zmrdy nic víc !465!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 08:49:03

hou: zkus si zjistit kolik lidí bylo na hranici zastřelenej při pokusu odejít ze země, kde to stálo za uplný hovno...
to není otázka esi střílíš na uvědomělýho nebo neuvědomělýho komouše, ale že střílíš aby ty blbci na rozkaz nezastřelili tebe!5!

Larusia

Larusia | 6. 03. 2008, 08:48:42 | více příspěvků | napsat uživateli

se_ky: to je tost blbá teorie!! jsi uplně mimo mísu!!

uživatel eliminován | 6. 03. 2008, 08:48:27

...souhlasím s Uglypersonality...Tady nejde o Mašíny, jako o kritiku komunismu..Takže myslím,že ocenění je v pořádku...Škoda, že tak pozdě.

hou7

hou7 | 6. 03. 2008, 08:46:29 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality ale základáci na hranici asi fakt zarytí komunisti nebyli...to by byli v praze...

se_ky

se_ky | 6. 03. 2008, 08:46:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Larusia: boj proti komunismu ano, ale ne vrazdeni lidi, kteri jen delaji to, za co jsou placeni...

předchozí | 0 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

panzákonslužbaskutečnostnepříjdevěcsebeobranaoceněníbratrpohledignorantstvípalmeraodbojčlověkmašínůtopolánkemnázorhrdinavrahpravidlorepublikapráce

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑