Diskuze a otázky - Mr.Hoffman versus želatynka

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 20:23:01 |

tak co děcka, kterej je podle Vás lepčejší!180!!1392! u mě vede jednoznačně hoffmánek!1392!!764!

reagovat

V diskuzi je 219 příspěvků a shlédlo ji 694 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 23:00:50

kdyz je ten trip dobrej tak by mezi tim nemel bejt rozdil, proste LSD-25... ale mam rad pictz na blotterech :)

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:59:05

vsak si platim zdravotni pojisteni a k cemu mi to je?k hovnu!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:58:12

ed_is_dead_souhlasim !1161!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:57:37

chce to jediné: zavést osobní účty pro zdravotnictví, aby si každý platil za péči, kterou čerpá a rázem bude po rozumu...rázem i tito omezenci pochopí, že každý špás něco stojí, ale bohužel zatím na tyto omezené hlupáky, co kouří, chlastají a berou drogy, doplácíme všichni...a pak nejsou peníze např. na děti s vrozenými vadami, které za svoje nemoci nemohou a doprošujeme se kdesi na Západě a na tyto děti děláme sbírky...kvůli takovýmto bezohledným a sobeckým oslům a darebákům, kteří si zcela vědomě a úmyslně vlastní zdraví ničí...!450!

Všechny tyto hloupé kecy těch, kteří drogy berou a hájí, nemohou nic, ale zhola nic změnit na zásadním faktu, který ani oni nemohou vyvrátit. To jest, že všechny drogy, některá víc, jiná míň, některá dřív, jiná později, ale všechny bez výjimky, zdraví člověka škodí a je jenom otázkou času, kdy se ten špatný vliv a do jaké míry projeví. Mohou tu mlít co chtějí, lidé, kteří mají v hlavě zdravý rozum, nikdy dogy nemohou hájit, protože vědí, že by hájili neobhajitelné. Lze pochopit, že mladá generace si chce zkusit všechno a udělat si na všechno vlastní názor, ale pochopit něco je věc jedna a schvalovat nebo dokonce propagovat taková svinstva a sajrajty je věc naprosto odlišná, která, podle zatím platných zákonů této země je TRESTNÝM ČINEM!!! Většina těch, co se drog zastávají, je kolem 18 let, tedy má základní vzdělání, ještě nic nedokázala, ničím není, většinou tyto oslíky živí rodiče, ale hlavně že se ohání svou "zkušeností". Přitom obor zvaný toxikologie, drtivá většina z těchto samozvaných "expertů" nejen nikdy nestudovala, ale ani o něm neslyšela a tudíž ani netuší, co to obnáší. Jen k smíchu je argumentace o léčivosti marihuany: Proč tedy není zařazena Státním ústavem pro kontrolu léčiv mezi léky? Asi proto, že tam sedí samí idioti. Jakému procentu lidí je marihuana prospěšná? Je to řádově 0,0001% populace a mezi tuto populaci mládež do 18 let v drtivé většině případů rozhodně nepatří.

Varuju všechny slušné a zdravý rozum mající mladé lidi před JAKÝMKOLIV ZKOUŠENÍM DROG, včetně chlastu, kouření cigaret a marihuany!!! Nedejte se mýlit a masírovat si hlavu některými pošetilými lidmi, kteří vám budou cokoliv z těchto hnojů a sajrajtů vychvalovat do nebe a obhajovat vším možným, deklamovat tu nesmyslné teorie o škodlivosti čokolády, kávy a čaje, prohlašovat, že JIM SE TO PŘECE STÁT NEMŮŽE, že ONI TO PŘECE NEMUSÍ, že to mají pod kontrolou, a že to a ono je taky škodlivé a že je to uklidňuje a podobné další hovadiny. Až vás tyto hnusy připraví o to nejcennější co máte, o zdraví a případně i o život, ať už váš nebo někoho jiného, je pak na všechno pozdě a pak už zbude jen smutek a kdyby, mnohým se to líbit nebude, ale je přesto je třeba to všem, kdo sem chodí, dát jasně najevo. Často jedinou odpovědí těchto pošetilců jsou jen osobní urážky a výpady, věcné argumenty ani mít totiž nemohou, tito lidé to dobře vědí, že nemají pravdu, ale nechtějí se s tím smířit, protože by museli uznat, že jsou slaboši, protože toto je mimo jakoukoliv diskuzi...to je možná nepříjemná a pro mnohé nestravitelná pravda...


uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:57:28

roman.lupac_povez mi jak bych mohl riskovat?vsak ti to nikdo nestrka pod nos!621!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:57:27

roman.lupac: v tom že je to nevyspytatelný to je pravda.Lidi co mají náký problémi by to vůbec neměli zkoušet.a hlavně už vůbec by to neměli zkoušet lidi co o tom nic neví.

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:56:05

HenrychTBC [Je online] - 26.11.07 22:53 na takové zpestření, při kterém riskuješ život a zdraví, ti seru...!793!!461!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:55:06

roman.lupac:s tim souhlasim.a to proto že se nikdy nemůžou vžít do pacienta to právě lsd umožňuje.

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:53:11

spestreni zivota !400!!1147!!1100!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:52:00

U drtivé většiny mladých lidí, je takovéto riskování se svým psychickým zdravím naprosto zbytečné, riskantní a ničím neomluvitelné, je to prostě hloupost...!450!!793!!461!!726!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:51:25

roman.lupac: bohužel podobný argument se dá použít i pro jízdu autobusem – nikdy si nemůžeš být 100%, že řidič neusne a nesletí z mostu…

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:50:58

515k4:smutný ne ale spíš zbytečný.jde o to kdo to dělá a jak to dělá.Stejně jsou v tom příměsi někdy.

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:50:13

ed_is_dead [Je online] - 26.11.07 22:44 to, že byl psycholog, mu nedává patent na rozum...u léků, které působí na lidský mozek, tzv. psychofarmak, se mnohdy velmi zásadně liší i názory nejvěhlasnějších psychiatrů na indikace i dávkování léků, v žádném případě ale nejsou tyto léky nasazovány bezdůvodně...!461!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:49:38

515k4: jiank si myslim že to v usa v 60-70 letech moc střešný nebylo.Když si to dávali hipíci na woodstocku.Ale s čim souhlasim že to určitě každýmu nesedlo.

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:48:40

deathka: z čeho pramení tvá nejistota? !1!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:47:56

ed_is_dead: …v tomdle kontextu mi pak diskuze typu, jestli je lepší hofmánek nebo želatina, přijdou docela smutný...

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:47:24

oboje je luxus !985!!1391!!674!!1051!!977!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:47:21

515k4 - s tím průvodcem a "kdo na to měl" bych si nebyl tak jistej..

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:46:15

515k4: já s tim souhlasim, spousta lidí s těmahle věcma neumí zacházet.A taky to neni jen tak to umět.

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:44:55

roman.lupac:jj, je to osidny a nikdy si nemuzes bejt na 100% jistej, ze se ti nic nestane a ze ti nehrabne.... ( s timhle názorem rovnež souhlasim).Je fakt ale že on byl psycholog takže musel dost vědět o lidech.a uměl dělat určitě dobře i sezení takže si myslim že těm lidem žádný rizika nehrozili spíš naopak.Dával lsd vězňům a dosáhl dobrých výsledků.

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:42:54

ed_is_dead: důležitý je to tvé „ne teda každej“.. psychedelika odjakživa patřili k přísně střeženým látkám, které směl užívat jen ten, kdo na to opravdu měl.. nebo kdo měl alespoň dobrého průvodce.. tomu se dá říkat „užívání“, kdežto dnes je to spíš jen „využívání“ nebo dokonce „zneužívání“… tím nechci nijak útočit na tvou osobu, ale alespoň tě přimět k úvaze, jestli je ten dnešní anarchistickej model to pravé..;]]

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:41:02

ed_is_dead: jj, je to osidny a nikdy si nemuzes bejt na 100% jistej, ze se ti nic nestane a ze ti nehrabne...

konečně rozumný názor...!726!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:39:18

ed_is_dead [Je online] - 26.11.07 22:33 já taky nehodnotím, jaký byl člověk, ale pouze to, co jsem četl a byla tam v jeho knize spousta ničím nepodložených teorií a hloupých výmyslů...prostě to, čím se fetky často hájí, nic víc a nic míň, pouze je to opředené vědeckými termíny, aby to vypadalo kdovíjak chytře, ale když se nad tím člověk trochu zamyslí, musí se smát těm blbostem tam obsaženým...!461!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:38:51

tro.ska: jj taky šéfe.

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:38:42

ja uz radsi nic !735!

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:38:12

ed_is_dead: jj, je to osidny a nikdy si nemuzes bejt na 100% jistej, ze se ti nic nestane a ze ti nehrabne...
nnic, valim spat. maj se ;)

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:33:38

roman.lupac: nemyslim si že by to byl špatnej člověk.Některý jeho výroky jsou teda moc.ale některý naopak jsou hondě k zamyšlení.Navíc plkají lidi který nic neberou eště větší hovadiny.

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:32:04

515k4: hele vono jde o to co člověk bere.Vono po heráku budeš v háji dist brzy.ale na lsd může bejt člověk celej život bez problémů ne teda každej ale kdo zná tak jo.

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:30:44

tro.ska: člověk ví že nemá řečit sebe.Taky se nesmí nechat strhnout náký šílenostma.Já při těch 60 když sme dělali oheň naběhl do lesa pro suchý stromky.bylo jich docela dost a naštípal sem je za hrozně krátkou dobu a to i dost silný větvě.Necítil sem ani žádnej kontakt těla s tim.přišlo mi to jako kdyby to praskalo jako párátka a z tohodle mi začalo postupně jebat pač sem si to nedoved vysvětlit jak je to možný.

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 22:29:25

OSOBA, KTERÁ JE VLASTNÍKEM ZDRAVÉHO ROZUMU A MÁ HO NA TOM MÍSTĚ, KDE HO ZDRAVÍ LIDÉ OBVYKLE MÍVAJÍ, MUSÍ UZNAT, ŽE ARGUMENTY, KTERÉ UVÁDÍM, JSOU NEVÝVRATNÉ. JAKÉKOLIV TRAPNÉ A NAIVNÍ VÝMLUVY BEZOHLEDNÝCH A SOBECKÝCH HLUPÁKŮ JSOU JEN A POUZE TRAPNÝMI A HLOUPÝMI VÝMLUVAMI. CHÁPU, ŽE TITO NEŠŤASTNÍCI ZDE NERADI VIDÍ ARGUMENTY, KTERÉ JE NEÚPROSNĚ USVĚDČUJÍ ZE SLABOŠSTVÍ, SOBECTVÍ, BEZOHLEDNOSTI A HLOUPOSTI. !726!

docela chápu, že vyhrabancům tu moje příspěvky vadí, ale to se nejdřív musely začat důsledně mazat profily zakladatelů diskuzí o tom svinstvu, protože pokud jste si ještě nevšimli, tak naše současně platné zákony staví i pouhou marihuanu do ilegality...!215! Takové diskuze tu nemají co dělat, protože jsou přímým porušením §188a trestního zákona a kdoví, jestli nejsou naplněním skutkové podstaty trestného činu...ale to už posoudí Policie, státní zástupce a právníci...každopádně i tato diskuze bude přeposlána na protidrogové oddělení k posouzení...!215!!726! A až některým z vás domů dojde obálka s modrým pruhem a budete vyzváni k podání vysvětlení na Policii ČR a možná, že proti některým bude vzneseno dokonce obvinění z již mnou tu zmíněného trestného činu, pak se nedivte...!215!!726!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

lepčejšíhoffmanhoffmánekděckoželatynka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑