Diskuze a otázky - Naše zdravotnictví - KOČÁRKOVÁ STÁVKA

úvodní strana | aktualizovat | dolů

jjm67

jjm67 | 4. 12. 2007, 21:46:18 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Vážení občané, dovoluji si Vás vyzvat k zamyšlení, co udělat proto, aby jsme aspoň trochu snížili naše budoucí poplatky u lékařů. Co takhle: MAMINKY VYRAZIME DO ULIC I S KOČARKAMA!!!!!! co Vy na to. Mám doma 8měsíčního syna a nevím jak to budu dělat když bude furt nemocný - vše platit. Co vy na to. Nebo se vám to líbí???!24!!24!!31!

reagovat

Půjdete semnou do toho.

V anketě hlasovalo celkem uživatelů

V diskuzi je 138 příspěvků a shlédlo ji 827 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

sarmyn

sarmyn | 10. 12. 2007, 10:09:23 | více příspěvků | napsat uživateli

ugly.. nehazej to na socany.. vsichni co se kdy dostali ke korytu mysleli predevsim na sebe... a jen pro presnost socany sem nevolila....

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:07:57

fallen: problém lidí jako ty je to, že si neuvědomujete rozměr celýho národa.... je tady deset milionl lidí a není každej mladá učitelka na matřeské a neleží v porodnici půldruhýho měsíce, zato hromada lidí pupuje vzp každej měsíc o obrovský prachy, kerý si tenhle stát nemlže dovolit...
záměrem reformy ods je to, aby se omezily drobný výdaje milionů lidí a tak se ušetřili milony korun pro pár rizikovejch případů...
čssd se vždycky snažila zavádět limity pro všechny, takže skutečně kritický případy neměly nárok, hlavně že masa měla to samý a nikdo nesměl mít víc nebo míň....žádnou spravedlnsot v tom nevidím a opájet se vidinou ubohé matky je jako každej den se děsit že přijde tornádo... kerý se v našich podmínkách vyskytuje 1x za 100 let...

Fallen..Angel

Fallen..Angel | 10. 12. 2007, 10:06:20 | více příspěvků | napsat uživateli

intake18 to se ti nedivím. !5!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:05:19

Fallen..Angel: jj moc díky tobě přeji to samé já už jsem 37tt a už to chci mít fakt za sebou:-))!27!

Fallen..Angel

Fallen..Angel | 10. 12. 2007, 10:03:50 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality V tomhle máš pravdu ale: Vem si že ženská před porodem bude mít problémy není výjmkou že leží 6 až 8 týdnů před termínem ve špitále, Pak se ti narodí dítě třebas s vrozenou vadou nebo stačí blbá žloutenka. Kde na to má každej brát z platu učitelky si to fakt nebudu moct dovolit. A kdo na tom vydělá zkus hádat sociálně slabší a v našem státě je to jen jedna "menšina". Neříkám když příjdeš do čekárny plné důchodců kteří tam sedí jen proto že nemaj co dělat je to na facku ale co budou dělat lidi kterejm bude fakt zle a nebudou na to mít aby šli k doktoroj.

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:00:05

fallen: když se vyznáš ve zdravotnictví, tak asi tušíš kolik peněz se tam profláká upe zbytečně...
když si někdo zajde k doktorovi pro aspitin, tak to pojiš´tovnu přijde na několik stovek za výkon lékaře, kerej je upe zbytečnej, pče ten aspirin si dotyčnej moh koupit v lékárně za 10 kč sám... a všichni víme kolik lidí je v čekárně u doktora každej den a většina si tam de právě jenom pro recept... a všichni svorně tvrděj, že proč by si nešli pro recept, přece si to nebudou platit sami... výsledek sou nadměrný výdaje ve zdravotnictví... buď se musí začít šetřit, nebo zvednout daně, vyber si sama co chceš, každopádně socani týhle zemi nadělali 800 miliar dluhů, na to snad tvoje znalost matematiky stačí abys věděla jakej je to balík...

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:00:04

jjm67 - 04.12.07 21:46

Utratit !122! Chci mít nižší daně, za moje se cizí fakan ošetřovat nebude !1286! !122!

Fallen..Angel

Fallen..Angel | 10. 12. 2007, 09:59:34 | více příspěvků | napsat uživateli

intake18 Tak to gratuluju já si počkám až do července tak hlavně ať jste zdravoučký

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 09:56:50

to je fakt ja mam termín 3.1.2008 a takže i ten pobyt vnemocnici jak za sebe tak za prcka a pak samý očkování b ude to rachot a také s tím vůbec nesouhlasím!963!

Fallen..Angel

Fallen..Angel | 10. 12. 2007, 09:56:42 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality No to fakt ne ekonomika a politika jdou zcela mimo mě já se jen krapet vyznám v tom zdravotnictví.

natalaik

natalaik | 10. 12. 2007, 09:56:10 | více příspěvků | napsat uživateli

děkuju cociku:-)už to trochu chápu

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 09:55:19

fallen: fakt si toho moc nepobrala!5!

Fallen..Angel

Fallen..Angel | 10. 12. 2007, 09:54:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Moc jsem nepobrala to co tu píše většina ,ale za ty poplatky ve špitále za maminu za dítě bych jim všem šlápla nejraději do úsměvu!!!!!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 09:51:54

chceš mně něco vysvětlovat z ekonomie??? přijde mi že se tě chápe socanská hysterie živená Paroubkem, kerej sice tvrdí že reforma je HROZNÝ ZLO, ale ve stranických kuloárech přiznává, že to vůbec není pravda, jenom je třeba strašit voliče...


žádná inflační spirála se tady neroztáčí, jestli něco hrozí inflací, tak socanský dluhy!5! naplácej pátý přes devátý

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 09:49:20

Ugly: Samozřejmě,že normální člověk má nějakou škváru zašitou ve strožoku....!2!
Otázka je,když má třeba peníze na termínovaných vkladech,jestli k nim může tak rychle přijít,jak je potřeba...no ale,to jsou problémy,který mají řešení...!2!
Ovšem celá "reforma" je o nárůstu nepřímýho zdanění spíš než o slibovaných úsporách ve státním aparátu,a povede k roztočení inflačního kolotoče,není to jen o zavedení nějakých symbolických poplatků s tím,že vše ostatní zůstane jak bylo..
Tenhle princip,že se prostě nějak nenápadně hledí vybrat víc,podle mě nic podstatnýho neřeší,v kontextu s předvolebníma slibama působí lživě ,a v neposlední řadě,když se říká,že stokrát nic umořilo vola,by ty rezervy ve spojení se zvýšenou mírou inflace taky nemusely být bezedný..!2!!898!!822!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 09:37:38

a důchodci, kerý jezděj po zájezdech kde se nabízej elektrický deky, sušičky ovoce a vysavače - všechno dvakrát a víckrát předražený - a ty lidi si to kupujou, tak asi maj i na tu nemocnici...

já teda rozhodně nevydělávam tolik, abych si moh dovolit kupovat vysavače za 30 tisíc jen tak pro nic za nic, ale měsíc v nemocnici mi taková hrůza rozhodně nepřijde...

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 09:35:34

jitka: tak si to spočítej... za měscí v nemocnic dáš 30x 60 = 1800,-
vzhledem k mejm měsíčním výdajům mi to nepřijde tak děsný... kolikrát za rok je kdo v nemocnic celej měsíc??? kolikrát tam ještě budeš ty? a je to takovej problém si prostě na dva měsíce v nemocnici našetřit a mít to pod polštářem nachystaný???

státní pokladna je prázdná a fičí tam průvan, buď budeš platit v nemocnici, nebo budeš mít větší daně... vyber si...

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 09:31:15

Ugly: No jo,já jsem socany nevolila,a nikdy jsem jejich fanynka nebyla,jinak o doktorech jsem až do teďka slýchala jen z velké dálky,takže moje odhady toho co bylo asi nebudou přesný...!2!
Možná kdyby se na ty aspiríny a podobný léky pro simulanty zavedl stoprocentní doplatek,tak by si je duchny nechodily vysedět k doktorovi,ale čertví......
Návštěvy u doktora za tři pětky mě nevadí,dejme tomu je to symbolickej poplatek, jako kdysi koruna za recept,ale platby za nemocnici,pokud člověk není výdělečně činnej a něco mu skutečně je,jinak by v nemocnici nebyl,když prachy z pojištění dostane s několikaměsíčním zpožděním, jsou blbost..

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 09:15:06

jitka: sry, ale plácáš...
největší díry do zdravotnictví dělaj pacienti co si dou pro každej aspirín k doktorovi, ten k tomu pojiš´tovně vyfakturuje půl hodiny práce a milion úkonů, přitom si ten aspirín moh dotyčnej důchodce koupit za 10 korun v lékárně sám, ale proč by to děla, že...

mimochodem když před 2 rokama byl problém s insolvenstností vzp, tak ten problém dělal cca 11 miliard... spočítej si kolik miliard ročně prošustrovali socani se škromachem jako největší žábou na prameni... nebejt jich, problémy vzpo by se v pohodě každej rok zamázly z rozpočtu a žádný platby u doktora vůbec nemusely bejt...

ale racionalita holt v týhle populaci nejni oblíbená...

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 09:12:44

Ugly to že socani nadělali dluhy a přitom jaksi jejich špičky,viz strojvůdce Stáník, zbohatly, je záležitost pro hospodářskou kriminálku a soud,možná že kdyby konkrétně Stáník prodal ty železárny,co mu patří,když ještě před nedávnem mu podivnej strýček musel půjčovat na byt,tak by výše dluhů, co socani nadělali, nemusela být tak bolestná,ale to by se nesměla do nebe volající korupce tolerovat,to pak bude vždycky někde něco chybět...!2!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 09:04:45

No když si stát,konkrétně zdravotní pojišťovny přes podivnej pasystém kterej má zastírat,že nic jinýho než státní orgán nejsou,hraje na pravicovýho liberála a přitom má problémy s placením faktur,tak to není míchání hrušek s jabkama,ale jednoduše hodně špatný....!2!
Kromě toho,jak asi nemá cenu zdůrazňovat,tady u státu existuje systém nejen přímýho,ale i nepřímýho zdanění,kterej se nepohybuje v nějaké,na evropský poměry zvlášť malé procentuální částce.Taky nemá cenu bavit se o hospodaření jednotlivých pojišťoven a permanentních průšvizích,spojených spojených s šťavnatýma peněžníma únikama,to jak se relativně nedávno udělalo dusno ve Všeobecné zdravotní pojišťovně je jen špička ledovce a třešnička na dortu,možná by se mělo začít ekonomickým auditem nejen u VŠZ,ale i u ostatních subjektů a přestat nechat si je hrát na to že jsou "polosoukromý"....!470!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 08:46:12

jitka> jenze ja to myslel smrtelne vazne ... nemocnice neni hotel, kde bys mela zdarma fasovat jidlo z penez, ktery maj jit na zdravotni peci

a jestli ti prijde 30 Kc za navstevu a 60 Kc za den v nemocnici jako nejaka horentni prima platba, tak se koukej honem rychle vratit na zem - to ti nezaplati ani tech pet minut, ktery ti venujou doktori pri vizite

navic michas hrusky s jabkama - system soucasnejch doplatku je dalsi zdroj financovani systemu a s platebni moralkou zdravotnich pojistoven primo provazanej neni (spolecnyho maj jenom to, ze maj ty doplatky trochu snizit cerpani pece, aby pojistovny stahly soucasnejch 30-50 fakturacnich dni na prijatelnejch 20-30) ... a Nemeckem argumentuj ve chvili, kdy budes do systemu odvadet stejny penize jako Nemci - nevsimnul jsem si, ze by treba tomograf nebo vybaveni operacniho salu stalo v CR min jenom proto, ze jsou tu nizky platy

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 08:45:58

doktoři by měli hlavně vymyslet nějaký pilule na fatální lidskou blbost, kterou se vyznačují všichni co nadávají na současnou reformu, ale ten fakt, že čssd tady za 8 let nadělala stamiliardový dluhy a že je potřeba na to teď našetřit, nechápou...

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 08:38:28

čočík: Tos musel dlouho přemýšlet,vole...!470!!923
Jídlo platím z toho co si vydělám,ale v nemocnici jaksi člověk není výdělečně činnej a platí si nemocenský pojištění,který jaksi vázne s vyplácením,aby ho pak člověk mohl přehrát dál na přímý poplatky za nemocniční stravu...!470!
Tohle není reforma,ale bordel a pokud bych mluvila o Německu,protože jinde příbuzný nemám,tak by tam systém přímých plateb za něco s takhle kocourkovskou platební morálkou zdravotních pojišťoven,kdy na něco máš nárok,nikdo ho nezpochybňuje,jen výplaty jaksi dlouhodobě nejsou, prostě fungovat nemohl....!470!!923!

pepa.zsjak

pepa.zsjak | 10. 12. 2007, 08:08:38 | více příspěvků | napsat uživateli

platba u doktora je symbolická a pulky veci se netyka.....napriklad den v inkubatoru pro dite stoji nekolik desitek tisic a vy platite 60 kc......den na pokoji v nemocnici stoji taky nekolik set a vy platite par korun......mozna by to pro nektere byt nemuselo ale pro ty co si porad na neco stezujou to ma fungovat jako aspon minimalni ohodnoceni prace doktora

pepa.zsjak

pepa.zsjak | 10. 12. 2007, 08:07:46 | více příspěvků | napsat uživateli

platba u doktora je symbolická a pulky veci se netyka.....napriklad den v inkubatoru pro dite stoji nekolik desitek tisic a vy platite 60 kc......den na pokoji v nemocnici stoji taky nekolik set a vy platite par korun......mozna by to pro nektere byt nemuselo ale pro ty co si porad na neco stezujou to ma fungovat jako aspon minimalni ohodnoceni prace doktora

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 08:05:33

Suchy_z_nosu: hej už vidím svýho doktora...ten by mě preventivně prohlížel pomalu každej měsíc a to je to jen alergolog...takže když mu z toho, jak mi řekně, že vypadám dobře a nic mi není, ještě něco kápne, tak to mě bude nahánět vobden!2!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 08:04:35

z toho samyho, z ceho bys doma normalne platila za jidlo

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 08:03:14

No mě by zajímalo,z čeho bych teoreticky platila těch šedesát kachlí za nemocnici denně,když jsem na neschopence od desátýho října,z toho měsíc ve špitálu a zatím nepřišla ani kačka nemocenských dávek......
!873!
!898!!608!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 08:01:15

honneyBunny: ale jakože.. :D že už to nebudu mít zadarmo.. že si to radši rozmyslim:D mně taky nepíšou omluvenky, to je jasný, ale.. to je fuk:D jdu k doktorovi !967!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

občantrocha8měsíčníhopoplatekkočarkamalékařstávkasynmaminkazamyšlenínemocnýulicezdravotnictvímámavážení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑