Diskuze a otázky - naše vlada

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 12. 2009, 11:21:55 |

myslite ze naše vlada ČR je spolehliva!2!

reagovat

V diskuzi je 118 příspěvků a shlédlo ji 956 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 8. 12. 2009, 11:15:09 | více příspěvků | napsat uživateli

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/475_2008_SR_P3_pdf.pdf

tohle si prohlidni.

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 11:14:38

teda nerada bych se nejak vic zapojovala, protoze vim o politice uplne hovno a nechci se tady nejak ztrapnovat

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 8. 12. 2009, 11:13:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> jaakes
jake darecky? se podivej jak je nastavenej socialni system? Davky v nezamestnanosti, 13. duchody, pastelkovne, v jake vysi je porodne a podobne veci. Nemas ani paru o tom za co se u nas vydavaji penize, ale porad nadavas. tvuj problem je to ze si neustale pletes pojmy a dojmy. !5!

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 11:12:59

> Kinman_Doriana: kolikrát mi to připadá že ani nebydlíš v české republice když nevidíš co se tu děje za zvěrstva

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 11:11:18

> Kinman_Doriana: jaký dárečky já jsem tady žádný nedostal ty snad jo já akorát celý život plátím státu a peníze které jsem platil státu na důchod už taky nejsou a budu muset si je spořit sám ale jinak v poho můžem si za to sami a naši politici ty za nic nemůžou ti dělají vše pro dobro lidí !1082!!1082! s tímhle radši na veřejnost nechod nebo by jsi mohl dostat přes tlamu aspon v mém okoli na ně nadává uplně každý

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 8. 12. 2009, 11:07:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> jaakes
ano, za to muzou lidi, protoze voli tyhle strany, co takove nesmysly vymysleji. Proste jim tohle naslibuji, a lidi je voli, rpotoze chteji aby se meli krasne bez prace.

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 8. 12. 2009, 11:06:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> jaakes
jak vnikl statni dluh? Hlavne tim jak se tu neustale davali darecky obcanum aby se tu vytvoril ten socialni raj co tu dnes mame. !20!

Zahranicni mise maji aspon nejaky smysl. Mame taky nejake povinosti a zavazky vuci spojencum, chapes to?

Duchodovy system je v soucasne podobe neudrzitelny, a bude se muset prejit na neco jineho. Kazdopadne bude treba byt zaveden soukrome duchodove pojisteni.

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 11:06:48

totálne na píču!!!!!!!!!!!

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 11:04:51

> filisek a za to můžou lidi ???? já bych spíš řekl že legislativa co tohle dopustí a kdo si to vymyslel lidi????

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 11:03:26

> Kinman_Doriana: by mě jen zajímalo jak vůbec vzniknul ten státní dluh?????

Cervene.Jablicko

Cervene.Jablicko | 8. 12. 2009, 11:03:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne,to si vazne nemyslim

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 11:02:43

> Kinman_Doriana
nedavno se u nas stavoval byvali kolega, takovy vecny flakac, dopracuje si to nejnutnejsi minimum, aby mohl jit zase na pracak a pak zije z podpory, dostava asi 12 000, to u nas zdaleka nemel, tak proc by makal ???

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 11:02:08

> Kinman_Doriana: nevím proč bych neměl dostávat důchody a nemocenskou když si na to celý život platím to nechápu tak já si budu celež život neco platit a pak na to nemám nárok co je tohle za kravinu a ohledně vojáků myslím si že jeden voják vyjde asi na kurva peníze

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 8. 12. 2009, 11:00:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> jaakes8. 12. 2009, 10:58:18 |
usporadej si myslenky,v jedne vete placas pate pres devate a nedava to smysl.

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:59:20

> filisekfacinuje mě že se najdou lidi v našem státě co se ještě stavý na strnu těm vydřiduchům

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 8. 12. 2009, 10:59:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> jaakes8. 12. 2009, 10:49:04
ano nepruhlednost statnich zakazek je problem a prosustrovalo se tam hodne penez. Nicmene faktem zustava ze 80 procent statnich vydaju tvori mandatorni vydaje, tj vydaje dane zakonem jako jsou duchody, socialni davky a podobne.
Vojenske mise tak nejak vyplivaji z toho ze jsme v NATO a pak vydaje na ne nejsou nijak velke. A je to aspon smysluplny vydaj, ne jak proplaceni 30 kacek u doktora.
Ze jsou tu cizinci? No to je nejspis tim, ze cesi k lopate uz moc nechteji. Podivej se jake prace tu cizinci delaji. Ukrajinci makaji na stavbach, Vietnamci maji vecerky. Kdyby tohle cesi chteli delat, tak se t cizinci neuplatni.

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:58:18

> Kinman_Doriana: fakta jsou asi pod tvou uroven když nevidíš co se kolem tebe děje a že vymýšlí jednu píčovinu za druhou ale ty mě nerozhodíš s člověkem co se zastává našich politiků se hadát nebudu protože jsi potom to samé jak oni vysvětli mi proč mají naši politici imunitu aby mohli beztrestně provozovat zločin nebo proč ???

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:57:58

> jaakes
a proc ji teda nedelaj?

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:55:51

> jaakes
promin, ale uz mam i druheho rodice skoro v duchodu a 1200 na mesic nikdo nema, to jako promin

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 8. 12. 2009, 10:55:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> filisek
on tak nejak rad keca a prehani. a fakta jsou pod jeho uroven. !585!

Me se libi jak se tu vsichni ohaneji chudyma duchodcema, nebohyma matkama s detma, pritom nikdo nikoho takoveho nezna. Uroven chudoby je u nas jedna z nejmensich v Evrope. !585!

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:55:18

> filisek ale kolikrát by i voněla

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:54:33

> filisek: nebo si myslíš že se mají líp

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:54:21

> jaakes
cizinci sem jezdi delat vetsinou manualni praci, ktera cechum moc nevoni

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:54:12

!24!> filisek od svého dědi který je už bohužel v pánu

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:53:52

je to banda čuráků !1081!

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:52:41

> jaakes
duchodci maj 300 na tyden, to jsi vzal kde?

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:51:29

> Kinman_Doriana:
rád budu volit někoho jiného ale bohužel zatim je tam na výběr jen z lichvářu a z lidí co si umí akorát tak srát do huby

uživatel eliminován | 8. 12. 2009, 10:49:04

> Kinman_Doriana: já jsem náš stát nezadlužil a myslím si že obyčejní pracující lidi taky ne že peníze prošoustají na státních zakázkách kde jsou pochybné a neprůhledné výběrové řizení a že posíláme vojáky na nesmyslné mise a že rozprodaly státní podniky a necháváme tu makat cizince na ukor nasich lidí kteří praci nemají to se ti zdá v poho no nevím ale důchodci v tomhle státě žijí v podstatě ze dne na den mají na týden 300 kč aby vůbec s důchodem vyžili že kolikrát nemají na léky a že ženy s dítětem jsou vůbec rádi že ho dokážou uživit to je taky normalní vid

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 8. 12. 2009, 10:41:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> jaakes
no vidis, a rozdil v tom je velkej... !585! nejvic penez se v tomhle state prosustruje za nejruznejsi darecky volicum, jako jsou poplatky ve zdravotnictvi, 13. duchody, vetsi a vetsi podpory v nezamestnanosti, vetsi a vetsi porodne a podobne.... a pak tu vsichni nadavaji ze jsme zadluzeni, pritom vetsina voli toho kdo jim slibi vic. Takze volici chteji byt takto podplaceni a pak si stezujou na zadluzeni a rozhazovani penez.
Coz potvrzuje to ze vetsina lidi jsou pitomci. Davat volebni pravo jen na zaklade dosazeni veku 18 let je proste blbost ktera se ocividne neosvedcila. !585!

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 8. 12. 2009, 10:38:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> jaakes
tak vol nekoho jineho. !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vládaČR

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑