Diskuze a otázky - Naše zdravotnictví - KOČÁRKOVÁ STÁVKA

úvodní strana | aktualizovat | dolů

jjm67

jjm67 | 4. 12. 2007, 21:46:18 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Vážení občané, dovoluji si Vás vyzvat k zamyšlení, co udělat proto, aby jsme aspoň trochu snížili naše budoucí poplatky u lékařů. Co takhle: MAMINKY VYRAZIME DO ULIC I S KOČARKAMA!!!!!! co Vy na to. Mám doma 8měsíčního syna a nevím jak to budu dělat když bude furt nemocný - vše platit. Co vy na to. Nebo se vám to líbí???!24!!24!!31!

reagovat

Půjdete semnou do toho.

V anketě hlasovalo celkem uživatelů

V diskuzi je 138 příspěvků a shlédlo ji 820 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 28. 05. 2008, 19:14:24

Už to určitě víte, ústavní soud poplatky nezrušil. Budeme dále platit povinné tringelty lékaři, budeme předem pokutováni za simulování.
Ale s čím teprve nesouhlasím? S privatizací zdravotnictví, se zavedením takového systému, jako je v USA, ten dokonce chtějí opustit, ukazuje se, že není to pravé, i když je velmi výhodný pro stát. U nás se lze obávat navíc toho, že zprivatizovaný majetek bude rozkraden.

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 20:40:48

Dost mi vadí, to,že poplatky mají platit i děti a chronicky nemocní. Dětem do 15 let bych poplatky zrušila. Zrušila bych je i chronicky nemocním. Vemte si když někdo chodí obden na dialýzu. Má jen malý invalidní důchod...z čeho má pak žít?!1333! Nebo když se narodí miminko v 7 měsící. Dva měsíce leží v nemocnici..nějaký čřas hje tam maminka s ním...!24! je to děs běs to, co udělali!

jjm67

jjm67 | 2. 01. 2008, 20:36:50 | více příspěvků | napsat uživateli

No jo však je ti 18 tak co bych chtěl že? Hlavně že budeš mít na tetování

jjm67

jjm67 | 2. 01. 2008, 20:34:03 | více příspěvků | napsat uživateli

To je sice krásný, ale měla by si se holčičko vzbudit do reality. Trošku jsem pojezdil svět ale toto není nikde!!§ Myslím tím tento bordel. Třeba v Německu si koupim taky něco jako paralen za 0,30 euro jenže ty platy!!!!!!!!!!! Kurva vy jste jak padlý na palicu. Lidi já budu platit když budu mít s čeho!!!!!! Mateřská ženy .....8000.- Já ......... 15000 což je 23000.-/měsíc. Bydlení 8500.- jídlo + pleny pro malého 1500/týden, čili 6000.- měsíčně což zbývá 8.500.-kč na oblečení pro malého( 8měsíců) a jídlo pro ostatní 3 členy domácnosti včetně jedné náctileté studující SŠ. A ted do toho zahrnout ještě zdražování všeho + PLACENI U LEKAŘE.

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 10:48:01

Kdyz clovek neni schopnej investovat do svyho zdravi, tak do ceho jinyho proboha?! Je to to nejcennejsi, co mame, tak si to uvedomte.
Zdravotnicka pece neni zadarmo,coz si jeste stale hodne lidi neuvedomuje.

jjm67

jjm67 | 30. 12. 2007, 10:42:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Nazdárek, stále furt nechápu ten Český národ, jak si může furt nechat srát na hlavu od těch našich darmošlapů a spáčů ve vládě. Vy to lidičky opravdu nevidíte???? Každý chce jen pro sebe nahrabat, protože ví že tam u toho korita moc dlouho nemusí být, a my obyč lidi to obsereme. Přesně: KURVY CHLAST A CHLEBIČKY. A potom ještě za naše peníze klidné stáří mimo naši matičku zemi. TO JE NAŠ DNEŠNI POLITIK!31!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 08:53:34

jjm67 [Je online] zatim to neřeš máš ještě čtyry měsíce čas než za něj budeš platit.......!1!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 08:24:03

já klidně zaplatim, ale za jídlo jim nedam ani hovno. když jsem byla v nemocnici tak se to nedalo žrát a stejně mi museli nosit jídlo z domova. ale asi jak v který nemocnici. ta mostecká je naprosto tragická.

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 08:18:18

Radanka:Probereme dneska,jak dosáhnout stropu a vrcholu...!470!!923!
Slibuju,že nebudu chronicky nemocná.....................!2!
jinak Lupač je provařenej idiot a Pepa jjm 67 mě připomíná svýma touhama známý úsloví:"kurvy, chlast a chlebíčky"!470!!923!
Smutný je,že skutečně prapodivná spodina,co má svoje zájmy jdoucí napříč politickým spektrem,s oblibou šetří od korunových položek a,což je typickej znak východní Evropy,jim to prochází,viz Čunkovy sociální dávky...!898!!577!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 07:35:18

cocik - 10.12.07 10:46

chce to jediné: zavést osobní účty pro zdravotnictví, aby si každý platil za péči, kterou čerpá a rázem bude po rozumu...rázem i tito omezenci pochopí, že každý špás něco stojí, ale bohužel zatím na tyto omezené hlupáky, co kouří, chlastají a berou drogy, doplácíme všichni...prostě každý ať nese následky svých rozhodnutí, pomoc a solidarita ano, ale pouze v odůvodněných případech...!215!

jjm67

jjm67 | 21. 12. 2007, 07:21:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Díky za vaše názory, začínám se opět ujištovat o tom, že jsme národ studujících debilů. Hlavním problémem je to, že stát chce plnit kasu na dětech!! Když jsi ve škole a nevíš o čem to je, tak se zdržuj hlasování laskavě. Sedět ve vysoké škole, být dotován rodiči středního věku a výš co si již stačili nakrást to se dobře kecá. Však počkej, jednou budeš mít taky rodinu a dítě doma a pak to možná pochopíš. Jak to napsal i jeden se špatnou prostatou asi, prý nesouložit..... Vážený chytrý studente, odskoč si o přestávce na WC si zaonanovat a dej pokoj!!!! O důchodcích se nebudu bavit. Je fakt, že si 50let platili něco a teď je jim to na hovno. Myslím tím zdrav. pojištění. V tom sice mají pravdu, ale i je fakt, že se doma nudí a tak buď stojí ve frontě a skupují vajíčka před vánocemi, a nebo sedí u doktora a jdou si pokecat co kde se stalo, kdo kde umřel a co je bolí už 30 let. To je fakt. Pro ty je to dobrý. Ale co děti!!! Dospělí ať si to platí, každý se může v rámci možností léčit sám jako je nachlazení atd. Ale děti,kteří nemají tolik rozumu jako STUDENT, ti k doktorovy musí a podívejte se na životní minimum kolik takové roční dítě má plat a kolikrát musí jít maminka s ním k doktorovy. A nemluvě o lékách, mléku, výživách atd. Je to sprosté, hnusné a je potřeba ty zloděje s hradu a okolí zastavit. Oni si žerou chlebíčky za 2kč a jen tam spí, a když se náhodou vzbudí tak jen zvednou ruku asi že s tím souhlasí i když neví o co jde. Je to sebranka zlodějů která je ještě chráněna a schvalována studentama, kteří začali zvonit klíčama což bylo dobře, vydí ale demokracii trošku rozmazaně. Chtělo by to si zajet kousek na západ a prohlídnout si tam jejich zákony a hlavně PLATY které jsou těm zákonům přispůsobené. Přestaňte žít v knížkách a vstupte do REALITY. pepa!31!!24!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 12:42:55

Jituš...ten co na to nemá...by měl skočit na odbor socialní...tam mu vystaví doklad, že je momentálně v hmotné nouzi a tím pádem je od poplatků osvobozen...!685! Také platí roční strop do 5000,- Kč t.z. že pokud tuto častku přesáhneš bude ti vrácena...Sice se do něj nezapočitává ...poplatek za pohotovost 90,- Kč a poplatek za pobyt v nemocnici 60,- ale i tak myslím že je to fajn krok, vůči chronicky nemocným !1371!

serylka

serylka | 10. 12. 2007, 11:41:01 | více příspěvků | napsat uživateli

ty poplatky budou i pro malý prcky???!1046! tak to je drsný !1281!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 11:38:09

jitka> ale to preci uz nejakou dobu funguje - napriklad u spoustu doktoru aktivni preference lidi pojistenejch u 207 oproti lidem u 111 (jinymi slovy, OZP plati vcas a nedela problemy, tak se doktor k jejim pojistencum chova lip nez k pojistencum VZP) ... nebo soucasnej strop na odvody (zaplat panbuh na nej) kombinovanej s komercnim pojistenim, pripadne smlouvou zamestnavatele primo se zdravotnim zarizenim

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 11:35:09

garfíld: A co tím chtěl básník říct? Že když nejsem v nemocnici,ale třeba dlouhodobě na neschopence,tak si prostě někde musím peníze nějak sehnat?.....!873!
Každá faktura má nějakou splatnost,doba splatnosti byla míněna jako lhůta na administrativní zpracování,a rozhodně neplatím za to,aby pak nemocenská docházela s velkýma obstrukcema a zpožděním,který se nikdo nenamáhá vysvětlit...
A pokud je to tak,jak to je, a jinak to stávající instituce neumí zařídit,chci aby byla možnost platit pojistné tam,kde to dokážou zařídit líp,ne mít zákonem určeno kde a kolik platit....!923!!33!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 11:23:16

JitkaDvorakova -- no ale pokud bys nebyla v nemocnici a máš zpožděnou platbu za neschopenku, tak snad taky jíš a nějak to zaplatíš, nebo držíš hladovku? tak proč by sis to jídlo neplatila v nemocnici, myslíš že za 60 Kč pořídíš tolik jídla co tam dostaneš?

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 11:12:06

Ale já už jsem se tady bavila s Uglym o tom,že mě tři pětky za návštěvu doktora tak netankují,až donedávna jsem si celý roky nemohla dovolit ani se u doktora ukázat,protože mě prostě nikdo nemohl jednoduše a rychle v práci nahradit.Co týká platby v nemocnicích,už tady padlo,že jakýkoliv platby od lidí,co nejsou momentáně výdělečně činní a dostávají nemocenskou s několikaměsíčním zpožděním,jsou podivný...A že každý má sice nějakou finanční rezervu,ze které si jídlo eventuálně uhradí,ale jakýmu nadužívání se zabraňuje tady?
A co když někdo finanční rezervu nemá,dostal nebo dostane třeba na výběr,aby si platil levnější zdravotní pojištění bez úhrady stravy v nemocnicích?!898!!923!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 11:10:13

další věc nechapu proč lekarnik by měl dostavat za položku upozornuju položku na receptu 30kč ??zase lekarnik je to obchodnik jako každej jinej tak jaky mala domu??!!!!


takže pro ty co nechapou?? lekař 30kč
položka na recept 30kč když budou 2 tak 60kč
doplatek za lek...........až 200kč

takže se nebavime o doplaceni 30 kč .....chapete??!!!!1314!!1314!!1314!!1314!!1314!!1314!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 11:06:02

a nemyslim si, ze bych byl nejakej zaslepenej pravicovej liberal - system potavenej na ciste komercnim pojisteni pripadne individualnich uctech funguje hodne krute (viz USA) a spousta lidi ma pak se zdravotni peci problemy

mne osobne by se libil system s presne definovanym standardem (omezenyho rozsahu - prakticky pouze na vetsi veci + rozumnej rozsah pece pro deti) pokrytym formou pausalni dane (tj. vsichni plati stejnou castku nikoliv stejny procento) ... kdo by chtel platit vic, ten by si mohl pripatit komercni pojisteni (tj. minimalni cekaci doby na operace, pokryti doplatku za mensi veci, pokryti platby za stravu...) ... bohuzel ten system je politicky nepruchodnej a stalo by hodne usili zajistit, aby ty nemocnice s garantovanou peci mely rozumnou kvalitu

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 11:04:39

se mnou počitej podle mě ty poplatky stejně k ničemu nevedou podle mě sou to jen uplatky pro prakticky lekaře a lekarnici aby držely hubu !!!!nikdo jinej ty penize totiž nedostane .ten kdo vybere 30korun u lekaře tak tam taky zustanou a to sem sledoval dizkuzi kde lekař řikal ,že mu přijde až 70 lidi denně to je 2100kč /denně krat 20 pracovnich dni to je 40 000kč ktere jdou do ordinace ...za co?? ja jako podnikatel něco takovyho dostávám!!!!!!!!! ne na všechno si musim vydělavat

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:59:31

jitka> tech 30, respektive 60 korun nejsou zadny primy platby, ale regulacni poplatky (byt je ZP vykazujes jako specialni nulovej kod a oni ti pak pro FU poslou mesicni vyuctovani) ... jejich ucelem je na jedny strane kompenzovat naklady na stravu v nemocnicich (tech 60 Kc) a prinejmensim donutit par lidi zamyslet se nad tim, jestli k tomu doktorovi opravdu tak nutne potrebujou jit, nebo jestli si ten "paralen" (zamerne pisu v uvozovkach) radsi nekoupi sami

prima platba je napriklad to, ze tvuj zubar nema smlouvu s pojistovnou a ty dobrovolne zaplatis treba 500 za plombu (kod 00921, uhrada ZP neco pres 200 kc - tj. jakmile ji zubar dela na pojistovnu dyl nez 20 minut, uz na ni - pri prumernejch minutovejch nakladech ordinace - prodelava)

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:53:47

čočík: odvody platí zaměstnanec,odvody platí zaměstnavatel,platím spoustu nepřímých daní jako spotřebitel do státního rozpočtu...
Zařiď jako pravicovej liberál to,aby po mě stát OPRAVDU nic nechtěl,a věřím tomu, že dvacet tyček měsíčně na zdravotní pojištění mít bez problémů budu...A na spoustu dalších věcí formou přímých plateb taky ...Pokud chce někdo přidávat k dosavadnímu značně nepřehlednýmu socanskýmu systému zdanění další přímý platby s tím,že všechno vyřeší,tak to rozhodně není pravicově liberální ekonom,ale trouba nebo vychcan...nevím,co je horší...!2!!30!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:46:09

jitka> to pouceni bylo hlavne v tom, ze je cela ta otazka irrelevantni - VZP sice jako regulacni organ v soucasny dobe funguje (hlavne prostrednictvim smluvni politiky, nakladovejch skupin a penalizaci), ale system se nastavuje na ministerstvu zdravotnictvi (uhradove vyhlasky) a v parlamentu (zakony) ...VZP stejne jako ostatni pojistovny jsou jenom provadeci instituce, byt maji svoje interni smernice, kterejma system de facto ridi (viz nakladovy skupiny, uhradovy dodatky atd.)

zakladni problem je ve trech vecech:
1) chybejici presna definice standardni pece hrazeny ze zdravotniho pojisteni (v soucasny dobe je to prakticky vsechno az na par veci v zubarine a plasticky chirurgii) a z toho plynouci naduzivani pece
2) smesne nizky odvody za statni pojistence (studenti, duchodci, invalidi, statni zamestnanci)
3) naduzivani pece a nedostatecna motivace k usporam v ramci systemu (nemocnice, ambulantni zarizeni, lekarny)

bohuzel neexistuje idealni a jednoducha cesta jak z toho ven - na jedny strane je odstrasujici priklad bejvaly socialisticky zdravotnictvi a na druhy strane zase silenej system privatni zdravotni pece v USA

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:41:14

Fallen..Angel -- máš úplnou pravdu v tom, že "se to mělo řešit dřív"... ale už nejdeš ve své úvaze tak daleko, že "dřív" (např. předešlých osm roků) byla u moci ČSSD, ekonomika vcelku slušně prosperovala, a tedy nic nebránilo tomu zahájit reformy a hospodaření státu zlepšit, místo toho pan Špidla stále opakoval to svoje "Zdroje jsou..." ale už neřekl kde je vidí !215!

takže místo investic do budoucnosti (sociální, důchodová, zdravotní reforma, podpora vzdělání) vlády ČSSD ty miliardy nastrkaly do vylepšení sociální podpory, aby se nezaměstnaným žilo líp a nic je netlačilo hledat práci, případně na stavbu dálnic, kde kilometr stojí dvojnásobek než v Německu, ačkoliv tady jsou menší platy... jak tohle vysvětlit zdravým rozumem? !404!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:39:47

jitka> po tobe stat jeste zadny opravdovy penize nechtel (pockej az budes na zdravotni pojisteni odvadet 20 tisic mesicne) ... ale pochop, ze se tezko bavi o financovani zdravotnictvi s nekym, kdo nevi, ze nemocenskou proplaci CSSZ a ne ZP a kdo ani poradne nevi, kolik (a jaky) jsou odvody za statni pojistence ... to je jaky kdyby ses snazila ridit auto, pletla jsi si plyn se spojkou, a jediny, co bys vedela je to, kde ma klakson

coccinela

coccinela | 10. 12. 2007, 10:39:22 | více příspěvků | napsat uživateli

konecne diskuze o necem

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:38:01

jitka> proboha, co je to VSZ? myslis s tim snad VZP (111)? a co ma zrovna VZP spolecnyho s legislativou v oblasti zdravotni pece a balancovanim systemu? (jeji regulacni mechanismy - viz soucasny smluvni dodatky a nakladovy skupiny, co uz par let fungujou) si sice na regulaci hrajou, ale nemaj moc velkou zakonnou oporu


Jasně jsem se ptala,a chtěla bych se poučit z jasné a konkrétní odpovědi od člověka,co věci rozumí....nebo se aspoň tak tváří..
výše uvedený kecy jsou vata..!923!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:35:21

čočík: ekonomka střední,teď na vš ekonomickýho směru,pokud se ten skvělej ústav dá tak nazvat...Jinak svoje požadavky na kvalifikaci diskutujících si můžeš dát za klobouk,tady nevybíráš svoje zaměstnance,tady se bavíme o tom,že po mě stát chce peníze a na ekonomickou VŠ s praxí ve zdravotní pojišťovně mě nebude dávat slevu...!470!!923!

Diwka_na_koshteti

Diwka_na_koshteti | 10. 12. 2007, 10:29:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Mamka ve zdravotnictví pracuje už 25 let a ten problém neni jen meti lékařem a pacientem..Zdravotnictví neplatí, tak se neni čemu divit.!24!

uživatel eliminován | 10. 12. 2007, 10:28:54

jjm67: kdyz nechces platit u doktora, tak tam nechod, kdyz si tam chodis jenom pokecat, tak se nediv, ze chtej platit, to je kvuli takovejm drbnam jako si ty, ze tady zavedli ty platby!465!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

občantrocha8měsíčníhopoplatekkočarkamalékařstávkasynmaminkazamyšlenínemocnýulicezdravotnictvímámavážení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑