Diskuze a otázky - Nevera

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:11:47 |

Drive jsem zastaval nazor, ze nevera je nejvetsi hnus a ze nemuze byt nic horsiho. Nicmene cim jsem starsi, tim vice tento nazor meni.

Uprimne receno uz neveru nevidim jako duvod k niceni dlouholeteho vztahu. Kazdy obcas ujede a jsou mnohem horsi veci, nez tohle, tohle je pochopitelne. Samozrejme se bavim o jednorazovem uletu, byt by se jednalo o sex na jednu noc; soustavna nevera, to je uplne jiny pripad.

Dodam, ze odobne nepodvadim, nicmene kdyby me pritelkyne jednorazove podvedla, neresim to a uprimne, nechci to ani vedet - neni duvod.

Jak jste na tom vy?

reagovat

V diskuzi je 63 příspěvků a shlédlo ji 1638 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:50:21

Elissaa - prave, ze se snazim nehazet - naopak tvrzeni, ze nevera je neodpustitelna za zadnych okolnosti bych ja oznacil jako hazeni do jednoho pytle.

Elissaa

Elissaa | 7. 10. 2009, 16:49:02 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt pekna slovni hricka.. nevim, myslim, ze hazes vsechny do jednoho pytle.. ale myslim si, ze je v teto dobre velmi malo paru, ve kterem se nepodvadelo... ja osobne muzu rict, ze ja teda nepodvedla.. a priteli verim.. tedka uz si lide lasky a vztahu nevazej no

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:48:35

jj, souhlasim. S odstupem casu to clovek vidi jinak...
Jsou dulezitejsi veci nez sukani...

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:47:36

Elissaa - jo to byla slovni hricka :)

ReTRe - no, kazdy na to mame svuj nazor a evidentne se neshodneme :) Ale respektuju samozrejme, jen ocekavam to same od tebe.

Nevim, jakou vetu myslis tu nakonec...

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:45:28

Shaaarkaaa - podle me uzivat si jinde znaci soustavnou cinnost. ja se bavim o uletu, to jsi nikdy nemela ulet?

a znovu rikam - nikdy nerikej nikdy, to je imho jedina pravda, ktera plati vzdy. Samozrejme nerikam, ze nekdy nekoho podvedes, ale sam taky netvrdim, ze urcite na 100% nikdy v tech cca 40-50 letech zivota, ktery mam pred sebou, nepodvedu - nemam kristalovou kouli, abych to mohl tvrdit.

Samozrejme ti fandim a verim, ze nepodvedes. Ale predstav si, ze se ti to stane, jen ulet a litujes toho - rozejdes se kvuli tomu? Ciste hypoteticky. A neodpovidej mi na to, ze by se ti to nestalo

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:45:19

g_mt ale čtu, jenže když si přečtu téma k diskuzi, tak tohle prostě jakoby pochopíš, já bych to třeba nechápal :o)
btw o charakteru a velkorysosti, nevím hele, velkorysej jsem k člověku co to potřebuje, moc si za svou situaci nemůže a nechci ani nic vracet, v tomhle se neznáme, ale neberu jako velkorysost :D abych něco někomu nějak takového odpouštěl, protože ten člověk ví co dělá, ví jak se chová atak pokud teda nejsi s nějakou lopatou :D !2! to je u mě trochu rozdíl :D btw jinak já nepsal, že u všech věcí nejede vlak :o) u některých ano a bez debat... je mi 30 a do teď jsem nějak nenarazil, spíš naopak !2! a tohle větu, cos psal nakonec, jsem slyšel už kdysi, poprvé a to mi bylo asi tak 17 :D tím chcu říct, že zatím se mi to daří nej podle toho mojeho, chování, jednání atd. !2!

Elissaa

Elissaa | 7. 10. 2009, 16:43:57 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt mozna te to prekvapi, ale ano jsem jeho prvni slecna... nicmene to jestli se ho nejaka dotykala, kdyz sme spolu nechodili je mi jedno.. ale ted, kdyz je muj a ja jeho a pak bych se dozvedela o nevere.. zhnusil by se mi.. a uz by nebyl ,,muj"... jestli tomu rozumis..

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:42:42

> g_mt
nepodvedu.... pokud mi vztah bude klapat, pokud ne, tak si budu užívat jinde, až se s nim rozejdu..

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:41:39

Elissaa - jsi pritelova prvni slecna? Jestli ne, tak uz ho urcite nejaka dotykala !1358!

Elissaa

Elissaa | 7. 10. 2009, 16:41:00 | více příspěvků | napsat uživateli

já bych se s tím nesmířila.. radši at mi to přítel řekne a rozejdeme se.. neměla bych v něm důvěru a brzy by se nám rozsypal vztah.. a nesnesla bych ten pocit, ze se nekdo dotykal jeho tela..

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:40:55

Shaaarkaaa - to je vseobecne. A hlavne - nikdy nerikej nikdy. Zivot je plny prekvapeni !1390!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:40:01

> g_mt
já tim kamenem klidně hodim....
nemám to zapotřebí.... !1233!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:38:59

Shaaarkaaa - tak samozrejme, ze by nemela, ale de o to, ze chapu, kdyz se to stane...

kdoz jsi bez viny, prvni hod kamenem !2!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:38:15

ReTRe - skoda ze poradne nectes, co ti pisu.

Napsal jsem, ze se snazim veci chapat, ale samozrejme ne vzdy (tolik k tvemu vzdy na vsechno kyvnout).

Tvoje pojeti charakternosti je tez velmi diskutabilni, mnoho lidi by reklo, ze velkorysost a odpusteni je mnohem charakterovejsi nez ostre odsuzovani. Ale chapu, ze to tak beres, jak jsem rekl vsimam si u tebe jiseho patentu na pravdu, pres ktery nejede vlak - jak sam pises. Je to tvoje volba, podle me v zivote narazis a zacnes nad tim premyslet !1390!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:37:53

máš docela dobrej názor, ale můj je ten, že ani ta jednorázová nevěra by ve vztahu neměla bejt...
nikdy jsem nepodvedla, nemám to dál v úmyslu, jak jednou nebo stokrát...
jde to i bez toho...
představa, že byl přítel někde ...... s jinou a pak vlezl na mě... fuj

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:36:32

g_mt ale já neřval nikdy :D já taky nejsu svatej :D o tom jsme se nebavili ani bavit nebudem !486!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:34:24

g_mt jsou prostě věci, přes které nejede a nejel by vlak... !2! pokud vždycky na všechno jen kývneš a nic s tím neuděláš, už jen třeba kvůli tomu, že by ses vzdal zvyku a pohodlí, ale za cenu přímosti a charakteru, tak by to vypovídalo o tobě samém, o tvých hodnotách, přednostech a třeba ubohosti !2! protože zvyk a pohodlí, nadřadit tohle charakteru a přímosti, je podle mě trošku ubožejší a na hlavu !2!

darilinka

darilinka | 7. 10. 2009, 16:33:24 | více příspěvků | napsat uživateli

JJ NEWERA BOLÍÍ AUU!1260!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:32:58

ReTRe - ale hovno, pcohop, ze nektere veci se muzou stat a je to vyjimka. Jsi snad neomylny?

Timhle pristupem si imhoi koledujes o to, abys nekoho podvedl sam - vetsinou lide co nejvice rvou "nikdy" se s tim pak setkaji na vlastni kuzi.

Huleni do toho neplet, extremisto !1358!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:32:38

Kateissss
přesně tak !544!!1366!!1235!!1225!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:31:26

ReTRe - uz jsem si vsiml, ze mas tendence ke spise cernobilmue vnimani sveta... bud vsechno nebo nic.

Podle me nic neni cernobile, takze se snazim veci pochopit, nez spis odsoudit (samozrejme ne vzdy)

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:31:03

*mysli !811!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:30:51

g_mt ale to vyjde přece skoro na stejno !2! když má potřebu nějaká borka zalítávat, ať si zalítává, ale ať si je s někým jiným, s tím, komu to bude třeba fuk !2! Ono tím, že někdo takovou potřebu má, tak asi nějak moc o tebe nestojí !2! a už jen to by bylo naprd :D a tvá ztráta času s takovým člověkem !2! mysli tyvoe nebo si začnu myslte, že to hulo ti už tež leze na palicu !811!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:26:13

dravve - hele, uklidni se. Vim, ze tvoje frajerka te pdovadela, ale kdyz si prectes poradne, co je tam napsane - ze mluvim o uletu a ne o soustavnem podvadeni (coz byl tvuj pripad) - mozna ti dojde, ze jak pica ses ted zachoval ty !1390!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:24:58

myslím, že všechno co ublíží druhému je nevěra a je jedno jestli je to ..líbání..nebo sex...

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:22:53

to muže odpustit jenom piča nebo ubožak normálni clovek ne jeste z toho udelejte ze to je moderni a zacnete to delat vsichni

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:22:38

Já su hafo žárlivá na to, ale asi bych jednou odpustila, každopádně kdyby se to pravidělně opakovalo => nepřipadá v úvahu.. bych umřela žárlivostí :D ale Co oči nevidí, srdce nebolí... to je pravda !1187!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:21:21

Naprostý souhlas

Iwulik33

Iwulik33 | 7. 10. 2009, 16:18:13 | více příspěvků | napsat uživateli

jednou jedinkrat bych neveru odpustila ten ulet na jednu noc,ale vickrat uz ne

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:17:00

No já bych ji nikdy netoleroval, u mě je podstatné, když se k tobě umí člověk chovat, jednat, tak, že o sebe stojíte, tohle je spíš hodně proti a opak, ještě jsem neměl to štěstí, ale kdyby jo, šla by z místa, ten člověk by se mi prostě zhnusil a měl bych k němu odpor i přes všechna plus, které by mohl mít, nebo mněl !2!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑