Diskuze a otázky - nabizim stenata amptb...krásná praha

úvodní strana | aktualizovat | dolů

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 09:40:20 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

dvevět štěnat americkeho pitbulteriera odber mozný uz za par dni...kontaktujte me tu nebo prez pm...domluva je jista!5!

reagovat

V diskuzi je 139 příspěvků a shlédlo ji 659 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 18:08:17

BastarRRd tak mi klikni do profilu.
nechteli mi ji autorizovat kvuli brýlím

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 16:26:30 | více příspěvků | napsat uživateli

docela se mi libi ze jako jedinny v diskuzy nemas foto a pritom nejvetsi reci...to byvaji vetsinou velci hrdinove!5!

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 15:46:54

Morpheus nene ne ... to co popisujes to je pragmatismus ala Hurvínek.
takhle opravdu ne

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 15:46:00

Morpheus poučím tě i o jejich historii, at nejsi úplný trouba.
původní úspěšní menší psi v ringu bývalí tzv. bull dogové, o kterých se ríká, ze byli predchůdci dnešních anglických buldoků, ale samozrejme vypadali uplne jinak. byli silní a odolní, ale nebyli tak živí, jako teriéři. a tak se k nim přimíchala trocha teriérské krve a vznikl paskvil zvanej bull - terier ... tj. silnej pes po bulldocích a agresivne debilní po tech teriérech... ale to jeste nebyl soucasnej bulterier, ale tak se tenkrát oznacovaly vsechny tyto krížené kreatury. a jediné, co se po nich tenkrát pozadovalo, byla uspesnost v rignu. čili jim degenerovaly mozky hodně dlouho, vytrvalým úsilím jejich narušených chovatelů.
na jednotlivé rasy se tito zmetci začali rozlišovat az mnohem pozdeji .. a tehdy tedy "vznikly" ty formy, které znás ted. ... takze me dost prekvapuje, ze i ty povazujes pitbulla za paskvil. ale dobre. tvoje vec. nemusí prset, aspon ze kape.

kazdopádne produkt takové řízené degenerace by mel ze sveta konecne zmizet, stejne, jako by mely zmizet psí zápasy, pro které tito psi byli vyslechteni

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 15:39:23

Pavlik: a k tvým pragmatickým řešením - jelikož hodně lidí řídí nezodpovědně, měli bychom zakázat řízení všem, pravda? Taktéž, spousta rodičů je velmi nezodpovědných, co se týče výchovy svých dětí, takže to bychom měli také zakázat?
Jsem pilot a vidím kolem sebe hodně nezodpovědných "kolegů" na malých strojích, kteří bohužel díky tomu občas spadnou. Zakážem i létání?

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 15:37:07

Pavlík: ale běž, ty brepto. Měl jsem tam jednu chybu, a to, že jsem popletl slova kazašský a kavkazský. Tys, pravda, z jednoho mýho omylu, zvládl udělat hned 3 různý chyby. A k historii - neodkazoval jsem na historii, ale na to, že jedinej křiženec, kterej není uznanej coby rasa, je pitbull, tj. že bulteriér rozhodně rasa je. Nemluvil jsem o tom, že by zápasy začaly až s bulíkama. Takže tvoje kecy o "bojových psech" jako zdegenerovaných mutantech apod. jsou větší chybou a blábolem, než moje zeměpisná neznalost.

A ty rozhodně nejsi odborník přes psy, takže o odborné diskuzi tu nemůže být řeči. A taky, já o sobě nikdy netvrdil, že jsem odborník. Vím něco o pitbullech, o jejich povaze, chování, výchově, atd.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 15:11:59

Morpheus. moje "kecy" nebyly zadny prevzaty "moudra", a ani jsem neměl ve svých výrocích tolik faktických chyb, jako ty.
pleteš si plemena, neznás jejich historii, víš prd. akorát asi umís dobre vychvoat toho svého psa. coz je dost málo na odbornou diskuzi na toto téma

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 14:47:13

Pavlíka ne

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 14:47:11

Bievre: no já si nemůžu pomoct... když prostě vidím tyhle ignoranty, kteří svýma naprosto neodbornýma kecama a odněkud převzatýma "moudrama" hodlají někomu něco zakazovat... grrrrr!

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 14:46:16

Pavlik: ehm!
http://www.novinky.cz/krimi/holcicku-pokousal-vlcak--ceka-ji-plasticka-operace_119809_scurn.html

okamžitě bych zakázal jejich chov! A vykastroval jejich majitele a Pavlika! !1293!!1293!

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 14:45:09

Pavel: vím o čem mluvím. Napadli mě oba tihle psi. Knírač mi způsobil to, že jsem nemohl půl roku trénovat. Po pitbullovi jsem byl za 3 dny v pořádku. !1081!
A kromě toho... mluvil jsem o těch zdegenerovancích. Když jsi tak chytrej, měl bys vědět, že z těch cos vyjmenoval je kříženec jen jeden, a to pitbull. Ostatní jsou uznané rasy.

Bievre

Bievre | 30. 07. 2007, 14:29:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Proboha proč se jakákoliv diskuze o psech, kde zazní pitbul nebo amstaf zvrhne v to , že se pár lidí co mají zkušenosti s chovem těhle psů a umí s nimi zacházet , vycházet a správně je cvičit,snaží obhajovat je proti někomu kdo těm pesanům nesahá ani po kotníky?
V každé diskuzi kde zazní slovo amstaf nebo pitbul se najde aspoń jeden , je lepší je ignorovat než se rozčilovat pro cizí blbost.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 14:23:46

Morpheus historie ringových plemen nezacala u bulteriérů, ale mnohem dřív. zkus se na to zeptat toho trenéra, třeba to bude vědět. !5!

a tvrdit, že následky napadení od pitbulla jsou menší, nez od středního knírače .. .ehm .. no... zkus se na to taky zeptat toho tvého trenéra. treba ti to vysvětlí

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 14:17:30

s některýma lidma nemá vůbec smysl diskutovat, protože si melou svoje a myslí si, že sežrali všechnu moudrost. Můj trenér - kterej se psama pracuje celej život od svých 13ti let - by ti to vysvětlil a byl bys u toho za ignorantskýho blbečka.
Akceptuju názor od někoho, kdo psům rozumí, žije s nima, něco si přečetl, atd.

Když tady argumentuješ zdegenerovanýma blbečkama, měl by sis uvědomit, že to se sice týká třeba pitbulla, ale nikoliv bulteriéra. !1286!

A co se týče následků... pitbull kousne, stiskne a nepustí. Ano, pravděpodobně to odnese kost. Ale ta se zahojí. Když tě pokouše třeba dobrmann nebo - jako mě - střední knírač - jseš celej potrhanej, protože koušou jak šicí stroj... odskáčou to šlachy, kůže, žíly, atd.

alushka3

alushka3 | 30. 07. 2007, 13:13:55 | více příspěvků | napsat uživateli

a jinak 9 štěňátek je slušná úrodička!1237!..

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 13:05:50 | více příspěvků | napsat uživateli

ale chova pavliku chova....

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 13:05:12

Sarrrinka píše se o tom proto, protoze napadení pitbulem mívají nesrovnatelně horší následky.
a o tom tu mluvím celou dobu.
ostatní psi jsou domestikovaní a pár zmutovaných zmetků to ted můze celé pokazit.

pastevecká plemena urcena k ochrane stád jsou neco jiného, ty mají svůj ucel. v tech oblastech.
ale tady by je taky nikdo chovat neměl

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 13:03:44

já mam dva retrívry..nevim prostě mi to příjde divný to srovnávat...

BastarRRd

BastarRRd | 30. 07. 2007, 13:01:32 | více příspěvků | napsat uživateli

podivej se morpheovi do profilu moc dobre vi o cem mluvi jelikoz ma doma dve generace....krasnych pesanu...a bohuzel je to tak kazdej vidi labradora a td... to je pejsek do bytu hodnej poslusnej...mel jsem ho kdysi uz bych nechtel...po zkusennostech a dlouhem rozvazovani a zvazovani pro a proti...jsem dosel k pitovi, bulterierovi, nebo stafordovi, protoze exterierove jsou nadherni psy a povahove netreba rozebirat...

alushka3

alushka3 | 30. 07. 2007, 12:59:53 | více příspěvků | napsat uživateli

já si myslím,že kdyby nebylo novin a televize tak většina lidí o těchto psech vůbec neví..a jen to co slyší nebo čte tak si udělá obrázek...a podle mě není žádný pes bojový...

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:57:45

Morpheus.-no já nevim...možná máš pravdu...a ty máš nějákýho psa?a proč vždycky když někoho napadne pitbull tak se o tom píše,ale když to udělá retrívr tak ne?

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:56:29

Pavlik: sorry, můj omyl. Ano, myslím kazacha. Nebo třeba středoasijce.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:56:12

Morpheus pokud myslís toho, nebo jemu podobné psy, tak ti měli svůj účel, chránili stáda pred vlky a medvědy. nejsou uměle zdegenerovaní.
ale máš pravdu v tom, že ani tyto psy by jsme tu chovat neměli.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:55:55

Sarrinka: nemluvím o povaze psa! Mluvím o archetypu chování a reakci rasy na určité podněty a situace. A to cos napsala je právě neznalost!
Kromě toho, Český statistický úřad eviduje za rok 2005 přes 8000 pokousání člověka (jen těch, kteří byli ošetřeni) retrívrem. Za stejný rok však pouze 4000 pokousání všemi tzv. bojovými plemeny DOHROMADY. To nám o něčem vypovídá, ne?

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:55:22

jak si toho psa člověk vychová takovího ho má.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:54:51

Morpheus. myslís Kavkazského pasteveckého psa?

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:53:37

Právě proto, že jsou někteří lidé nezodpovědní, proto budu zakazovat chov nějakýho tvora!
je to totiz jediné pragmatické řešení.

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:53:35

Morpheus.-nechápu..takže retrívr je podle tebe to samý jako pitbull?a co třeba povaha psa?každej neni stejnej...nějákej pes je klidnější,vyrovnanější a jinej zase agresivní...jako sorry ale příjde mi divný rovnat retrívra s pitbullem

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:51:29

Pavlík: no vidíš, takže zrovna Kazašský pastevecký není zdegenerovanej paskvil a překousne pitbulla napůl, stehenní kost býka překousne jedním stiskem tak, že na každým konci odpadnou klouby. A tenhle teda existovat může? Kromě toho v dospělosti váží přes 90kg (pit maximálně do 30kg), a kolem 3-4 roku života si vždycky zkusí dokázat, kdo je doma pánem... Takže ti taky nesmí existovat?

uživatel eliminován | 30. 07. 2007, 12:49:43

Kromě toho: jak tady byla reakce na to napadení pána... každý pes - samec si potřebuje v určitém věku dokázat, kdo je ve smečce pánem a kdo jí bude velet. A udělá to i kazašský pastevecký, i pitbull, i retrívr, i jorkšír.

Lidi by prostě měli pochopit, že pes je pes, je to šelma a jako taková se bude vždycky chovat. Ať váží dvě kila nebo sto. A je to o zodpovědnosti páníčků, když mám psa, kterej dokáže překousnout stehenní kost, měl bych mít koš. Ostatně to nařizuje i vyhláška. Když ji nerespektuji, je to můj problém a moje vina, ne toho psa. A proto, že jsou někteří lidé nezodpovědní, proto přece nebudu zakazovat chov nějakýho tvora!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

štěnědenamptbpárapitbulteriérprahaodběrprezdvevětdomluva

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑