Diskuze a otázky - MIG-29 versus GRIPEN

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Probe

Probe | 23. 01. 2006, 18:25:45 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jaké z těch dvou letadel se vám líbí více ?


Je někomu líto že byla zrušena Tygří letka Migů 29 ze Žatce?


Nebo by nám přechodně stačily podzvukové L-159?


Co považujete za superstíhačku?



DISKUTUJTE O ČEMKOLIV, PŘÍZNIVCI LETECTVÍ.

reagovat

Jaké letadlo vám je nejsympatičtější?

V anketě hlasovalo celkem 156 uživatelů

V diskuzi je 1014 příspěvků a shlédlo ji 10076 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 510 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | 690 | 900 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 10:03:57

ani ne.. ale sem na tebe zvědavej...

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 09:55:43

ugly: Dáme sázku? :)))) Naposledy jsem vyhrál o víkendu nad jiným človíčkem z líbka. Můžeš být další :))))

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 09:49:09

Je pravda,že než je trápit v hangárech a čas od času je nahodit,mohli se proletět i Izraeli...to jo....:-)))))))))))))))

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 09:45:50

ors: prosímtě takovejch zpráv vo tom kam všude bysme ty přerostlý delfíny mohli prodat už za ty leta bylo... a velky hovno leda...

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 09:44:06

ugly: Souhlas k zachování nadzvukového letectva.... prostě aby se neřeklo :)))) Jinak L159 by klidně mohli jít i do akce a hodně by se vytáhly. Teď třeba uvažuje o spolupráci Izrael :)))

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 09:42:10

V uterý sem viděl jaguara z GB...upřimně..hezký,ale proti gripenum...je to sice taky rychlík,ale už naoko nevypadá tak manévrovatelně a už taky nebude nejmladší..

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 09:38:15

ors: no jasně... ale tak řekněme že nejaká národní hrdost kdesi cosi blablabla!2!

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 09:37:16

ugly: Souhlasím až na větu o strategické obraně. Domnívám se, že stíhačky toto téma zrovna v ČR neřeší. Rozhodně ne v tomto počtu. Jinak L159 na posledním evropském vojenském tažení dosáhlo nejlepších bojových výsledků i proti nadzvukovým strojům :)))) Jak říká známý z Aera. Když je dobrý radar (ten je tam echte dobrý) tak holt raketa odpálená ze vzdálenosti 300 km udělá své !670!!670!!670!

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 09:33:30

Probe::no ja bych řekl ,že ods to dohromady nedá!811!!811!ne važně no jak mám vědět jaky se mi libi vic???ale gripen má zajímavy tvary ten znám

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 09:31:38

když tady tak básníte v ruskejch letadlech tak si někdy přečtětě něco o problémech s dodávkama náhradních dílů pro vrtulníky... rusové sou svině proradný a když nechtěj, tak nepošlou kloudnej díl, ale třeba 10 beden vadnejch.... a nevydupete z nich nic, ikdyž u nich má republika pohledávku jako prase, prostě na to serou

na těhle vztazích se strategická obrana republiky stavět nedá....

uživatel eliminován | 7. 08. 2006, 09:20:43

to: xmeda,
jen pro info: Luftwaffe již 29 nemá, maj je pšónci za 1eu, a pro NATINADS jsou vyčleněný F-4 jelikož Eurofighter nedosáhl plnohodnotného zařazení do této služby, to bylo tedy ještě v květnu.
No, ale vím o případu kdy naše Gripeny doprovodili dopravák skoro až do Berlína, jelikož německá strana nebyla schopna startu.

xmeda

xmeda | 6. 08. 2006, 22:08:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Spitfire? ta kopa dratu, dreva a hader? :))

Spis Supermarine Spitefull s RollsRoyce Griffon a protibeznyma vrtulema.. ;)

uživatel eliminován | 6. 08. 2006, 21:59:39

Kdepak, na starej dobrej spitfire nic nemá:-)

flanker

flanker | 6. 08. 2006, 21:55:14 | více příspěvků | napsat uživateli

mirage neni spatnej,je to zhruba generace mig-29,a novejsi obmeny jsou zhruba srovnatelne letove s MiG-29 zakladni verze.....Rafale je zajimave...

xmeda

xmeda | 6. 08. 2006, 21:51:27 | více příspěvků | napsat uživateli

M2000.. no co s tim? Stary letadlo jak F16 :)

Probe

Probe | 6. 08. 2006, 21:49:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Ještě jsem opoměl na Mirage 2000. Co tvrdíte na ně?

flanker

flanker | 6. 08. 2006, 21:47:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Janse,MiG-29,mohli nam dat v ramci dluhu treba ted MiG-29SMT a nebo primo M-ka,to je ssolidni strojovna uz....A nebo SU-30MK,hodne je vyvazej....
A zatim nejlepsi seriovy stroj?Jednoznacne SU-35 superflanker,v armade je od roku 1998,obrovska manevrovatelnost,avionika plne srovnatelna se zapadnima letadlama,vybrona vyzbroj,levne naklady pri vyvoji.Ne jak F-22,plna poruch,skrtu,drazsi a drazsi ceny,je to dobre letadlo,ale za tu cenu do nej...

Probe

Probe | 6. 08. 2006, 21:35:04 | více příspěvků | napsat uživateli

SU-37 je v 11km natotata! !2!

Skol

Skol | 6. 08. 2006, 21:33:07 | více příspěvků | napsat uživateli

právě...proto je pro nás lepší jednomotorák než dvou .) ale kdybychom byli něco jako spojený emiráty, taky su-37 jasná volba .)

xmeda

xmeda | 6. 08. 2006, 21:32:04 | více příspěvků | napsat uživateli

nj.. Su37 ale nejsme rusko ani ukrajina a nemame ropu ani giganticky vydaje na armadu !727!

Skol

Skol | 6. 08. 2006, 21:29:55 | více příspěvků | napsat uživateli

to neee, nejlepší jsou Suchoje !11!

uživatel eliminován | 6. 08. 2006, 21:28:55

MIG je holt klasika,nejlepší stíhačí pod sluncem

xmeda

xmeda | 6. 08. 2006, 21:05:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Jinak jak Mikojan-Gurjevic, tak Suchy jsou schopni dodavat Migy i Suchoje plne kompatibilni s NATO uz z vyroby, to neni zadnej special :)

Tucnack....

Tucnack.... | 6. 08. 2006, 21:04:51 | více příspěvků | napsat uživateli

f-18 HORNET...

xmeda

xmeda | 6. 08. 2006, 21:04:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Nj, ale Luftwaffe ma Migy stary jako slovaci a jako byla tygri letka.. tze by to bylo reseni maximalne na nejakych 10 let a mit stary letadla. Konstrukcne je MiG29 fajn, ale kdyz je fyzicky starej kus, tak co s tim?

xmeda

xmeda | 6. 08. 2006, 21:03:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Ona, mezi nama, nejvetsi skoda je zastavenyho projektu ceskoslovenske nadzvukove stihacky ktera se tusim mela jmenovat prave L159.. Makety byly docela dost podobny L39, jenom motorizace znacne vykonnejsi a s tim i avionika a vyzbroj. Jenze prisli panove s hustym obocim a bratrsky nam strcili MiGy21.. njn.

Mozna kdyby po revoluci nespadlo aero kokotum od boeingu, kteri ho utapeli ve srackach, tak se silnym partnerem se k tomu dalo vratit !488!

Skol

Skol | 6. 08. 2006, 20:56:23 | více příspěvků | napsat uživateli

MiG-29 je dvoumotorák - a jako takovej, na co by nám byl?

Probe

Probe | 6. 08. 2006, 20:55:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Ještě tu byla nabídka od Luftwaffe o které se moc nemluvilo a to Mig-29 s avianikou standartu NATO...


Škoda...

xmeda

xmeda | 6. 08. 2006, 20:52:41 | více příspěvků | napsat uživateli

nj, jenze MiGy 29 co jsme meli, by ted taky sly pomalicku na odpis. Kdyz kouknes ke slovakum, tak jim litaji snad ctyri kusy. Stejne by se musely poridit novy. Novej MiG29 ale stoji vicemene to samy jako Gripen, ale navic s dvoumotorovou konstrukci znamena vetsi naklady na opravy atd atd.. Reseni by to bylo ve chvili, kdyby se tim driv umorily dluhy ruznych republik byvalyho SSSR.. ale uz se to tusim dorovnalo vrtulnikama a jsem rad ze aspon vrtulniky neprisly z odpadkovych skladist usa :)

Kdyz pominu jakym zpusobem na Gripeny doslo, tak jsou to pro malou zemi letadla akorat. A mezi nama ony ty ostatni varianty jako omrdany stary F16 nebo F18 v prvni variante by byly krokem zpet do technicke urovne Migu 21.
Ze do tendru nebyl pozvanej Mikojan-Gurjevic a Suchého kancelar je skoda.. no.

Probe

Probe | 6. 08. 2006, 20:46:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Mně je líto prostě těch MIG-29 a Tygří letky, jinak z tebou souhlasím.

Já při vyslovení slova Gripen slyším slovo korupce, vidím socany za zavřenými dveřmi, odborníky jenž mlčí, výhodné nabídky co jsou odmítnuy..

předchozí | 0 | 300 | 510 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | 690 | 900 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

příznivecsuperstíhačkuletectvížatcemigůletkagripenletadlomig

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑