Diskuze a otázky - _______POČET MRTVÝCH V IRÁKU.______

úvodní strana | aktualizovat | dolů

rohozka_na_strope

rohozka_na_strope | 27. 09. 2007, 08:06:24 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Michal Rusek

Pokud bychom popírali rozsah zejména židovských obětí při holokaustu, budeme potrestáni – a to dokonce podle speciálního zákona. Pokud však vláda ČR (naše vláda!) oficiálně popírá hrůzy a počet mrtvých v Iráku – jejich počet je dnes už srovnatelný s počtem za 2. světové války - neděje se vůbec nic. Nikoho to nezajímá, nikoho to nevzrušuje. Zdá se, že není mrtvý jako mrtvý…

Existuje řada lidí, kteří věří nebo spíše chtějí věřit tomu, že číslo 655 000 mrtvých v Iráku za dobu, kdy odpovědnost za tamní život na sebe místo diktátora Hussajna vzal G. Bush a jeho administrativa, je vymyšlené nebo přehnané. Velká většina těchto lidí (pracují i ve známých a vlivných českých médiích) z nich současně věří - či lépe řečeno chce věřit – tomu, že G. Bushovi jde v prvé řadě opravdu o mír a demokracii ve světě.

Sledujete-li média, mohli jste si povšimnout, že G. Bush nyní často a halasně hovoří o demokracii a dalších moderních hodnotách - vlastně již velmi podobně jako třeba Matka Tereza nebo tibetský dalajláma. Doufám, že je každému jasné, proč právě G. Bush právě nyní potřebuje takto hovořit…

reagovat

V diskuzi je 73 příspěvků a shlédlo ji 1373 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

radegast321

radegast321 | 6. 03. 2016, 16:50:22 | více příspěvků | napsat uživateli

https://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War#Iraqi_civilian_casualties

důsledek imperialismu

uživatel eliminován | 20. 09. 2009, 20:47:45

az chcipnou vsichni v iraku sou na hlavu ze se furt zabijeji !1345!!1345!

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 16:46:58

TOHLE JE ZAJÍMAVÝ.

Saddám Husajn počátkem r. 2003 nabídl, že odstoupí a odejde do exilu. Požadoval za to výměnou 500 milionů liber (1 miliardu dolarů). 22. února 2003 o tom na svém ranči v texaském Crawfordu informoval americký prezident George Bush španělského premiéra José Maria Aznara. 26. září 2007 přinesl přepis nahrávky tohoto rozhovoru španělský list El País.

Podle záznamů na pásku byl Bush přesvědčen, že Saddám nabídku na odchod myslí vážně. Řekl: „Egypťané jednají se Saddámem Husajnem. Zdá se, že naznačuje, že by byl připraven jít do exilu, pokud mu bude dovoleno vzít si miliardu.“

Aznar se zeptal, zda by Saddám skutečně mohl odejít a Bush odpověděl: „Ano, tato možnost existuje. Nebo může být zavražděn.“ Dodal však, že v každém případě „koncem března chceme být v Bagdádu.“ V další řeči pak optimisticky líčil přeměnu Iráku.

V rozhovoru se Bush též pohrdavě vyjádřil o francouzském prezidentu Chiracovi, který „si myslí, že je pan Arab.“

O vztazích s Downing Street prohlásil: „Nemyslím, že je špatné být policajt, pokud je Blair dobrý policajt.“

A dodal: „Saddám nechce změnu a chce zůstat ve hře… až přijde čas, zbavíme se ho.“

Měsíc poté, 22. března 2003, navrhly Spojené arabské emiráty na summitu arabských vůdců, aby Saddám Husajn se svými nohsledy odešel do exilu. Tehdy byl plán oficiálně poprvé vysloven, ale byl přehlušen válečným bubnováním.

Mluvčí Aznarovy nadace i Bílý dům odmítli zprávu komentovat. Bude-li ale ověřena, je jisté, že ve Washingtonu a Londýně se budou klást otázky, zda nebylo možné nákladné čtyřleté válce předejít. Právě v den, kdy vyšel článek v El País, požádala Bushova administrativa kongres o dalších 199 milionů liber na financování iráckého a afghánského konfliktu. Příští rok zřejmě výdaje britských daňových poplatníků na válku dosáhnou 7 miliard liber.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html?in_article_id=484162&in_page_id=1811

Lubin.leader

Lubin.leader | 27. 09. 2007, 19:11:59 | více příspěvků | napsat uživateli

počet srovnatelný jak to cheš srovnávat počet úmrtí v iráku a za 2WW???:D nic nehlásej když nejsi informovaný:) něco si přečteš a hned si myslíš že máš dobrý názor. o tomhle by se dalo spekulovat. ale je dobře že nad tím uvažuješ. jinak tady máš počet úmrtí za 2WW
něco kolem 56 000 000 z toho 21 000 000 rusů 7 000 000 německo atd. takže nevím jak můžeš toto srovnávat. [!1261!] V počtu se mýlíš ale ve významu taky pač tam jde o úplně něco jiného. [!1261!]

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 14:06:18

!1195!přesně nevím, jen kdyby se tu nějakej stavěl a nenašel tu žádný svý "soukmenovce", tak aby věděl kde můžou bejt!1358!!1358!!1358!!1358!

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 13:53:05

SEAL666 Kolik je tady radikálních talibánců a komunistů?!1217!

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 13:43:10

ajembest - 27.09.07 13:32 plusů jako mínusů, podle toho odkud na to koukáš!449!!1358!

možná by staálo za to, aby si zdejší radikální talibánci a komunistí podali ruce a šli a šli, třeba někam na Sibiř a tam si založili, Spojené komunistické emiráty!720!

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 13:32:26

SEAL666 Předpokládáš, že tahle válka znamená pro tebe osobně nějaký plus do budoucna? !1!

Buell2a

Buell2a | 27. 09. 2007, 13:25:32 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest-toto tema je na dlouho,a mi stejne nic neviresime

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 13:24:59

Od začátku války má Irák asi o pět milionů obyvatel méně. Jak byste to nazvali? Genocidou, nebo přirozeným úbytkem obyvatelstva?!1195!!1195!!1195!

"B" je správně!720!

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 13:20:35

Buell2a - 27.09.07 13:18 To jsem rád, že nejsi urážlivej. !5!

Buell2a

Buell2a | 27. 09. 2007, 13:18:54 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest-Me se nedotknes pac mas pravdu zadnou jsem nevidel,vyslal nas jsem ceska vlada po schvaleni parlamentu,jsme tu pod Britskym velenim a britove s amikama si nasi jednotku vyzadaly

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 13:13:02

Buell2a - 27.09.07 13:09 Nechcei se tě nějak dotknout ale o čem to tady mluvíš? Jaké smlouvy NATO? Viděl jsi někdy vůbec nějakou? Jsi schopen mi alespoň zhruba popsat, co je ve smlouvě o NATO? Anebo mi teď jenom papouškuješ, co ti řekli?

Buell2a

Buell2a | 27. 09. 2007, 13:09:41 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest-To mas asi pravdu ale nase armada ja vazana smlouvami NATO,a oni nas pozadaly o pomoc,mi tu delame svoji praci tak jako kazdej dela svoji

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 13:06:12

Buell2a - 27.09.07 13:00 No tak to jistě nejsou svatí. Ale kdo je? Měl by sis uvědomit, že jste jenom využívaní v něčí prospěch. Jsem si jist, že prospěch obyvatel ČR to není.

Buell2a

Buell2a | 27. 09. 2007, 13:00:23 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest-Cholerase siri zatim v Bagdadu,jasne ze zde padlo mraky lidi a nobhajuji amiky pac je taky nemam rad jsou to arogantni blbove a nevim na ci si hrajou,ale mluvim o tom ze je tady situcae taky trochu jina nez se pise,ze Iracani taky nejsou svaty

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 12:59:55

http://www.searchles.com/channels/show/951
zli zli zli zidovsky kuci !177! shalom volove !2!

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 12:55:30

O tom jak se tam chovají soukromé armády v čele s Blackwatter už se popsaly stohy papíru a teď už se tam šíří i cholera.
Tomu říkám vynikající práce.

Od začátku války má Irák asi o pět milionů obyvatel méně. Jak byste to nazvali? Genocidou, nebo přirozeným úbytkem obyvatelstva?

rohozka_na_strope

rohozka_na_strope | 27. 09. 2007, 12:53:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Buell2a:

mas pravdu, nemam :) ti lidi přisli o domy diky bombardování..je mi jasné že iráčane maji jiny zpusob zivota, ale tady je řeč o americkém pojetí "šíření míru" .

Buell2a

Buell2a | 27. 09. 2007, 12:49:10 | více příspěvků | napsat uživateli

rohozka co je?nemas slov

rohozka_na_strope

rohozka_na_strope | 27. 09. 2007, 12:46:51 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest:

no jiste..jenže většina zdejších jedinců sleduje jen zprávy čt nebo novu, kteří dělají všecko jen ne kvalitní zpravodajství..pak se můžem divit co jim to leze z pusy..

Buell2a

Buell2a | 27. 09. 2007, 12:44:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Iracke teroristicke jednotky(JAM pusobici hlavne na uzemi Basry) je pachaji taky na vlastnich lidich jen kuli vire,s amikama nemam skusenosti ale vim ze Britove na civilni obyvatelstvo neutoci

Buell2a

Buell2a | 27. 09. 2007, 12:40:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Rohozka-Je mi uplne jedno jestli mi veris,ale muzes se podivat na stranky nasi armady do slozky aktualni mise,na 3.Kontingent MNF-I tak to jsme mi!1193!Jo a taky tu mame tel.a muzem volat i domu!1193!ano oni zijou na hromade ale tak zily vzdycky,oni treba nepouzivaj ani toaletni papir,je to proste jejich mentalita

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 12:39:55

zdroj - http://www.voltairenet.org/article149840.html !5!

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 12:38:39

Americké jednotky páchají masakry na civilním obyvatelstvu. Profesor Michael Schwartz odhaduje, že číslo v prvních třech letech okupace10 000 měsíčně.
Ve výzkumu publikovaném 12. října 2006 v The Lancet (nejprestížnejší britský lékařský časopis) se píše, že do roku 2006 zahynulo 600 000 iráčanů násilnou smrtí. To představuje počet úmrtí za prvních 39 měsíců - 15 000 za měsíc. Počet úmrtí prudce rostl v roce 2006 na zhruba 30 000.

Juan Cole, americký specialista na Blízký východ působení USA sumarizoval slovslovy:
“Americké dobrodružství v Iraku je zodpovědné za (méně než tři roky) zabití víc civilistů než se Sadámovi podařilo za 25 let."

Mezi 600 000 oběťmi válečného násilí, byl největší počet zabitý US armádou a ne sektářským násilím.

Výzkumníci Lancetu se ptali irackých respondentů jak jejich příbuzní zemřeli .Rodiny odpovídaly takto – 56% střelná zbraň, 13% bomby, 13% letecké útoky a ostatné 14%. Len 4% neznaly příčinu smrti.

rohozka_na_strope

rohozka_na_strope | 27. 09. 2007, 12:36:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Buell2a: to ses teda dobrej, ze tam mas net a tak..ja osobne ti to neverim, ale to je jedno.

zrovna vcera sem na history videl dokument, jak jsou iracane spokojeni...tocili treba jednu skládku kde zilo na hromadě 800 rodin, kteří příšli o všechno..

to srovnáni s ww2 směřujte na autora co to psal !!!! tj Michal Rusek - ww .blisty.cz

Buell2a

Buell2a | 27. 09. 2007, 12:33:23 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest-Nene amici to predaly Britum,ale byly tady

uživatel eliminován | 27. 09. 2007, 12:27:10

Buell2a Předpokládám, že Basra je město, kde američani nepůsobí.

Buell2a

Buell2a | 27. 09. 2007, 12:19:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo nevim kolika jsem se jich ptal je nepocitam

Buell2a

Buell2a | 27. 09. 2007, 12:18:37 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest-Zrovna v tuhle dobu se nahazim necely dva mesice v Iraku ve meste Basra takze to mam z prvni ruky!1190!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

mrtvýirákupočetvládamichalzákondobahrůzaoběť_______početrusek______ČRřadarozsahholokaustčlověkčíslo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑