Diskuze a otázky - Miloš Zeman
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 179 příspěvků a shlédlo ji 2109 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
uživatel eliminován | 30. 01. 2013, 21:53:23
> MARFO mnoho cechu v zahranici volilo knize S - nechteji postkomunisty...
uživatel eliminován | 30. 01. 2013, 20:21:16
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/67431_4983853806934_830861262_n.jpg
!638!
uživatel eliminován | 30. 01. 2013, 18:32:08
> Lobotomy-Boy
Já vždycky žasnu, kolik znáš roztomilých slovíček k označování lidí, co s tebou zrovna nesouhlasí !2!
(skoro bych řekl, že je to jedním ze smyslů tvého života ... což mi přijde poněkud úsměvné, když se tu na druhou stranu věčně oháníš čínskou (i jinou) moudrostí) !12!
Korrax | 30. 01. 2013, 13:42:28 | více příspěvků | napsat uživateli
> Lobotomy-Boy
Jestli to nebude tím, že před rokem 89 měla KSČ přes milion členů a určitě to nebyl milion nedobrovolně rekrutovaných :-))
Lobotomy-Boy | 30. 01. 2013, 13:29:36 | více příspěvků | napsat uživateli
Pansatan: Děkuji za uvedení zdroje.
Lobotomy-Boy | 30. 01. 2013, 13:29:03 | více příspěvků | napsat uživateli
Korrax: Protože to už je typická vlastnost čecháčka (prosím, nezaměňovat s Čechem). Máme zde nejvyšší procento di(k)zidentů a antikomunistů na zeměkouli, ovšem má to jeden háček. Vyrojili se až po listopadu 1989.!121!
Korrax | 30. 01. 2013, 13:07:50 | více příspěvků | napsat uživateli
> J.Ripper
Jednoduché, stručné, výstižné..také nechápu, proč někteří zlostně máchají mečem na prázdném bitevním poli...
uživatel eliminován | 30. 01. 2013, 13:05:56
Byl demokraticky zvolen, takže bude prezident protože jste ho chtěli. V čem furt vidíte problém?
uživatel eliminován | 30. 01. 2013, 12:36:56
Jak profituje z Kosovske nezavislosti Albrightová?
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/192911-exministryne-albrightova-skupuje-v-kosovu-klicove-podniky/
uživatel eliminován | 30. 01. 2013, 12:32:46
Zeman je nejlepší konečně ukáže zač je toho loket!
http://www.youtube.com/watch?v=OjrPVfgAYLU
Korrax | 30. 01. 2013, 12:25:10 | více příspěvků | napsat uživateli
http://www.zvraceny.cz/video/57734-gratulace-milosovi-zemanovi/
Lobotomy-Boy | 30. 01. 2013, 12:21:16 | více příspěvků | napsat uživateli
Konkrétněji:
http://petr-chobot.eu/cs/zvukove-nahravky/B2.%20Zacatek%20obdobi%20Pachacuti%202013
PS: To se zase Kristián a vyserón Presenťák vzteky pominou.!785!
uživatel eliminován | 29. 01. 2013, 20:52:25
> seashepherd
...Zeman - celkem se bavím tím, jak jeden říká, že ho volí proto, že je podle něj osobnost a jiný zase proto, že je to podle něj předvídatelnej a manipulovatelnej tupec. ...
I kdyby to tak bylo, od nás, obyč. lidí se určitě zmanipulovat nenechá !2!
seashepherd | 29. 01. 2013, 20:14:18 | více příspěvků | napsat uživateli
do hajzlu. já su ale grafoman !20!
seashepherd | 29. 01. 2013, 20:13:49 | více příspěvků | napsat uživateli
Lobotomy-Boy
máš pravdu. Neodsoudit takovyho chlapa proto, že se všichni svědci někde ztratili, je prasárna. Na druhou stranu Karel uznal Kosovo dávno před tímto soudem. Takže tahle tvoje argumentace není uplně korektní.
Jak profituje z Kosovske nezavislosti Albrightová? A jak to ty víš?
Ad. Havel - já jsem taky chvíli jeho schvalování "humanitárního bombardování" nerozuměl. Ale řekl bych, že on byl prostě vděčnej amíkům za dřívější podporu a taky si uvědomoval, že NATO není jenom o tom, že oni budou chránit nás, ale že je to větší závazek. A USA jsou prostě naši spojenci. A i já dám vždycky přednost USA (pripadne EU) před Ruskem. ... toto bys právě jako pragmatik mohl pochopit ... Cibulka si může dovolit být moralistou bez zábran, on má odpovědnost jenom sám za sebe.
Šlechtu si nijak neidealizuju. Spíš je mi dost fuk. Ale asi mám fakt hlavu ve vlastní prdeli, protože já jsem opravdu žádné směrování k "feudálním manýrům" nezaznamenal.
Můžeš být konkrétnější?
Ale máš pravdu, že si idealizuju Karla. Líbilo se mi na něm minimálně to, že se během kampaně opravdu neuchyloval k takovým sprostým praktikám, jako Zeman (a jako tady v diskuzi thevalheru). Dokonce se na Karla nepovedlo během volební kampaně najít žádnou skutečnou špínu, a kdyby to šlo, tak by to určitě někdo použil.
Mě se líbí i jeho fandění EU. I když EU je zatím dost pěknej paskvil, tak stejně neznám odpověd na otázku "a co teda jiného"? Česká suverenita je jen iluze a populistickej žvást. I když se s ním krásně získávají hlasy.
ad. Zeman - celkem se bavím tím, jak jeden říká, že ho volí proto, že je podle něj osobnost a jiný zase proto, že je to podle něj předvídatelnej a manipulovatelnej tupec.
Obojí považuju za pochybné hodnocení. Já Zemana vidím jako inteligentního populistu, ale i velkého egomastiče. A díky tomu i neřízenou střelu. Tento ješitnej starej pán bude zatápět všem, jen aby byl oblíbenej a aby protlačil svoji novou stranu nahoru. A ono mu to asi půjde, protože jako prezident bude moct jen kafrat, ale odpovědnost za nic mít vlastně nebude. A to si bude hodně užívat.
Lobotomy-Boy | 29. 01. 2013, 13:10:46 | více příspěvků | napsat uživateli
seashepherd: "Slevení" v otázce Kosova a nezabásnutí masového vraha Tachiho není již kompromisem, ale sprostým zločinem. A že z toho kurevsky profituje kupř. Madlenka Albrightová, je jistě náhodička. Vražedkyně Mádlenka a její kriplovský kámoš Vašík Havlů, to je ta ELITA !!!!1192!!1043!!748!
Lobotomy-Boy | 29. 01. 2013, 13:07:43 | více příspěvků | napsat uživateli
seashepherd: O Zemanovi jsem to "hezké" zde již napsal. Jeho profláknutost a omezenost, jej činí předvídatelným, tudíž i manipulovatelným a samozřejmě omezenost omezuje nejen okolí, ale i dotyčného. Úsilím o navrácení feudálních manýrů nejen věřím, ale kdo nemá zaparkovanou hlavu ve vlastní prdeli, nachází signály téměř všude, viz kupř. EU. Ty zjevně trpíš utkvělou představou, že šlechtic = šlechetná osobnost, elita. Pak ti tedy děkuji, sám jsem potomkem šlechty. Prabábi byla německá baronka a já jsem tudíž posledním pitomkem s nároky na titul. A kémo, nejsem zrovna vzorem ctnosti, byť jsem rád, že mí rodičové nebyli přímými příbuznými.!121!
uživatel eliminován | 28. 01. 2013, 15:46:03
thevalheru : no jo, tyhle volby mi dost hejbaly zluci :D
thevalheru | 28. 01. 2013, 15:40:51 | více příspěvků | napsat uživateli
> klit.0ris
proste to bys blil, Ivanku...
Reditel_zemekoule | 28. 01. 2013, 15:38:12 | více příspěvků | napsat uživateli
!876! ono je celkem jedno, kdo z těch dvou by zvítězil !876!
uživatel eliminován | 28. 01. 2013, 15:37:00
thevalheru : ale to lidem nevysvetlis, uz sem to vzdal, ses pak jen za debila ... knize totiz podle nich reprezentuje ty nejryzejsi pravicacky hodnoty a promlova k nam z pozice nejvyssi moralni autority ... jo, a taky to byl kamos Vaska Havlu :)
thevalheru | 28. 01. 2013, 15:32:22 | více příspěvků | napsat uživateli
> klit.0ris
proste bylo to bud levicackej eurohujer, nebo levicackej eurofederalista. Z hovna do septiku, zadna skoda, zadny jasani.
uživatel eliminován | 26. 01. 2013, 15:27:02 |
Zvitězil !54!!1424! Ten nam da zabrat !811!!811!!811!
reagovat