Diskuze a otázky - nabizim stenata amptb...krásná praha

úvodní strana | aktualizovat | dolů

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 09:40:20 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

dvevět štěnat americkeho pitbulteriera odber mozný uz za par dni...kontaktujte me tu nebo prez pm...domluva je jista!5!

reagovat

V diskuzi je 139 příspěvků a shlédlo ji 660 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:49:01

Morpheus rozdíl je v síle a intenzitě útoku. a to natolik zásadní, že by tito ringoví psi vůbec neměli existovat.
pes má být pes.
a pitbull není pes, ale zdegenerovanej paskvil

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:46:35

Bastard: teda já jsem se tak rozčílil, že to snad ani není možný. Úplně nesnáším lidi, kteří o tom fakt nic neví a budou se ohánět textama z Blesku. Žádnej pes není hodnej nebo zlej. Všichni jsou to šelmy se svýma zakořeněnýma instiktama a reakcema. A žádnej pes neútočí bez důvodu - i když ten důvod nemusíme my vždycky pochopit či odhalit.

Málokdo ví, že třeba zrovna opěvovaní retrívři jsou svýma reakcema téměř shodní s pitbullama. Reagují v daných situacích téměř stejně. Jen s tím rozdílem, že retrívr pod stresem rovnou útočí. Ale hlavně, že v knížkách píšou "hodný, vhodný k dětem a starým lidem"... nikdo si už nepřečte, že je to silně temperamentní pes.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:44:10

Morpheus gratuluji k dobré výchově.
příjemně jsi mě překvapil.
ale stejne to nic nemění na tom,co jsem psal

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 12:42:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Tandrtni rekace dobre vychovaneho psa...nemluvim a cviku to je jina kapitola ale o vychove a jak je videt ty jsi velm,i dobrym panickem...

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:39:29

Pavlik: ve svým textu NEVIDÍM ani jedinou otázku, takže si prosím osvěž pravidla ČJ z první třídy základní školy.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:36:51

Pavlik: mimochodem, na moje pitbully spadlo ve městě dítě, které rodiče houpali mezi sebou... prostě poskočilo moc, vysmeklo se jim, udělalo dva tři kroky a do fenky mi koplo a šláplo jí na nohu a na psa spadlo... v rodičích by se sice krve nedořezal, ale moji psi se ani nepohli. Stejně tak, jako když je v odložení klepl procházející slepec hůlkou. Výsledek? Absolutně nulová reakce, pouze se podívali, co se děje!

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:36:31

Morpheus. na všechny ty tvoje žblechty jsem už v průběhu diskuze odpovídal. tak si to tam přečti a nepokládej mi znovu ty samé otázky !5!

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 12:35:17 | více příspěvků | napsat uživateli

http://www.edisk.cz/stahni/66965/stenata.zip_155.45KB.html

odkaz na foto

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:34:14

Pavlik: ne, jsem agresivní na idioty, kteří o něčem VUBEC NIC neví, jen si někde v Blesku něco přečtou, nebo se podívají na reportáž na Nově (kde je kolikrát reportáž o útoku např. rotwailera, ale v archivních záběrech je pitbull s rozevřenou tlamou).

Kdyby sis někdy pustil i NORMÁLNÍ TV stanici, jako National Geographic, Spectrum, Discovery apod., mohl by ses i něco dozvědět.

Například to, že všichni psi, kteří byli šlechtěni v boji, byli také šlechtěni na to, aby neútočili na lidi. Protože před psím zápasem museli majitelé vykoupat psa protivníka, aby například nebyla srst napuštěna jedem nebo omamnou látkou. A cizí pes ve vaně se nesměl ani ohnat. Pokud by to udělal, byl okamžitě vyřazen z chovu i ze zápasu.

A teď mi ukaž, jak vykoupeš sousedova labradora nebo ovčáka, ty chytráčku, a nepovezou tě na šití.

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 12:30:36 | více příspěvků | napsat uživateli

myslim ze v morpheusove profilu foto hovori za vse...pekni pesani

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:30:26

Pavlik: kromě toho, lva klidně chovat můžeš, stejně tak jako jaguára nebo medvěda. Nevím, odkud bereš svoje naprosto nesprávné a nepravdivé informace.
Kromě toho, definuj BOJOVÁ plemena... a legislativa UPRAVUJE chov těhle psů, stejně jako všech ostatních! Majitel je za psa plně trestně i majetkoprávně zodpovědný! To, že je někdo nezodpovědnej a něco se stane, je stejný, jako že někdo řídí ožralej a někoho srazí. Nebo má pistoli a někoho při neopatrné manipulaci postřelí. Vzpamatuj se, prosím, a přestaň se tolik dívat na TV Nova.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:29:37

vida. další agresivní majitel. pěkně. fakt pěkně !24!

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:27:19

Pavlik_Morozov: Pavlíku, ty jseš ÚPLNÁ PIČA. Víš o psech hovno, o pitbullech ještě míň. A budeš tady rozdávat rozumy. Pitbulla na tebe, kreténe! !1081!
Ještě nezapomeň připsat, že jedinej hodnej pes je retrívr a dojedu tě osobně vyliskat.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:26:09

doprdele proc si z toho tady delate inzerci ?

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 12:23:55 | více příspěvků | napsat uživateli

jde o too ze foto dostat muze, ale psa dostane az po nekolika navstevach, kdy spolu budeme mluvit o zkusennostech...pokud jsi si nekdy porizoval psa pak jiste vis jak to probiha od serioznich lidi...ja se na svou fenku byl podivat 4 od jejiho narozeni z prahy do jihlavy...coz se benzin taky prodrazi ale ted toho absolutne nelituji...vybrala si me sama...a je to nani videt....

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:22:24

a photos by nebylo?
!786!

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:21:37

moc bych chtěla..ale máma by mě vyhodila i se štěnětem!1009!

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 12:19:31 | více příspěvků | napsat uživateli

jinak pavliku...prijde mi ze jsi akorat takovej ten prudic....mluvis porad o nejakejch vecech ale nemuzes mluvit z vlastni zkusenosti a to je mozna skoda...takze si porid psa killera pro rezniky a uvidi se jak moc dobry panicek jsi...protoze pokud te tu uz nebudeme vidat je zasne za si pod kytkama a tvuj pejsek si te dal k snidani....ja muzu rict za celou dobu jejiho zivota ani jejiho otce jsme nemeli jediny konflikt jak s lidmi tak se psy...oba dva totiz ignoruji jakykoliv okolni pohyb soustredi se jen na nas coz je si mysalim vic nez dobre....

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:16:24

BastarRRd neměl bys být aspon trochu odpovednej a zeptat se malé holčičky, co si chce takového psa pořídit, jestli má aspon minimální zkusenosti s chovem psů? a do jakého prostredí toho psa bere a tak?
nebo ti stačí, ze jí na neho rodice dají ty tři litry?

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 12:12:51 | více příspěvků | napsat uživateli

fotky mam rozesilam do mailu na pozadani takze mi napis pm s mailem a ja poslu

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:07:45

a za kolik??, máš jejich fotečky???

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:04:43

hm. hezkej článek. hlavně ta pasáž o tom, ze pokud máte ze svého psa strach. a nebo o tom, ze pitbull automaticky uznava a miluje vsechno, co patri k domu, ale akorat teda mívá obcas konflikt se svým pánem, se kterým si rád zasoupeří, kdyz je nezkusenej.

pitbull nepatrí do rukou lidem, ale jen řezníkovi

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 11:57:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak tedy pitbul patří do rukou člověka, který je vyrovnané povahy. Je vhodné, když si pitbula pořídí ten, kdo má již se psy nějakou zkušenost. Feny se snáze hodí pro začátečníky, než psi. Fenky jsou obecně klidnější a submisivnější (podřídí se lépe).

Kdežto psi jsou dominantnější a z tohoto důvodu může vzniknout konflikt mezi dvounohým kamarádem (majitelem hafana) a hafanem. Pokud se majitel neumí prosadit v očích čtyřnohého kamaráda jako "alfa" pes, vůdce smečky - mohou nastat problémy. Problémy se musí poté řešit "změnou" chování majitele v přístupu ke svému hafanovi.

Majitel by se měl zamyslet: "Aha, co dělám špatně, že mě hafan neposlouchá? Proč ze mě nemá respekt? Když mu přikážu, co si myslím, že chci aby udělal, poslechne můj příkaz? Mám z něj strach? Z čeho pramení můj strach z mého čtyřnohého kamaráda? V jakých situacích se strach objevuje? "...

Jak si dokáže majitel hafana odpovědět na otázky. Je to první krok k úspěchu, jak se stát v očích jeho psího kamaráda "alfa" psem smečky.

Žádné strachy, nic není tak těžkého, jak se zdá. Každý chybuje. Když vychováváte svého čtyřnohého kamaráda s láskou, porozuměním, i tvrdohlavé a svérázné zvíře se dá převychovat. Ale je to o přístápu nás dvounohých lidských homo sapiens k našim zvířecím přátelům :-).

Neshledávám pitbula jako problémového psa. Pokud je vedena výchova štěněte láskyplně, klidně, a hlavně se dbá na prosté plnění úkolů, které si stanovíte, je vše v pořádku. Hafan bude automaticky uctívat a milovat svého velitele a jeho další členy rodiny. Pitbulové milují děti, koťata, štěňata. Vše, co patří k domu pitbul toleruje, opatruje a uznává.



co dodat a po netu se toho vali mraky od chovatelu, podobne je to popsano i v odborne literature...samozrejme tu sou i negativni ohlasy...ale oproti pozitivu je jich miziva mensina

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 11:36:57

ano, všiml. a považuju to za hodně velkou chybu. úrazů způsobených těmito psi bude přibývat a bohužel teprve potom je zakážou, místo aby to udělali už ted.
a oprašovat slávu plemene vyšlechtěného jen pro ring je dost k pláči

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 11:27:07 | více příspěvků | napsat uživateli

jeslti jsi si ale vsiml tak jich je posledni dobou vic a vic, da se rict ze zazivaji velky boom...a da se rict i navrat ke slave plemene jehoz koreny sahaji na pocatky 18 stoleti...

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 11:25:47 | více příspěvků | napsat uživateli

jeslti jsi si ale vsiml tak jich je posledni dobou vic a vic, da se rict ze zazivaji velky boom...a da se rict i navrat ke slave plemene jehoz koreny sahaji na pocatky 18 stoleti...

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 11:24:46 | více příspěvků | napsat uživateli

jeslti jsi si ale vsiml tak jich je posledni dobou vic a vic, da se rict ze zazivaji velky boom...a da se rict i navrat ke slave plemene jehoz koreny sahaji na pocatky 18 stoleti...

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 11:20:19

reneeska o tom mluvím taky ... oddělit je. od nás všech. kdyz se to ví, ze jsou agresoři. zbyteční, nebezepeční, a vyšlechtění k účelům, které už doufám nikdy nikdo potřebovat nebude.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 11:18:48

BastarRRd nemluvím jen o jedné zkusenosti, jen jednu jsem uvedl. kdyz jsem byl oznacovan za teoretika ovlivneneho zpravami na tv NOVA

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 11:16:47

ano. kdyz si porídím normalniho psa a vychovam ho spatne, tak je to problem.
ale nikdy ne tak velkej, jako kdyz si poridim bojove plemeno a vychovam ho spatne

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

štěnědenamptbpárapitbulteriérprahaodběrprezdvevětdomluva

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑