Diskuze a otázky - Nevera

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:11:47 |

Drive jsem zastaval nazor, ze nevera je nejvetsi hnus a ze nemuze byt nic horsiho. Nicmene cim jsem starsi, tim vice tento nazor meni.

Uprimne receno uz neveru nevidim jako duvod k niceni dlouholeteho vztahu. Kazdy obcas ujede a jsou mnohem horsi veci, nez tohle, tohle je pochopitelne. Samozrejme se bavim o jednorazovem uletu, byt by se jednalo o sex na jednu noc; soustavna nevera, to je uplne jiny pripad.

Dodam, ze odobne nepodvadim, nicmene kdyby me pritelkyne jednorazove podvedla, neresim to a uprimne, nechci to ani vedet - neni duvod.

Jak jste na tom vy?

reagovat

V diskuzi je 63 příspěvků a shlédlo ji 1667 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 18:14:46

g_mt tyvoe :D no a co :D !486! já to píšu hned jak mluvím :D nerozmýšlím, kde dát tečku, to píšu najednou a je to :D !486!

btw takže v tvojem příkladě hraje roli zvyk, léta apod. vidíš to, tak jak mi můžeš psát, že neberu v potaz jiné varianty !2! hele já nemívám měsíční vztahy !2! člověk, pokud má o tebe zájem ti prostě nezahne, nemá tu potřebu, pokud je věchno v poho !2! a když to není v poho, poznáš to a buď s tím podle toho něco uděláš, nebo to necháš tak, podle toho, jeakou to má podle tebe cenu !2!
Tady fakt nehraje roli zvyk na někoho, léta apod. teda ano jak u koho :o)

btw a že si to uvědomí někdo potom? :D A proč nemyslel předtím? :D
Ty tu prostě zabíjíš komára, ještě větším komárem !486! ...a co si uvědomí kdo, pak třeba zas někdy jindy? :o)) To přece nejde :D
Navíc, pokud se ti člověk zhnusí, jen třeba tím, že chorobně denně žárlí, přitom není proč, postupně se ti ten člověk celkově neguje, a když pokračuje, tak se ti až zhnusí, nejde vedle něho pomalu ani ležet :D a když se ti zhnusí, taky budeš lpět v sobě na tom "tyjo ne neutnu to, protože za sebou máme vcelku dobrých 5let" :D já myslím, že ne a vem si, že nevěrou se člověk někomu zhnusí třeba hned ;o)

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 18:01:11

dodam jeste, ze pokud bych byl v te situaci podvedeneho a dozevedel se to, urcite bych okamzite vse neznicil a minimalne bych toho druheho vyslechl... protoze uz to, ze mi to rika, vyzaduje obrovskou davku odvahy a asi to dela z nejakyho duvodu. Ale lepsi nevedet.

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:58:31

ReTRe - hej sorry, ale vubec nejak nestiham tok tvych myslenek. Neni tam snad jedina ukoncena veta a tak dlouhe souveti desifrovat - to opravdu nezvladam !1358!

jinak zkusim nejak priklad, to jsem jeste pobral - vem si vztah dvou lidi, ktery funguje treba 5 let. Vsechno je v poradku, samozrejme nejake rozepre se vzdy najdou, ale to je prirozene - jeden potka nekoho, kdo ho poblouzni. Nikdo neni stroj a poblouznit muze kdokol kohokoli kdykoli, je to jen otazka standardu a situace. Ulitnou si spolu, jen jednou, treba posilneni alkoholem.

Ten partner z paru, o kterem se tu bavime si uvedomi, ze udelal picovinu v tom okamziku, kdy stoji pred dilematem resit ci neresit. Uvedomi si, e ten ulet za to nestal, ze ten clovek, se kterym ma dlouhodoby vztah je mu drazsi, nez v tom okamziku uletu myslel.

Podle logiky vetsiny lidi tady by se mel okamzite naprasit, cimz hodne ublizi te druhe osobe, sobe a znici cely vztah. Ja tvrdim, ze to delat nemusi, pokud si je jisty, ze svou picovinu odhalil a uvedomil si, ze to picovina byla. Takovy clovek navic urcite nebude mit tendence to udelat znova, protoze dosel k tomuto zaveru.

Pokud ano, jedna se o repetitivni, tudiz soustavnou cinnost, kterou jsem vyloucil uz jako premisu v popisu diskuze !1390!

Predpokladam, ze to odsoudis s tim, ze je to debil a musi pikat, ale podle me to tak nemusi nutne byt.

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:49:43

g_mt varianty, u tohohle? :o) nedovedu si žádné představit, a alko a tak, by u mě jako výmluva rozhodně nezabraly, jak takhle slyšívám kolem sebe !811! ale klidně dej příklad, v tomhle, nějakých variant, nedovedu si představit ani jednu, kdy by byli všichni bez nějaké viny :o)

btw a hele ještě k té provinilosti :o) když si umíš vybrat, bud to holka po všech stránkách k něčemu, budeš o ní stát a jednoho dne, nakope třeba zvíře, nebo prostě udělá něco, zásadního, chorobná denní žárlivost atak, několikrát upozorníš, že to ztrácí smysl všechno a ona bude pokračovat, = to znamená, že ti bude přidělávat nervy a starosti úplně zbytečně, ledabyle, pak věř nebo ne, začneš zvažovat, jestli to všechno stojí za to, že ti ten člověk stojí za to a utneš to, protože to není už o normálním vztahu dvou lidí spolu :o) vždycky je totiž ta hranice, kdy tě to všechno baví a kdy už ne a končíš !2! já v takových případech končím, protože mi za žádné zbytečné nervy na víc atak, žádný člověk nestojí, ten člověk je pak už v podstatě jen proti tobě, než s tebou !2! takže je to úplně možný, a ne tak jak jsi jí to teď napsal, protože každý tu hranici únosnosti má jinde :o) !1225!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:37:06

Lenna_68 - v tom nesouhlasim - proc by mel clovek nicit vztah, ktery funguje kvuli nejake blbosti, co udelal? Neprinese to nic dobreho - ani jemu, ani tomu druhemu. A to, ze se to stalo jednou neznamena, ze se to nutne musi stat znova - to je jen tvuj predpoklad, ktery muze byt spravny, ale take chybny.

A jak jsem psal, bavim se o jednorazovem uletu, ne soustavnem chovani... ta zahybka tam moc nesedi v tom kontextu.

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:35:27

co s takovyma poplyvat vysukat a kopnout do riti jedine toho se drzim a budu drzet baby jsou kurvy a tak to i zustane dej ji flasku a da ti kazda je to hnus ale hola realita

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:34:09

Věrnost dost navazuje na důvěru...sem proti zahýbání...a když už se člověku podaří ulítnout, měl by být upřímnej, přiznat se a sám vztah ukončit, protože se pak stejně bude na vás partner koukat skrze prsty...avšak pokud má někdo ve vztahu nejen dobrý vztah jako takový, ale i dobrý sex, nemá důvot ulítávat a přidělávat si kvuli tomu strarosti...ten kdo je záhibka, ať se vůbec neváže, bude to jen ubližovat a nic s toho...!5!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:26:57

jako když někdo podwede mě tak at ten kluk utíká ale holka může.. protože na to maaaa.ale je to někdy jinek..!!!!1392!!1424!!1275!!1275!!1275!!1350!!1350!!1424!!1424!

tizzianna

tizzianna | 7. 10. 2009, 17:18:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Já bych řekla,že s jídlem roste chuť a když to jednou projde proč si z toho neudělat pravidlo,takový vztah přeci nemá smysl,ale úlet se stát může a dnes vím,že zatloukat zatloukat je správné než upřímná zpověď a nabouraná důvěra ve fantastickém vztahu.!209!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:17:45

Někteří tu píšou že toe hnus.. Ale každý určitě aspoň jednou podvedl!1190!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:13:02

Shaaarkaaa - jo to je dost mozny :)

KlaAruSka_

KlaAruSka_ | 7. 10. 2009, 17:09:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Joo brát to tak můj kluk tak jsem nejštastnejsii xD!835!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:08:28

> g_mt
tobě to přijde černobílý, mně to přijde fér a rozumný.
nevim,no....
třeba se tu sejdeme za pár let a budeme mluvit jinak... nebo stejně !1233!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:07:19

co oči nevidí to srdce nebolí!1370!ae je to hnus!898!!1190!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:07:04

Shaaarkaaa - doufejme, ze to nebudes muset nikdy zjistit :) nechapej me spatne, fandim ti, akorat mi to proste prijde moc cernobile, jak uz psal loogieboy

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:06:53

jn raz za cas neuskodi,ale jak potkate fajn partnera tak je to hnus!1190!!1333!

Elissaa

Elissaa | 7. 10. 2009, 17:06:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Shaaarkaaa*!501!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:06:08

Nejhnusněější věc ...!!!1354!!1108!!1354!!892!Nejhnusněější věc ...!!!1354!!1108!!1354!!892!Nejhnusněější věc ...!!!1354!!1108!!1354!!892!Nejhnusněější věc ...!!!1354!!1108!!1354!!892!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:05:21

> g_mt
nevěř,ale je to tak!1233!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:04:58

> loogieboy
a pokud pro mě ten vztah bude znamenat tolik, abych pro něj nikam nejela, tak nepojedu.... možná si ted nerozumíme, nebo jsem tvůj příspěvek nepochopila....

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:04:48

ReTRe - ale tak ja si taky nestezuju, ale netvrdim, ze znam vsechny varianty toho, co se muze prihodit, abych odsuzoval takhle dopredu. A vypovida asi tolik , jak to kdo chape :)

Shaaarkaaa - promin, ale neverim ti, ze by ses takhle praskla a prisla o nekoho, na kom by ti moc zalezelo jen proto, aby ses necitila provinile... ale nevim, jen si to myslim :)

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:03:43

> Elissaa
asi tak.... !747!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 17:02:44

> loogieboy
mám za sebou 3,5letej vztah. a nevidím důvod, proč někam odjíždět, nebo proč mluvíš o odjíždění...
pokud budu chtít někam odjet na dva roky nebo rok, pak se může v tom vztahu udělat plno věcí. a pro vztahy na dálku nejsem.

Elissaa

Elissaa | 7. 10. 2009, 17:01:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Shaaarkaaa je to spis vymluva, abys dotycnymu odpustila.. ma se etda naucit chlastat... je to stejna zrada jako kdyby byl strizlivej..

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:59:54

Shaaarkaaa> az budes mit vztah aspon 3-4 roky a bude ti na tom cloveku hodne zalezet, tak nekam daleko odjet tak na rok ci dva, a pak si o tvejch nezlomnejch zasadach klidne s tebou pokecam.... Na to kolik ti je vidis svet hodne cernobile... !5!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:54:43

g_mt ale já ti ho nikde neberu, ten názor, jen píšu, že to mluví o tobě samotném ;o) btw tu větu, že jednou nějak narazím, nebo se dosměju atak !2! to už jsem slyšel hodněkrát, poprvé v těch 17ti, zatím si nestěžuju v ničem, tak jsem to myslel ;o) :o)

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:54:26

> Elissaa
souhlas...
a k tomu alkoholu.... alkohol není výmluva... podvést v alkoholovym opojení je to nejhorší...

Elissaa

Elissaa | 7. 10. 2009, 16:54:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Shaaarkaaa > naprosty souhlas !853!

uživatel eliminován | 7. 10. 2009, 16:53:37

> g_mt
ne, žádnej úlet jsem neměla!1233! divný na dnešní dobu? asi jo,ale to je mi jedno...
holt prostě u mě ve vztahu musí fungovat naprostá věrnost a důvěra.I kdyby to byl jenom úlet z jeho strany, prostě to udělal a neodpustím mu to, i kdyby sebevíc litoval...
a stát se to mně, řeknu mu to a vztah ukončím sama za sebe, i kdyby mi chtěl tisíckrát odpustit. zklamala bych sebe sama....

Elissaa

Elissaa | 7. 10. 2009, 16:53:12 | více příspěvků | napsat uživateli

g_mt nevim mne je to jedno.. ja nepodvadim svedomi mam cisty.. vono si nekdy taky musis uvedomit, jakyho cloveka mas a esi ti to stoji za to ho podvist.. pak se muzes vymlouvat na chlast, na nasranost a ja nvm co jeste nic me uz td nenapada... ja mam hodnyho pritele, nepochybuju o nem.. tkze pohoda.

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nevěranázorsexpřítelkyněpřípadjinvěcvztahdrivedůvodhnusodobnenocvikastaršíúlet

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑